Nja een GS is maar vier keer per jaar en toch een stuk groter en specialer dan pakweg Madrid. Al die vijfsetters in de eerste rondes geven zo een GS ook dat speciale,grootse, gevoel (Isner-Mahut bijv).quote:Op zondag 30 maart 2014 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Warom schaffen ze het dan niet af op de GS'en?
Is ook zo.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Gewoon Bo5 in de slams houden en Bo5 bij de Masters Series finals terug op Canada/Cincy na. Weekje terug tussen Madrid en Roma en hoppa.
Zonder Bo5 op slams missen we de spannende vijfde set thrillers in de vroege rondes tussen oud-helden en journeyman. Een Hewitt-Nalbandian, of zelfs een Mathieu-Kohlschreiber kan dan fantastisch zijn.
Klopt, alleen maakten de B05-finales de Masterstoernooien veel bijzonderder.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:26 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nja een GS is maar vier keer per jaar en toch een stuk groter en specialer dan pakweg Madrid. Al die vijfsetters in de eerste rondes geven zo een GS ook dat speciale,grootse, gevoel (Isner-Mahut bijv).
Klopt, ik was alleen even in de war en dacht heel dat toernooi B05 wasquote:Op zondag 30 maart 2014 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, alleen maakten de B05-finales de Masterstoernooien veel bijzonderder.
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Klopt, ik was alleen even in de war en dacht heel dat toernooi B05 wasdat leek me iets teveel van het goede. Alleen een finale is inderdaad niks mis mee, beter zelfs. Had ons een hoop meer epische wedstrijden op kunnen leveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |