abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137901733
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef Grifte het volgende:

[..]

Om jouw reputatie niet te laten beschadigen post ik hem dan maar. No problem m8
Next week by Danny Dyer
pi_137901774
Eboue gifs _O_
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:30:17 #213
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137901783
Wat zingen ze nou?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:30:18 #214
123170 alors
zlata1234
pi_137901785
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

doe anders die met die Noord Koreaan
know'm sayin?
×
word? word.
pi_137901817
Is Sneijder al gespot?
pi_137901842
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:28 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Je grijpt ook echt elke kans aan he? Kinderachtig.
Uiteraard. Zeker omdat jij er iedere keer weer op reageert.
pi_137901844
Taffarel > Muslera
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:31:05 #218
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137901854
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:30 schreef Kopsterk het volgende:
Is Sneijder al gespot?
Sneijderfap van Schelvecchio moet nog beginnen
RED ONS HENNIEGOD
pi_137901892
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Sneijderfap van Schelvecchio moet nog beginnen
Emiles kleine Kees Jansma komt tegenwoordig wat traag overeind.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:31:39 #220
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137901893
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ongelooflijk dat ze Terry steeds vrij laten
pi_137901946
Melo :')
  Forum Admin dinsdag 18 maart 2014 @ 21:32:28 #222
35723 crew  GGMM
pi_137901958
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:31 schreef Dekatria het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
*fucking bullshit
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_137901994
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

*fucking bullshit
Precies. De maker van dat plaatje is wel heel dom.
pi_137902052
Matige wedstrijd tot nu toe.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:33:50 #225
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137902053
Nou dat gaat stormen in de tweede helft.
  Forum Admin dinsdag 18 maart 2014 @ 21:33:52 #226
35723 crew  GGMM
pi_137902059
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:33 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Precies. De maker van dat plaatje is wel heel dom.
Dat kan ik me niet voorstellen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 maart 2014 @ 21:34:07 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_137902080
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ongelooflijk dat ze Terry steeds vrij laten
TBS ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_137902112
Lampard _O_

Terry _O_
pi_137902131
Matige wedstrijd.
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 maart 2014 @ 21:35:25 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_137902166
Wat een vreselijke wedstrijd.

Ik verlang terug naar Ajax in 95. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_137902295
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:35 schreef tong80 het volgende:
Wat een vreselijke wedstrijd.

Ik verlang terug naar Ajax in 95. :{

:P
Kan iemand a.u.b. een tijdmachine voor deze man uitvinden. Tering zeg.
pi_137902297
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:35 schreef tong80 het volgende:
Wat een vreselijke wedstrijd.

Ik verlang terug naar Ajax in 95. :{

:P
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:37:57 #233
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_137902312
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:35 schreef tong80 het volgende:
Wat een vreselijke wedstrijd.

Ik verlang terug naar Ajax in 95. :{

:P
Ik verlang terug naar chicks van 1995 :Y)
#FreeHat
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:38:57 #234
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_137902373
Wat moet Galatasaray doen om er nog een wedstrijd van te maken.

Zeg het maar jongens.
#FreeHat
pi_137902402
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat moet Galatasaray doen om er nog een wedstrijd van te maken.

Zeg het maar jongens.
2 keer scoren?
pi_137902417
Van Nistelrooij heb ik nog nooit op een zinvolle opmerking kunnen betrappen bij de NOS. Ik verlang naar de analyse Waterreus.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:40:49 #237
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_137902469
Hazard maakt een goede indruk.

~ Jack
#FreeHat
pi_137902546
The Hunter _O_
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 maart 2014 @ 21:42:47 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_137902573
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:37 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Ik verlang terug naar chicks van 1995 :Y)
Mijn lekkerste wijven waren begin jaren 80.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 maart 2014 @ 21:44:35 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_137902666
M'n opblaaspop vraagt net hoeveel die Turken nog moeten scoren.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')