Ik geloof mijn oren niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat lijkt me nog smeriger dan dat ijs met palingsmaak, dat je een tijdje geleden had.
Dat verkochten ze van de zomer toen ergens in een stad, kwam nog op het nieuws - komkommertijd dus.quote:
Nou dan ben je echt gewoon smaken aan het verzinnen om op het nieuws te komen hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat verkochten ze van de zomer toen ergens in een stad, kwam nog op het nieuws - komkommertijd dus.
Ik dacht dat het vorig jaar was, maar kan ook wat langer geleden zijn.
Ja zo had Lays een paar jaar terug ook chips met watersmaakquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou dan ben je echt gewoon smaken aan het verzinnen om op het nieuws te komen hoor.
Dit geloof ik niet eens.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja zo had Lays een paar jaar terug ook chips met watersmaak
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:44 schreef Sluitspiermusketier het volgende:
Heerlijk die boosters. Normaal doop ik mijn frikandellen altijd al in een bakje energiedrink, nu hoeft dat niet meer
Wat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:41 schreef RTB het volgende:
Het is een frikandel gemengd met energydrank
Wát.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat lijkt me nog smeriger dan dat ijs met palingsmaak, dat je een tijdje geleden had.
Wat the fuck.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nou zo was er ook iemand die dacht een broodje en een kroket.... En toen was het broodje kroket geboren... En sindsdien smijten we alles op een broodje, maak je borst maar nat als iemand bedenkt wat als je een frikandel met energy drank en een broodje......quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:41 schreef RTB het volgende:
Erger nog, wie verzint er zoiets. Zitten er nou serieus ergens in nederland mensen aan een vergadertafel van: "Weet je wat een goed idee is? Frikandel met een energydrank...ER IN". Ontsla die debiel meteen aub, want ik heb zelden zo'n verschrikkelijk ranzige combinatie gehoord.
Het wordt steeds gekker in België kun je de deze bestellen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb geen frituurpan en na het lezen van dit bericht weet ik weer waarom.
Kunnen ze lekker nog harder gaan schreeuwenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:01 schreef ecktebaas123 het volgende:
Ik vraag me echt af welke vette zeug nou zin heeft in zo een Booster, zoveel energie terwijl het volk wat zulke troep eet nauwlijks energie verbruikt.
in Griekenland hadden ze chips met garnalencocktail smaak. Die was best lekker.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar wat is het?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker in België kun je de deze bestellen.
[ afbeelding ]
Is dat spotje gemaakt door 11-jarigen op de basisschool ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef -niemand- het volgende:
Welke achterlijke idioot verzint zoiets dan?![]()
Als het straks geen succes is worden ze zeker in een frikandelbroodje gestopt en bij de AH verkocht
Dat reclamefilmpje____!!!!!!!!!!!!!
Stinkt en smaakt je hele frietvet dan niet naar die troep?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:25 schreef Catkiller het volgende:
1 aangebroken doos boosters in de aanbieding mensen
Ik proefde weinig op het moment dat ik dat ding op had, gelukkig maar na die geur achteraf te hebben geroken van een ontdooide booster![]()
Op 25 á 30 liter vet zal dat niet zo hard lopen met 1 booster.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:27 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Stinkt en smaakt je hele frietvet dan niet naar die troep?
ongeveer net zoals je oliebollen gaat bakken in krokettenvet?
Dit kan toch niet serieus zijn?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef -niemand- het volgende:
Als het straks geen succes is worden ze zeker in een frikandelbroodje gestopt en bij de AH verkocht
Cocktail ook nog. Niet zomaar garnalensmaak, maar garnalencocktailsmaak.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
in Griekenland hadden ze chips met garnalencocktail smaak. Die was best lekker.
Wtf?quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef -niemand- het volgende:
Doe nou niet.quote:
Jij kan beter een blikje Monster frituren.quote:
Ditquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:49 schreef ThePast het volgende:
Ik zie het me al helemaal voor me, zo'n half tamme tokkie staat daar met z'n airmax classic vriendjes in het dorpscafetaria- lekker bijdehand te doen.
quote:
ja dat was dus niet serieusquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat verkochten ze van de zomer toen ergens in een stad, kwam nog op het nieuws - komkommertijd dus.
Ik dacht dat het vorig jaar was, maar kan ook wat langer geleden zijn.
Dat ziet er meer smakelijk uit dan de energy frikandel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
http://www.snack-nieuws.n(...)et-wormen/#more-6731
Goede kick man.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ziet er meer smakelijk uit dan de energy frikandel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |