Gij onwetende brabo-erquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die zeeuwen hadden het daar ook over, ik zei; bolus is toch ander woord voor hoop stront?keken me verbaasd aan in afgunst en walging.
Omdatquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom moet dat stiekem en met veel's erbij?
quote:
kk troep, houd het maar gewoon bij bier.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heheheh [ afbeelding ] Stiekem zou ik best wel eens iets willen proberen![]()
xtc, of mdma ofzo
klopt, die heet Pedoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik wist niet dat Mur Pedro heette
Ik ben er alleen in het weekend, gierigaardquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, nep brabo, beetje hier onze schone brabo lucht opzuigen.
Ga ik een stokje voor steken, volgende keer gaat brabo-land op slot en kom je er niet meer in.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben er alleen in het weekend, gierigaard
quote:
Hmmmm klinkt me wel als muziek in de oren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga ik een stokje voor steken, volgende keer gaat brabo-land op slot en kom je er niet meer in.
de gracht ligt er alquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmmm klinkt me wel als muziek in de oren.
Gewoon een hek om Brabant heen
Joh, iedere semihippe student zit tegenwoordig aan de coke/speed, dan kan een pilletje wel hoorquote:
Kwestie van afsteken dan maarquote:
Ja ik nog nooit zoiets gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Joh, iedere semihippe student zit tegenwoordig aan de coke/speed, dan kan een pilletje wel hoor
Ze verbleef in het hotel dat ik vanuit m'n raam kan zien as we speakquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:53 schreef Salatrel het volgende:
ik las wel in de spits dat beejohnceej vanavond een concert geeft
bruggen opblazen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kwestie van afsteken dan maar
Dat is meer iets wat ze in 1945 deden.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
oKE HEB BULLIT OP NU NAAR GYM. REPORT VOLGT OVER 1,5 UUR
jaja die brabanders zijn nijmegen nog niet vergeten hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is meer iets wat ze in 1945 deden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
drie kwartier reistijd heen en drie kwartier terug?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
Oké, BlauweTijger.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
#neverforgetnimma1945quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jaja die brabanders zijn nijmegen nog niet vergeten hoor.
Wajow spelen met mn privé, tr gedaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik wist niet dat Mur Pedro heette
ik heb gewoon de stekker van de reset sw op de pinnekes van de power sw gezeg jonguhquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit nog een op de achterkant boven of onder je stroomdraad
hardcore.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb gewoon de stekker van de reset sw op de pinnekes van de power sw gezeg jonguh
wat staat hierżquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb gewoon de stekker van de reset sw op de pinnekes van de power sw gezeg jonguh
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bijdehandjes gegetenżquote:
Alleen maar omlaag. Maar 25% erbij na het nieuws. Denk niet dat het nog veel verder omhoog kanquote:
Ik zou jou mod makenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja wil eigenlijk gewoon dat Mortaxx dictator wordt van dit forum, maar dat is een droom die ik niet snel in vervulling zie gaan![]()
![]()
Je denkt niet dat hij omhoog gaat als China erbij kan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen maar omlaag. Maar 25% erbij na het nieuws. Denk niet dat het nog veel verder omhoog kan
[..]
Ik zou jou mod maken
Denk dat het na zo'n stijging wel mee gaat vallen. Maar ik zit er meestal naastquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je denkt niet dat hij omhoog gaat als China erbij kan?
Plsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen maar omlaag. Maar 25% erbij na het nieuws. Denk niet dat het nog veel verder omhoog kan
[ afbeelding ]
Snowbells die mijn fobo f5t
[..]
Ik zou jou mod maken
Maak ik wel propagandaposters en films voor jequote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snowbells die mijn fobo f5t
[..]
Ik zou jou mod maken
Maak eens posterquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maak ik wel propagandaposters en films voor je
jep. Ik ga nooit meer een tip van je aannemen na die vorigequote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat het na zo'n stijging wel mee gaat vallen. Maar ik zit er meestal naast
Precies, altijd tegenovergestelde doenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
jep. Ik ga nooit meer een tip van je aannemen na die vorige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |