Je grijpt ook echt elke kans aan he? Kinderachtig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:28 schreef Cavaliers het volgende:
Je gunt het die club ook totaal niet. Het Roda van Engeland.
Deze...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik moet bij hem altijd aan die gifjes denken
Zitten daar ook types als Bundert en Vleming en spreken ze Duits?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:28 schreef Cavaliers het volgende:
Ik gun ze, hoewel een tyfus club idd, zoveel meer dan scum. Morgen wordt het pas genietenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:28 schreef Cavaliers het volgende:
Ow hij schiet 'em binnen van 1 meter afstand. Ok ik verander van mening: AB-SO-LU-TE topverdedigerquote:
Om jouw reputatie niet te laten beschadigen post ik hem dan maar. No problem m8quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze grap zag ik wel, maar ik maakte hem niet omdat hij tering slecht was.
Next week by Danny Dyerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Om jouw reputatie niet te laten beschadigen post ik hem dan maar. No problem m8
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
doe anders die met die Noord Koreaan
Uiteraard. Zeker omdat jij er iedere keer weer op reageert.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je grijpt ook echt elke kans aan he? Kinderachtig.
Emiles kleine Kees Jansma komt tegenwoordig wat traag overeind.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sneijderfap van Schelvecchio moet nog beginnen
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ongelooflijk dat ze Terry steeds vrij laten
*fucking bullshitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |