ik laat m lekker zittenquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja Mous, we worden oud
Lady ik heb een half jaar terug zelfs m`n navelpiercing eruit gehaald
Heb ik ook gedaan. Is zelfs dicht gegroeid.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja Mous, we worden oud
Lady ik heb een half jaar terug zelfs m`n navelpiercing eruit gehaald
Hier niet dichtgegroeid. Als ik er in knijp komt er zo`n talgkorrel uitquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Is zelfs dicht gegroeid.
Oh das tof. Das met gaatjes ook altijd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hier niet dichtgegroeid. Als ik er in knijp komt er zo`n talgkorrel uit
Je Tragus?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil er nog 1 in mn oor erbij.. Niet in de lel, maar dat stukje aan de voorkant zeg maar. Maar dat mag niet van Joene.
Dus ik spaar gewoon ff door voor de 3 tattoo's die ik op mn arm ga laten zetten.
Sinds wanneer boeit jou mijn mening ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil er nog 1 in mn oor erbij.. Niet in de lel, maar dat stukje aan de voorkant zeg maar. Maar dat mag niet van Joene.
Ik ben doorgestroomd naar AOG. Álles ontwijkend gedragquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit echt te WOG-gen als een baas.
Al dagen.
Alles?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ben doorgestroomd naar AOG. Álles ontwijkend gedrag.
je zit weer onder die steen ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
nu je het zegt is het meer van dat ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
intiem.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nu je het zegt is het meer van dat ja.
Nog plek onder je steen?
Ik zeg toch met al m'n vrienden?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nu je het zegt is het meer van dat ja.
Nog plek onder je steen?
Fancy!quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik zeg toch met al m'n vrienden?
Mee dan genoeg plek dus!
Ik snap het niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Fancy!
(Dringt gelijk die grap zich weer op. Werken bij de Fancy)
je moet het even hardop zeggen.quote:
en dat zijn er nogal wat J.quote:
Ik deed hetquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je moet het even hardop zeggen.
Ik zit me nu ook serieus af te vragen waarom ik er zo mijn best op gedaan heb... Je ziet er nu al niks meer vanquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit echt te WOG-gen als een baas.
Al dagen.
Dit had mijn actie kunnen zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:37 schreef _Bar_ het volgende:
zelfs p zag niet dat er een lik verf op de muur zat,van wit naar grijs... En dat valt geneens op
dit.quote:
dat is normaal bij mannenquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:37 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik zit me nu ook serieus af te vragen waarom ik er zo mijn best op gedaan heb... Je ziet er nu al niks meer van![]()
zelfs p zag niet dat er een lik verf op de muur zat,van wit naar grijs... En dat valt geneens op
hoe is het nu met je kat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 06:56 schreef Gaoxing het volgende:
Ik ben al blij als er hier binnen drie dagen wordt opgemerkt dat ik naar de kapper ben geweest![]()
Hoewel de jongste -toch man-in-wording- meestal vrij snel iets zegt.
o ja, dat is vandaag! ik duim ook!quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, ik duim voor jullie vandaag!
Nee, jij hebt dat met stapels was die ik in de weg leg op de trap zodat je ze meeneemt naar boven. Die zie je niet.quote:
Badum tsssssss!quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, jij hebt dat met stapels was die ik in de weg leg op de trap zodat je ze meeneemt naar boven. Die zie je niet.
Wat nou Badum Tssss.. ik zie het gewoon echt niet dat soort klusjesquote:
Ik dacht voor een lokale te gaan, omdat oa de stellingen op hun posters me wel aanspraken, maar de stemwijzer gaf me toch echt een heel ander advies.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:44 schreef Ticootje het volgende:
Hebben jullie allemaal gestemd?
Ik vroeg het gister aan mn opa: "Opa heeft u al gestemd en waarop?" Ja tuurlijk, gewoon [insert landelijke partij] zoals altijd. "Maar weet u dan wat deze partij doet voor zoetermeer?" Nee ik stem gewoon altijd op deze partij…
Zucht.
Ik vond het vooral een hele adremme (is dat een woord?) reply.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat nou Badum Tssss.. ik zie het gewoon echt niet dat soort klusjes
Maar dan heb je je er in verdiept. Je hebt een stemwijzer gedaan, wat stellingen doorgenomen. Je weet wat de partij gaat doen voor je gemeente. Niet lukraak gestemd omdat je altijd op die partij stemt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht voor een lokale te gaan, omdat oa de stellingen op hun posters me wel aanspraken, maar de stemwijzer gaf me toch echt een heel ander advies.
Terug naar het cluppie die mijn allereerste stem kreeg.
Ja, I know, het was ook niet een 'ik heb dat ook gedaan' maar meer een 'ik heb ook gestemd!' reactie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dan heb je je er in verdiept. Je hebt een stemwijzer gedaan, wat stellingen doorgenomen. Je weet wat de partij gaat doen voor je gemeente. Niet lukraak gestemd omdat je altijd op die partij stemt.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, I know, het was ook niet een 'ik heb dat ook gedaan' maar meer een 'ik heb ook gestemd!' reactie.
Ik zit op schiphol te wachten tot we gaan boarden dus ik ben mijn tijd aan het verdrijven.
Oh wat leuk!quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:53 schreef Brighteyes het volgende:
Lyon. Morgenavond weer terug.
Moet ook wel, want we hebben een heuse 'Battle for Oranjenacht' met de band, we gaan samen met nog een band uitmaken wie er de Oranjenacht mag gaan openen op de markt in Gouda.
We hebben afgelopen weekend een voorronde van Bandboost (een soort popprijs in Dordrecht) gewonnen.Op 24 mei staan we daar in de Finale. We wonnen echt compleet onverwacht, dat was heel tof, maar nu hebben we wel onze 'hopes up' voor morgenavond.
![]()
Ik moet 4 manden was wegvouwen. Ik heb geen zinquote:
ik heb 3 manden met strijk. en ik kan niet strijken voor de komende 4 wekenquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik moet 4 manden was wegvouwen. Ik heb geen zinEn het ligt er dus al sinds maandag
Dat heb ik een keer gehad jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb samen met S gestemd. Niemand die er iets van zei, terwijl ik ook veel hoor en lees dat zelfs kinderen niet mee het hokje in mogen.
Gewoon strak opvouwen. Ik strijk nooitquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:28 schreef PureEvil het volgende:
[..]
ik heb 3 manden met strijk. en ik kan niet strijken voor de komende 4 weken
en toen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad ja. Tweede Kamerverkiezingen in sept 2012 (E. is van 31 juli 2012), E. sliep in de Bondolino maar mocht niet mee het stemhokje in
Echtquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad ja. Tweede Kamerverkiezingen in sept 2012 (E. is van 31 juli 2012), E. sliep in de Bondolino maar mocht niet mee het stemhokje in
Toen heb ik haar uit de Bondolino gehaald en aan m'n man gegeven en daarna hebben we omgeruildquote:
ja maar t ligt er al ff..quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Gewoon strak opvouwen. Ik strijk nooit
Belachelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
nee hoor. ik hartje je nog meer dan voorheen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:24 schreef -Spring het volgende:
Heb ik het topic nu om zeep geholpen door mijn politieke voorkeur openbaar te maken? Is het zo erg?
Nee, juist niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:24 schreef -Spring het volgende:
Heb ik het topic nu om zeep geholpen door mijn politieke voorkeur openbaar te maken? Is het zo erg?
Ja, dat kón ook helemaal nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef YPPY het volgende:
Nou, ik heb echt geen D66 gestemd gisteren #spelbreker
dat wat zij zegt..quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef YPPY het volgende:
ja, zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef YPPY het volgende:
Autsch! Nooit ja, wel fijn dat de operatie nu van de baan is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:48 schreef PureEvil het volgende:
Oh trouwens, mn hand hoeft niet geopereerd te worden! De arts heeft het botje rechtgetrokken ( AU, gvd etc.) En nu zi er een soort van plastic 'gips' spul omheen, veel beter
over 4 weken mag het eraf
Hehe, mijn E ging ook mee in de bondolinoquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hehe, mijn E ging ook mee in de bondolino
Maar die mocht wel mee
Valt nog mee dat je niet verteld werd dat de hond geen stemrecht hadquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:22 schreef -Spring het volgende:
Ik grapte een paar jaar geleden hardop in het stemlokaal tegen de hond of ze op de pvdd ging stemmen. Werd me serieus verzocht om mn politieke voorkeur voor me te houden. :'D
hoezo niet dan?quote:
Welkom in regelneukend Nederland.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:15 schreef trui het volgende:
[..]
hoezo niet dan?
hier mocht dochterlief ook het hokje niet mee in. belachelijk! maar als ze zelfs al moeilijk doen bij een slapend kind in draagdoek, dan zijn ze echt helemaal gek geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |