Ik loop al jaren op crocs, makkelijk en comfortabelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je voelde je aangesproken natuurlijk![]()
Misschien ging het over niemand in het bijzonder, maar werd er gewoon gekeken wie er hapte wegens "wie de schoen past".
Ik heb mijn Saab een tijdje geleden ingeruild voor een Audi, ..... maar als ik deze dan zo zie dan wil ik 'm ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik er niet op gezocht heb dan heeft N het wel gedaan.... de laatste waar ik op gezocht heb was een blauwe 9-5 uit 2010-2011.... maar daar staan er niet zoveel van te koop.
En dat is alleen nog even dromen, maar God wat een prachtige auto is het![]()
[ afbeelding ]
Ik ben zo blij dat hier geen Audiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb mijn Saab een tijdje geleden ingeruild voor een Audi, ..... maar als ik deze dan zo zie dan wil ik 'm ookSaab born from jets
Tuurlijk is het gelul, maar sommige mensen doen het erom.... een zinnetje droppen en dan kijken wie er hapt.quote:
Ik bedoelde die crocsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is het gelul, maar sommige mensen doen het erom.... een zinnetje droppen en dan kijken wie er hapt.
Andere mensen zuipen of blowen gewoon te veel en snappen de volgende dag zelf ook geen reet meer van wat ze gepost hebben.
Duitsche vlag en modderschuitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb mijn Saab een tijdje geleden ingeruild voor een Audi, ..... maar als ik deze dan zo zie dan wil ik 'm ookSaab born from jets
Een fiets is ook prima.quote:
Haaiquote:
Tjaquote:
Jaquote:
Die trekken hun eigen kar maarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Janu moeten Gher en Jian de kar trekken betreft humor
Hoe dan? Ik ben regelmatig in de cos. hoorquote:
Ik lees je amper nog en vandaag heb ik je helemaal niet gelezen bij mijn weten.komt misschien ben ook niet meer zoveel in de COS te vinden, in de avond meestal overdag is mijn postgedrag afgenomen in de COSquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik ben regelmatig in de cos. hoor
Het zuurtje gedoe ben ik wel zat. Ik lees de SV lieverquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik lees je amper nog en vandaag heb ik je helemaal niet gelezen bij mijn weten.komt misschien ben ook niet meer zoveel in de COS te vinden, in de avond meestal overdag is mijn postgedrag afgenomen in de COS
Daar moet je gewoon schijt aan hebben, en ik zal niet zeggen lees de SV maar niet, dotje kan het zo letterlijk optikken, snap jij soms wat ik allemaal bagger daar, ik lees wel eens terug mijn posten dan denk ik die en die zin kloppen helemaal niet qua zinsopbouwquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zuurtje gedoe ben ik wel zat. Ik lees de SV liever
Bijna vergeten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik er niet op gezocht heb dan heeft N het wel gedaan.... de laatste waar ik op gezocht heb was een blauwe 9-5 uit 2010-2011.... maar daar staan er niet zoveel van te koop.
En dat is alleen nog even dromen, maar God wat een prachtige auto is het![]()
[ afbeelding ]
Ik heb daar ook schijt aan,quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon schijt aan hebben, en ik zal niet zeggen lees de SV maar niet, dotje kan het zo letterlijk optikken, snap jij soms wat ik allemaal bagger daar, ik lees wel eens terug mijn posten dan denk ik die en die zin kloppen helemaal niet qua zinsopbouw
Ik stem morgen, maar ik weet nog steeds niet op wie, de stemwijzer was niet echt behulpzaamquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Bijna vergeten.
Ik ben een behoorlijke automobielbarbaar, maar ik vind de koplampen van deze wel mooi.
Straks verkiezingsdebat op tv.
Je kunt altijd nog voor de lokale partij gaan. Meestal hebben die wel kritische punten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stem morgen, maar ik weet nog steeds niet op wie, de stemwijzer was niet echt behulpzaam
Ja de Oma partijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog voor de lokale partij gaan. Meestal hebben die wel kritische punten.
Ik stem GroenLinks omdat ik de PvdA hier wel een beetje zat ben.
Het is gelukkig geen Dame Edna meer, dat was too much.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Bijna vergeten.
Ik ben een behoorlijke automobielbarbaar, maar ik vind de koplampen van deze wel mooi.
Straks verkiezingsdebat op tv.
Professor David Pinto. Je zou het slechter kunnen doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de Oma partijEn ik maak geen grapje
Ja, ik zie wat je bedoeltquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen Dame Edna meer, dat was too much.
Google maar eens afbeeldingen op Saab Dame Edna, dan zie je wel wat ik bedoel
Je kunt Saab-rijders igg niet verwijten dat ze geen humor hebben, als ze zulke bijnamen verzinnen
Lul je me nu om of nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Professor David Pinto. Je zou het slechter kunnen doen.
Haha ok, Nu weet ik het nog steeds nietquote:
Nog even wat partijpunten lezen dan. Stemmen is een recht, daar kun je beter gebruik van maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ok, Nu weet ik het nog steeds niet
I know I knowquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog even wat partijpunten lezen dan. Stemmen is een recht, daar kun je beter gebruik van maken.
Meerderen, ik wil dat liever niet publiekquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zo, dus jij bent dat met die getrouwde man.
Heb je pm ontvangen. Dat is een flinke lijst, Soury. Laten we het er verder maar niet over hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Meerderen, ik wil dat liever niet publiek
Pas op voor dat je het denkt is het waarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je pm ontvangen. Dat is een flinke lijst, Soury. Laten we het er verder maar niet over hebben.
Het is niet waar?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Pas op voor dat je het denkt is het waar
Ach het is ook wel lolligquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet waar?
Ik begon je net stoer te vinden
Dat is soms wenselijk bij sommige personen. Maar neequote:
Verklaar je naderquote:
Ik heb wel toegang in KPD.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ze wil weten of je Yvonne heb geschaard of Danny heb gebatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |