Mooi ruikt ja? wat vind jij mooi ruiken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Eens, ik hoef ook geen lelijke man, wel een lieve , knappe en die vooral mooi ruikt![]()
Verder zijn we echt offtopic
Nou, aangezien jij over 3 maanden trouwt hoop ik dat t vrouwtje daar ook zo over denkt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey jongen niets mis mee om onze bromance te laten zien he.
Keigoed, het zonnetje schijnt en ik heb keiveel goesting in een omeletjequote:
Scorpie trouwenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, aangezien jij over 3 maanden trouwt hoop ik dat t vrouwtje daar ook zo over denkt.
Kwenie , een beetje van alles. Hoe ruik jij?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mooi ruikt ja? wat vind jij mooi ruiken?
Nee ik ga echt trouwenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Scorpie trouwen, proficiat Scorpie
of is het een grap ?
Met zijn neus. Duh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Kwenie , een beetje van alles. Hoe ruik jij?
Proficiat!quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee ik ga echt trouwenCG heeft gelijk
OMG PROFICIATquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee ik ga echt trouwenCG heeft gelijk
CG en ik kennen elkaar al een tijdje, en tja, de vonk sloeg over. We wilden het allebei niet toegeven, maar ja, zoiets kan je gewoon niet voor je blijven houden.quote:
Serieus? hij trouwt met een fokster?quote:
Groot gelijk. Sorry.quote:
Daar ging ik van uitquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Serieus? hij trouwt met een fokster?![]()
![]()
True. Je aanzoek was ook gaaf, op 1 knie en zo, maar you had me already toen je op 2 knieen ging.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
CG en ik kennen elkaar al een tijdje, en tja, de vonk sloeg over. We wilden het allebei niet toegeven, maar ja, zoiets kan je gewoon niet voor je blijven houden.
Ik ruik zo naar een beetje van alles eigenlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Kwenie , een beetje van alles. Hoe ruik jij?
het is aandacht zoeken. iemand die echt dood wil zegt het niet tegen z'n ex, die doet het gewoon. en raad eens? de ex leeft nog steeds.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:37 schreef simmu het volgende:
als iemand je benadert met zelfmoordplannen is het toch niet zo heel raar dat je vraagt waar die persoon is en dattie niks raars moet doen?
Nu twee dus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Als die ex wél echt zelfmoord had gepleegd was daarmee wel een van de problemen van TS opgelost natuurlijk. Dan weet haar vriend ook dat het niet nog eens zal gebeuren. Hoewel, hoeveel exen heeft TS?
Misschien moet je wat meer smeken ? Of laten gaan is dat geen optie?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:06 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Nu twee dus.
Vier dagen later en nog geen enkel respons op mijn smeekbedes
Is een optie.. wel een moeilijke..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien moet je wat meer smeken ? Of laten gaan is dat geen optie?
Moeilijk gaat ook he. En vergeet niet dat het einde van iets, begin van iets anders (lees: moois) kan betekenen. En ge hebt denk ik nu geleerd uit jouw fouten, dus dat is ook al goed. Misschien gewoon dit achter je laten en wie weet .... Het leven is soms een avontuur....laat het allemaal op je afkomen. Soms moet je even toeschouwer zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:15 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Is een optie.. wel een moeilijke..
Ze hebben niet geneukt hoor. Ik app eens in de 6/7 maanden ook mijn ex om te vragen hoe het gaat, hem te feliciteren en een fijne kerst te wensen. 't is niet zo dat ik hem uitnodig om me even uit te komen wonen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:48 schreef Michielos het volgende:
eigen schuld dikke bult. Moest je je vriend maar niet zo keihard naaien.
Lik je wonden en move on. Maar bovenal.. leer er van
Leugenaar, anders had je dit wel in de OP gezet - en bovendien stel je in de OP dat JIJ ZELF contact hebt gezocht.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:52 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Nou ja dronken, ik was lichtelijk aangeschoten en mijn ex zei dat ie een overdosis had genomen. Normaal zou ik hem negeren maar nu bekommerde ik me er dus wel om. Heb overigens niet met hem afgesproken oid.
Ja, en wat dan nog. Het ging over de telefoon. Natuurlijk stom van TS om er op in te gaan maarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:48 schreef Karbkronkel het volgende:
[..]
Leugenaar, anders had je dit wel in de OP gezet - en bovendien stel je in de OP dat JIJ ZELF contact hebt gezocht.
Noem het dan ook geen 'dronken bui'.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:52 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Nou ja dronken, ik was lichtelijk aangeschoten
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:54 schreef Karbkronkel het volgende:
Ts is gewoon een leugenachtige slet.
Eigen schuld, dikke bult zaak.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:06 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Nu twee dus.
Vier dagen later en nog geen enkel respons op mijn smeekbedes
Preciesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, en wat dan nog. Het ging over de telefoon. Natuurlijk stom van TS om er op in te gaan maar
EVEN FUCKING SERIEUS MENSEN
het gaat om whatsapp ofzo
TS was dom om er op in te gaan, en de vriend van TS stelt zich aan.
Dit . Gewoon eigen schuld dus.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:54 schreef Deckard het volgende:
Je bent niet echt slim. Vooral als er politieaangifte gedaan wordt, waarom heb je dan nog het gevoel dat je graag hebt dat het met je ex goed komt? Wat kan jou hem schelen?
Nou gelukkig dan maar. Denk dat je er nu wel van geleerd hebt, hij hoeft denk ik niet bang te zijn dat het nog eens gebeurt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:04 schreef Confashions_ het volgende:
Kleine update: vanavond na duizenden belpogingen toch mijn vriend zover gekregen met me te praten... eerst een goed gesprek gehad, deed me pijn om hemte zien huilen, hij voelde zich vooral genaaid omdat hij er altijd voor me is geweest als die ex weereens lastig was en dat is begrijpelijk. Uiteindelijk heel de avond samen doorgebracht omdat we op een of andere manier als een magneet naar elkaar toegetrokken worden als we eennaal samen zijn.
Hij wil rustig aan wel kijken of het vertrouwen nog terug kan komen... ik zal wel door het stof moeten maar dat vind ik niet erg
Dat is één ding dat zeker isquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:18 schreef cobybryant het volgende:
[..]
Nou gelukkig dan maar. Denk dat je er nu wel van geleerd hebt, hij hoeft denk ik niet bang te zijn dat het nog eens gebeurt.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:45 schreef Karbkronkel het volgende:
TS vertelt ons niet het hele verhaal, dat is het grootste probleem hier. Zelfs online en anoniem...
Ach, amor vincit omnia was het toch? En ik heb nog een hele lange weg te gaan wat dat betreft.. het is nu zeker niet opeens goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:39 schreef ZarB het volgende:
N.a.v. de update: je vriend heeft blijkbaar geen ruggengraat. Jullie passen dus wel goed bij elkaar
En toch zijn er voorwaarden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:14 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Ach, amor vincit omnia was het toch?
Ik denk dat het nooit helemaal goed komt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:14 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Ach, amor vincit omnia was het toch? En ik heb nog een hele lange weg te gaan wat dat betreft.. het is nu zeker niet opeens goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |