Die co piloot was toch die gast met die twee vrouwen in de cockpit?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:24 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ik verdenk ook eerder de co piloot dan Zahari.
Iemand met zoveel passie voor z'n baan gaat dit niet doen. Tenzij hij misschien wist dat hij om een of andere reden niet lang meer mocht vliegen...
Opgelost en doorgestreeptquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:31 schreef bedachtzaam het volgende:
Er is trouwens idd een vliegtuig langs het eiland gevlogen, wit met rode streep van noordwest naar zuidoost maar wel op 10 km hoogte.
http://www.flightradar24.(...)45106805950234615068
yupquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:25 schreef milpek het volgende:
[..]
Die co piloot was toch die gast met die twee vrouwen in de cockpit?
Dan hadden we de halve aarde én de maan wel af kunnen speurenquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zijn mensen die al vanaf het begin achter de theorie staan dat het vliegtuig naar het zuiden is gevlogen en dat het zelfmoord is van een van de piloten. Beetje apart dat de onderzoekers daar nu pas serieus naar gaan kijken.. Ze kunnen beter Fok bij het onderzoek betrekken
Hoevaak hoor je niet dat iemand die zelfmoord wilde plegen dit voor zijn directe omgeving "totaal onverwachts" kwam. En hoevaak is het niet het geval dat iemand die zelfmoord pleegt (compleet doorgedraaid, wanhoop) anderen meeneemt in de dood? Denk aan gasten die in winkelcentra en scholen iedereen overhoop knallen en daarna zichzelf door het hoofd schieten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:14 schreef bedachtzaam het volgende:
ten tweede lijkt het me onmogelijk gezien de reacties van mensen die hem kenden.
Het lijkt me dus dat hij niet zomaar 238 mensen meeneemt op weg naar zijn dood.
link?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:44 schreef MartijnA3 het volgende:
Nieuws op avherald dat de logs op de captain z'n flightsim recent zouden zijn gewist.
Waarom? Dat kan de andere piloot gedaan hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:07 schreef Marrije het volgende:
Ik geloof nog in zelfmoord, alleen met die van tevoren geprogrammeerde route moet die co dat geweten hebben, toen hij good night zei.
http://meebal.com/has-mal(...)-been-finally-found/quote:HAS MALAYSIA AIRLINES FLIGHT MH370 BEEN FINALLY FOUND? – A new satellite image has appeared which some believe is the missing Malaysia Airlines Flight MH370 sitting in a jungle.
The image comes from Tomnod, a map search website, that is currently allowing hundreds of thousands of users to utilise it systems in order to find Flight MH370; the image was immediately posted on Reddit on Sunday but as of yet its authenticity has not been verified by investigators or aviation experts.
If it is indeed Flight MH370 then this will add yet another bizarre twist to the puzzle for clearly the image would suggest that MH370 has been painted white.
The image was found by a university student in Taiwan as reported in Taiwan’s China Times and comes at the exact same time that Malaysian villagers reported to have seen Flight MH370 flying over the north east of the country at approximately the same time Flight MH370 was said to have made a u-turn.
Alleen al China gebruikt momenteel 21(!) satellieten om te speuren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:55 schreef Parzival het volgende:
gezien het feit dat beide transponders uitgingen enzo.. lijkt me dat ze eerst lokaal kijken.. toen kwamen pas die pings.. dus gingen ze verder kijken.. een piloot in problemen zoekt altijd land om te landen.. en gaat niet zomaar even richting open zee ..
dus kwestie van eliminatie..
wat ik alleen niet snap is dat ze niet meer gebruik maken van de satellieten .. lijkt me dat je daar ook wel wat op kunt vinden langs dat pad.. (al zijn het maar brokstukken)..
fakequote:Op woensdag 19 maart 2014 12:08 schreef Maargoed. het volgende:
Has Malaysia Airlines Flight MH370 Been Finally Found?
[ afbeelding ]
[..]
http://meebal.com/has-mal(...)-been-finally-found/
dat denk ik ook, maar dat ziet die co dan toch? op een scherm waar ze naartoe gaan, zoals op een tom tom, of werkt het niet zo?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:07 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Waarom? Dat kan de andere piloot gedaan hebben.
We kunnen het ook niet uitsluiten maar het lijkt me gewoon onwaarschijnlijk, echter wat Parzival schrijft zou idd zomaar kunnenquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoevaak hoor je niet dat iemand die zelfmoord wilde plegen dit voor zijn directe omgeving "totaal onverwachts" kwam. En hoevaak is het niet het geval dat iemand die zelfmoord pleegt (compleet doorgedraaid, wanhoop) anderen meeneemt in de dood? Denk aan gasten die in winkelcentra en scholen iedereen overhoop knallen en daarna zichzelf door het hoofd schieten?
Het zijn onverklaarbare dingen voor buitenstaanders, maar je weet nooit hoe een wanhopig doorgedraaid individu denkt. Het idee dat ze nog even wereldnieuws zijn geeft ze wellicht een gevoel dat ze toch even belangrijk zijn geweest in het leven. Alleen ditmaal in (zeer) negatief opzicht.
Wat mij betreft is het zeer goed mogelijk dat hij gewoon gekeerd is en richting het zuiden is gevlogen. Zo veel oceaan daar en gezien de onlogische richting (vliegtuig hoorde naar het noorden te vliegen) een plek waar ze pas later zullen gaan zoeken. Hoe verder richting het zuiden, hoe langer het duurt voor ze het vinden. En bovendien lastiger als het vliegtuig neergestort en gezonken is.
zie pagina 3 van deze thread.. en.. voor zover ik weet is er geen enkel vliegtuig netjes tussen de bomen terecht gekomen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |