Ik vind dat echt zielig voor die vis.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht eerst geshopte versie oid, maar ik snap 'm al. Fucking hell, "baby soup" @ Google Images, verschillende varianten alles
.
[..]
moet er toch niet aan denken dat mijn kibbeling uit mijn bakje sparteltquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zielig voor die vis.
Daar gaan je extra kibbelingkruidenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet er toch niet aan denken dat mijn kibbeling uit mijn bakje spartelt
Gvdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand op leiden centraal vanavond?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geen idee ik zat inquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand op leiden centraal vanavond?
Wow, daar reed ik 2 dagen geleden langs, wat een toeval dit, we hadden elkaar gewoon kunnen zien, mijn rikketik tikt ineens van spanning.quote:
je reed langs vlissingen met de trein? zo de zee in?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, daar reed ik 2 dagen geleden langs, wat een toeval dit, we hadden elkaar gewoon kunnen zien, mijn rikketik tikt ineens van spanning.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je reed langs vlissingen met de trein? zo de zee in?
Nee, met de auto, fissa in middelburg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je reed langs vlissingen met de trein? zo de zee in?
Met of zonder Zeeuwse bolussen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, met de auto, fissa in middelburg.
dat moet dolletjes zijn geweestquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, met de auto, fissa in middelburg.
Die zeeuwen hadden het daar ook over, ik zei; bolus is toch ander woord voor hoop stront?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder Zeeuwse bolussen?
uit de categorie:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die zeeuwen hadden het daar ook over, ik zei; bolus is toch ander woord voor hoop stront?keken me verbaasd aan in afgunst en walging.
Drugsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kut gat, hebben niet eens coffeeshops, blijkbaar allemaal gesloten, bedankt D66.
Ik liep zonder begeleiders door het stationquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op poortjes stond dat je direct station moest verlaten. Nu wel gratis gereisd
vandaar het amber alertquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik liep zonder begeleiders door het station
Idd, alleen losers gebruiken drugs, echt vies en bah, doe mij maar bier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Idd, alleen losers gebruiken drugs, echt vies en bah, doe mij maar bier.HehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stiekem zou ik best wel eens iets willen proberen
![]()
xtc, of mdma ofzo
Waarom moet dat stiekem en met veelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heheheh [ afbeelding ] Stiekem zou ik best wel eens iets willen proberen![]()
xtc, of mdma ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |