Nee ik ook niet bij de school waar gisteren een ontruimings test was terwijl er 1300 leeerlingen opzitten gok ik dat er maar 300 buiten stonden.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen 600 kinderen gezien.
Waarom gaan de mensen terug in t gebouw dan weer buiten dan weer terug,rond en rond,denk je?
Paar fotos nemen misschien?
Wanhopig zeg.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee ik ook niet bij de school waar gisteren een ontruimings test was terwijl er 1300 leeerlingen opzitten gok ik dat er maar 300 buiten stonden.
Mensen staan verspreid he, Bij columbine vluchten ze overal en nergens uit nooduitgangen ramen, etc, zullen ze allemaal bij elkaar staan? nee, ooit een ramp oefening mee gemaakt groepjes uit elkaar zodat overzichtelijker is als er iemand ontbreekt, iedereen in een shot nee,
Foto's nemen kan!, onderzoek? veilig stellen?, mensen gerust stellen die nog binnen waren?, koffie halen,? pissen?, schijten?, kotsen? , hulp bieden aan de paar gewonden? zorgen voor de overledenen? telefoneren?
Ja, heel vreemd als mensen wanhopig worden als er zo'n moordpartij plaatsvindt.quote:
Nee die kan niet net zoals bij elke verklaring van een misdrijf die de beelden tegenspreekt niet waar kan zijn .quote:
Niemand ogen dicht tochquote:Op maandag 24 maart 2014 14:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee ik ook niet bij de school waar gisteren een ontruimings test was terwijl er 1300 leeerlingen opzitten gok ik dat er maar 300 buiten stonden.
Mensen staan verspreid he, Bij columbine vluchten ze overal en nergens uit nooduitgangen ramen, etc, zullen ze allemaal bij elkaar staan? nee, ooit een ramp oefening mee gemaakt groepjes uit elkaar zodat overzichtelijker is als er iemand ontbreekt, iedereen in een shot nee,
Foto's nemen kan!, onderzoek? veilig stellen?, mensen gerust stellen die nog binnen waren?, koffie halen,? pissen?, schijten?, kotsen? , hulp bieden aan de paar gewonden? zorgen voor de overledenen? telefoneren?
Ik denk de indruk wekken dat er meer mensen aanwezig zijn .quote:Op maandag 24 maart 2014 14:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen 600 kinderen gezien.
Waarom gaan de mensen terug in t gebouw dan weer buiten dan weer terug,rond en rond,denk je?
Paar fotos nemen misschien?
Ooit bij een misdrijf aanwezig geweest een moord bijvoorbeeld?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:52 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee die kan niet net zoals bij elke verklaring van een misdrijf die de beelden tegenspreekt niet waar kan zijn .
Niets. Maar dat weet je inmiddels wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:33 schreef theguyver het volgende:
[..]wat heeft dat te maken met die lap tekst van mij?
ach laat ook maarquote:Op maandag 24 maart 2014 17:47 schreef Tingo het volgende:
In 67 Days Shot Up Witness Newtown Sandy Hook Natalie Hammond....
imo, deze mensen vertellen niet de waarheid.
oke manquote:Op maandag 24 maart 2014 17:47 schreef Tingo het volgende:
Misschien een rare vraag, maar wat doe jij in het dagelijks leven?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:47 schreef Tingo het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:47 schreef Tingo het volgende:
Rare vraag en ook niks met je te maken.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar wat doe jij in het dagelijks leven?
Tegen beter weten in Tingo; waarom spreken volgens jou deze mensen de waarheid niet?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Rare vraag en ook niks met je te maken.
Dat ogen dicht doen bij een evacuatie niet bij een oefening hoort of nuttig is in realiteit en dat werd bij SH wel gezegt .quote:http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 24 maart 2014 15:33 schreef theguyver het volgende:
[..]wat heeft dat te maken met die lap tekst van mij?
Ogen dicht doen? Wie deden dat? Heb je daar een linkje van?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat ogen dicht doen bij een evacuatie niet bij een oefening hoort of nuttig is in realiteit en dat werd bij SH wel gezegt .
Bescheiden held.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:07 schreef Tingo het volgende:
Shari Burton,Sandy Hook teacher talks about Shy Hero Caretaker Rick Thorne.
Een brand oefening is om mensen zo snel mogelijk uit een gebouw te krijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat ogen dicht doen bij een evacuatie niet bij een oefening hoort of nuttig is in realiteit en dat werd bij SH wel gezegt .
'quote:
Waarom beschuldig je mensen zonder enige grond?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
'
Of nep held - ligt eraan hoe je het kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |