Ja dat bedoel ik, voor hetzelfde geld heeft er daar iemand een blauw-witte cesna zien vliegen. En als dat zo bijzonder was, heeft er dan niemand een foto gemaakt ofzo daar? Ze kwamen er blijkbaar wel hun bed voor uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
Maar is het DAT vliegtuig, wat vliegt er nog meer op dat tijdstip in die omgeving?
Ik bedoel, ik zie nog wel of een vliegtuig van de KLM of Easyjet is, maar ik zie niet eens het verschil tussen een Boeing en een Airbus, laat staan alle typen.
Echt hè? Volgens mij heerst daar ook nog zo'n heel gelaten sfeertje..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:43 schreef Diedelientje81 het volgende:
Dan mogen ze die mensen weleens pepers in de reet steken als het fokking 10 dagen duurt voor ze hen mond open doen
Ze hadden het ook over een jumbo jet, volgens mij is dat nog altijd een 747quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
Maar is het DAT vliegtuig, wat vliegt er nog meer op dat tijdstip in die omgeving?
Ik bedoel, ik zie nog wel of een vliegtuig van de KLM of Easyjet is, maar ik zie niet eens het verschil tussen een Boeing en een Airbus, laat staan alle typen.
Ze moesten natuurlijk eerst nog bijkomen omdat hun rust verstoort werd...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:44 schreef eight het volgende:
[..]
Echt hè? Volgens mij heerst daar ook nog zo'n heel gelaten sfeertje..
Inderdaad, die satellietgegevens moeten nader bestudeerd worden, daarnaast is het ook relevant om te kijken of de piloot of iemand anders op een andere manier de ping heeft kunnen dwarsbomen want zoals Marrije terecht zegt het lijkt me sterk dat een piloot die zo goed op de hoogte is, met al deze technische vaardigheden, niet op de hoogte is van de ping wat schijnbaar algemeen bekend is binnen de luchtvaart dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
We zoeken nu eigenlijk bevestiging dat óf de ooggetuigen óf de 'ping' gelijk heeft. Gelet op het tijdstip van de getuigen op de Malediven kan maar 1 van beide gelijk hebben.
En uiteraard (zolang we niets 100% zeker weten) mag je gerust de optie van bijtanken meenemen in de speculaties.
Wat de volgende bestemming is, geen idee, maar schijnbaar vliegt hij richting plekken met niet al te veel inwoners.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dat het ongezien om afrika heen is gevlogen ofzo
Als dat vliegtuig tussendoor getankt heeft dan zou die laatste pingmogelijkheid ook uitgezet zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat de kaper niet wist van die ping. En na het tanken bewust laten zitten geloof ik ook niet. Eigenlijk geloof ik dat tanken ook niet, maar goed, stel.
Ja, diep onder water bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat de volgende bestemming is, geen idee, maar schijnbaar vliegt hij richting plekken met niet al te veel inwoners.
Haha, geweldig dit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef Diedelientje81 het volgende:
Rtlnieuws meldt
Onderzoekers hebben het vermoeden dat iemand aan de boordcomputer van de vermiste Boeing van Malaysia Airlines heeft gezeten.
DUH
Op dat tijdstip had hij het misschien voor mogelijk gehouden, daarnaast een niet al te dichtbevolkt gebied, niet al te onhaalbaar ook kapers moeten niet te veel boven zee vliegen uiteraard.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:37 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Zou wat zijn eigenlijk he, al die moeite om radar te ontwijken en locatie te verbergen en dan uiteindelijk een heel eiland wakker maken met je vliegmachien.
Dat dacht ik eerst ook maar daar begin ik nu ernstig aan te twijfelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ja, diep onder water bijvoorbeeld
Nieuwe herziene inzichten welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef Diedelientje81 het volgende:
Rtlnieuws meldt
Onderzoekers hebben het vermoeden dat iemand aan de boordcomputer van de vermiste Boeing van Malaysia Airlines heeft gezeten.
DUH
De autoriteiten daar hebben gezegd dat ze het al die tijd al wisten maar dat Maleisie hen nooit direct gevraagd had of ze het vliegtuig hadden gezienquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:43 schreef Diedelientje81 het volgende:
Dan mogen ze die mensen weleens pepers in de reet steken als het fokking 10 dagen duurt voor ze hen mond open doen
Het betrof een wit vliegtuig met rode strepen of iets in die richting, kwam laag over, dus schijnbaar goed te zien.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
Kun je nagaan hoe goed de verstandhoudingen zijn tussen die landen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
De autoriteiten daar hebben gezegd dat ze het al die tijd al wisten maar dat Maleisie hen nooit direct gevraagd had of ze het vliegtuig hadden gezien![]()
.
en niemand heeft een foto gemaaktquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het betrof een wit vliegtuig met rode strepen of iets in die richting, kwam laag over, dus schijnbaar goed te zien.
Ik twijfel nu alleen maar meer aan de statements van India, Pakistan en Afghanistan. Die landen roepen mij te snel te hard dat ze zeker weten dat hij er niet overheen gevlogen hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
De autoriteiten daar hebben gezegd dat ze het al die tijd al wisten maar dat Maleisie hen nooit direct gevraagd had of ze het vliegtuig hadden gezien![]()
.
Is niet zo dôhquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef Diedelientje81 het volgende:
Rtlnieuws meldt
DUH
Al staan ze recht voor me, zolang er geen Boeing 737, 747 etc op staat, heb ik serieus geen idee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het betrof een wit vliegtuig met rode strepen of iets in die richting, kwam laag over, dus schijnbaar goed te zien.
En dan natuurlijk cash betalen voor de kerosine, want een pinbetaling of betaling met een credit card laat een spoor achterquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef DeParo het volgende:
Daarnaast vergeet je een optie dat het vliegtuig tussendoor al ergens is geland en heeft bijgetankt hoe onwaarschijnlijk dat ook zou kunnen zijn inderdaad.
Zo'n onbemande cashpomp, hebben ze in Belgie ook nog steedsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
En dan natuurlijk cash betalen voor de kerosine, want een pinbetaling of betaling met een credit card laat een spoor achter
Da's wel een hele omwegquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:08 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Zo'n onbemande cashpomp, hebben ze in Belgie ook nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |