ik laat m lekker zittenquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja Mous, we worden oud
Lady ik heb een half jaar terug zelfs m`n navelpiercing eruit gehaald
Heb ik ook gedaan. Is zelfs dicht gegroeid.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja Mous, we worden oud
Lady ik heb een half jaar terug zelfs m`n navelpiercing eruit gehaald
Hier niet dichtgegroeid. Als ik er in knijp komt er zo`n talgkorrel uitquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Is zelfs dicht gegroeid.
Oh das tof. Das met gaatjes ook altijd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hier niet dichtgegroeid. Als ik er in knijp komt er zo`n talgkorrel uit
Je Tragus?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil er nog 1 in mn oor erbij.. Niet in de lel, maar dat stukje aan de voorkant zeg maar. Maar dat mag niet van Joene.
Dus ik spaar gewoon ff door voor de 3 tattoo's die ik op mn arm ga laten zetten.
Sinds wanneer boeit jou mijn mening ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil er nog 1 in mn oor erbij.. Niet in de lel, maar dat stukje aan de voorkant zeg maar. Maar dat mag niet van Joene.
Ik ben doorgestroomd naar AOG. Álles ontwijkend gedragquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit echt te WOG-gen als een baas.
Al dagen.
Alles?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ben doorgestroomd naar AOG. Álles ontwijkend gedrag.
je zit weer onder die steen ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
nu je het zegt is het meer van dat ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
intiem.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nu je het zegt is het meer van dat ja.
Nog plek onder je steen?
Ik zeg toch met al m'n vrienden?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nu je het zegt is het meer van dat ja.
Nog plek onder je steen?
Fancy!quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik zeg toch met al m'n vrienden?
Mee dan genoeg plek dus!
Ik snap het niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Fancy!
(Dringt gelijk die grap zich weer op. Werken bij de Fancy)
je moet het even hardop zeggen.quote:
en dat zijn er nogal wat J.quote:
Ik deed hetquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je moet het even hardop zeggen.
Ik zit me nu ook serieus af te vragen waarom ik er zo mijn best op gedaan heb... Je ziet er nu al niks meer vanquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit echt te WOG-gen als een baas.
Al dagen.
Dit had mijn actie kunnen zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:37 schreef _Bar_ het volgende:
zelfs p zag niet dat er een lik verf op de muur zat,van wit naar grijs... En dat valt geneens op
dit.quote:
dat is normaal bij mannenquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:37 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik zit me nu ook serieus af te vragen waarom ik er zo mijn best op gedaan heb... Je ziet er nu al niks meer van![]()
zelfs p zag niet dat er een lik verf op de muur zat,van wit naar grijs... En dat valt geneens op
hoe is het nu met je kat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 06:56 schreef Gaoxing het volgende:
Ik ben al blij als er hier binnen drie dagen wordt opgemerkt dat ik naar de kapper ben geweest![]()
Hoewel de jongste -toch man-in-wording- meestal vrij snel iets zegt.
o ja, dat is vandaag! ik duim ook!quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, ik duim voor jullie vandaag!
Nee, jij hebt dat met stapels was die ik in de weg leg op de trap zodat je ze meeneemt naar boven. Die zie je niet.quote:
Badum tsssssss!quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, jij hebt dat met stapels was die ik in de weg leg op de trap zodat je ze meeneemt naar boven. Die zie je niet.
Wat nou Badum Tssss.. ik zie het gewoon echt niet dat soort klusjesquote:
Ik dacht voor een lokale te gaan, omdat oa de stellingen op hun posters me wel aanspraken, maar de stemwijzer gaf me toch echt een heel ander advies.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:44 schreef Ticootje het volgende:
Hebben jullie allemaal gestemd?
Ik vroeg het gister aan mn opa: "Opa heeft u al gestemd en waarop?" Ja tuurlijk, gewoon [insert landelijke partij] zoals altijd. "Maar weet u dan wat deze partij doet voor zoetermeer?" Nee ik stem gewoon altijd op deze partij…
Zucht.
Ik vond het vooral een hele adremme (is dat een woord?) reply.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat nou Badum Tssss.. ik zie het gewoon echt niet dat soort klusjes
Maar dan heb je je er in verdiept. Je hebt een stemwijzer gedaan, wat stellingen doorgenomen. Je weet wat de partij gaat doen voor je gemeente. Niet lukraak gestemd omdat je altijd op die partij stemt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht voor een lokale te gaan, omdat oa de stellingen op hun posters me wel aanspraken, maar de stemwijzer gaf me toch echt een heel ander advies.
Terug naar het cluppie die mijn allereerste stem kreeg.
Ja, I know, het was ook niet een 'ik heb dat ook gedaan' maar meer een 'ik heb ook gestemd!' reactie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dan heb je je er in verdiept. Je hebt een stemwijzer gedaan, wat stellingen doorgenomen. Je weet wat de partij gaat doen voor je gemeente. Niet lukraak gestemd omdat je altijd op die partij stemt.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, I know, het was ook niet een 'ik heb dat ook gedaan' maar meer een 'ik heb ook gestemd!' reactie.
Ik zit op schiphol te wachten tot we gaan boarden dus ik ben mijn tijd aan het verdrijven.
Oh wat leuk!quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:53 schreef Brighteyes het volgende:
Lyon. Morgenavond weer terug.
Moet ook wel, want we hebben een heuse 'Battle for Oranjenacht' met de band, we gaan samen met nog een band uitmaken wie er de Oranjenacht mag gaan openen op de markt in Gouda.
We hebben afgelopen weekend een voorronde van Bandboost (een soort popprijs in Dordrecht) gewonnen.Op 24 mei staan we daar in de Finale. We wonnen echt compleet onverwacht, dat was heel tof, maar nu hebben we wel onze 'hopes up' voor morgenavond.
![]()
Ik moet 4 manden was wegvouwen. Ik heb geen zinquote:
ik heb 3 manden met strijk. en ik kan niet strijken voor de komende 4 wekenquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik moet 4 manden was wegvouwen. Ik heb geen zinEn het ligt er dus al sinds maandag
Dat heb ik een keer gehad jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb samen met S gestemd. Niemand die er iets van zei, terwijl ik ook veel hoor en lees dat zelfs kinderen niet mee het hokje in mogen.
Gewoon strak opvouwen. Ik strijk nooitquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:28 schreef PureEvil het volgende:
[..]
ik heb 3 manden met strijk. en ik kan niet strijken voor de komende 4 weken
en toen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad ja. Tweede Kamerverkiezingen in sept 2012 (E. is van 31 juli 2012), E. sliep in de Bondolino maar mocht niet mee het stemhokje in
Echtquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad ja. Tweede Kamerverkiezingen in sept 2012 (E. is van 31 juli 2012), E. sliep in de Bondolino maar mocht niet mee het stemhokje in
Toen heb ik haar uit de Bondolino gehaald en aan m'n man gegeven en daarna hebben we omgeruildquote:
ja maar t ligt er al ff..quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Gewoon strak opvouwen. Ik strijk nooit
Belachelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
nee hoor. ik hartje je nog meer dan voorheen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:24 schreef -Spring het volgende:
Heb ik het topic nu om zeep geholpen door mijn politieke voorkeur openbaar te maken? Is het zo erg?
Nee, juist niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:24 schreef -Spring het volgende:
Heb ik het topic nu om zeep geholpen door mijn politieke voorkeur openbaar te maken? Is het zo erg?
Ja, dat kón ook helemaal nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef YPPY het volgende:
Nou, ik heb echt geen D66 gestemd gisteren #spelbreker
dat wat zij zegt..quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef YPPY het volgende:
ja, zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef YPPY het volgende:
Autsch! Nooit ja, wel fijn dat de operatie nu van de baan is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:48 schreef PureEvil het volgende:
Oh trouwens, mn hand hoeft niet geopereerd te worden! De arts heeft het botje rechtgetrokken ( AU, gvd etc.) En nu zi er een soort van plastic 'gips' spul omheen, veel beter
over 4 weken mag het eraf
Hehe, mijn E ging ook mee in de bondolinoquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hehe, mijn E ging ook mee in de bondolino
Maar die mocht wel mee
Valt nog mee dat je niet verteld werd dat de hond geen stemrecht hadquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:22 schreef -Spring het volgende:
Ik grapte een paar jaar geleden hardop in het stemlokaal tegen de hond of ze op de pvdd ging stemmen. Werd me serieus verzocht om mn politieke voorkeur voor me te houden. :'D
hoezo niet dan?quote:
Welkom in regelneukend Nederland.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:15 schreef trui het volgende:
[..]
hoezo niet dan?
hier mocht dochterlief ook het hokje niet mee in. belachelijk! maar als ze zelfs al moeilijk doen bij een slapend kind in draagdoek, dan zijn ze echt helemaal gek geworden.
quote:
Ik was vroeg gisteren, ik ga wel expres buiten de spitstijden zeg maar, maar met 4 honden, op weg naar het werk, en er waren nog meer mensen met honden en alle mensen deden er juist heel gezellig overquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:22 schreef -Spring het volgende:
Ik grapte een paar jaar geleden hardop in het stemlokaal tegen de hond of ze op de pvdd ging stemmen. Werd me serieus verzocht om mn politieke voorkeur voor me te houden. :'D
waaah! wat goed zeg.quote:
We kunnen er in ieder geval langsrijdenquote:
's ochtends druk, 's middags Bombi (krijspaleis), laat thuis en dan kinders op bed.quote:
Meer klus/verbouwingsgeldquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:01 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
We kunnen er in ieder geval langsrijdenmaar de bank heeft nog 3 dagen bedenktijd of ie het ons 'gunt'. En wat betreft de prijs: het was 12.000 minder dan ons maximum, dus als je weet hoe ik reken, reken ik me nu dus 12.000 rijker.
haha goede formule!quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:01 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
We kunnen er in ieder geval langsrijdenmaar de bank heeft nog 3 dagen bedenktijd of ie het ons 'gunt'. En wat betreft de prijs: het was 12.000 minder dan ons maximum, dus als je weet hoe ik reken, reken ik me nu dus 12.000 rijker.
ik ben om 20.40 nog gaan stemmenquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
's ochtends druk, 's middags Bombi (krijspaleis), laat thuis en dan kinders op bed.
Het is er echt niet van gekomen
Oh. Nou. Dan hadden we dus wel kunnen stemmenquote:
nee hoor. tot 21.00..quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:01 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
oh! Wat goed! Gefeliciteerd!!quote:
Anders vraag je snorkelspullen. Je schijnt daar heel mooi te kunnen snorkelen!quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:02 schreef -Spring het volgende:
Ik word gek van N's moeder. Die maakt elk jaar opnieuw toch zo'n gezeik van onze verjaardagscadeaus. N is 1 april jarig en ze weet nog niets. N ook niet, die hoeft niet eens wat, en ik ook niet. Maar dat kan ze niet handelen. Dus legt ze de bal bij mij neer in de week. Of ik al iets weet. N. heeft r al afgepoeierd maar ik kom er niet vanaf.
Na tig telefoontjes heeft N op een gegeven moment gezegd dat een bijdrage voor de reis naar Zuid-Afrika dan wel lekker zou zijn. Maar ze wil geen geld geven. Dat is r goed recht en begrijpelijk, maar verzin dan in hemelsnaam zelf wat.
En ik laat het wel uit mn hoofd om r te vertellen wat ík N ga geven. Een paar jaar geleden, na hetzelfde geëmmer, zei ik r dat ik samen met wat vrienden een snowboard voor m ging kopen. Of ze mss mee wilde betalen. Kocht ze zelf snel een board voor m. Alleen.
Spannend, nog 3 dagen wachten dus voordat je zekerheid hebt? Ik neem aan dat dit 3 werkdagen zijn? Ik ben wel héééél benieuwd, ook naar hoe het er uit ziet en zo!quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:01 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet. Nu ja, eigenlijk snap ik het heel goedquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:02 schreef -Spring het volgende:
Ik word gek van N's moeder. Die maakt elk jaar opnieuw toch zo'n gezeik van onze verjaardagscadeaus. N is 1 april jarig en ze weet nog niets. N ook niet, die hoeft niet eens wat, en ik ook niet. Maar dat kan ze niet handelen. Dus legt ze de bal bij mij neer in de week. Of ik al iets weet. N. heeft r al afgepoeierd maar ik kom er niet vanaf.
Na tig telefoontjes heeft N op een gegeven moment gezegd dat een bijdrage voor de reis naar Zuid-Afrika dan wel lekker zou zijn. Maar ze wil geen geld geven. Dat is r goed recht en begrijpelijk, maar verzin dan in hemelsnaam zelf wat.
En ik laat het wel uit mn hoofd om r te vertellen wat ík N ga geven. Een paar jaar geleden, na hetzelfde geëmmer, zei ik r dat ik samen met wat vrienden een snowboard voor m ging kopen. Of ze mss mee wilde betalen. Kocht ze zelf snel een board voor m. Alleen.
Sterkte! Voor je het weet ben je weer terug joh.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:31 schreef lady-wrb het volgende:
en ik moet zo naar de mondhygiëniste
ik heb zo geen zin
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:31 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb zo geen zin
Je bent het iig niet vergetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:31 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb zo geen zin
Maar dat neemt best veel ruimte en gewicht in beslag. Als je met je 20kg moet uitkomen, is het misschien handiger om het daar te kopen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Anders vraag je snorkelspullen. Je schijnt daar heel mooi te kunnen snorkelen!
Goed! Voor nu... Ik kan nu vrij goed voelen dat er iets groeit, ergens rond gehoorgang en kaak. Dat is dus kennelijk wat eerder voor die stuipen zorgde, en daarna is geknapt waardoor er pus werkelijk overal uitkwam. Dus volgende week weer terug naar de DA, en kijken of we dat met antibiotica kunnen bestrijden. Ik ben eergisteren gestopt met de pijnstiller, en ze is nu ook veel wakkerder en gewoon vrolijk en betrokken. En eet als een malloot. Ze begint nu te wennen aan 3x 'blikvoer' (nou ja, het zit in een zakje), waar ze vroeger 1x kreeg, en de afgelopen dagen wel 8x vroeg. Ze eet weinig harde brokjes, dat doet denk ik nog pijn.quote:
dat zijn de befaamde 9 levens he?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Maar dat neemt best veel ruimte en gewicht in beslag. Als je met je 20kg moet uitkomen, is het misschien handiger om het daar te kopen.
En Spuug wat leuk. En wat eng! Je hebt het dus nu nog steeds niet van binnen gezien? Held!
[..]
Goed! Voor nu... Ik kan nu vrij goed voelen dat er iets groeit, ergens rond gehoorgang en kaak. Dat is dus kennelijk wat eerder voor die stuipen zorgde, en daarna is geknapt waardoor er pus werkelijk overal uitkwam. Dus volgende week weer terug naar de DA, en kijken of we dat met antibiotica kunnen bestrijden. Ik ben eergisteren gestopt met de pijnstiller, en ze is nu ook veel wakkerder en gewoon vrolijk en betrokken. En eet als een malloot. Ze begint nu te wennen aan 3x 'blikvoer' (nou ja, het zit in een zakje), waar ze vroeger 1x kreeg, en de afgelopen dagen wel 8x vroeg. Ze eet weinig harde brokjes, dat doet denk ik nog pijn.
Echt, ik had nooit verwacht dat ze het (twee keer) zou overleven. Wat een taai beestje!
[/F&F]
nee, iedere keer wel bijnaquote:
komt ze met een hele duikuitrusting incl flessenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:04 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Anders vraag je snorkelspullen. Je schijnt daar heel mooi te kunnen snorkelen!
ik voel met je mee saffierquote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:44 schreef Saffier het volgende:
Sterkte Bar, logisch dat je daar heel erg van schrikt.
Gister 2 uur slaap, vannacht 3 uur slaapik ben verrot. En mini wordt er ook niet gezelliger van
Even een uurtje terugduiken? Ik heb al twee nachten goed geslapenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik voel met je mee saffier
ik werd vannacht om 2 uur wakker en viel pas vlak voor de wekker ging weer in slaap.![]()
![]()
gaat ook niet lukken, ik heb om half 10 een gesprekquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:26 schreef Gaoxing het volgende:
Jeetje Bar, wat akelig. En wat dichtbij.
[..]
Even een uurtje terugduiken? Ik heb al twee nachten goed geslapenIk sliep al weken zo ongeveer iedere nacht slechter. Eergisteren heb ik de knoop doorgehakt: ik heb 1 vak (voorlopig) laten vallen en studeer wat rustiger aan. Wat een opluchting! Ik begon op slag weer te slapen
En dat is toch niet de eerste keer? Ik vind het echt ongelooflijk, wat een zooitje mensen er steeds meer van maken bij dat soort aanvragen. Doe je dan wel een 'goh, jammer... mag ik uw manager even spreken?'?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
NeeTijd voor een andere ergo geloof ik
Het is wat met die behandelaars...ik zat te wachten op goedkeuring van mijn ringsplints door de verzekering. Duurde al twee maanden. Ga ik vandaag maar eens bellen hoe het ervoor staat...is livit gewoon ff vergeten de aanvraag op te sturen.
Nee hoor dat geintje hebben ze al 3x eerder geflikt. En het mooiste..dit keer was het de manager zelfquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:49 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En dat is toch niet de eerste keer? Ik vind het echt ongelooflijk, wat een zooitje mensen er steeds meer van maken bij dat soort aanvragen. Doe je dan wel een 'goh, jammer... mag ik uw manager even spreken?'?
Zit dat ook hier in de buurt? Mijn geduld is een beetje op aan het rakenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:49 schreef Books1 het volgende:
Hou op schei uit over Livit. Ik ben nu uit ellende overgestapt naar Hanssen inmiddels.
Ja zal best wel. Als ik me weer eens in een strijdlustige bui bevind ga ik ze contacten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:51 schreef Gaoxing het volgende:
Wedden dat de manager een manager heeft?
Ja, dat begrijp ik. Als ik nou bij je in de buurt woonde, kwam ik gezellig theeleuten en boze briefjes voor je schrijven. Maar helaas....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja zal best wel. Als ik me weer eens in een strijdlustige bui bevind ga ik ze contacten.
het vreet gewoon zo verrekte veel energie al dat geeikel. Als iedereen z`n zaakjes nou eens op orde zou hebben zou ik een ton energie overhouden zelfs
quote:
Gouda is nog wel aan te rijden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:56 schreef Books1 het volgende:
Hanssen voor voet/schoeisel (vond/vind Livit echt een drama, te groot, klein, wijd enz. tot drie keer aan toe en de vierde dacht ik gegroet). Bleek Hanssen hier in een ziekenhuis verder op te zitten.
Splints bij WE-design. Oke stukje weg maar ver weg van Livit.
Inderdaad Gao er staat vast iemand boven die manager alleen bij Livit denkt iedereen hetzelfde is mijn ervaring.
Hanssen zit in Amersfoort en dus in Gouda met een spreekuur.
vandaar ook je koppijn denk ik lady de koffiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:12 schreef lady-wrb het volgende:
wat een gedoe allemaal vandaag bij iedereen
ik heb nu daverende koppijn, maar voor de rest is mijn dag wel soepel verlopen ondanks slaapgebrek.
bakken koffie hebben me er doorheen gesleept
Nee hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:52 schreef Books1 het volgende:
[..]
Spring dat is ook vervelend voor jou lijkt me zo...
dankjewelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met OUD in je AT
10 bonuspunten voor de moeite dan maarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
dankjewelik probeerde eigenlijk iemand anders met mij mee te lokken
maar dat verliep niet zo succesvol
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
10 bonuspunten voor de moeite dan maar
Ik ben te lui om naar bed te gaanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo ben jij rond dit tijdstip nog wakker?
te lui - bedquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ben te lui om naar bed te gaan
yeahIknowquote:
hahaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
yeahIknow
Ik lig op de bank met de ipad en om naar bed te gaan moet ik opstaan en handelingen verrichten enzo en daar heb ik geen zin in
Zo herkenbaar! Dan moet je ineens nog van alles doen zoals glas naar de keuken en deur op slot. Blijven zitten is dan veel aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ben te lui om naar bed te gaan
Ja precies!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Dan moet je ineens nog van alles doen zoals glas naar de keuken en deur op slot. Blijven zitten is dan veel aantrekkelijker.
Bier drinken moet je in bed doen. Als je dan omvalt dan lig je alvast maarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
haha
ik drink bier maar begin nu ook aardig moe te worden
ja maar dan heb je niet je tanden gepoetst enzoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bier drinken moet je in bed doen. Als je dan omvalt dan lig je alvast maar
Als je genoeg bier op hebt dan boeit dat toch niet meer?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar dan heb je niet je tanden gepoetst enzo
niks zo smerig als vergeten je tanden te poetsen
dat is waarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je genoeg bier op hebt dan boeit dat toch niet meer?
Zolang je er geen gewoonte van maakt zeg maar
Oei!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja precies!
daarbij ligt de bank lekkerder dan m`n bed![]()
En hiervandaan kan ik de kat in de gaten houden. Die kon ik vanmorgen met spoed naar de da brengen, meneer had een blaasobstructie
Ja dat is niet om over naar huis te schrijven inderdaadquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat is waar
maar toch, als je dan de volgende ochtend wakker wordt en je bent vergeten je tanden te poetsen![]()
![]()
Beetje late reactie maar zo denk ik er ook over. Ik rij liever wat ver en dan goede service dan dichtbij en tien keer verkeerd/vergeten/te dom enz.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gouda is nog wel aan te rijden.
Ik ga voor m'n duimsplints volgende keer opzeker naar WE. Dan maar een dik uur rijden. Ik moet wel 2 jaar met die dingen doen..
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:12 schreef -Spring het volgende:
Hier komt de vouwwagen. :'D
[ link | afbeelding ]
Hondenweer hier.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Gewoon echt aan het water, wat tof zeg!
hoelaat mag je erom?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb ook een druk maar heel gezellig dagje achter de rug. Nu lekker uitpuffen op de bank.Straks moet ik wel nog 'even' m'n dochter ophalen van een feest.
Mijn man bood net aan haar op te halen. Half uur heen en half uur terug. Fijn dat ik niet meer hoef te rijden!quote:
hi janceesquote:Op zondag 23 maart 2014 01:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja he. ik zat gister mobiel dus dan krijg ik geen quotemelding gekkie
ik ga wel een poging doe in p'rend om hardloopschoenen te vinden.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:34 schreef Moppert het volgende:
Wij deden gister een dagje amsterdam samen met le baby.
En vanwege de demonstratie en bezoek van obama en weet ik veel wat nog meer was het echt enorme chaos ineens. Ik had R. in de doek en mensen beukten mij gewoon weg. En binnen no time stond alles vol. ze lieten je zelfs winkels niet meer in. Een beveiliger trok het zelf ook niet meer en het was echt een drama.![]()
Thank god voor de mevrouw van de peek en cloppenburg die ons de andere kant van de straat naar buiten liet gaan via de dienstuitgang
ANIJSBLOKJES WORDEN NIET MEER GEMAAKT??quote:Op zondag 23 maart 2014 14:46 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een poging gedaan om met de trein naar amsterdam te komen en toen bleken er geen treinen te rijdentoen moest ik helemaal naar zaandam op de fiets
het was dat ik had afgesproken met iemand anders had ik niet eens meer gegaan.
maar goed, schoenen zijn geruild en bij de xenos vond ik een voorraad anijsblokjes
L. is blij want die waren bijna op en ze worden niet meer gemaakt.
maar toen ben ik snel weer teruggegaan want het was weer schreeuwend druk.
en nu heb ik nog steeds geen hardloopschoenenen dinsdag begint mijn hardlooptherapie
http://www.deruijter.nl/vragen.aspxquote:Op zondag 23 maart 2014 18:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ANIJSBLOKJES WORDEN NIET MEER GEMAAKT??![]()
Waarom is dat??
omdat de machine om anijsblokjes te maken kapot is (dat stond tenminste in de telegraaf)quote:Op zondag 23 maart 2014 18:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ANIJSBLOKJES WORDEN NIET MEER GEMAAKT??![]()
Waarom is dat??
Nee 1 mei. Dit weekend ben ik dus druk bezig met migratie van servers op mn huidige werk. Zodat alles klaar is als ik wegga. Daar krijg je blijkbaar rare dromen van.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:06 schreef livelink het volgende:
Ticootje
Ben je al begonnen met je nieuwe baan?
Ze kan hier altijd veilig gedropt worden hoor, daarvoor hoef je dan weer niet bij je vent weg ;-)quote:Op zondag 23 maart 2014 13:45 schreef -Spring het volgende:
Mogge! Ik heb vannacht klokjerond geslapen en net, toen N met L naar het zwembad was, nog twee uur. En toen heb ik gedroomd dat ik bij m weg wilde omdat ie in werkelijkheid helemaal niet was gaan zwemmen maar L bij Saffier gedropt had.
Ik had vlak voordat ik in slaap viel jouw post nog gelezen, Saffier.
Drukke periode dus. Als M. migraties moet doen is hij er ook zo mee bezig. Succes nog even!quote:Op zondag 23 maart 2014 18:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee 1 mei. Dit weekend ben ik dus druk bezig met migratie van servers op mn huidige werk. Zodat alles klaar is als ik wegga. Daar krijg je blijkbaar rare dromen van.
Had ik dat eerder geweten dan ging ik ook hamsteren. Ik vind anijsmelk zo lekkerquote:Op zondag 23 maart 2014 18:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
omdat de machine om anijsblokjes te maken kapot is (dat stond tenminste in de telegraaf)
en daarom zit het spul tegenwoordig in poedervorm in van die staafjes en is tig keer zo duur
http://kassa.vara.nl/vraa(...)er-anijs-toegestaan/
dus ik heb vandaag maar eens grof gehamsterd (er liggen nu 28 pakjes op mijn bank)
i'm with herquote:
Jij liever dan ik.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee 1 mei. Dit weekend ben ik dus druk bezig met migratie van servers op mn huidige werk. Zodat alles klaar is als ik wegga. Daar krijg je blijkbaar rare dromen van.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef moussy het volgende:
Wij hebben hier zo'n partijen supermarkt, daar liggen de anijsblokjes tegenwoordig, voor een scheet en 3 knikkers te koop.
Gestampte muisjes vind ik nog wel te eten maar anijsmelk.quote:
mijn ervaring is dat je van veel slaapgebrek heel ziek kan worden omdat het je weerstand enorm vermindert.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:24 schreef trui het volgende:
slaapgebrek leidt tot het afsterven van hersencellen hoorde ik gisteren. dus ik ga toch ook maar weer proberen braaf wat meer uren slaap per nacht te halen.
geen idee ik denk dat dat voor iedereen anders is, maar ik heb toch wel minimaal een uur of 6 a 7 nodigquote:
Minder BSO is ook fijn zegquote:
Da's niet vroeg, da's uitslapen!quote:Op maandag 24 maart 2014 16:00 schreef She-Wolf het volgende:
Ik heb aan een uur of 5 a 6 slaap per nacht wel genoeg. Vroeg opstaan vind ik vreselijk, maar is helaas wel nodig. De wekker gaat hier om 6.50 en meestla ga ik er rond 7.15 uit.
Vind je?quote:
Mijn referentiekader is dus jarenlang om 5:45 je bed uit kruipen hequote:Op maandag 24 maart 2014 16:05 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Vind je?Mijn idee daarover is toch echt anders...
Maar goed, ik vind het fijn om niet zo achterlijk vroeg op te hoeven staan. Om 8.30 gaat iedereen de deur uit. In de tussen tijd zijn de taken tussen ons beiden verdeeld om te zorgen dat iedereen gedoucht, gekleed en gevoed is...
Nou ja... ik zou wel meer willen werken omdat ik dan meer mogelijkheden heb om een andere baan te gaan zoeken, part time zijn de mogelijkheden echt flut.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:57 schreef livelink het volgende:
Het scheelt inderdaad geld, maar soms wil ik ook wel weer meer gaan werken. Ik vind 24 uur werken toch wel erg weinig.
Dat herken ik wel. Ik mag altijd op zondag uitslapen, maar dan kom ik er uiterlijk 9.30 uit. En dan ben ik tussen pak ´m beet 7.30 en 9.30 al minstens 3 a 4 keer gestoord door een van die meiden. Het gaat me dan ook meer om even wat ´alleen tijd´ dan dat ik echt perse moet slapen...quote:Op maandag 24 maart 2014 16:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mijn referentiekader is dus jarenlang om 5:45 je bed uit kruipen he. Ik kan het ook niet meer... als de uk een keer uit logeren is lig ik om 8:30, 9 uur klaarwakker naar het plafond te staren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |