Ja, diep onder water bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat de volgende bestemming is, geen idee, maar schijnbaar vliegt hij richting plekken met niet al te veel inwoners.
Haha, geweldig dit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef Diedelientje81 het volgende:
Rtlnieuws meldt
Onderzoekers hebben het vermoeden dat iemand aan de boordcomputer van de vermiste Boeing van Malaysia Airlines heeft gezeten.
DUH
Op dat tijdstip had hij het misschien voor mogelijk gehouden, daarnaast een niet al te dichtbevolkt gebied, niet al te onhaalbaar ook kapers moeten niet te veel boven zee vliegen uiteraard.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:37 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Zou wat zijn eigenlijk he, al die moeite om radar te ontwijken en locatie te verbergen en dan uiteindelijk een heel eiland wakker maken met je vliegmachien.
Dat dacht ik eerst ook maar daar begin ik nu ernstig aan te twijfelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ja, diep onder water bijvoorbeeld
Nieuwe herziene inzichten welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef Diedelientje81 het volgende:
Rtlnieuws meldt
Onderzoekers hebben het vermoeden dat iemand aan de boordcomputer van de vermiste Boeing van Malaysia Airlines heeft gezeten.
DUH
De autoriteiten daar hebben gezegd dat ze het al die tijd al wisten maar dat Maleisie hen nooit direct gevraagd had of ze het vliegtuig hadden gezienquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:43 schreef Diedelientje81 het volgende:
Dan mogen ze die mensen weleens pepers in de reet steken als het fokking 10 dagen duurt voor ze hen mond open doen
Het betrof een wit vliegtuig met rode strepen of iets in die richting, kwam laag over, dus schijnbaar goed te zien.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
Maar is het DAT vliegtuig, wat vliegt er nog meer op dat tijdstip in die omgeving?
Ik bedoel, ik zie nog wel of een vliegtuig van de KLM of Easyjet is, maar ik zie niet eens het verschil tussen een Boeing en een Airbus, laat staan alle typen.
Kun je nagaan hoe goed de verstandhoudingen zijn tussen die landen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
De autoriteiten daar hebben gezegd dat ze het al die tijd al wisten maar dat Maleisie hen nooit direct gevraagd had of ze het vliegtuig hadden gezien![]()
.
en niemand heeft een foto gemaaktquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het betrof een wit vliegtuig met rode strepen of iets in die richting, kwam laag over, dus schijnbaar goed te zien.
Ik twijfel nu alleen maar meer aan de statements van India, Pakistan en Afghanistan. Die landen roepen mij te snel te hard dat ze zeker weten dat hij er niet overheen gevlogen hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
De autoriteiten daar hebben gezegd dat ze het al die tijd al wisten maar dat Maleisie hen nooit direct gevraagd had of ze het vliegtuig hadden gezien![]()
.
Is niet zo dôhquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef Diedelientje81 het volgende:
Rtlnieuws meldt
DUH
Al staan ze recht voor me, zolang er geen Boeing 737, 747 etc op staat, heb ik serieus geen idee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het betrof een wit vliegtuig met rode strepen of iets in die richting, kwam laag over, dus schijnbaar goed te zien.
En dan natuurlijk cash betalen voor de kerosine, want een pinbetaling of betaling met een credit card laat een spoor achterquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef DeParo het volgende:
Daarnaast vergeet je een optie dat het vliegtuig tussendoor al ergens is geland en heeft bijgetankt hoe onwaarschijnlijk dat ook zou kunnen zijn inderdaad.
Zo'n onbemande cashpomp, hebben ze in Belgie ook nog steedsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
En dan natuurlijk cash betalen voor de kerosine, want een pinbetaling of betaling met een credit card laat een spoor achter
Da's wel een hele omwegquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:08 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Zo'n onbemande cashpomp, hebben ze in Belgie ook nog steeds
Alstie gewoon ergens verstopt aan de grond staat, gaan ze nog wel een tijdje zoeken.quote:KUALA LUMPUR, March 18 (Xinhua) -- The search area for the missing Malaysia Airlines flight MH 370 has been expanded to 2.24 million square nautical miles (about 7.68 million square km), Malaysia's acting transport minister said Tuesday.
Al voorbij gekomen?quote:KUALA LUMPUR, March 18 (Xinhua) -- Background check on all passengers from Chinese mainland aboard the missing MH370 did not find any evidence that they might have hijacked or launched terror attack on the jet, Chinese Ambassador to Malaysia Huang Huikang said on Tuesday.
Ja het is ook net een auto die je zo even verstopt, laat staan dat je hem zomaar ergens land!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:12 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Alstie gewoon ergens verstopt aan de grond staat, gaan ze nog wel een tijdje zoeken.
Den Haag als eindbestemming of botsen met de air force One als deze onderweg is naar Schiphol?quote:
Misschien is het een test case. Als er binnenkort weer een vliegtuig verdwijnt zal dat zeker impact hebben op het veiligheidsgevoel van de passagiers.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:15 schreef practics het volgende:
Daarnaast wat heeft het voor een nut? Niemand eist de actie op. Ondertussen begint de wereld media er al moe van te worden! Hype is er al af, als de "terroristen" nu komen met wat dan ook, heeft dat al veel minder impact dan dat dat had gehad binnen 24 uur na de kaping, toen de hype op zijn hoogst was. Nu 2 weken later zijn de kaarten wel iets anders...
Nah te omslachtig, ik ga toch voor de oceaanbodem voor alsnog. Saai he?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:18 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Den Haag als eindbestemming of botsen met de air force One als deze onderweg is naar Schiphol?
en wat doe je met 239 man in de tussentijd ? een klein groepje (ook met wapens) kan nooit 239 man in bedwang houdenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:18 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Den Haag als eindbestemming of botsen met de air force One als deze onderweg is naar Schiphol?
Zou wel een spectaculaire moordaanslag zijn op de president of the United statesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:20 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Nah te omslachtig, ik ga toch voor de oceaanbodem voor alsnog. Saai he?
In 2003 is er ook nog één gestolen Boeing 727 Misschien zijn ze aan het sparenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:19 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien is het een test case. Als er binnenkort weer een vliegtuig verdwijnt zal dat zeker impact hebben op het veiligheidsgevoel van de passagiers.
Gratis vakantie op de Maledivenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:21 schreef TLC het volgende:
[..]
en wat doe je met 239 man in de tussentijd ? een klein groepje (ook met wapens) kan nooit 239 man in bedwang houden
Nja die was na 11 jr wel aan vervanging toe denk ik zo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:22 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
In 2003 is er ook nog één gestolen Boeing 727 Misschien zijn ze aan het sparen
Hoe moet die ooit in de buurt komen dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:18 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |