Op basis van eerdere resultaten kan je nu ook voorspellen dat het alleen maar veel slechter gaat worden.quote:
Nee, het is niet zomaar dat Syrië op een beschavingsniveau zit die wij tig jaar geleden hadden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Correctie: hoe achterlijk de terroristen zijn.
Jawel, dat is het wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Syrië is geen achterlijk land.
Nogmaals, revoluties gaan altijd samen met heel veel verschrikkelijke zaken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Op basis van eerdere resultaten kan je nu ook voorspellen dat het alleen maar veel slechter gaat worden.
Wat versta je onder beschavingsniveau? Dat was/is onder Assad aardig hoog, onderwijs en gezondheidszorg is er voor iedereen samen met secularisme. In Irak en Libië is dat alleen maar veel slechter geworden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het is niet zomaar dat Syrië op een beschavingsniveau zit die wij tig jaar geleden hadden.
Maar goed, dat is een andere discussie.
Hadden de Irakezen en Libiërs een keuze? Heeft de Syrische bevolking een keuze over het sturen van wapens aan terroristen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar je wil de situatie veranderen of niet.. de keuze is aan de bevolking. Als ze het fijn vinden om onder een dictator te leven, ook goed.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat versta je onder beschavingsniveau? Dat was/is onder Assad aardig hoog, onderwijs en gezondheidszorg is er voor iedereen samen met secularisme. In Irak en Libië is dat alleen maar veel slechter geworden.
Wat versta je nou onder beschavingsniveau?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Hee man, maak er een apart topic over als je wil.
Wat heeft het een nu weer met het ander te maken?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hadden de Irakezen en Libiërs een keuze? Heeft de Syrische bevolking een keuze over het sturen van wapens aan terroristen?
Over dit onderwerp. Dit is namelijk nogal offtopic.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat versta je nou onder beschavingsniveau?
Waar over?
Dit:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat heeft het een nu weer met het ander te maken?
Ik zeg alleen dat wanneer de bevolking veranderingen wil zien, dat ze daar zelf mee moeten komen. Als ze niets doen, dan wint Assad dit conflict en blijft Assad de dictator van Syrië.
Die keuze bestaat niet.quote:Als ze het fijn vinden om onder een dictator te leven, ook goed.
Het beschavingsniveau van Syrië vindt ik wel ontopic gezien dit topic over Syrië gaat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Over dit onderwerp. Dit is namelijk nogal offtopic.
Als jij er een apart topic van maakt, dan zal ik uitleggen wat ik onder beschavingsniveau versta.
Ah, jij vindt Assad geen dictator.....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dit:
[..]
Die keuze bestaat niet.
Assad voert hervormingen door en hij heeft in 2012 al democratisch parlementsverkiezingen georganiseerd.
Nee, dit gaat over het conflict in Syrie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het beschavingsniveau van Syrië vindt ik wel ontopic gezien dit topic over Syrië gaat.
Ik nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:48 schreef darkmond het volgende:
Geen zin om alle posts te lezen, waar gaat dit nu over jongens? Sowieso offtopic begrijp ikWie zijn tegen Hezbollah en Al-Assad?
Dus een Arabier?quote:
Nee, ben gewoon een kaaskopquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dus een Arabier?![]()
Grappig om te zien dat de meeste Syriërs juist Bashar willen, maar dat media je heel anders doet geloven. De Syriërs die ik ken zeggen me al genoeg daarover.
Assad is een dictator, die genoeg zaken op zijn geweten heeft die een fatsoenlijk mens met een gemiddeld niveau van empathie zou afkeuren. Terroristen als mensen van ISIS zijn alleen nog veel erger.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:48 schreef darkmond het volgende:
Geen zin om alle posts te lezen, waar gaat dit nu over jongens? Sowieso offtopic begrijp ikWie zijn tegen Hezbollah en Al-Assad?
Wat heeft Bashar op zijn geweten dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Assad is een dictator, die genoeg zaken op zijn geweten heeft die een fatsoenlijk mens met een gemiddeld niveau van empathie zou afkeuren. Terroristen als mensen van ISIS zijn alleen nog veel erger.
Het toelaten van beschietingen op demonstranten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat heeft Bashar op zijn geweten dan?
Het spelletje is eigenlijk ook heel duidelijk. Alleen wordt er zoveel over Bashar gezegd dat mensen het nog gaan geloven ook. Terwijl hij juist voor veel goede dingen heeft gezorgd in Syrië. Verder is hij natuurlijk een van de bondgenoten van Hezbollah, als hij valt dan betekent dat ook weer een tegenslag voor Hezbollah. Israël zou daar maar al te blij mee zijn...Toen Palestina werd ingenomen schreeuwde er geen hond naar, nu zitten al die poep josti's te zeggen dat die sjiieten nog erger zijn dan zionistenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon een kaaskopKan ook geen Arabisch, vind alleen de muziek mooi.
Dat sowieso, zonder steun van de meerderheid van de bevolking was hij al lang gevallen. Gezien constante toestroom van wapens uit de VS en de golfstaten en de constante toestroom van terroristen uit de hele wereld. Assad en zijn vader hebben van Syrië een modern en seculier land gemaakt met ruimte voor alle religies.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het toelaten van beschietingen op demonstranten bijvoorbeeld.
Er is geen zinnig mens die gaat ontkennen dat Assad genoeg goede dingen heeft gedaan voor Syrië. Dat is namelijk met vrijwel elke dictator zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:12 schreef darkmond het volgende:
[..]
Het spelletje is eigenlijk ook heel duidelijk. Alleen wordt er zoveel over Bashar gezegd dat mensen het nog gaan geloven ook. Terwijl hij juist voor veel goede dingen heeft gezorgd in Syrië. Verder is hij natuurlijk een van de bondgenoten van Hezbollah, als hij valt dan betekent dat ook weer een tegenslag voor Hezbollah. Israël zou daar maar al te blij mee zijn...Toen Palestina werd ingenomen schreeuwde er geen hond naar, nu zitten al die poep josti's te zeggen dat die sjiieten nog erger zijn dan zionisten
Alleen vage personen en organisaties beweren dat, er is geen bewijs dat er werd geschoten op vreedzame demonstranten. Ook al zou er geschoten zijn dan kunnen het nog altijd provocateurs zijn die tegen de regering zijn, net als in Oekraïne en in Venezuela in 2002.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het toelaten van beschietingen op demonstranten bijvoorbeeld.
Het gaat over Syrië en haar volk. Vrijwel het overgrote deel van het volk wil dat Bashar blijft, blijkbaar willen ze een dictator. Denk je ook niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is geen zinnig mens die gaat ontkennen dat Assad genoeg goede dingen heeft gedaan voor Syrië. Dat is namelijk met vrijwel elke dictator zo.
Het is een groot complot inderdaad...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Alleen vage personen en organisaties beweren dat, er is geen bewijs dat er werd geschoten op vreedzame demonstranten. Ook al zou er geschoten zijn dan kunnen het nog altijd provocateurs zijn die tegen de regering zijn, net als in Oekraïne en in Venezuela in 2002.
Nee, ze willen geen terroristische varkens.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Het gaat over Syrië en haar volk. Vrijwel het overgrote deel van het volk wil dat Bashar blijft, blijkbaar willen ze een dictator. Denk je ook niet?
Laat je nakijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ze willen geen terroristische varkens.
Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij hebt sympathie voor groeperingen als ISIS?
Syrisch en pro Assadquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dus een Arabier?![]()
Grappig om te zien dat de meeste Syriërs juist Bashar willen, maar dat media je heel anders doet geloven. De Syriërs die ik ken zeggen me al genoeg daarover.
Lijkt me een beetje kansloos als een shia pro-ISIS isquote:
Dat is je dan goed gelekenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje kansloos als een shia pro-ISIS is.
Die dingen die je noemt. Mensen die haten op Hezbollah sowiesoquote:
Ja inderdaad...En dan vooral haten als je niet eens weet wat voor organisatie 't isquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Die dingen die je noemt. Mensen die haten op Hezbollah sowieso.
Kijk uit wat je zegt jij, hummuseter.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:41 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja inderdaad...En dan vooral haten als je niet eens weet wat voor organisatie 't isBen je eigenlijk een kaaskop of wat?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Oke dan zeg ik 't wel even![]()
Libanees, pro-Hezbollah, pro-Nasrallah en pro-Assad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |