Ik loop al jaren op crocs, makkelijk en comfortabelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je voelde je aangesproken natuurlijk![]()
Misschien ging het over niemand in het bijzonder, maar werd er gewoon gekeken wie er hapte wegens "wie de schoen past".
Ik heb mijn Saab een tijdje geleden ingeruild voor een Audi, ..... maar als ik deze dan zo zie dan wil ik 'm ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik er niet op gezocht heb dan heeft N het wel gedaan.... de laatste waar ik op gezocht heb was een blauwe 9-5 uit 2010-2011.... maar daar staan er niet zoveel van te koop.
En dat is alleen nog even dromen, maar God wat een prachtige auto is het![]()
[ afbeelding ]
Ik ben zo blij dat hier geen Audiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb mijn Saab een tijdje geleden ingeruild voor een Audi, ..... maar als ik deze dan zo zie dan wil ik 'm ookSaab born from jets
Tuurlijk is het gelul, maar sommige mensen doen het erom.... een zinnetje droppen en dan kijken wie er hapt.quote:
Ik bedoelde die crocsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is het gelul, maar sommige mensen doen het erom.... een zinnetje droppen en dan kijken wie er hapt.
Andere mensen zuipen of blowen gewoon te veel en snappen de volgende dag zelf ook geen reet meer van wat ze gepost hebben.
Duitsche vlag en modderschuitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb mijn Saab een tijdje geleden ingeruild voor een Audi, ..... maar als ik deze dan zo zie dan wil ik 'm ookSaab born from jets
Een fiets is ook prima.quote:
Haaiquote:
Tjaquote:
Jaquote:
Die trekken hun eigen kar maarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Janu moeten Gher en Jian de kar trekken betreft humor
Hoe dan? Ik ben regelmatig in de cos. hoorquote:
Ik lees je amper nog en vandaag heb ik je helemaal niet gelezen bij mijn weten.komt misschien ben ook niet meer zoveel in de COS te vinden, in de avond meestal overdag is mijn postgedrag afgenomen in de COSquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik ben regelmatig in de cos. hoor
Het zuurtje gedoe ben ik wel zat. Ik lees de SV lieverquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik lees je amper nog en vandaag heb ik je helemaal niet gelezen bij mijn weten.komt misschien ben ook niet meer zoveel in de COS te vinden, in de avond meestal overdag is mijn postgedrag afgenomen in de COS
Daar moet je gewoon schijt aan hebben, en ik zal niet zeggen lees de SV maar niet, dotje kan het zo letterlijk optikken, snap jij soms wat ik allemaal bagger daar, ik lees wel eens terug mijn posten dan denk ik die en die zin kloppen helemaal niet qua zinsopbouwquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zuurtje gedoe ben ik wel zat. Ik lees de SV liever
Bijna vergeten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik er niet op gezocht heb dan heeft N het wel gedaan.... de laatste waar ik op gezocht heb was een blauwe 9-5 uit 2010-2011.... maar daar staan er niet zoveel van te koop.
En dat is alleen nog even dromen, maar God wat een prachtige auto is het![]()
[ afbeelding ]
Ik heb daar ook schijt aan,quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon schijt aan hebben, en ik zal niet zeggen lees de SV maar niet, dotje kan het zo letterlijk optikken, snap jij soms wat ik allemaal bagger daar, ik lees wel eens terug mijn posten dan denk ik die en die zin kloppen helemaal niet qua zinsopbouw
Ik stem morgen, maar ik weet nog steeds niet op wie, de stemwijzer was niet echt behulpzaamquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Bijna vergeten.
Ik ben een behoorlijke automobielbarbaar, maar ik vind de koplampen van deze wel mooi.
Straks verkiezingsdebat op tv.
Je kunt altijd nog voor de lokale partij gaan. Meestal hebben die wel kritische punten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stem morgen, maar ik weet nog steeds niet op wie, de stemwijzer was niet echt behulpzaam
Ja de Oma partijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog voor de lokale partij gaan. Meestal hebben die wel kritische punten.
Ik stem GroenLinks omdat ik de PvdA hier wel een beetje zat ben.
Het is gelukkig geen Dame Edna meer, dat was too much.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Bijna vergeten.
Ik ben een behoorlijke automobielbarbaar, maar ik vind de koplampen van deze wel mooi.
Straks verkiezingsdebat op tv.
Professor David Pinto. Je zou het slechter kunnen doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de Oma partijEn ik maak geen grapje
Ja, ik zie wat je bedoeltquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen Dame Edna meer, dat was too much.
Google maar eens afbeeldingen op Saab Dame Edna, dan zie je wel wat ik bedoel
Je kunt Saab-rijders igg niet verwijten dat ze geen humor hebben, als ze zulke bijnamen verzinnen
Lul je me nu om of nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Professor David Pinto. Je zou het slechter kunnen doen.
Haha ok, Nu weet ik het nog steeds nietquote:
Nog even wat partijpunten lezen dan. Stemmen is een recht, daar kun je beter gebruik van maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ok, Nu weet ik het nog steeds niet
I know I knowquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog even wat partijpunten lezen dan. Stemmen is een recht, daar kun je beter gebruik van maken.
Meerderen, ik wil dat liever niet publiekquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zo, dus jij bent dat met die getrouwde man.
Heb je pm ontvangen. Dat is een flinke lijst, Soury. Laten we het er verder maar niet over hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Meerderen, ik wil dat liever niet publiek
Pas op voor dat je het denkt is het waarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je pm ontvangen. Dat is een flinke lijst, Soury. Laten we het er verder maar niet over hebben.
Het is niet waar?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Pas op voor dat je het denkt is het waar
Ach het is ook wel lolligquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet waar?
Ik begon je net stoer te vinden
Dat is soms wenselijk bij sommige personen. Maar neequote:
Verklaar je naderquote:
Ik heb wel toegang in KPD.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ze wil weten of je Yvonne heb geschaard of Danny heb gebatst
Huh watquote:
Hoe dat dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik wilde naarstig op zoek naar mijn stempas, tot ik het heldere ogenblik kreeg en bedacht dat wij pas in november gemeenteraadsverkiezingen hebben
Nou ja, we zijn toch nog steeds aan RLS gelieerd?quote:
Nee dank jequote:
Dat soort dingen gebeuren hier niet. Dit is een net forum.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn toch nog steeds aan RLS gelieerd?
Dan is dat wel de primaire vraag lijkt me, als het dan toch om rotzooien met blauw of rood gaat.
Die snap ik niet. Rood blauw of zwartquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn toch nog steeds aan RLS gelieerd?
Dan is dat wel de primaire vraag lijkt me, als het dan toch om rotzooien met blauw of rood gaat.
Omdat mijn gemeente per 1-1-2015 samengaat met een andere gemeente.quote:
Dat zal toch niet? Alleen een andere gemeente toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat mijn gemeente per 1-1-2015 samengaat met een andere gemeente.
Ik krijg gewoon een andere woonplaats
Wacht even wat ?????? een infuus. Wat loop jij nou te zeikenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat het niet gebeurt was al duidelijk.... dat is al jaren duidelijk
Trek je bek dan open, dat is niet zo handig he? Ik weet het wel het kan me niet meer boeienquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:03 schreef Leandra het volgende:
Oh dear....
Deisyy snapt het wel, Disana ook?
Gaat dit over die Maranathadinges?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:03 schreef Leandra het volgende:
Oh dear....
Deisyy snapt het wel, Disana ook?
Nou leuk en het grapje is over en uitquote:
Dat heb je me niet horen zeggen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG..............![]()
![]()
Andrea was Mata Hari??
Wij worden samen met die andere plaats één gemeente, maar volgens mij blijven wij dezelfde naam houden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal toch niet? Alleen een andere gemeente toch?
Freudiaanse vergissing.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je noemt die kerk van Andrea... vandaar de link
En wordt het wel een normale gemeentenaam of wordt het iets absurds als "Gemeente Rond de Haven"?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij worden samen met die andere plaats één gemeente, maar volgens mij blijven wij dezelfde naam houden.
Nope.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond m wel mooi... het zou natuurlijk zomaar zo kunnen zijn
Ik snap er geen zak van, ik klets gewoon een in in de ruimte meequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Trek je bek dan open, dat is niet zo handig he? Ik weet het wel het kan me niet meer boeien
Nee, het wordt wel een normale naam, maar het is wel wennen hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wordt het wel een normale gemeentenaam of wordt het iets absurds als "Gemeente Rond de Haven"?
Ik had het niet tegen jouquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van, ik klets gewoon een in in de ruimte mee
Ik had bijna 4 op een rij, maar soury gooide roet in het etenquote:
Ik hou daar niet zo vanquote:
Oh ik dacht dat ik het was. Soury weer. Het zal ook eens niet Soury zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had bijna 4 op een rij, maar soury gooide roet in het eten
Ik ga een getrouwde man neuken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik het was. Soury weer. Het zal ook eens niet Soury zijn.
Sorry, over tot de orde van de dag dan maar?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:22 schreef Disana het volgende:
Ja dat hoeven we dus niet te weten hè.
Gatverdamme.
Spaghetti carbonara en ijsbergsla. En jij?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, over tot de orde van de dag dan maar?
Wat hebben we gegeten vanavond?
Piemelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, over tot de orde van de dag dan maar?
Wat hebben we gegeten vanavond?
Ja doeg he?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:24 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij worden er hier strafpunten uit gedeeld als je met mij praat, nou was weer vergeefse moeite
toedeledoki en fijne avond
Het was in één stukquote:
Het is nog steeds de vraag wie het was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef Leandra het volgende:
Ik zat even terug te zoeken op Mathara drain.... lees je dat Soury (terecht) kwaad was omdat ze een kaartje had gestuurd terwijl ze zelf op krukken liep.
Wat een wijf was dat, ontmaskerd en wel nog verontwaardigd gaan zitten doen.
Lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Spaghetti carbonara en ijsbergsla. En jij?
Ik ben geen sjoelbakquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zeg, jij durft. Niet eens in plakjes.
Dat is ook lekker. Ik kook weer, en zuurkool wil ik ook eens maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LekkerMoet ik ook weer eens eten.
Ik heb een maaltje zuurkool uit de vriezer in de koekenpan gebakken, want ik at alleen, dus lekker makkelijk.
Ik heb dat een paar maanden geleden ook weer eens gelezen, wat een verhaal was dat ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef Leandra het volgende:
Ik zat even terug te zoeken op Mathara drain.... lees je dat Soury (terecht) kwaad was omdat ze een kaartje had gestuurd terwijl ze zelf op krukken liep.
Wat een wijf was dat, ontmaskerd en wel nog verontwaardigd gaan zitten doen.
Tsja.... ik verwacht niet dat de waarheid ooit boven tafel zal komen, maar ik denk dat we allemaal onze vermoedens hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is nog steeds de vraag wie het was.
En begin je er plezier in te krijgen? Zuurkool kan je ook gerust invriezen, ik vind het opgebakken vaak nog lekkerder dan als het net is klaar gemaakt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook lekker. Ik kook weer, en zuurkool wil ik ook eens maken.
Dat is met veel stamppotten zo, dat ze de tweede dag lekkerder zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En begin je er plezier in te krijgen? Zuurkool kan je ook gerust invriezen, ik vind het opgebakken vaak nog lekkerder dan als het net is klaar gemaakt.
Appelmoes, gaat ook op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:38 schreef Leandra het volgende:
Wij hadden vorige week zuurkool ovenschotel, met appelmoes
Ziet er niet verkeerd uit. Ik heb nog nooit appelmoes in zuurkool gedaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:41 schreef Leandra het volgende:
Dit recept zal het wel ongeveer zijn, hoewel wij het zonder kaas eten:
http://www.mijnreceptenbo(...)en-gehakt-18515.html
Dat heb ik helemaal gemist. Had ik zeker een van mijn onzichtbare periodes.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar maanden geleden ook weer eens gelezen, wat een verhaal was dat ook
Dat is inderdaad zo met stamppotten, behalve rauwe andijviestamppot, dat eet ik morgen, want mijn dochter komt eten en zij blieft dan een gezonde prak van mam.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is met veel stamppotten zo, dat ze de tweede dag lekkerder zijn.
Ja, een beetje plezier. Ik heb mijn smaak wat terug gekregen.
Zelfs de huispeuter eet dit met smaak op, terwijl zuurkool voor zulke kleintjes niet altijd even goed te handelen is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. Ik heb nog nooit appelmoes in zuurkool gedaan.
Dat ziet er inderdaad smakelijk uitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:41 schreef Leandra het volgende:
Dit recept zal het wel ongeveer zijn, hoewel wij het zonder kaas eten:
http://www.mijnreceptenbo(...)en-gehakt-18515.html
Lekkere prak.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo met stamppotten, behalve rauwe andijviestamppot, dat eet ik morgen, want mijn dochter komt eten en zij blieft dan een gezonde prak van mam.
Fijn dat je smaak weer terug komt, daarom is het ook leuker om te koken. Hou je je niet meer strak aan de voorschriften?
Ik denk dat je toen in je stille fase zat, maar als je zoekt op drain en mata hari kom je er vanzelfquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal gemist. Had ik zeker een van mijn onzichtbare periodes.
Hete bliksemquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:38 schreef Leandra het volgende:
Wij hadden vorige week zuurkool ovenschotel, met appelmoes
Als ik zoek op Mathara en Mootie kom ik erg weinig tegen, dus het zal idd een off-cycle zijn geweest voor Moots.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je toen in je stille fase zat, maar als je zoekt op drain en mata hari kom je er vanzelf
Die lag een getrouwde kerel te neukenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik zoek op Mathara en Mootie kom ik erg weinig tegen, dus het zal idd een off-cycle zijn geweest voor Moots.
Eigenlijk is het wel wonderbaarlijk hoe zo'n rotsvast vertrouwen we in je hebben, bij ieder ander zouden we zeggen "Hee.... jij was er een tijdje niet, was jij dan misschien die kloon?!"quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:55 schreef mootie het volgende:
2008. CBML heb ik ook niet gevolgd. Hmmm.
Waarom ben ik zo slecht met data. Vergeet altijd zo snel wanneer iets gebeurd is.
Met die appelmoes is het lekker zoet natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs de huispeuter eet dit met smaak op, terwijl zuurkool voor zulke kleintjes niet altijd even goed te handelen is.
De combinatie is vreemd genoeg heel lekker.
Jaquote:
Ai....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met die appelmoes is het lekker zoet natuurlijk.
Mijn kinderen zijn al dol op zuurkool vanaf ze heel jong zijn, helaas moest mijn zoon toen hij klein was er altijd van spugen en dat gebeurde altijd als hij in bed lag. Meestal was hij dan net in slaap en werd misselijk wakker, waardoor hij nooit op tijd in de badkamer kon komen en zijn bed onder kotste.
Het bleek te komen door de rookworst die hij zo lekker vond, die kauwde hij bijna niet, waardoor het blijkbaar nogal zwaar op zijn maagje ging liggen
Dat bedacht ik me ook. Goh... Ik was wel erg afwezig toen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel wonderbaarlijk hoe zo'n rotsvast vertrouwen we in je hebben, bij ieder ander zouden we zeggen "Hee.... jij was er een tijdje niet, was jij dan misschien die kloon?!"
Inderdaad, ik kon zijn bed elke keer verschonenquote:
Jouw schuldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook. Goh... Ik was wel erg afwezig toen.
Volgens mij echt weg wegquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Moeten we je pohi nog even op data van afwezigheid naast de aanwezigheidsdata van Mathara leggen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten we je pohi nog even op data van afwezigheid naast de aanwezigheidsdata van Mathara leggen?![]()
Dusquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.... ik verwacht niet dat de waarheid ooit boven tafel zal komen, maar ik denk dat we allemaal onze vermoedens hebben.
Doe eens!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten we je pohi nog even op data van afwezigheid naast de aanwezigheidsdata van Mathara leggen?![]()
Dus wat?quote:
Moet net lukkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij kunt die eenhoorns ook wel op je buik schrijven.
Ik ga mijn grappen niet uitleggen, daar zijn ze te leuk voorquote:
Wat! Moet ik de streams aanslingeren?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:13 schreef mootie het volgende:
Omgomgomgomg Nicoline en Rienk zijn geen setje meer!
Watskeburt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:13 schreef mootie het volgende:
Omgomgomgomg Nicoline en Rienk zijn geen setje meer!
Geen dramatische scenes, vooralsnog.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat! Moet ik de streams aanslingeren?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij houdt niet van God, dus kan hij niet van haar houden.
Stiekem zag ik het in de COS, had geen streams aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las dat hij boos was? Nico zit bij Isa te huilen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:18 schreef Leandra het volgende:
De posthistory van Mathara loopt van 10 september 2008 tot 13 oktober 2008
De posthistory van Moots in 2008 is vanaf juni tot half oktober behoorlijk mager.
Hij heeft het licht gezien? Wat een sukkel!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij houdt niet van God, dus kan hij niet van haar houden.
Ik heb 'm na jouw post aangezet. Arme Nico, niet gerespecteerd worden omdat je niet gelooft. Wat een belediging.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Stiekem zag ik het in de COS, had geen streams aan.
Hihiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:18 schreef Leandra het volgende:
De posthistory van Mathara loopt van 10 september 2008 tot 13 oktober 2008
De posthistory van Moots in 2008 is vanaf juni tot half oktober behoorlijk mager.
Zeker wetenquote:
Nou, ik moet zeggen dat ik Rienk gisteren in de TV-uitzending toch behoorlijk op een domineeszoon vond lijken.... dus het verbaast me niet heel erg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb 'm na jouw post aangezet. Arme Nico, niet gerespecteerd worden omdat je niet gelooft. Wat een belediging.
Rienk mocht in zijn handjes wrijven met een vriendin als Nicolien, maar is te eigenwijs om dat te beseften.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:21 schreef mootie het volgende:
Ik vind Nicoline echt heel erg lief. Domme Rienk.
Dat soort debielen zijn liever aleeanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rienk mocht in zijn handjes wrijven met een vriendin als Nicolien, maar is te eigenwijs om dat te beseften.
Dat ook, maar op een of andere manier zal hij ook denken dat hij het niet verdient, of dat het te goed is voor hem, want hij moet het simpele leven leiden (of lijden in zijn geval).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rienk mocht in zijn handjes wrijven met een vriendin als Nicolien, maar is te eigenwijs om dat te beseften.
Rienk zoekt het maar uit met zichzelf. Ik vind het sneu voor Nico, die voor hem open stond en het lid op de neus kreeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat ik Rienk gisteren in de TV-uitzending toch behoorlijk op een domineeszoon vond lijken.... dus het verbaast me niet heel erg.
Het is wel dom van hem, maar hij is sowieso niet de persoon die de beste keuzes voor zichzelf maakt.
Ahh dat komt wel goedquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Rienk zoekt het maar uit met zichzelf. Ik vind het sneu voor Nico, die voor hem open stond en het lid op de neus kreeg.
Dat denk ik ook wel, maar ik denk ook dat Rienk zich niet bewust is van wat hij op de lange termijn kapot maakt met z'n afwijzing nu.quote:
Opluchting voor Nicoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar ik denk ook dat Rienk zich niet bewust is van wat hij op de lange termijn kapot maakt met z'n afwijzing nu.
Even in de ovenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:49 schreef Disana het volgende:
Wat is Parmezaanse kaas op brood lekker. Morgen meteen nog een stuk kopen.
Daar doen we niet aanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:49 schreef formule het volgende:
Roddel liever hier als dat ik kijk naar de streams
Ach je leeft maar één keerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Tenzij je het met een getrouwde man doet.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wel kort als zijn vrouw erachter komt.
Eerst tegen iemand anders zeggen dat je schijt moet hebben als je door fokkers wordt aangevallen en dan zelf gaan janken als je geen antwoord krijgtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:24 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij worden er hier strafpunten uit gedeeld als je met mij praat, nou was weer vergeefse moeite
toedeledoki en fijne avond
waarom wil jij een rel hier zoeken..iederen is na bed en je doet alleen problemen..untermensch of niet ben jij niet de de sherif van Fok..quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:50 schreef PC eend het volgende:
Ik weet nog vaag van de drain en ik wist gewoon dat het van na DGK moest zijn![]()
Dat was toch ernstige ziektes verzinnen waar niks van klopt in ruil voor aandacht en een eventueel kadotje?
Over untermensch gesproken
Say what?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:41 schreef Paule33 het volgende:
[..]
waarom wil jij een rel hier zoeken..iederen is na bed en je doet alleen problemen..untermensch of niet ben jij niet de de sherif van Fok..
doe normaal man..en kijk beter na Utopia..relaxe!
wie oplicht wie hier???quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Say what?
Ik heb gewoon een teringhekel aan oplichters.
Voor de rest ben ik vrij relaxed
Dat schijnt de vraag te zijn, dat weet niemand geloof ik.quote:
Je mag alles laten zien wat je wilt, als je de adresgegevens er maar buiten laat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:16 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ik heb hier ook een mooie factuur wil jij het zien??
praat met mij niet zo moelijke nederlands..dat weet jij ook..nu na 2 jaren zal jij ook weten toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat schijnt de vraag te zijn, dat weet niemand geloof ik.
Maar zo een drain zou toch iemand moeten opvallen zou je zeggen
Je zei altijd dat je alles begreep?quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:18 schreef Paule33 het volgende:
[..]
praat met mij niet zo moelijke nederlands..dat weet jij ook..nu na 2 jaren zal jij ook weten toch?
Ik heb 36 persoonlijkheden dus ik verveel me niet snelquote:
maar niet liegen tegen de fokkers en zegen dat jij alleen bentquote:Op woensdag 19 maart 2014 04:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb 36 persoonlijkheden dus ik verveel me niet snel
Euh met wie ben ik danquote:Op woensdag 19 maart 2014 04:22 schreef Paule33 het volgende:
[..]
maar niet liegen tegen de fokkers en zegen dat jij alleen bent
Dat van mijn opblaasbare vriendin heb ik liever niet op fok hoorquote:
dus snel klaar ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat van mijn opblaasbare vriendin heb ik liever niet op fok hoor
Dan weet je meer dan mijquote:Op woensdag 19 maart 2014 04:25 schreef Paule33 het volgende:
ik weet wie je vriendin is..stop met graapjes doen...
Normaal kan ik uren doorgaan, maar ik moet bandenplakspul hebbenquote:
je hou niet van pm zeg jij altijd...waarom wil jij dat verstoppen ..oh nu weet ik maar die heeft een man die zal nooit met jou omgaan..quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan mij
Kun je even pm'en wie het is
Ik heb een vriendin, maar die heeft een man dus die zal nooit met mij omgaan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:31 schreef Paule33 het volgende:
[..]
je hou niet van pm zeg jij altijd...waarom wil jij dat verstoppen ..oh nu weet ik maar die heeft een man die zal nooit met jou omgaan..
Misschien heeft ze wel een getrouwde manquote:Op woensdag 19 maart 2014 04:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, maar die heeft een man dus die zal nooit met mij omgaan?
Ik denk dat ik hier even een nachtje over moet nadenken
Naast mijn luchtige vriendin
Nee idd,quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet met je vrouw, maar dat maakt niet uit natuurlijk.
Al de US?quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:54 schreef Leandra het volgende:
Wel grappig dat al de US kennelijk op de TT afkomen trouwens
All the US?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:46 schreef Leandra het volgende:
Oeps, "al de" had in het Engels gemoeten
Graties wil hem wel, graties ies goedquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, AMD.... het is rotzooi, die moet je niet willen hebben.
Gewoon even lenen van ZouZou en dan niet meer teruggeven.quote:
Ex-zwager... dat kan van alles zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:09 schreef Leandra het volgende:
Natuurlijk, straks als N thuis is, op m'n ex-zwager
Waar N op gaat stemmen weet ik nog niet, die zit volgens mij nog in dubio, want het is niet "zijn partij".
Kom net terug van een zakelijke bespreking en heb mijn stembiljet meteen van de koelkast afgehaald. Ga nu naar het stembureau.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:08 schreef Disana het volgende:
Hebben jullie al gestemd?
Jullie gaan toch wel stemmen?
Lijkt me te duur betaald, dat lijkt wel oplichting iddquote:Op woensdag 19 maart 2014 04:42 schreef Paule33 het volgende:
bedoel jij deze factuur die gaat bij de politie ..plus anderen.
dus hier zit zeker een oplichter
Bestel nummer:
Producten
-===================================================-
1 x Toshiba Satellite L750D-1DN = ¤ 1070,00
Subtotaal: ¤ 1070,00
Verzendkosten: ¤ 6,50
Thuiskopieheffingen: ¤ 6,05
Totaal: ¤ 1082,55
BTW: 201,10
Verzend Adres
Betaalwijze
IDEAL
Ik heb niks geleend, laat dat duidelijk zijn!quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon even lenen van ZouZou en dan niet meer teruggeven.
NWS / [Badr Hari: ongezouten] #29 Het uur U nadert
Vaagheid.
Het zag er niet uit alsof het verzonnen was en er stonden zelfs namen bij, ik geloof die mails wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:19 schreef Copycat het volgende:
Als je dat zelf zeker weet, weet je toch ook in hoeverre je die mailtjes op waarde moet schatten?
Wie één leugen niets schuwt, schuwt er ook geen twee.
Ik niet, en de intentie erachter is al helemaal te fout voor woorden. Waarom mengt iemand zich daarin, vraag je dat eens af. Dat is echt niet vanuit een positief, sympathiek idee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:21 schreef PC eend het volgende:
Het zag er niet uit alsof het verzonnen was en er stonden zelfs namen bij, ik geloof die mails wel.
Ik een makkelijk slachtoffer voor mindfucks?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik niet, en de intentie erachter is al helemaal te fout voor woorden. Waarom mengt iemand zich daarin, vraag je dat eens af. Dat is echt niet vanuit een positief, sympathiek idee.
Laat dat enge mens in de stront zakken. Je bent imo een te makkelijk slachtoffer voor die mindfucks.
Mijn twee centen.
Ik hoop wel dat die verhaallijnen wat beter te volgen zijn. En dat er betere cliffhangers zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:58 schreef Deisyy het volgende:
Wat een spanning en intriges, het lijkt GTST wel
Martine Hafkamp natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:48 schreef Leandra het volgende:
Ja, nou wil ik weten wie er gemaild zouden hebben
Die BTW krijg je met geen mogelijkheid kloppend, leuker kunnen we het niet maken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:50 schreef Leandra het volgende:
De factuur is iig al een leugen, zowel qua prijs als qua BTW... Dus de rest zou ik ook al niet erg serieus nemen.
Maxime? Die ken ik nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:57 schreef Jian het volgende:
GTST, cool, ik ben Ludo wel en dan is die eend Rosa. Wie wil Maxime zijn .....?
Denk nou eens na? Wie zou jou haten. En vooral waarom? De anti Badr clan in shoquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lijkt me te duur betaald, dat lijkt wel oplichting idd![]()
En dan nog iets, je liet me mails lezen van mensen die mij haten en daarom met jou mailen![]()
Die mensen die een probleem met mij hebben moeten dat openlijk in mijn smoel zeggen op het forum dan praten we dat even publiekelijk uit![]()
Want als ze een probleem met mij heben en jou daarover mailen dan zijn dat sneaky achterbakse streken die lafhartig en laag bij de grond zijn en waar de honden geen brood van lusten
Ik zou sowieso mensen niet vertrouwen die je in de mail heel erg steunen maar niet op fok zelf, maar doe vooral wat je zelf wil.
Ik ook niet.quote:
Dat is die in en in gemene zuster van Ludo toch, nou die rol moet hier niet moeilijk te vervullen zijn ...quote:
Helen Helmink, Miriam, meneer Harmsen, dat waren nog eens goede tijden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ben met GTST gestopt toen Helen Helmink vertrok. Helen eruit, de stekker eruit.
We kunnen niet allemaal Helen Helminken zijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is die in en in gemene zuster van Ludo toch, nou die rol moet hier niet moeilijk te vervullen zijn ...
Jij komt mij vertellen dat ik moet nadenkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk nou eens na? Wie zou jou haten. En vooral waarom? De anti Badr clan in sho![]()
Ik geef Cc gelijk en ik heb jou al lang geleden al gewaarschuwd voor Paule.
Gelukkig ben ik nooit in gegaan op haar PM's
Er is imo geen enkele user die jouw haat, een fitty met iemand ach, wie heeft dat niet zo nu en dan.
En users die haar gaan mailen ???? Sjesus zeg wie zou dat willen. Hoe komen ze achter haar mail adres en wie de fuck zet zijn naam daarin. Of is het fokker@planet.nl![]()
Dan ben je erg simpel en niet goed bij je plaat. (Ik heb het over die mailers he? ) Niemand haat je, en zo jammer dat je dat denkt.
Dit stinkt aan alle kanten.![]()
En ach een beschuldiging over een laptop is wel ok. Ik zou haar ook blindelings vertrouwen.
Vertel esquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is die in en in gemene zuster van Ludo toch, nou die rol moet hier niet moeilijk te vervullen zijn ...
Misschien moet je de rest van soury's post ook ff lezenquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij komt mij vertellen dat ik moet nadenken![]()
Je bent ziende blind
Gedaan en ik moest hard lachenquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je de rest van soury's post ook ff lezen
Ik denk dat ze wel gelijk heeft en dat er geen mensen zijn die zo'n hekel aan jou hebben dat ze met een ander gaan samenspannen, en als ze dat al zouden doen zeker niet met Zouzou.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent ziende blind
Laat mij maar para zijn danquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel gelijk heeft en dat er geen mensen zijn die zo'n hekel aan jou hebben dat ze met een ander gaan samenspannen,en als ze dat al zouden doen zeker niet met Zouzou.
Nee dat ben ik niet, en als mijn naam in dat mail lijstje staat mag je dat zeggen en ik kan je vertellen dat ik niks maar dan ook niks met dit gedoe te maken hebt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent ziende blind
Jij zegt dat je lastig gevallen word en probeerde mij dat in mijn schoenen te schuiven en dat noemde ik een grote leugenquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet, en als mijn naam in dat mail lijstje staat mag je dat zeggen en ik kan je vertellen dat ik niks maar dan ook niks met dit gedoe te maken hebt.
Ik ben het echt helemaal zat ook. Jij hebt gezeik persoonlijk ik ook (maar dat is mijn leugen volgens jou)
Ik wens je succes, en doe vooral posten hier want ik zou zou het ook wel willen weten.
Nu weer welquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:20 schreef Paule33 het volgende:
hahaha, nu lachen wij..ik en PC..is een peletjes om te kijken hoe veel haters hier zijn..haha dat was bij Badr en nu hier..dat is mijn bewijs...
Pc alles goed??
Volgens mij bedoelde hij hier jou hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:22 schreef Paule33 het volgende:
nee, ik mag hem ..hij heeft mij niks gedaan
quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:06 schreef Jian het volgende:
[..]
dat geloof ik niet..quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij hier jou hoor
[..]
Weet je wat Eend, wij hebben ruim 4 jaar een relatie gehad. Leuk en ik was gek op je. Zelfs daarna hadden we nog redelijk contact. Maar ja op een gegeven moment was ik een leugenaar, ik verkneukelde omdat je vader invalide is en nog meer stront.quote:
Maar verder is er geen haatquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat Eend, wij hebben ruim 4 jaar een relatie gehad. Leuk en ik was gek op je. Zelfs daarna hadden we nog redelijk contact. Maar ja op een gegeven moment was ik een leugenaar, ik verkneukelde omdat je vader invalide is en nog meer stront.
Er zit een boel stront in je hoofd. Je vertrouwd niemand meer en iedereen is tegen je.
Ik zou me ook vastklampen aan die troela, die je behoorlijk in de zeik zet.
Een fruitmand maakt een boel goed blijkbaar
Nee ik kreeg berichtjes uit jou naamquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zegt dat je lastig gevallen word en probeerde mij dat in mijn schoenen te schuiven en dat noemde ik een grote leugen
Ik ben een ongeleid projectiel dat niet te sturen isquote:
Nee de kei harde waarheidquote:
Tering je leest hier nog eens wat, wist ik niet, maare, jullie verdienden elkaar ongetwijfeldquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat Eend, wij hebben ruim 4 jaar een relatie gehad.
Tief een end op.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat Eend, wij hebben ruim 4 jaar een relatie gehad. Leuk en ik was gek op je. Zelfs daarna hadden we nog redelijk contact. Maar ja op een gegeven moment was ik een leugenaar, ik verkneukelde omdat je vader invalide is en nog meer stront.
Er zit een boel stront in je hoofd. Je vertrouwd niemand meer en iedereen is tegen je.
Ik zou me ook vastklampen aan die troela, die je behoorlijk in de zeik zet.
Een fruitmand maakt een boel goed blijkbaar
Dat hadden we wel nog verleden jaar, nu lieg jij. En die ander van fokquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tief een end op.
We hadden helemaal geen contact meer en out of the blue kom je mij mailen dat je met me wil trouwen en je huis verkopen en het financieel beter voor me wil maken en in dezelfde week krijg ik dit soort berichten van een ander van fok.
En dan moet ik denken dat er geen spelletjes met mij gespeeld worden zeker
Je bent een naar mens, nooit van je verwacht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en van wie zou dat nou geweest zijn
What???quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:26 schreef Soury het volgende:
Weet je wat Eend, wij hebben ruim 4 jaar een relatie gehad. Leuk en ik was gek op je.
Ja vervelend he? Dat ik mijn mond open trek. En weet je wat. Ik blijf je toch wel een beetje ok vinden al is het maar dat je blijkbaar zo'n kronkel in je kop hebt. Ik weet ook wel zeker dat je dat ooit gaat begrijpen. Maar voor mij is het al te laat dus vervloek me maar zoveel als je wilt en vergeet de leuke tijden vooral. Ik ben niet naar, dat ben jij, héél erg naar. En zo wil ik je niet meer kennen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent een naar mens, nooit van je verwacht.
Je bent een schijtwijf maar ik denk niet dat er mensen zijn de de moeite nemen je iets aan te doen, andersom echter denk ik wel dat je er zo slecht tegenkunt dat je uitgekotst wordt dat je mensen als Eend uitzoekt om je spelletjes mee te spelen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:20 schreef Paule33 het volgende:
hahaha, nu lachen wij..ik en PC..is een peletjes om te kijken hoe veel haters hier zijn..haha dat was bij Badr en nu hier..dat is mijn bewijs...
Pc alles goed??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |