Dat rijmt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Helaas hebben de burgers daar allemaal vrij weinig aan.
Maar wel cool die beelden hoor, daar niet van.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Overwinning na overwinning.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Aan en van rijmen helemaal niet, dombo.
Wat doe je stoer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Aan en van rijmen helemaal niet, dombo.
Kijk hem stoer doen dan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:43 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat doe je stoer.![]()
Moet ik je pompen ofzo.
![]()
![]()
Stop maar gewoon, mr landloos.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:43 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat doe je stoer.![]()
Moet ik je pompen ofzo.
![]()
![]()
Dat pik ik niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stop maar gewoon, mr landloos.
Leuk, zo,n zelfgemaakt kaartje.quote:
Dat bedoelen we dus met een "Groot-Koerdistan".quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het wordt steeds leuker met jullie, sinds wanneer grenst Koerdistan aan de Perzische zee
Nee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:36 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat bedoelen we dus met een "Groot-Koerdistan".
Goed toch bij ons Koerden is er tenminste vrouwen-emancipatie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Leuk, zo,n zelfgemaakt kaartje.
Koerdistan bestaat niet, en zal ook nooit bestaan zolang jullie jullie vrouwen laten vechten .
Nee, bij de Koerden zijn er geen echte mannen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:36 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Goed toch bij ons Koerden is er tenminste vrouwen-emancipatie.![]()
Anders dan bij de Arabieren en de Turken.
Echt mooie kinderen zijn het niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:42 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn kids lijken wel een beetje op hem in zijn kinderjaren. Maar meer op hun moeder denk ik.
Als jij ook maar enig vermogen had tot logisch denken, dan zou je weten dat ik onmogelijk blind zou kunnen zijn.quote:
Alles letterlijk opvattenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als jij ook maar enig vermogen had tot logisch denken, dan zou je weten dat ik onmogelijk blind zou kunnen zijn.
Baby's en kleine kinderen zien er over het algemeen niet zo mooi uit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Echt mooie kinderen zijn het niet.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Iemand heeft gewoon thee gemorst op die kaart.
Ik en mijn familie vieren geen Newroz. Alleen EID-al-Fitr en EID-al-Adha.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Dat is Iran ipv Kurdistan en fijne nowrouz.
Jij was toch voor de sharia?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:36 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Goed toch bij ons Koerden is er tenminste vrouwen-emancipatie.![]()
Anders dan bij de Arabieren en de Turken.
Koerd die geen Newroz viert, wat is dit lan. Serieusquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:53 schreef Baklava95 het volgende:
Ik en mijn familie vieren geen Newroz. Alleen EID-al-Fitr en EID-al-Adha.
Veel Turkse-Koerden vieren geen Newroz meer. Mensen die het wel vieren zijn vaak van die PKK'ers.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:44 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Koerd die geen Newroz viert, wat is dit lan. Serieus
Is dit echt zo? Turkse staat wilde jullie assimileren en verplicht geen newroz meer te vieren? Vooral Turkse Koerden vieren geen newroz? Want van andere Koerden weet ik dat ze het zeker wel vieren. Of weer teveel naar Musa Cerantonio geluisterd?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:47 schreef Baklava95 het volgende:
Veel Turkse-Koerden vieren geen Newroz meer. Mensen die het wel vieren zijn vaak van die PKK'ers.
Ja met versierde tafeltje met wat appels en peren toch? en een bloem ernaast ofzo? paaseieren ook dacht ik?quote:Het je zelf weleens Newroz gevierd of gezien.
Ik waai graag met alle winden mee. Speel graag op safe.quote:PS: Aloulou wat is er met jouw eerst ben je pro-Turks en daarna ben je (zoals nu) pro-Koerdisch.
http://tr.m.wikipedia.org/wiki/Türk_kültüründe_Nevruzquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:51 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Turkse staat wilde jullie assimileren en verplicht geen newroz meer te vieren? Vooral Turkse Koerden vieren geen newroz? Want van andere Koerden weet ik dat ze het zeker wel vieren. Of weer teveel naar Musa Cerantonio geluisterd?
[..]
Ja met versierde tafeltje met wat appels en peren toch? en een bloem ernaast ofzo? paaseieren ook dacht ik?
[..]
Ik waai graag met alle winden mee. Speel graag op safe.
Ja vooral veel Turkse Koerden vieren geen Newroz omdat ze door de Turkse assimilatiepolitiek hun Koerd-bewustzijn hebben verloren (daar vallen ook mijn ouders onder).quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:51 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Turkse staat wilde jullie assimileren en verplicht geen newroz meer te vieren? Vooral Turkse Koerden vieren geen newroz? Want van andere Koerden weet ik dat ze het zeker wel vieren. Of weer teveel naar Musa Cerantonio geluisterd?
[..]
Ja met versierde tafeltje met wat appels en peren toch? en een bloem ernaast ofzo? paaseieren ook dacht ik?
[..]
Ik waai graag met alle winden mee. Speel graag op safe.
Newroz is een Koerdisch-Iraanse feestdag geen Turkse.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:54 schreef expans het volgende:
[..]
http://tr.m.wikipedia.org/wiki/Türk_kültüründe_Nevruz
Gewoon van de Perzen overgenomen. Turken in Anatolie zijn daarentegen één van de weinige Turkse volkeren die Nowruz niet vieren; de meeste Turken in de Kaukasus en Centraal-Azie daarentegen wel. Komt omdat laatstgenoemde gebieden voor de laatste 1000 jaar enorm door de Perzische cultuur zijn beïnvloedt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:54 schreef expans het volgende:
[..]
http://tr.m.wikipedia.org/wiki/Türk_kültüründe_Nevruz
Moet je horen wie het zegtquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:57 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Newroz is een Koerdisch-Iraanse feestdag geen Turkse.![]()
![]()
Jullie moeten weer alles claimen he.![]()
![]()
![]()
![]()
Ok dit is wel lame man.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:56 schreef Baklava95 het volgende:
Ja vooral veel Turkse Koerden vieren geen Newroz omdat ze door de Turkse assimilatiepolitiek hun Koerd-bewustzijn hebben verloren (daar vallen ook mijn ouders onder).
Volgens mij heb vorig jaar met Newroz welk in een artikel grote bijeenkomst ergens buiten in Turkije gezien en ook Sultan Erdogan (of zijn partij) die ze feliciteerde, toch?quote:Ik weet ook niet hoe ze precies Newroz vieren hoor. Ik weet wel dat ze over vuur springen.
Ja wat is er dat is gewoon zo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:00 schreef expans het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt
@Intellectueel,
Kan best zo zijn.
Nee, dat is zo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:00 schreef expans het volgende:
[..]
@Intellectueel,
Kan best zo zijn.
Niet kan. Is gewoon zo. Nowruz is zo Perzisch (en Zoroastristisch) als maar kan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:00 schreef expans het volgende:
[..]
@Intellectueel,
Kan best zo zijn.
Ja mijn ouders spreken wel Keordsich met elkaar ik niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:01 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ok dit is wel lame man.
Spreken je ouders nog wel Koerdisch onder elkaar of is dat ook zelfs verdwenen of bijna niet het geval? En spreken ze vooral Turks onder elkaar?
[..]
Volgens mij heb vorig jaar met Newroz welk in een artikel grote bijeenkomst ergens buiten in Turkije gezien en ook Sultan Erdogan (of zijn partij) die ze feliciteerde, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |