Ben ik de enige die leest: De afwijkingen in mijn bloed komen door doping. Ik ga eens per 2 weken bij de arts langs om te voorkomen dat het al te veel opvalt. Op deze manier kunnen we extreem zwaar dopen en heeft niemand iets door. Ik ga er dan ook van uit dat ik ga vliegen in Zwitserland.quote:Op maandag 28 april 2014 15:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze zijn nog bezig met de reden die za hebben te onderbouwen met resultaten.
[..]
Ik vat het maar op als complimentquote:Op maandag 28 april 2014 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fok, voor de eckte onderzoeksjournalistiek
Spannend! Nummer 5 heeft al brons.quote:Opvallend is dat Aselefech Mergia uit Ethiopiė nu winnares is van de marathon van Londen in 2010. Ze eindigde als derde, maar schoof al eerder op naar plek twee door het schrappen van de betrapte Inga Abitova. Nu is ook Shobukhova weg uit de lijst.
Russen die opeens positief testen, die doorzichtige lasterpraktijken van het Westen ook, beetje Russische sporters opjagen, hoe durven ze!quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Op een na snelste marathonloopster ooit twee jaar geschorst
Jeetje, dit had ik echt niet verwacht.
Misschien blijkt de komende tijd ook dat er toch iets aan de hand was in Cheboksary.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Russen die opeens positief testen, die doorzichtige lasterpraktijken van het Westen ook, beetje Russische sporters opjagen, hoe durven ze!
13 jaarquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:43 schreef rubbereend het volgende:
Tien Russische sporters geschorst in één dag
Ja dat is toch te triest voor woordenquote:
Jong geleerd is oud gedaan.quote:
Ook alles tijdens de nationale kampioenschappen zoals het hoortquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:56 schreef DeeBee het volgende:
Triest dat de oude Sovietprogramma's nog volop draaien of weer zijn opgestart zo te lezen...
In Moskou elke keer weer lachen hoeveel Savitskaya verloor op haar prognose.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook alles tijdens de nationale kampioenschappen zoals het hoort#cheboksary
Wesley Lommers. Geschorst geweest voor 2 jaar waarvan 1 voorwaardelijk. Ik kan er verder weinig over vinden daarna.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die jonge Nederlandse schaatser die toen geschorst is? Of is dat met een sisser afgelopen?
Als ze maar van mijn favoriete Ugandees afblijvenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Op een na snelste marathonloopster ooit twee jaar geschorst
Jeetje, dit had ik echt niet verwacht.
Geen resultaten meer vanaf februari 2011:quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Wesley Lommers. Geschorst geweest voor 2 jaar waarvan 1 voorwaardelijk. Ik kan er verder weinig over vinden daarna.
Kiprotich?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ze maar van mijn favoriete Ugandees afblijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kiprotich?Kiprotich iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verhaal kende ik nog niet![]()
Het is echt een enorme rel daar de laatste tijdquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kiprotich idd
Dat verhaal kende ik nog niet
Zijn website is ook al 3 jaar niet meer bijgewerkt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen resultaten meer vanaf februari 2011:
http://speedskatingresults.com/index.php?p=17&s=6313
Waarom zou je nog moeite gaan doen, om eerlijk te zijn. Je hebt toch nog niks echt opgebouwd. Gewoon lekker voor het plezier wat sporten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen resultaten meer vanaf februari 2011:
http://speedskatingresults.com/index.php?p=17&s=6313
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Wesley Lommers. Geschorst geweest voor 2 jaar waarvan 1 voorwaardelijk. Ik kan er verder weinig over vinden daarna.
Hij mag wel wat maskeringsmiddelen gebruikenquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Wesley Lommers?
https://twitter.com/wesleylommers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |