abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:00:55 #26
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_137899820
Ik zag hier net ook een 777 overvliegen, echt waar hoor! Met blauw en rood en wit enzo! :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_137899822
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:02 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hoe maak ik zo'n kaartje? ben geen digibeet maar dit weet ik even niet :o

Gewoon deze posten en je krijgt altijd gelijk
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137899894
Zo ik ben ook weer thuis van een dagje werken... is er al duidelijkheid over die pings?
pi_137899964
Ja, waarom zijn die pings van 01:11-07:11 niet bekendgemaakt? Zijn die er uberhaupt?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137900050
quote:
18s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:03 schreef El_Matador het volgende:
Ja, waarom zijn die pings van 01:11-07:11 niet bekendgemaakt? Zijn die er uberhaupt?
Ik betwijfel het
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137900052
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:00 schreef hmmmz het volgende:
Ik zag hier net ook een 777 overvliegen, echt waar hoor! Met blauw en rood en wit enzo! :')
Dat is de 777 van rutte, nieuwe verkiezings stunt :+
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:04:49 #32
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_137900063
quote:
18s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:03 schreef El_Matador het volgende:
Goeden vraag, deze.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_137900241
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:40 schreef Luxuria het volgende:
Hoe krijgen jullie die topics toch allemaal volgeluld :P
Eigenlijk is dat pas het echte mysterie.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:13:59 #34
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_137900707
Dat topic van die vermoorde jongens uit Zeist die een ping hadden in Zuidlimburg was iets van 45 topics. Maar dat werd voornamelijk bevolkt door vrouwen die hele psychologische analyses van de verdachten maakten en daarbij elkaar op leven en dood bestreden om gelijk te krijgen.

Hier gaat het voornamelijk over techniek.
Wie dit leest is gek
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:16:58 #35
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137900921
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat topic van die vermoorde jongens uit Zeist die een ping hadden in Zuidlimburg was iets van 45 topics. Maar dat werd voornamelijk bevolkt door vrouwen die hele psychologische analyses van de verdachten maakten en daarbij elkaar op leven en dood bestreden om gelijk te krijgen.

Hier gaat het voornamelijk over techniek.
Zoals eigenlijk de meeste NWS topics eindigen :')
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:23:48 #36
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137901319
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ja die discussie daar was soms tenenkrommend. Die vrouwen voelden zich constant aangevallen met elke opmerking die gemaakt werd. Enige logische analyse werd daar niet gewaardeerd.

Nu is de snelheid er hier ook wel een beetje uit, bij gebrek aan nieuw nieuws...

Dat topic op de FP vandaag - "vliegtuig gevonden" - was wel jammer. Dacht echt van mooi 't is gelukt.... maar nee een onzinbericht.
How can I make this topic about me?
pi_137901464
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:35 schreef DeParo het volgende:
Nogmaals, mijn vraag, is het mogelijk dat dit vliegtuig opduikt bij de Malediven terwijl de satellietengebieden daar niet op wijzen?
Vanaf het laatst bekende punt van contact (01.20 am tussen Maleisie en Vietnam) is het zo'n 3000 km tot aan de Malediven. Met een cruise snelheid van ~900 km/u en als het vliegtuig vanaf punt verdwijning rechtstreeks naar de Malediven zou zijn gevlogen zou hij daar om ~04.45 aankomen. Tijden zijn vanuit Maleisisch oogpunt, dus 04.45 Maleisische tijd is 02.45 Malediven tijd.

Dat zou dan totaal niet overeen komen met het tijdstip van 'sighting' door de Maledievers om 06.15 AM (hun tijd!). 6.15 AM hún tijd komt overeen met 8.15 Maleisische tijd - toevallig? HÉT tijdstip van de laatste ping.

Maar het vliegtuig hoeft natuurlijk niet rechtstreeks naar de Malediven zijn gevlogen, zie bv de melding van de waypoints die hij mogelijk gevolgd kon hebben:

Als hij zo zigzaggend zou zijn doorgevlogen naar de Malediven dan zou hij heel erg theoretisch wél bij de Malediven hebben kunnen zijn om 06.15 (Malediven tijd) = 8.15 Maleisische tijd. Dit houdt dan wel in dat de 'ping' onjuist is, maar ook dat op het moment van 'sighting' door de Maledievers het vliegtuig niet echt veel brandstof meer zal hebben.

Eindconclusie: NEE, het vliegtuig kan niet én bij de Malediven gezien zijn om 6.15 Malediven tijd én op een punt van de ping op de 'arc' zijn om 8.11 Maleisische tijd. Het is ongeveer hetzelfde tijdstip.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:26:22 #38
211040 Uccie
pi_137901500
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja die discussie daar was soms tenenkrommend. Die vrouwen voelden zich constant aangevallen met elke opmerking die gemaakt werd. Enige logische analyse werd daar niet gewaardeerd.

Nu is de snelheid er hier ook wel een beetje uit, bij gebrek aan nieuw nieuws...
Het was vrij simpel, de man was schuldig en alleen hij en als je het daar niet mee eens was, ging je kop eraf _O-
pi_137901514
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Dat topic op de FP vandaag - "vliegtuig gevonden" - was wel jammer. Dacht echt van mooi 't is gelukt.... maar nee een onzinbericht.
Zo slecht idd :') en dat staat dan ook gewoon op de FP
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:28:16 #40
211040 Uccie
pi_137901631
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:26 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Zo slecht idd :') en dat staat dan ook gewoon op de FP
Ik ken users die de FP als primaire nieuwsbron gebruiken.
pi_137901815
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:28 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik ken users die de FP als primaire nieuwsbron gebruiken.
Ik kom echt nooit op de FP, eigenlijk alleen NWS en KLB. Maar we kunnen inderdaad wel wat nieuwe feiten gebruiken in dit topic.
pi_137901951
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:25 schreef Montagui het volgende:

[..]

Vanaf het laatst bekende punt van contact (01.20 am tussen Maleisie en Vietnam) is het zo'n 3000 km tot aan de Malediven. Met een cruise snelheid van ~900 km/u en als het vliegtuig vanaf punt verdwijning rechtstreeks naar de Malediven zou zijn gevlogen zou hij daar om ~04.45 aankomen. Tijden zijn vanuit Maleisisch oogpunt, dus 04.45 Maleisische tijd is 02.45 Malediven tijd.

Dat zou dan totaal niet overeen komen met het tijdstip van 'sighting' door de Maledievers om 06.15 AM (hun tijd!). 6.15 AM hún tijd komt overeen met 8.15 Maleisische tijd - toevallig? HÉT tijdstip van de laatste ping.

Maar het vliegtuig hoeft natuurlijk niet rechtstreeks naar de Malediven zijn gevlogen, zie bv de melding van de waypoints die hij mogelijk gevolgd kon hebben:

[ afbeelding ]

Als hij zo zigzaggend zou zijn doorgevlogen naar de Malediven dan zou hij heel erg theoretisch wél bij de Malediven hebben kunnen zijn om 06.15 (Malediven tijd) = 8.15 Maleisische tijd. Dit houdt dan wel in dat de 'ping' onjuist is, maar ook dat op het moment van 'sighting' door de Maledievers het vliegtuig niet echt veel brandstof meer zal hebben.

Eindconclusie: NEE, het vliegtuig kan niet én bij de Malediven gezien zijn om 6.15 Malediven tijd én op een punt van de ping op de 'arc' zijn om 8.11 Maleisische tijd. Het is ongeveer hetzelfde tijdstip.
Toeval bestaat niet. Zoals je zelf eigenlijk al zegt het vliegtuig heeft een en al zigzaggende bewegingen gemaakt om uit het zicht van radarsystemen en dergelijke te blijven. Ik neem de ooggetuigenverslagen zeer serieus, waarom, een grote groep mensen die iets beweert wat zeer in de buurt komt van wat we dus zoeken.

Daarnaast vergeet je een optie dat het vliegtuig tussendoor al ergens is geland en heeft bijgetankt hoe onwaarschijnlijk dat ook zou kunnen zijn inderdaad.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:32:36 #43
211040 Uccie
pi_137901964
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:30 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ik kom echt nooit op de FP, eigenlijk alleen NWS en KLB. Maar we kunnen inderdaad wel wat nieuwe feiten gebruiken in dit topic.
Ik kom ook nooit op de FP, en zou wel meer in NWS willen posten.
Maar vaak zijn de discussie al teveel ontspoort om nog een nuttige inbreng te hebben.

En ja war nieuws zou fijn zijn, maar het is nu nacht daar, dus nog een paar uur wachten ;(
pi_137902085
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

Toeval bestaat niet. Zoals je zelf eigenlijk al zegt het vliegtuig heeft een en al zigzaggende bewegingen gemaakt om uit het zicht van radarsystemen en dergelijke te blijven. Ik neem de ooggetuigenverslagen zeer serieus, waarom, een grote groep mensen die iets beweert wat zeer in de buurt komt van wat we dus zoeken.

Daarnaast vergeet je een optie dat het vliegtuig tussendoor al ergens is geland en heeft bijgetankt hoe onwaarschijnlijk dat ook zou kunnen zijn inderdaad.
Hoe groot is die groep mensen eigenlijk? Want ik ken wel voorbeelden die nogal uitvergroot werden. Hier in een dorp was er ooit iemand een vingertopje kwijtgeraakt door wat vuurwerk, een uur later was het een hand, en twee dagen later ging het gerucht dat ie dood was. Dus misschien heeft er 1 persoon een vliegtuig zien vliegen enz enz enz....
pi_137902182
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:34 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Hoe groot is die groep mensen eigenlijk? Want ik ken wel voorbeelden die nogal uitvergroot werden. Hier in een dorp was er ooit iemand een vingertopje kwijtgeraakt door wat vuurwerk, een uur later was het een hand, en twee dagen later ging het gerucht dat ie dood was. Dus misschien heeft er 1 persoon een vliegtuig zien vliegen enz enz enz....
Schijnbaar betreft het bijna alle bewoners van dat eiland waar het overheen heeft gevlogen en met nog al wat lawaai mensen uit hun huizen heeft gedreund.
pi_137902276
quote:

[..]

We zoeken nu eigenlijk bevestiging dat óf de ooggetuigen óf de 'ping' gelijk heeft. Gelet op het tijdstip van de getuigen op de Malediven kan maar 1 van beide gelijk hebben.

En uiteraard (zolang we niets 100% zeker weten) mag je gerust de optie van bijtanken meenemen in de speculaties.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:37:35 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137902293
quote:

[..]

en dat het ongezien om afrika heen is gevlogen ofzo

Als dat vliegtuig tussendoor getankt heeft dan zou die laatste pingmogelijkheid ook uitgezet zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat de kaper niet wist van die ping. En na het tanken bewust laten zitten geloof ik ook niet. Eigenlijk geloof ik dat tanken ook niet, maar goed, stel.
pi_137902294
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:35 schreef DeParo het volgende:

[..]

Schijnbaar betreft het bijna alle bewoners van dat eiland waar het overheen heeft gevlogen en met nog al wat lawaai mensen uit hun huizen heeft gedreund.
Zou wat zijn eigenlijk he, al die moeite om radar te ontwijken en locatie te verbergen en dan uiteindelijk een heel eiland wakker maken met je vliegmachien.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:40:44 #49
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137902467
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:37 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Zou wat zijn eigenlijk he, al die moeite om radar te ontwijken en locatie te verbergen en dan uiteindelijk een heel eiland wakker maken met je vliegmachien.
:D daar zat ik net aan te denken, als ie nou niet anders kon, maar in het midden van die oceaan net ff over de malediven heenvliegen, gewoon omdat het kan.
pi_137902516
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:

[..]

Het was vrij simpel, de man was schuldig en alleen hij en als je het daar niet mee eens was, ging je kop eraf _O-
Mooi samengevat

quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:30 schreef niels0 het volgende:

[..]

Sinds dat Danny vorig jaar die koerswijziging heeft ingevoerd kom ik er ook nauwelijks meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')