Toernooi even winnen en hij staat ong. top 30quote:
Met bijna $15k op zak zal meneer het wel welletjes vinden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:00 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Toernooi even winnen en hij staat ong. top 30![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Spanjaarden hebben een dubbele achternaam.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:12 schreef luckass het volgende:
Spanjaarden met dubbele achternaam op hardcourt
Lijkt Kieft wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:17 schreef TheVulture het volgende:
Die commentator op Fox heeft die microfoon zowat in zijn neus zitten geloof ik, ik hoor hem telkens ademen
Voorspelbaarquote:
Ook gewoon al die domme dropshots, zou 'ie nou echt niet door hebben dat het niet zo'n slimme keuze is om dat 4 keer in één game te doen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:55 schreef Norrage het volgende:
Break Hewitt....Na 40-0 op ROoowbin zijn service..
Lekker falen
Heerlijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:31 schreef Tim86 het volgende:
Toompje wint maar 1 game tegen Nieminen![]()
![]()
![]()
Sure, hij is vast nog niet helemaal fit, maar je gunt hem dit gewoon
was nog een record ookquote:
Voor de heren dan neem ik aan. ToenSteffi Graf (in 1990?) De RG-finale van Svereva won met 6-0 6-0 was dat ook 28 minuten (misschien 32).quote:
Ik denk van wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:53 schreef DennisBergkamp het volgende:
Weet iemand wanneer Roger Federer's wedstrijd begint?
Wie dan?quote:
Onder andere de toernooiorganisatie, de spelers zelf en iedereen die de OoP heeft bekeken denk ik.quote:
Ik heb de OOP bekeken. Daarin stond dat de wedstrijd niet voor 18.00 uur NL tijd zou beginnen. Er zou en dameswedstrijd zijn die om 16.00 uur NL tijd begon. Op de livescores waren geen wedstrijden op de hoofdbanen te zien. Hoe had ik dan kunnen weten wanneer Federer ging spelen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Onder andere de toernooiorganisatie, de spelers zelf en iedereen die de OoP heeft bekeken denk ik.
Die dameswedstrijd begon om 16:00, stond gewoon op de livescore en was zojuist pas afgelopen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb de OOP bekeken. Daarin stond dat de wedstrijd niet voor 18.00 uur NL tijd zou beginnen. Er zou en dameswedstrijd zijn die om 16.00 uur NL tijd begon. Op de livescores waren geen wedstrijden op de hoofdbanen te zien. Hoe had ik dan kunnen weten wanneer Federer ging spelen?
Aha, ik zie nu dat de livescores gesplitst zijn tussen mannen en vrouwen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die dameswedstrijd begon om 16:00, stond gewoon op de livescore en was zojuist pas afgelopen.
Moet werken voor winstquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
Ook mooi hoe sommige 'journalisten' zich puur baseren op de score:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kanon-Karlovic.dhtml
http://nos.nl/artikel/626(...)lovic-geen-kans.html.
Dus datquote:
Had verwacht dat ie na dat tiebreak-verlies wel de handdoek in de ring zou gooien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dus dat
Nederlanders zijn wel goed tegen Verdasco
Ingewikkeld...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:59 schreef Norrage het volgende:
Verdascoooow is dan ook wel de Nederlander van de buitenlanders
En toch blijf ik hopenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Verwachtingen voor Gulbis hebben is zo 2008.
Wel gewonnen, zal er nu wel uitgaanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 03:40 schreef wimderon het volgende:
Murray heeft de eerste set alweer ingeleverd
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:10 schreef Tim86 het volgende:
Gulbis godverdomme man
5-2 --> 5-7
En dus exit tegen Benneteau.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Rafa is natuurlijk ook een van de grootste tennissers ooit
Tot de tiebreak maar één punt gewonnen op ERV's service.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
28 mensen overleden in een afschuwelijk treinongeluk. Experts spreken van een menselijke fout.
Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
28 mensen overleden in een afschuwelijk treinongeluk. Experts spreken van een menselijke fout.
XL tennisgamequote:
Aha.quote:
waarom doe jij nooit niet mee?quote:
Van mij mag het nog we even duren, als dat betekent dat Nadal bijvoorbeeld pas morgenochtend rond 06.00 uur NL tijd speelt in plaats van om 03.00 uur 's nachts NL tijd. Maar goed, er zit nog wel een paar uur tussen het dag- en het ochtendprogramma.quote:
Omdat ik er niks van snap.quote:
Da's wel knap.quote:vorig jaar was ik 3e geworden, (verloren van Tim WTF in de 1/2 finale
)
laat de puntentelling aan norich/vaduz overquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef Federer-fan het volgende:
Omdat ik er niks van snap.Ik heb zelfs moeite met de puntentelling.
Ik bedoel de puntentelling van het tennis zelf (15-0 etc.)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
laat de puntentelling aan norich/vaduz over
Oké.quote:de spelregels zijn heel simpel
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoe de puntentelling van het tennis zelf (15-0 etc.)
Labiliteit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:44 schreef Tim86 het volgende:
En Monfils exit tegen GGL. Blijkbaar wekt Miami wat extra labiliteit op bij de spelers die daar al vaker last van hebben.
Uiteraard weer Monfils die een tweet plaatst tijdens zijn wedstrijdtwitter:Gael_Monfils twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 20:37:50Apologies for my poor attitude in the 1st set. Rain delay now looking forward to getting back into the match and give 100% again reageer retweet
Isner had nu dus feitelijk al klaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:41 schreef Tim86 het volgende:
The Don wint set 1 in de tiebreak van Isner
Isner stond zelfs nog een break voor en serveerde voor de set.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Bedene/Harrison/Becker in de kwartfinale
Man man, begin tweede set stond ie nog steeds games weg te tanken -O_quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:49 schreef 1239758715981 het volgende:
Uiteraard weer Monfils die een tweet plaatst tijdens zijn wedstrijdtwitter:Gael_Monfils twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 20:37:50Apologies for my poor attitude in the 1st set. Rain delay now looking forward to getting back into the match and give 100% again reageer retweet
Stuk gezien van Isner maar dat was wel erg matigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:41 schreef Tim86 het volgende:
The Don wint set 1 in de tiebreak van Isner
Isner stond zelfs nog een break voor en serveerde voor de set.
quote:Op zondag 23 maart 2014 17:43 schreef 1239758715981 het volgende:
Vergeet niet dat Baghdatis het spel stillegde om van een bij weg te rennen
Geen. Federer verloor maar 7 punten op service.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
De journeyman speelt wel aardig en Federer wint met 6-3 6-3.
Standaard. De Bakker zeker ook max 2 BP's?
Zeker, staat op het punt van beginnen nu.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:06 schreef Tim86 het volgende:
Dimitrov - Nishikori is wel een mooi affiche
7 punten maar? In de eerste 3 games kwam Thiemo al 2x op Deuce zover ik me kan herinneren.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:03 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Geen. Federer verloor maar 7 punten op service.
En de tweede met 7-5.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:29 schreef 1239758715981 het volgende:
Nishikori wint de 1e set met 7-6 (1)
Standaard negatieve opmerking over Raonic.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:38 schreef Tim86 het volgende:
Milos laat 2 breakkansen liggen tegen GGL, anders had hij een bagel binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan Lajovic het even laten bezinken. Die serveerde net nog voor de wedstrijd tegen Dolgo, maar inmiddels is het 5-5.quote:
En verlorenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan Lajovic het even laten bezinken. Die serveerde net nog voor de wedstrijd tegen Dolgo, maar inmiddels is het 5-5.
Idd, de eerste set volledig domineren (geen BP tegen o.a.) en vervolgens 2 bagels tegen en alleen maar afzwaaiers en vooral een niet lopende servicequote:
Zag de laatste paar games maar dat ging nergens over.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, de eerste set volledig domineren (geen BP tegen o.a.) en vervolgens 2 bagels tegen en alleen maar afzwaaiers en vooral een niet lopende service. Ik dacht juist dat ze weer wat op de weg terug was.
Won de vorige ronde ook al van Cilic natuurlijkquote:Op maandag 24 maart 2014 22:48 schreef Norrage het volgende:
Wel een totaal andere speler dan tegen Slice, Vaseline. Staat echt geinspireerd te spelenEn tegen Slice kon ie nauwelijks een bal in het spel krijgen en was ie niet vooruit te branden.
Nee klopt. Refereerde daar ook al aan. Dat Slice hier gewoon écht van had moeten winnenquote:Op maandag 24 maart 2014 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Won de vorige ronde ook al van Cilic natuurlijk
Echt totaal uit vorm ja. En deze baan is ook nog eens veel te traag voor hem. En Nadal gewoon prima bezig, tegen Hewitt ook alquote:
dat moet een gruwelijke pijn hebben gedaanquote:
hij heeft het uit geserveerdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
5-3 Djokovic.
Ik voel een break aankomen
quote:
Veel wind, en Djoko is allesbehalve goed met windquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM Djokovic, niveau mag iets omhoog als hij het toernooi wilt winnen.
Set naar Nishikori uiteindelijk, maar ook in de tweede set wordt er vrolijk door geWTAd, met onmiddelijk de break voor Ferrer.
Ja, dat gaat vrij lelijk wordenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tsonga en Murray, in 2010-2012 een klassieker op het gras, in 2014 een kleine humanitaire ramp die op het punt staat te gebeuren.
Murray is aan zijn rug behandeld. Speelt op dit moment wel gewoon door met aanvallender tennis. De 1ste set heeft hij met 6-4 gewonnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:06 schreef Anonymousz het volgende:
Ik kijk niet naar de wedstrijd maar ik hoor dat Murray geblesseerd is?
thanksquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:14 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Murray is aan zijn rug behandeld. Speelt op dit moment wel gewoon door met aanvallender tennis. De 1ste set heeft hij met 6-4 gewonnen.
Het zesde kanaal is ook alleen een online kanaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
Irritant dat Fox het tennis vaak uitzendt op kanaal 426. Ik heb dat kanaal niet en nu kan ik op mijn compiuter kijken.
Wat een mooi punt was dit zeg.
Echt waar? Ik dacht dat ik pech had dat Ziggo het niet aanbood.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Het zesde kanaal is ook alleen een online kanaal.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat ik pech had dat Ziggo het niet aanbood.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat ik pech had dat Ziggo het niet aanbood.
Waarom lach je me uit.quote:
Ik hoop dat ze dat snel veranderen. In elk geval dat het ook een tv-kanaal is. Want dat tennis voorrang krijgt boven voetbal zal niet snel gebeuren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Nope. Voorlopig is 6 alleen een online kanaal. Wordt ingezet als 2 en 4 bezet zijn. Voetbal krijgt namelijk voorrang.
Royal sadness.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:23 schreef Gruisman het volgende:
De herhaling van PSV-Roda krijgt dus de voorkeur boven een live-wedstrijd van de beste tennisser ooit.
Even een - gratis - account aanmaken op foxsports.nl. Zie ook http://foxsports.nl/klantenservice/.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:24 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat online kanaal bekijken? Ik heb wel Fox namelijk
Nee. De 3 FOX Sports NL kanalen worden sowieso niet gebruikt voor buitenlands voetbal en andere sporten. Alleen FOX Sports international heeft dat. Het zijn ook aparte abonnementen, dus vandaar die scheiding. En dan kan het dus voorkomen dat je op 2 zenders gewoon herhalingen/kabelkrant achtige rommel hebt terwijl er wel live evenementen zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:23 schreef Gruisman het volgende:
De herhaling van PSV-Roda krijgt dus de voorkeur boven een live-wedstrijd van de beste tennisser ooit.
Dankquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Even een - gratis - account aanmaken op foxsports.nl. Zie ook http://foxsports.nl/klantenservice/.
Inloggen via je provider (UPC, CanalDigitaal of Ziggo). Dan zit alles gekoppeld.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Even een account aanmaken op foxsports.nl. Zie ook http://foxsports.nl/klantenservice/.
Graag gedaan. Laat het maar weten als je ergens vastloopt.quote:
Dit is toch wel een record lijkt me, in totaal 18 punten op service verliezen in drie achtereenvolgende partijen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:02 schreef 1239758715981 het volgende:
Federer verliest maar 8 punten op zijn service. In totaal nog maar 18 punten op service verloren gedurende het toernooi. [...]
Ik heb er wel eens veel meer verloren. In één wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit is toch wel een record lijkt me, in totaal 18 punten op service verliezen in drie achtereenvolgende partijen?
Wat deed ze?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:25 schreef Rosario het volgende:
Leuke speelster die Cibulkova, maar ze mag wel een lesje sportiviteit krijgen.. Jezus zeg.
Niet veel bijzonders, behalve letterlijk elk gewonnen punt een vuistje maken en "pome!" roepen. Komt een beetje respectloos over, zeker omdat Radwanska drie MPs en een 5-2 voorsprong in de tiebreak van de tweede set verneukte.quote:
Ik heb het over al hun ontmoetingen. Hun Wimbledonfinale was een van de minst inspirerende partijen die ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hij is pas twee games begonnen.
Ja, goed idee. Ik ben er ook niet enthousiast over.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:42 schreef Feestneus het volgende:
Kan het tennis volgend jaar niet gewoon weer naar Sport1, want bij Fox Sports zie je enkel dat ellendige voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |