quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:46 schreef Buitendam het volgende:
Stop eens wat moeite in het topic, René.
Giel verdient geen moeite.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:46 schreef Buitendam het volgende:
Michiel, weet waar je over praat.quote:
Dus eigenlijk ook geen topic, al ben ik het eens met de klacht.quote:
Ga jij maar snel weer die lachebekjes op 538 luisteren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:51 schreef wenfer2 het volgende:
Inkoppertje dit topic.![]()
Giel Beelen
@Giel3fm
#3fm
#SeriousRequest
#SR2014
Zeg gewoon dat het een eikel is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:51 schreef Zaktabak het volgende:
Maar ik heb toffe ervaringen met Giel als persoon in de wandelgangen van de PO, dus ik kan niks gemeens zeggen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:51 schreef wenfer2 het volgende:
Inkoppertje dit topic.![]()
Giel Beelen
@Giel3fm
#3fm
#SeriousRequest
#SR2014
Radioquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ga jij maar snel weer die lachebekjes op 538 luisteren.
Ik luister geen radio, louter qualiteitsmuzak uit den oude doos mijnheer!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ga jij maar snel weer die lachebekjes op 538 luisteren.
Vandaag de dag luisteren er meer mensen naar radio dan in de jaren '70. Vergis je nietquote:
En dat maakt de radio minder kut?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Vandaag de dag luisteren er meer mensen naar radio dan in de jaren '70. Vergis je niet
Moet je nagaan hoeveel hopeloze kutten dit land dan wel niet kent?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Vandaag de dag luisteren er meer mensen naar radio dan in de jaren '70. Vergis je niet
Doe ik ook, maar ik zit dan onder het werk meer zelf te dj'en en plaatjes uit te zoeken om lekker op te werken, dan dat ik lekker bezig ben met het werk zelf. Dus daarom gaat vaak de radio aanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik luister geen radio, louter qualiteitsmuzak uit den oude doos mijnheer!
Dat is geen goed verband mijnheerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel hopeloze kutten dit land dan wel niet kent?
Opleuk post:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:46 schreef Buitendam het volgende:
De VARA haat discussie opstartenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Giel is echt zo'n diva geworden net zoals Mathijs en is onderdeel van die walgelijke VARA kliek. Vroeger kon ik hem nog wel waarderen, toen liet hij zich nog live pijpen op de radio enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |