Wees blij Souryquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:48 schreef Soury het volgende:
Ja, ik moet wat!![]()
Even geen ellende... is geweest...
Ik welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb expres gewacht, maar dat geloof je vast niet
Ik wel want je loopt al 2 weken deze topics vol te spammenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb expres gewacht, maar dat geloof je vast niet
ja maar ging niet expres die lapo'squote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wel want je loopt al 2 weken deze topics vol te spammen
Doe maar !quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef sacha het volgende:
zat ik toch hele foute youtubejes te zoeken
Maakt vast niet uit vanavond,,, hebben we wat afleiding...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:52 schreef sacha het volgende:
maar ik zal mij inhouden want soury houdt niet van filmpies
Ik ken het Fann, het gebeurt voor je er erg in hebt en dan kijk je naar een update en merk je dat ie vol is en oops/shit jij was de laatste .. OK vooruuit dan maar een nieuwe en klaar.. Op zich ook niet zo veel werk meer ..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar ging niet expres die lapo'sen dat is ECHT waar..
psies...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken het Fann, het gebeurt voor je er erg in hebt en dan kijk je naar een update en merk je dat ie vol is en oops/shit jij was de laatste .. OK vooruuit dan maar een nieuwe en klaar.. Op zich ook niet zo veel werk meer ..
Ga je e nou vertellen dat je bang bent voor Soury.. Jij moet echt gauw je hart eens luchten sasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:52 schreef sacha het volgende:
maar ik zal mij inhouden want soury houdt niet van filmpies
en nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je e nou vertellen dat je bang bent voor Soury.. Jij moet echt gauw je hart eens luchten sas
oh nee ze hebben iets veranderdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
mijn favorieten zijn weg bij you toep
Flikker op met die ytubesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je e nou vertellen dat je bang bent voor Soury.. Jij moet echt gauw je hart eens luchten sas
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers nog even:
http://www.aziatische-ing(...)e-pannenkoek-recept/
Of dit restaurant als je zelf geen zin hebt om het te maken:
http://www.ishii-okonomiyaki.com
Okonomiyaki dus, mijn Japans is niet meer wat het geweest is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |