Putin zou hetzelfde lot moeten ondergaan als mensen als Nicolai Ceasescu of Saddam Hoessein, niet meer en niet minderquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:05 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Putin is een modderfokkin baas. Of je nou het nou leuk vind of niet.
Als je niet inziet waarom heb je afgelopen jaren niet echt op lopen letten.
En nee, dat heeft geen fuck te maken met een 3% norm of iets dergelijks.
Hey geef ons geen valse hoop hequote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:11 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Niet gelukt? Shit mijn leven heeft geen zin meer..
Noem eens 1 reden, en kom niet aan met die propaganda van beren, blote basten en dergelijke, als je daar in trapt ben je nog naïever dan Putin zelf.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:05 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Triest... meer kan ik eigenlijk niet zeggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Putin zou hetzelfde lot moeten ondergaan als mensen als Nicolai Ceasescu of Saddam Hoessein, niet meer en niet minder
ff mn care-O-meter pakkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:22 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Triest... meer kan ik eigenlijk niet zeggen.
Putin naief?? Muahahaha.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Noem eens 1 reden, en kom niet aan met die propaganda van beren, blote basten en dergelijke, als je daar in trapt ben je nog naïever dan Putin zelf.
Je hebt helemaal gelijk. Laten we hem afrekenen op zijn foto's.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:28 schreef firefly3 het volgende:
Veel mensen weer die op putin geilen. Hij is een klein mannetje dat zijn lengte verdoezeld met scheve perspectief foto's.Een grotere loser kan je niet zijn.
Waarom is Poetin een baas? Omdat hij oppositie in eigen land de kop indrukt? Omdat hij z'n reet afveegt met de vrijheid van meningsuiting? Omdat hij het niet al te nauw neemt met mensenrechten?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:05 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Projecteren vind ik altijd zo flauw.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:32 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Laten we hem afrekenen op zijn foto's.
Morgen wel stemmen op degene die het mooiste kapsel heeft he.
Of de grootste tieten.
Volgens mij denken de Russen exact hetzelfde, waardoor ze met vuur aan het spelen zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Bazenspeech van Poetin trouwens.
Hypocriete Amerikanen moeten hun muil eens houden.
Kwam op mij vooral heel eng over. Ook dat applaus de hele tijd - met Putin's binnenlandse politiek in het achterhoofd mis je bijna enkel nog een enorme snor en legeruniform.quote:
Zo denken, grappig genoeg, een grote meerderheid vd Amerikaanse bevolking er ook over. Back off, ze kunnen niet eens fatsoenlijk arbeidsvoorwaarden voor veteranen regelen. En toch staat McCain met de oorlogstrommels te slaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Bazenspeech van Poetin trouwens.
Hypocriete Amerikanen moeten hun muil eens houden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/62494(...)andaag-russisch.html
Het gaat om de manier van verbergen en schaamte. De achterliggende gedachte dat je het verbergt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:32 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Laten we hem afrekenen op zijn foto's.
Morgen wel stemmen op degene die het mooiste kapsel heeft he.
Of de grootste tieten.
De logische kronkel die Poetin toepast om tot een rechtvaardiging van dit geheel te komen door te verwijzen naar zaken die het Westen gedaan heeft om vervolgens te wijzen op het feit hoe fout het Westen bezig is, ik krijg er hoofdpijn van. Niet te volgen. Dat geeft in zijn ogen ook niet, want het is niet meer als een flinterdun laagje om een daad te rechtvaardigen die zijn gelijke niet kent... Alle geschreeuw terzijde, zelfs de USA in haar slechtste dagen heeft dit nooit op zo een arrogante wijze gedaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij denken de Russen exact hetzelfde, waardoor ze met vuur aan het spelen zijn.
twitter:EuromaidanPR twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 18:41:58Ministry of Defense: #Ukrainian military are allowed to use weapons for the defense. http://t.co/bG9cRiidhL |PR Post #Crimea reageer retweet
Heeft wel gewoon gelijk. En dan die Amerikanen die huilen over internationaal recht. Alsof ze die hoer van een 'rechtssysteem' zelf serieus nemen. Ja, als het hen uitkomt. Als er wel 1 land is die zich niets aantrekt van de internationale gemeenschap of weigert internationale verdragen te tekenen, is het de VS zelf wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kwam op mij vooral heel eng over. Ook dat applaus de hele tijd - met Putin's binnenlandse politiek in het achterhoofd mis je bijna enkel nog een enorme snor en legeruniform.
Arme jongens...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:45 schreef theNull het volgende:
twitter:EuromaidanPR twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 18:41:58Ministry of Defense: #Ukrainian military are allowed to use weapons for the defense. http://t.co/bG9cRiidhL |PR Post #Crimea reageer retweet
Two wrongs do not make a right...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heeft wel gewoon gelijk. En dan die Amerikanen die huilen over internationaal recht. Alsof ze die hoer van een 'rechtssysteem' zelf serieus nemen. Ja, als het hen uitkomt. Als er wel 1 land is die zich niets aantrekt van de internationale gemeenschap of weigert internationale verdragen te tekenen, is het de VS zelf wel.
Belachelijk ook dat Nederland meedoet met die sancties jegens Rusland. Gewoon schijt hebben daar aan, VOC mentaliteit zoals vroeger met Japan. Leuk die sancties die landen zichzelf op willen leggen, ze gaan niks helpen. Banden aanhalen met die Russen, laat die Fransen en Engelsen zichzelf maar mankeren in de internationale markt.
Ik keur verder niks goed, ik kan me alleen zo ongelooflijk ergeren aan die arrogante hypocriete Amerikanen met hun belerende toontje over wat wel of niet goed is.quote:
True... Biden en Kerry blazen erg hoog van de toren gezien de (recente) geschiedenis van hun land, maar laat er geen twijfel over bestaan dat wat Poetin nu flikt een flagrante schending van het Internationale recht is (hoe onvolkomen dat systeem ook mag zijn).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik keur verder niks goed, ik kan me alleen zo ongelooflijk ergeren aan die arrogante hypocriete Amerikanen met hun belerende toontje over wat wel of niet goed is.
Wat zijn we blij dat jij er bent. Orakel! Je ziet het gelukkig vanuit hier beter dan de 150 miljoen mensen die daar wonen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:45 schreef SureD1 het volgende:
[..]
De logische kronkel die Poetin toepast om tot een rechtvaardiging van dit geheel te komen door te verwijzen naar zaken die het Westen gedaan heeft om vervolgens te wijzen op het feit hoe fout het Westen bezig is, ik krijg er hoofdpijn van. Niet te volgen. Dat geeft in zijn ogen ook niet, want het is niet meer als een flinterdun laagje om een daad te rechtvaardigen die zijn gelijke niet kent... Alle geschreeuw terzijde, zelfs de USA in haar slechtste dagen heeft dit nooit op zo een arrogante wijze gedaan.
Eng inderdaad, en getuige dit topic, genoeg idioten die er in trappen...
Fijn om te weten dat ik welkom benquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:53 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Wat zijn we blij dat jij er bent. Orakel! Je ziet het gelukkig vanuit hier beter dan de 150 miljoen mensen die daar wonen.
Ik vermoed dat die 150 miljoen mensen, globaal gezien, in de minderheid zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:53 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Wat zijn we blij dat jij er bent. Orakel! Je ziet het gelukkig vanuit hier beter dan de 150 miljoen mensen die daar wonen.
Ik heb geen vriendenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:55 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Ik sluit niemand uit. In tegenstelling tot jouw vrinden.
Met een gigantische roze westerse bril op jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:05 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik doe in ieder geval nog een poging de zaak te analyseren...
Jij laat je toch niet vertellen door iemand aan de andere kant van de wereld hoe je je huis/gezin moet runnen, of wel?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die 150 miljoen mensen, globaal gezien, in de minderheid zijn.
Dat valt toch best mee? Ik vind het ook af en toe lastig een bijdrage te leveren in dit topic omdat 'we' simpelweg niet weten waar dit zal gaan eindigen. Het blijft speculeren over wat de Russen nu eigenlijk willen en hoe 'men' daar op gaat reageren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:08 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Met een gigantische roze westerse bril op ja
Dan moet je even teruglezen. Ik heb er totaal geen probleem mee om te zeggen dat de USA in strijd heeft gehandeld met het Internationale Recht in:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:08 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Met een gigantische roze westerse bril op ja
Nee hoor, doe er maar 1 miljard Chinezen erbijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die 150 miljoen mensen, globaal gezien, in de minderheid zijn.
Als jij denkt dat de Russen en de Chinezen dikke vrienden zijn heb je ergens even niet opgelet. Dat is nu niet zo, en dat was in de donkerste tijden van Mao en de USSR ook niet zo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee hoor, doe er maar 1 miljard Chinezen erbij
Nee, maar iemand aan de andere kant van de wereld kan wel gelijk hebben inzake deze kwestie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:09 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Jij laat je toch niet vertellen door iemand aan de andere kant van de wereld hoe je je huis/gezin moet runnen, of wel?
True, de Russen zijn het zat dat ze niet serieus worden genomen, qua economisch en militair. Hopelijk geeft dit een boodschap aan die Yankees dat ze niet zomaar als de wereldpolitie kunnen spelenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:14 schreef UpsideDown het volgende:
Wat de Russen willen is erkenning van hun macht op het wereldtoneel en de invloedssfeer in Oekraïne behouden.
Annexatie Krim voor Russen volkomen logisch
Wie bedoel je? De regering veranderd continue. Dat je je eraan ergert is eerder een reflectie van jezelf.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik keur verder niks goed, ik kan me alleen zo ongelooflijk ergeren aan die arrogante hypocriete Amerikanen met hun belerende toontje over wat wel of niet goed is.
Eensch. En toch heb ik er nog begrip voor hoe rusland dit aan heeft gepakt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dan moet je even teruglezen. Ik heb er totaal geen probleem mee om te zeggen dat de USA in strijd heeft gehandeld met het Internationale Recht in:
* Grenada
* Panama
* Kosovo
* Afghanistan (zeker het gebruik van drones)
* Iraq
* etc.
Ik heb vanmiddag nog begrip getoond voor het Russische verlangen om een bufferzone te hebben.
Neemt allemaal niet weg dat de actie op de Krim een grove schending van het internationale recht is.
Ze zijn bondgenotenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:15 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat de Russen en de Chinezen dikke vrienden zijn heb je ergens even niet opgelet. Dat is nu niet zo, en dat was in de donkerste tijden van Mao en de USSR ook niet zo.
Ik niet. Het is een onnodige schending van het betreden van landgrenzen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:16 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Eensch. En toch heb ik er nog begrip voor hoe rusland dit aan heeft gepakt.
Die mening mag je hebben, maar ik niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:16 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Eensch. En toch heb ik er nog begrip voor hoe rusland dit aan heeft gepakt.
Oh ja?quote:
Ik raad je aan om je eens in de geschiedenis van het communisme in de twintigste eeuw te verdiepen, voordat je hier weer volstrekte nonsens post...quote:
Quotewaardig, deze post.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:21 schreef SureD1 het volgende:
Die mening mag je hebben, maar ik niet.
Als ik het verwoord vanuit het perspectief van de flagrante anti-USA mensen hier dan zou je zelfs kunnen zeggen dat Rusland zich heeft verlaagd tot het niveau van de US. En daar vangt Poetin hier applaus voor terwijl alles wat de US doet (zonder dat daar onderscheid wordt gemaakt tussen verschillende regeringen inderdaad) hier maar walgelijk is... Dat is hypocrisie ten top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |