In de officiële rapportage staat dat het vliegtuig op normale hoogte vloog op het moment dat ik met eigen ogen heb gezien dat het enorm laag over vloog.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:12 schreef MrTorture het volgende:
Die Hercules was natuurlijk niet zo'n groot nieuws als dit. Daarnaast was die Hercules al gevonden. Hier zijn we een vliegtuig kwijt, dus is er meer reden om waarnemingen te publiceren.
quote:In a statement Wednesday, the Maldives National Defence Force (MNDF) said that studies of military radar had yielded nothing so far.
“Based on the monitoring up to date, no indication of flight MH370 has been observed on any military radars in the country,” it said.
The civilian radars at the Maldives airports had also “been analysed” but there was no “indication of the said flight,” the statement added.
The Maldives police and civil aviation authority separately confirmed that a more detailed national inquiry was underway and they were hopeful of giving a progress report later in the day.
“We are looking at everything from radar reports and records of the air traffic control,” Hussain Jaleel, chief executive of Maldives Civil Aviation Authority, told AFP.
En dat geen enkele Malledief het op Twitter of Facebook heeft gezet. Niet echt geloofwaardig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:19 schreef DS4 het volgende:
Kortom: men veegt nog wel eens wat onder het tapijt. En zo kan het dus ook dat die meldingen op de Malediven dus prima binnen zijn gekomen en misschien zelfs direct zijn doorgegeven aan de autoriteiten in Maleisië... maar dat die zijn genegeerd.
Wat dacht je van al die toeristen in resorts, al zouden die nog slapende kunnen zijn op dat moment.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:24 schreef MrTorture het volgende:
[..]
En dat geen enkele Malledief het op Twitter of Facebook heeft gezet. Niet echt geloofwaardig.
Ik denk dat een 777 op die hoogte je wel wakker schudtquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die toeristen in resorts, al zouden die nog slapende kunnen zijn op dat moment.
Ik ken het twittergedrag daar niet, laat staan hoe men daar met Facebook om gaat. Maar het kan verzonnen zijn, dat klopt. Laten we wel zijn: niet iedere waarneming die is gemeld kan kloppen, want er zijn er meerderen die elkaar lijnrecht tegenspreken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:24 schreef MrTorture het volgende:
En dat geen enkele Malledief het op Twitter of Facebook heeft gezet. Niet echt geloofwaardig.
Goed punt, want die klacht zou je sowieso op Twitter verwachtenquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:33 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ik denk dat een 777 op die hoogte je wel wakker schudt
En dan ben jij op tijd je nest uit om nog te zien waar je wakker van bent geworden?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:33 schreef MrTorture het volgende:
Ik denk dat een 777 op die hoogte je wel wakker schudt
uiteraard.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:46 schreef RVer het volgende:
'Geruchten waarneming MH 370 bij Malediven incorrect'
http://www.nu.nl/buitenla(...)diven-incorrect.html
Is ook waar natuurlijk. Denk aan alle brokstukken die de eerste dagen gevonden zijn, maar niets met de ramp te maken bleken te hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:55 schreef Drebbelman het volgende:
uiteraard.
het vliegtuig dat gespot was ging van noord-west naar zuid-oost. Lijkt me een onlogische richting voor een vliegtuig dat vanuit Maleisië kwam.
Er zijn drie internationale vliegvelden op de Malediven en nog verschillende kleine vliegveldjes. Er zijn in die regio ook meerdere maatschappijen die een rode streep op de zijkant hebben staan. Mogelijkheden genoeg dus.
Daarnaast zijn er ooggetuigen die 'het' gezien hebben en zeggen dat er zwaar overdreven wordt en dat het vliegtuig niet zo groot was als de mensen zeggen.
In een tijdperk waar men wanhopig op zoek is naar clues betreffende deze vermissing gaan mensen letterlijk overal signalen in zien.
komt precies overeen met wat ik denkquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:58 schreef Uccie het volgende:
Dit staat op Reuters
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA2701720140319
Zuideinde van de pinglijn het water in dus. Dan betwijfel ik sterk dat we nog iets gaan terugvinden op korte termijn.
Denk jij nog steeds dat het zelfmoord is?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
komt precies overeen met wat ik denk
Gewoon zo ver weg mogelijk en tot de kerosine op is. Niemand die daar gaat zoeken.
Toch gaat zelfmoord er bij mij niet in, ten eerste omdat het nogal onlogisch schijnt om niet gewoon boven de Zuid Chinese zee het vliegtuig neer beneden te laten duiken, ten tweede lijkt het me onmogelijk gezien de reacties van mensen die hem kenden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
komt precies overeen met wat ik denk
Gewoon zo ver weg mogelijk en tot de kerosine op is. Niemand die daar gaat zoeken.
jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Denk jij nog steeds dat het zelfmoord is?
Het is een hele reële kans inderdaad, en hoe langer het duurt...quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:08 schreef Muto het volgende:
Ik denk echt dat je het vliegtuig nooit gaat vinden.
Ik sluit me aan bij Bedachtzaam.quote:
Waarom zou het nu weer een afleidingsmanoeuvre moeten zijn?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij Bedachtzaam.
Tevens kan ik het idee maar niet loslaten dat het juist iets met de Co-Piloot is en niet Zaharia, maar echt een goede reden kan ik er ook niet voor bedenken. Al die aandacht voor Zaharia en de Flightsim, het lijkt wel een afleidingsmanoeuvre.
Omdat ik denk dat er meer achter zit dan een op hol geslagen piloot.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom zou het nu weer een afleidingsmanoeuvre moeten zijn?
Ik verdenk ook eerder de co piloot dan Zahari.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat er meer achter zit dan een op hol geslagen piloot.
Weet ik het, van al dat gespeculeer word je gewoon paranoïde
Precies. Het kan gewoon een op hol geslagen piloot zijn. Sterker nog, dat is het ook gewoon. Dat het vliegtuig niet gevonden wordt is geen bewijs voor een samenzwering. Het enige wat het bewijst is dat je best een vliegtuig kunt laten verdwijnen in deze tijd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat er meer achter zit dan een op hol geslagen piloot.
Weet ik het, van al dat gespeculeer word je gewoon paranoïde
Als ze in het Zuiden gaan zoeken vinden ze hem idd nooitquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:08 schreef Muto het volgende:
Ik denk echt dat je het vliegtuig nooit gaat vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |