Ja dan heb je een gouden vent getroffen. Maar ik hoop zo zwaar dat hij voor zichzelf kiest nu, genoeg meisjes die zich wel volledig kunnen geven zonder gestront eromheen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Als die vriend het niet uitmaakt met haar wil dat toch ook veel zeggen. Als hij kiest om bij haar te blijven!
Ja, ze had haar ex wel uit haar leven moeten knippen, ipv sores met hem te hebben.quote:
TS probeert de schone schijn op te houden dat ze uit 'bezorgdheid' haar ex contact, maar iedereen hier weet wel beter. Dat inslagenreuring dat een beejte hard zegt klopt, maar zijn punt blijft overeind staan; TS loopt over naar haar ex, dezelfde ex die haar en haar vriend's leven al zo lang heeft gedomineerd. TS vind het dan vervolgens raar dat vriendlief door haar acties heen prikt en niks meer met haar te maken wil hebben. Dat is naief.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:10 schreef complicate het volgende:
[..]
I know, but...still....people have emotions...but ok.
Oppervlakkig contact is letterlijk 3 mailberichten met de vraag waar hij was en dat hij geen gekke dingen moest doen. Verder heb ik hem altijd genegeerd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:13 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ze was een keertje dronken en heeft toen oppervlakkig contact gezocht, ze is niet vreemdgegaan, hoor.
Trouwens, wat bedoel je met oppervlakkig contact, ts?
Ga eens gauw fietsen. Ik weet zelf goed wat ik wel en niet voel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS probeert de schone schijn op te houden dat ze uit 'bezorgdheid' haar ex contact, maar iedereen hier weet wel beter. Dat inslagenreuring dat een beejte hard zegt klopt, maar zijn punt blijft overeind staan; TS loopt over naar haar ex, dezelfde ex die haar en haar vriend's leven al zo lang heeft gedomineerd. TS vind het dan vervolgens raar dat vriendlief door haar acties heen prikt en niks meer met haar te maken wil hebben. Dat is naief.
ok, dan heb ik nog 1 vraagje: waarom kan je hem niet volledig uit uw leven bannen? serieus? Waarom niet? ik kan mij dat echt niet voorstellen dat ik nog in contact zou willen blijven met mijn ex die mij stalkte. Ik kan mij dat geen enkel second voorstellenquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:16 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Op dit moment denk ik vooral: wat een naaigein om mij dan weer zo te naaien terwijl hij mijn leven zo zuur heeft gemaakt. Maar ik heb ook niks naar mijn ex gestuurd in mijn woede, lekker laten gaan. Wil me nu vooral op mezelf focussen en proberen mijn vriend met rust te laten
Ik hoop voor haar vriend van niet, want ze zal nooit van haar ex af komen. Dat wil ze namelijk niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:18 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ja, ze had haar ex wel uit haar leven moeten knippen, ipv sores met hem te hebben.
Ts, ik hoop dat je nog een kans krijgt. Verpruts het deze keer niet.
Alsje-alsje-alsjeblieft, ga nooit meer terug naar je ex.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:16 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Op dit moment denk ik vooral: wat een naaigein om mij dan weer zo te naaien terwijl hij mijn leven zo zuur heeft gemaakt. Maar ik heb ook niks naar mijn ex gestuurd in mijn woede, lekker laten gaan. Wil me nu vooral op mezelf focussen en proberen mijn vriend met rust te laten
Alleen kinderen en dronken mensen zijn eerlijk. Je wilde niet voor niets weten waar je ex was, wat hij aan het doen was. Dat soort opzichtige contactmomentjes weet iedereen uit ervaring zijn bedoeld om jou in zijn leven te houden (en vice versa).quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:18 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Oppervlakkig contact is letterlijk 3 mailberichten met de vraag waar hij was en dat hij geen gekke dingen moest doen. Verder heb ik hem altijd genegeerd.
+1 Dit is dus wat ik wil snappen waarom ze toch nog contact met hem wil ondanks alles!quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:20 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Alsje-alsje-alsjeblieft, ga nooit meer terug naar je ex.
Blijkbaar niet. Wees gewoon eens heel eerlijk, al is het alleen maar tegen jezelf: met wie zie je je oud worden, je ex of je vriend?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:18 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Ga eens gauw fietsen. Ik weet zelf goed wat ik wel en niet voel.
OMDAT ZE NOG GEVOELENS VOOR HEM HEEFT. Damn girl.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:20 schreef complicate het volgende:
[..]
+1 Dit is dus wat ik wil snappen waarom ze toch nog contact met hem wil ondanks alles!
Hoezo is het je nooit gelukt je ex uit je leven te knippen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:18 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Oppervlakkig contact is letterlijk 3 mailberichten met de vraag waar hij was en dat hij geen gekke dingen moest doen. Verder heb ik hem altijd genegeerd.
Het feit dat hij bij haar blijft is teken dat hij het niet zo erg vindt. Tenzij hij een inferieur gevoel heeft en bang is om geen ander te vinden , is ook een optiequote:Op woensdag 19 maart 2014 11:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dan heb je een gouden vent getroffen. Maar ik hoop zo zwaar dat hij voor zichzelf kiest nu, genoeg meisjes die zich wel volledig kunnen geven zonder gestront eromheen.
DAT IS NIET WAAR, damn man! Ze is volgens mij gewoon beheerst door zijn "macht" dat hij heeft op haar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
OMDAT ZE NOG GEVOELENS VOOR HEM HEEFT. Damn girl.
Dit was wel de druppel, hij had me al maanden met rust gelaten en toen kreeg ik dat bericht en wilde oprecht niet dat hem iets zou overkomen. Maar ben er nu wel helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:19 schreef complicate het volgende:
[..]
ok, dan heb ik nog 1 vraagje: waarom kan je hem niet volledig uit uw leven bannen? serieus? Waarom niet? ik kan mij dat echt niet voorstellen dat ik nog in contact zou willen blijven met mijn ex die mij stalkte. Ik kan mij dat geen enkel second voorstellen![]()
![]()
Dus gedaan met uw ex? Je gaat geen contact meer nemen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:23 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Dit was wel de druppel, hij had me al maanden met rust gelaten en toen kreeg ik dat bericht en wilde oprecht niet dat hem iets zou overkomen. Maar ben er nu wel helemaal klaar mee.
Eensquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:24 schreef CoolGuy het volgende:
Iemand die je stalkt dir zoek je niet zelf op
Ik neem hem niet in bescherming. Ik zeg alleen dat hij hun nooit bedreigd heeft. Lastigvallen hoeft niet meteen een bedreiging te zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:22 schreef Scorpie het volgende:
TS, waarom verdedig je je ex eigenlijk tegenover ons? Eerst zeg je dat hij jou en je vriend en familie heeft lastig gevallen, vervolgens zwak je dat weer af en zeg je dat het niet zo is. Waarom doe je dat? Waarom neem je hem in bescherming?
moest ik vragen van CoolGuy![]()
Nee zeker niet. Heb het ook niet gedaan om te vragen waarom hij dat nou doorstuurt en me zo wil naaien. Wat dat betreft heeft hij het laatste beetje empathie wel weggegooid.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus gedaan met uw ex? Je gaat geen contact meer nemen?
Ten eerste: ik heb gezegd dat hij ze lastigviel, later in het topic werd er gesproken over bedreigingen. Mijn ex heeft mijn vriend nooit bedreigd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:24 schreef CoolGuy het volgende:
Dit is bullshit. Eerst valt die ex ts dr huidige vriend + fam lastig en later is dat ineens niet zo volgens TS.
Ts, je zwetst uit je nek. Het is niet zo dat je niet van je ex af komt...jij WIL niet van je ex af komen. Iemand die je stalkt dir zoek je niet zelf op, jij wel.
You wanted your cake and eat it too, en je vriend is je gekut met je ex terecht zat.
Geloof je het zelf? Dat zijn gewoon goedmaakpraatjes voor haar, om haar ex nog te kunnen gebruiken voor de aandacht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:23 schreef complicate het volgende:
[..]
DAT IS NIET WAAR, damn man! Ze is volgens mij gewoon beheerst door zijn "macht" dat hij heeft op haar.![]()
![]()
Ja ok, maar het beste is gewoon dat je hem compleet negeert wat hij ook doet. Je hebt geen enkel reden of plicht om met hem in contact te blijven zelfs ALS HIJ contact zoekt kan je hem voor lucht houden. Gewoon NEGEREN, ooit gaat hij zelf stoppen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:27 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Heb het ook niet gedaan om te vragen waarom hij dat nou doorstuurt en me zo wil naaien. Wat dat betreft heeft hij het laatste beetje empathie wel weggegooid.
Dus je hebt zijn telefoonnummer uit je telefoon gegooid, zijn facebook geblocked, zijn WA geblocked, emails weggegooid etc etc? Eerlijk antwoord geven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:23 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Dit was wel de druppel, hij had me al maanden met rust gelaten en toen kreeg ik dat bericht en wilde oprecht niet dat hem iets zou overkomen. Maar ben er nu wel helemaal klaar mee.
Ik snap uw punt, maar ze heeft toch ook aandacht van haar vriend. Ik denk dat hij haar onder "macht" heeft. weet ik veel!quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Dat zijn gewoon goedmaakpraatjes voor haar, om haar ex nog te kunnen gebruiken voor de aandacht.
Is dat relevant in deze? Omdat hij van haar houdt misschien?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Het feit dat hij bij haar blijft is teken dat hij het niet zo erg vindt. Tenzij hij een inferieur gevoel heeft en bang is om geen ander te vinden , is ook een optie
Please, houden vanquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is dat relevant in deze? Omdat hij van haar houdt misschien?
Iets wat essentieel lijkt in een relatie en andersom, van TS naar haar vriend, weinig blijkt uit dit topic?
TS probeert zich een beetje te profilieren als zielepiet, en slachtoffer. Terwijl ze aan niemand minder dan haar eigen passieve gedrag te danken heeft dat haar vriendje hem gesmeerd heeft. Hij kon het gewoon niet meer aan. zo is het genoeg.
Ja, ken je dat niet?quote:
Dan ken je me nog niet goed hoor. Ik kan opkomen voor mijzelf en als ik haar vriendje was was ik allang weggegaan! dusquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, ken je dat niet?
Haar vriendje hoeft haar nu niet meer. Daarom komt ze ook janken. Maar ze faalt hier voor de rechtmatigheidstoets, behalve types als jij die ook tot hetzelfde in staat zouden zijn verweren haar nog enigszins.
Ik heb niet alleen zijn telnr verwijderd, ik heb deze geblokkeerd bij mijn provider. Verder heb ik geen facebook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je hebt zijn telefoonnummer uit je telefoon gegooid, zijn facebook geblocked, zijn WA geblocked, emails weggegooid etc etc? Eerlijk antwoord geven.
Duly notedquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan ken je me nog niet goed hoor. Ik kan opkomen voor mijzelf en als ik haar vriendje was was ik allang weggegaan! dus
Dit is kort door de bocht. Na een serie ellende en aandachtzoekerij van EXIE-boy dan leert een simpele rekensom toch dat hij zijn pogingen opschaalt om wel door te dringen? Of snap je dat niet?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:37 schreef simmu het volgende:
sjees, ik vind deze reacties hier allemaal wel een beetje vlot door de bocht gaan hoor. als iemand je benadert met zelfmoordplannen is het toch niet zo heel raar dat je vraagt waar die persoon is en dattie niks raars moet doen?
ts heeft nu de les geleerd dat stalkende exen soms echt de meest bizarre shit uit de kast halen. ts; zorg dat je gewoon echt nooitnooitnooit meer enige vorm van contact hebt met die gozer en klaar. of het nog goedkomt met je (misschien ex)vriend is daar eigenlijk totaal onafhankelijk van.
Ja en als je hem tegenkomt, gewoon negeren negeren negeren. Dat is de enige manier om echt nooit meer contact te hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:37 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen zijn telnr verwijderd, ik heb deze geblokkeerd bij mijn provider. Verder heb ik geen facebook.
Nee sommige vrouwen zijn naief, ik zou dat ook zo doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit is kort door de bocht. Na een serie ellende en aandachtzoekerij van EXIE-boy dan leert een simpele rekensom toch dat hij zijn pogingen opschaalt om wel door te dringen? Of snap je dat niet?
Maar zn mail hoefde je niet te blokkeren? Niet dat t nut heeft want als hij een nieuw adres aanmaakt en je van daaruit gemaild heeft dan heeft eee blokkade geen zin en daar komt bij dat je sneller hapte dan een eend brood vreet dus ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:37 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen zijn telnr verwijderd, ik heb deze geblokkeerd bij mijn provider. Verder heb ik geen facebook.
Serieus? dus je zou dat doen ondanks het feit dat je inziet dat wat hij doet? Wow!quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:39 schreef cobybryant het volgende:
[..]
Nee sommige vrouwen zijn naief, ik zou dat ook zo doen.
Dit gaat door het plafond van naiëf, door de atmosfeer en eindigt ergens in 'interstellar space' van de naïviteit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:39 schreef cobybryant het volgende:
[..]
Dat is niet naief zijn, dat is naief WILLEN zijn, das heel wat anders.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:39 schreef cobybryant het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit gaat door het plafond van naiëf, door de atmosfeer en eindigt ergens in 'interstellar space' van de naïviteit.
Dit dus ongeveer. Zijn er serieus gleufdiertjes die in dat soort aandachtstrekkerij trappen ja? Wow. Ik wist niet dat het zo makkelijk was, ik dacht dat de vrouwen van tegenwoordig toch wel wat beter bestand zouden zijn tegen dit soort fratsen. Maar goed om te wetenquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit gaat door het plafond van naiëf, door de atmosfeer en eindigt ergens in 'interstellar space' van de naïviteit.
Natuurlijk is dat zo, maar aan die reactie kan je dus wel aflezen of je ex nog zin heeft in een avontuurtje met je. Ik zeg #winning.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:45 schreef CoolGuy het volgende:
Ach schei uit, niemand is ZO naief. Dat is gewoon naief willen zijn omdat dat je beter uitkomt.
Ongehoord. Dit strookt volledig met je 'romantische gevoelens' theorie. Zoiets doe je niet mits je het heel onbewust/bewust stiekem wel wilt of behoefte aan hebt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit dus ongeveer. Zijn er serieus gleufdiertjes die in dat soort aandachtstrekkerij trappen ja? Wow. Ik wist niet dat het zo makkelijk was, ik dacht dat de vrouwen van tegenwoordig toch wel wat beter bestand zouden zijn tegen dit soort fratsen. Maar goed om te weten
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |