Wat vind jij de normale gang van zaken rond zo'n moordpartij?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Dit vind ik niet de normale gang van zaken en ze bedoelden dus idd ook mensen op social media die hun versie tegenspreekt .
Ik baseer mijn mening op het beeldmateriaal die de officiele versie tegenspreekt en dat lijkt me toch de enige manier om de ware toedracht af te kunnen leiden . Elke politieke agenda gaat in stappen en guncontrol heeft ontzettend veel weerstand dus hoezo moet er meteen resultaat zijn ? De toekomst zal dat uitwijzen . Als je de rabbithole in wilt zal je het beeldmateriaal in moeten duiken zoals iedereen heeft gedaan die zijn mening heeft bijgesteld . Niemand zei van tevoren dat het toch geen nut had .quote:Op zondag 23 maart 2014 20:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het momentum voor gun control is reeds lang weggeëbd, dus je kunt je afvragen of als SH een opzetje was voor meer gun control, hoe succesvol dat nu precies is geweest, of dat men dat van tevoren niet had kunnen inschatten en of het niet wat handiger kon dan een hele schietpartij in scene te zetten, en bovenal: waarom is gun control zo belangrijk denk je? En hoe relateer je dat eigenlijk aan de Nederlandse situatie? Graag zie ik een uiteenzetting van deze punten tegemoet, dan duiken we werkelijk de rabbithole in ipv oppervlakkig naar fotosoepjes te staren. Duik je mee?
Deze man ging al specifiek op Wolfgang in http://chrishernandezauth(...)-sandy-hook-truther/quote:Op maandag 24 maart 2014 09:41 schreef Tingo het volgende:
Ik heb m’n twijfels over deze man.Ik heb het gevoel dat ie ‘n afwijking is.
Hij is ook op Alex Jones en Jim Fetzer radio shows geweest dus hij is niet helemaal betrouwbaar,IMO.
Er is geen school safety expert nodig om t duidelijk te zien dat t Sandy Hook verhaal klopt niet.
Is Wolfgang H. Halbig a Fraud? Troubling Evidence suggest CAUTION needed! .
Ja - en hij heeft het helemaal verkeerd.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Deze man ging al specifiek op Wolfgang in http://chrishernandezauth(...)-sandy-hook-truther/
Vanzelfsprekend! Hij verschilt namelijk van mening.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja - en hij heeft het helemaal verkeerd.
Dat krijg je met selectieve illuminati-cameramannen.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:51 schreef Tingo het volgende:
Walking in Circles Around Sandy Hook Firehouse Creating The Illusion of More People .
Ik zie helemaal geen evacuatie van 600 mensen.
Wat is dit nou voor gek?!!!
Het gaat om fearmongering en niet 'fear' perse.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, er word in nederland al genoeg gemoord door cirminelen , maak het ze nog makkelijker.
En fear betekend gewoon angst zaaien zodat de regering weer nieuwe wetten kan aannemen.
Hij is ook op facebook maar bij SH kan allesquote:Op maandag 24 maart 2014 09:41 schreef Tingo het volgende:
Ik heb m’n twijfels over deze man.Ik heb het gevoel dat ie ‘n afwijking is.
Hij is ook op Alex Jones en Jim Fetzer radio shows geweest dus hij is niet helemaal betrouwbaar,IMO.
Er is geen school safety expert nodig om t duidelijk te zien dat t Sandy Hook verhaal klopt niet.
Is Wolfgang H. Halbig a Fraud? Troubling Evidence suggest CAUTION needed! .
Idd. Dus ook de officiele versie.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Hij is ook op facebook maar bij SH kan alles
Am well aware of what it means,thank you.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:18 schreef theguyver het volgende:
Fear mongering (or scaremongering or scare tactics) is the use of fear to influence
ik antwoorde op Ceased2Be post!
Is er iets over waarom die mensen lopen rond en terug in het gebouw?quote:
Geen idee.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is er iets over waarom die mensen lopen rond en terug in het gebouw?
Misschien willen ze nog even kijken of zo.
Waarschijnlijk om de indruk te geven dat er waren meer mensen erbij.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Am well aware of what it means,thank you.
waren er niet genoeg?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om de indruk te geven dat er waren meer mensen erbij.
Dus je hoeft niet je tijd te verspillen.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 12:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet je tijd te verspillen.
Ik zie geen 600 kinderen.quote:
paar pagina's terug, genoeg foto's en beelden etc, niet die bekende foto met 15 kindjes die door elke conspiracy site is gebruikt, er zijn zat anderen, maar die zal je daar niet vinden.quote:
Daar heb ik ook geen 600 kinderen gezien.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
paar pagina's terug, genoeg foto's en beelden etc, niet die bekende foto met 15 kindjes die door elke conspiracy site is gebruikt, er zijn zat anderen, maar die zal je daar niet vinden.
Daarom heeft hekje er al wat gepost en ik ook. met tig volk er op beelden vanuit de nieuws helicopter etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |