Dat denk ik ook wel, maar ik denk ook dat Rienk zich niet bewust is van wat hij op de lange termijn kapot maakt met z'n afwijzing nu.quote:
Opluchting voor Nicoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar ik denk ook dat Rienk zich niet bewust is van wat hij op de lange termijn kapot maakt met z'n afwijzing nu.
Even in de ovenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:49 schreef Disana het volgende:
Wat is Parmezaanse kaas op brood lekker. Morgen meteen nog een stuk kopen.
Daar doen we niet aanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:49 schreef formule het volgende:
Roddel liever hier als dat ik kijk naar de streams
Ach je leeft maar één keerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Tenzij je het met een getrouwde man doet.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wel kort als zijn vrouw erachter komt.
Eerst tegen iemand anders zeggen dat je schijt moet hebben als je door fokkers wordt aangevallen en dan zelf gaan janken als je geen antwoord krijgtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:24 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij worden er hier strafpunten uit gedeeld als je met mij praat, nou was weer vergeefse moeite
toedeledoki en fijne avond
waarom wil jij een rel hier zoeken..iederen is na bed en je doet alleen problemen..untermensch of niet ben jij niet de de sherif van Fok..quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:50 schreef PC eend het volgende:
Ik weet nog vaag van de drain en ik wist gewoon dat het van na DGK moest zijn![]()
Dat was toch ernstige ziektes verzinnen waar niks van klopt in ruil voor aandacht en een eventueel kadotje?
Over untermensch gesproken
Say what?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:41 schreef Paule33 het volgende:
[..]
waarom wil jij een rel hier zoeken..iederen is na bed en je doet alleen problemen..untermensch of niet ben jij niet de de sherif van Fok..
doe normaal man..en kijk beter na Utopia..relaxe!
wie oplicht wie hier???quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Say what?
Ik heb gewoon een teringhekel aan oplichters.
Voor de rest ben ik vrij relaxed
Dat schijnt de vraag te zijn, dat weet niemand geloof ik.quote:
Je mag alles laten zien wat je wilt, als je de adresgegevens er maar buiten laat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 04:16 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ik heb hier ook een mooie factuur wil jij het zien??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |