quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe maak ik zo'n kaartje? ben geen digibeet maar dit weet ik even niet
Ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:03 schreef El_Matador het volgende:
Ja, waarom zijn die pings van 01:11-07:11 niet bekendgemaakt? Zijn die er uberhaupt?
Dat is de 777 van rutte, nieuwe verkiezings stuntquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:00 schreef hmmmz het volgende:
Ik zag hier net ook een 777 overvliegen, echt waar hoor! Met blauw en rood en wit enzo!
Goeden vraag, deze.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:03 schreef El_Matador het volgende:
Ja, waarom zijn die pings van 01:11-07:11 niet bekendgemaakt? Zijn die er uberhaupt?
Eigenlijk is dat pas het echte mysterie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:40 schreef Luxuria het volgende:
Hoe krijgen jullie die topics toch allemaal volgeluld
Zoals eigenlijk de meeste NWS topics eindigenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat topic van die vermoorde jongens uit Zeist die een ping hadden in Zuidlimburg was iets van 45 topics. Maar dat werd voornamelijk bevolkt door vrouwen die hele psychologische analyses van de verdachten maakten en daarbij elkaar op leven en dood bestreden om gelijk te krijgen.
Hier gaat het voornamelijk over techniek.
Ja die discussie daar was soms tenenkrommend. Die vrouwen voelden zich constant aangevallen met elke opmerking die gemaakt werd. Enige logische analyse werd daar niet gewaardeerd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat topic van die vermoorde jongens uit Zeist die een ping hadden in Zuidlimburg was iets van 45 topics. Maar dat werd voornamelijk bevolkt door vrouwen die hele psychologische analyses van de verdachten maakten en daarbij elkaar op leven en dood bestreden om gelijk te krijgen.
Vanaf het laatst bekende punt van contact (01.20 am tussen Maleisie en Vietnam) is het zo'n 3000 km tot aan de Malediven. Met een cruise snelheid van ~900 km/u en als het vliegtuig vanaf punt verdwijning rechtstreeks naar de Malediven zou zijn gevlogen zou hij daar om ~04.45 aankomen. Tijden zijn vanuit Maleisisch oogpunt, dus 04.45 Maleisische tijd is 02.45 Malediven tijd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:35 schreef DeParo het volgende:
Nogmaals, mijn vraag, is het mogelijk dat dit vliegtuig opduikt bij de Malediven terwijl de satellietengebieden daar niet op wijzen?
Het was vrij simpel, de man was schuldig en alleen hij en als je het daar niet mee eens was, ging je kop erafquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die discussie daar was soms tenenkrommend. Die vrouwen voelden zich constant aangevallen met elke opmerking die gemaakt werd. Enige logische analyse werd daar niet gewaardeerd.
Nu is de snelheid er hier ook wel een beetje uit, bij gebrek aan nieuw nieuws...
Zo slecht iddquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die discussie daar was soms tenenkrommend. Die vrouwen voelden zich constant aangevallen met elke opmerking die gemaakt werd. Enige logische analyse werd daar niet gewaardeerd.
Nu is de snelheid er hier ook wel een beetje uit, bij gebrek aan nieuw nieuws...
Dat topic op de FP vandaag - "vliegtuig gevonden" - was wel jammer. Dacht echt van mooi 't is gelukt.... maar nee een onzinbericht.
Ik ken users die de FP als primaire nieuwsbron gebruiken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:26 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Zo slecht idden dat staat dan ook gewoon op de FP
Ik kom echt nooit op de FP, eigenlijk alleen NWS en KLB. Maar we kunnen inderdaad wel wat nieuwe feiten gebruiken in dit topic.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken users die de FP als primaire nieuwsbron gebruiken.
Toeval bestaat niet. Zoals je zelf eigenlijk al zegt het vliegtuig heeft een en al zigzaggende bewegingen gemaakt om uit het zicht van radarsystemen en dergelijke te blijven. Ik neem de ooggetuigenverslagen zeer serieus, waarom, een grote groep mensen die iets beweert wat zeer in de buurt komt van wat we dus zoeken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
Vanaf het laatst bekende punt van contact (01.20 am tussen Maleisie en Vietnam) is het zo'n 3000 km tot aan de Malediven. Met een cruise snelheid van ~900 km/u en als het vliegtuig vanaf punt verdwijning rechtstreeks naar de Malediven zou zijn gevlogen zou hij daar om ~04.45 aankomen. Tijden zijn vanuit Maleisisch oogpunt, dus 04.45 Maleisische tijd is 02.45 Malediven tijd.
Dat zou dan totaal niet overeen komen met het tijdstip van 'sighting' door de Maledievers om 06.15 AM (hun tijd!). 6.15 AM hún tijd komt overeen met 8.15 Maleisische tijd - toevallig? HÉT tijdstip van de laatste ping.
Maar het vliegtuig hoeft natuurlijk niet rechtstreeks naar de Malediven zijn gevlogen, zie bv de melding van de waypoints die hij mogelijk gevolgd kon hebben:
[ afbeelding ]
Als hij zo zigzaggend zou zijn doorgevlogen naar de Malediven dan zou hij heel erg theoretisch wél bij de Malediven hebben kunnen zijn om 06.15 (Malediven tijd) = 8.15 Maleisische tijd. Dit houdt dan wel in dat de 'ping' onjuist is, maar ook dat op het moment van 'sighting' door de Maledievers het vliegtuig niet echt veel brandstof meer zal hebben.
Eindconclusie: NEE, het vliegtuig kan niet én bij de Malediven gezien zijn om 6.15 Malediven tijd én op een punt van de ping op de 'arc' zijn om 8.11 Maleisische tijd. Het is ongeveer hetzelfde tijdstip.
Ik kom ook nooit op de FP, en zou wel meer in NWS willen posten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik kom echt nooit op de FP, eigenlijk alleen NWS en KLB. Maar we kunnen inderdaad wel wat nieuwe feiten gebruiken in dit topic.
Hoe groot is die groep mensen eigenlijk? Want ik ken wel voorbeelden die nogal uitvergroot werden. Hier in een dorp was er ooit iemand een vingertopje kwijtgeraakt door wat vuurwerk, een uur later was het een hand, en twee dagen later ging het gerucht dat ie dood was. Dus misschien heeft er 1 persoon een vliegtuig zien vliegen enz enz enz....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet. Zoals je zelf eigenlijk al zegt het vliegtuig heeft een en al zigzaggende bewegingen gemaakt om uit het zicht van radarsystemen en dergelijke te blijven. Ik neem de ooggetuigenverslagen zeer serieus, waarom, een grote groep mensen die iets beweert wat zeer in de buurt komt van wat we dus zoeken.
Daarnaast vergeet je een optie dat het vliegtuig tussendoor al ergens is geland en heeft bijgetankt hoe onwaarschijnlijk dat ook zou kunnen zijn inderdaad.
Schijnbaar betreft het bijna alle bewoners van dat eiland waar het overheen heeft gevlogen en met nog al wat lawaai mensen uit hun huizen heeft gedreund.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:34 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Hoe groot is die groep mensen eigenlijk? Want ik ken wel voorbeelden die nogal uitvergroot werden. Hier in een dorp was er ooit iemand een vingertopje kwijtgeraakt door wat vuurwerk, een uur later was het een hand, en twee dagen later ging het gerucht dat ie dood was. Dus misschien heeft er 1 persoon een vliegtuig zien vliegen enz enz enz....
We zoeken nu eigenlijk bevestiging dat óf de ooggetuigen óf de 'ping' gelijk heeft. Gelet op het tijdstip van de getuigen op de Malediven kan maar 1 van beide gelijk hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet. Zoals je zelf eigenlijk al zegt het vliegtuig heeft een en al zigzaggende bewegingen gemaakt om uit het zicht van radarsystemen en dergelijke te blijven. Ik neem de ooggetuigenverslagen zeer serieus, waarom, een grote groep mensen die iets beweert wat zeer in de buurt komt van wat we dus zoeken.
Daarnaast vergeet je een optie dat het vliegtuig tussendoor al ergens is geland en heeft bijgetankt hoe onwaarschijnlijk dat ook zou kunnen zijn inderdaad.
en dat het ongezien om afrika heen is gevlogen ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet. Zoals je zelf eigenlijk al zegt het vliegtuig heeft een en al zigzaggende bewegingen gemaakt om uit het zicht van radarsystemen en dergelijke te blijven. Ik neem de ooggetuigenverslagen zeer serieus, waarom, een grote groep mensen die iets beweert wat zeer in de buurt komt van wat we dus zoeken.
Daarnaast vergeet je een optie dat het vliegtuig tussendoor al ergens is geland en heeft bijgetankt hoe onwaarschijnlijk dat ook zou kunnen zijn inderdaad.
Zou wat zijn eigenlijk he, al die moeite om radar te ontwijken en locatie te verbergen en dan uiteindelijk een heel eiland wakker maken met je vliegmachien.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Schijnbaar betreft het bijna alle bewoners van dat eiland waar het overheen heeft gevlogen en met nog al wat lawaai mensen uit hun huizen heeft gedreund.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:37 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Zou wat zijn eigenlijk he, al die moeite om radar te ontwijken en locatie te verbergen en dan uiteindelijk een heel eiland wakker maken met je vliegmachien.
Mooi samengevatquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was vrij simpel, de man was schuldig en alleen hij en als je het daar niet mee eens was, ging je kop eraf
Sinds dat Danny vorig jaar die koerswijziging heeft ingevoerd kom ik er ook nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik kom echt nooit op de FP, eigenlijk alleen NWS en KLB. Maar we kunnen inderdaad wel wat nieuwe feiten gebruiken in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |