Bestaat SenS nog daar, trouwens?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:39 schreef Klokov het volgende:
D66 gestemd trouwens, jammer dat er geen ander kiessysteem is met extra voorkeuren.
Ja, de hele (binnen)stad hangt er vol meequote:
Hey klokov, goed hoor. Nijmegen op stap geweest. Klein danspasje gezet, knipoogjes gegeven, je kent het wel.quote:
Krijgen we dat weer. Ik vind dat zo'n non-issue. Niet dat ik zo pro-koningshuis ben, maar: welk probleem lost dit op? een president is echt niet veel goedkoper dan het koningshuis en een gekozen president is ook niet per definitie beter dan iemand die zich zijn hele leven op zijn/haar koningsschap heeft kunnen voorbereiden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:50 schreef THEFXR het volgende:
ik roep nu uit dat Nederland een Republiek moet worden, fuck de monarchie!
smooth hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hey klokov, goed hoor. Nijmegen op stap geweest. Klein danspasje gezet, knipoogjes gegeven, je kent het wel.
1. Kan dat in een spoiler a.u.b. Ik zit in een kantoortuin.quote:
Haha ja, kon alleen je KLB-post niet vinden over je stapavond.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hey klokov, goed hoor. Nijmegen op stap geweest. Klein danspasje gezet, knipoogjes gegeven, je kent het wel.
Mooie vrouwen in Nijmegen, IMHO.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
1. Kan dat in een spoiler a.u.b. Ik zit in een kantoortuin.
2. Post dat ook eens in dat dikke tietentopic.
Mijn stapavonden zijn (vrijwel) nooit klachtwaardig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Haha ja, kon alleen je KLB-post niet vinden over je stapavond.
Dacht dat JB een kleurtje had?quote:
Dat was voordat die fles anusbleekmiddel op haar reet ontplofte.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat was voordat die fles anusbleekmiddel op haar reet ontplofte.
URL zonder soep?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |