Wel ietsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:38 schreef Piye het volgende:
Het al dan niet mogen uiten van je mening, heeft niks te maken met democratie.
Watquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:38 schreef Piye het volgende:
Dat zou enkel mijn stelling bewijzen!quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:38 schreef Piye het volgende:
het is juist wel done.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:35 schreef Halalal het volgende:
Zo is het uiten van je mening of een politieke voorkeur not done.
Dat zou enkel gebeuren als users als Marie30 de moderators mochten kiezen. Tevens reflecteert dit enkel het gebrek aan vertrouwen in een vrijheid, wat ik typerend vindt voor een forum als dit. Posts als dit schreeuwen naar autoriteit van moderators met meer macht op het forum.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:39 schreef Robophatt het volgende:
Als de users de moderators mochten kiezen werd het binnen no time een grote ravage hier op dit forum.
Nee gewoon niet.quote:
Democratie draait erom dat je kan stemmen voor bijvoorbeeld je volksvertegenwoordigers, rechters of in dit geval moderators, het zegt niks over de beperkingen die je worden opgelegd. Meer democratie staat niet gelijk aan waarborging van je vrijheid van meningsuiting en minder democratie niet aan een beperking ervan.quote:
Ja wil eigenlijk gewoon dat Mortaxx dictator wordt van dit forum, maar dat is een droom die ik niet snel in vervulling zie gaanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:42 schreef Halalal het volgende:
[..]
Dat zou enkel gebeuren als users als Marie30 de moderators mochten kiezen. Tevens reflecteert dit enkel het gebrek aan vertrouwen in een vrijheid, wat ik typerend vindt voor een forum als dit. Posts als dit schreeuwen naar autoriteit van moderators met meer macht op het forum.
Ik stel voor dat jij terug gaat naar Marokko, waar de Sharia van kracht is. Meer democratie leidt tot meer invloed van de mensen, en niet tot meer autoriteit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee gewoon niet.
[..]
Democratie draait erom dat je kan stemmen voor bijvoorbeeld je volksvertegenwoordigers, rechters of in dit geval moderators, het zegt niks over de beperkingen die je worden opgelegd. Meer democratie staat niet gelijk aan waarborging van je vrijheid van meningsuiting en minder democratie niet aan een beperking ervan.
Waarom zou je in godsnaam nog meer invloed van 'de mensen' willen. Heb je wel eens buiten gekeken wie 'de mensen' allemaal zijn?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:45 schreef Halalal het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij terug gaat naar Marokko, waar de Sharia van kracht is. Meer democratie leidt tot meer invloed van de mensen, en niet tot meer autoriteit.
Zoals Iran minder autoritair is dan Singapore omdat de eerste democratischer is?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:45 schreef Halalal het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij terug gaat naar Marokko, waar de Sharia van kracht is. Meer democratie leidt tot meer invloed van de mensen, en niet tot meer autoriteit.
Democratie > je geeft je mening over wat er moet gebeuren in het landquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee gewoon niet.
[..]
Democratie draait erom dat je kan stemmen voor bijvoorbeeld je volksvertegenwoordigers, rechters of in dit geval moderators, het zegt niks over de beperkingen die je worden opgelegd. Meer democratie staat niet gelijk aan waarborging van je vrijheid van meningsuiting en minder democratie niet aan een beperking ervan.
Had die toevoeging nou maar gewoon weggelaten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Democratie > je geeft je mening over wat er moet gebeuren in het land
Als je dat niet mag dan is er geen vrijheid van meningsuiting
In dit specifieke geval heb je wel gelijk jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Had die toevoeging nou maar gewoon weggelaten.
Blijf jij maar weg als je niets zinnigs te melden hebt, de dorpsgek van het FOK! forum! Onnozele polls die niets aantonen dragen niets bij aan de speerpunten van dit topic. Het zijn de werkloze uitkeringstrekkers die hier hoogtij vieren!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:53 schreef wenfer2 het volgende:
Democratie:
Poll: Dit topic draagt iets bij aan dit subforum
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Haten op één van de weinige kwaliteitusers van FOK!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:56 schreef Halalal het volgende:
[..]
[..]
Blijf jij maar weg als je niets zinnigs te melden hebt, de dorpsgek van het FOK! forum! Onnozele polls die niets aantonen dragen niets bij aan de speerpunten van dit topic. Het zijn de werkloze uitkeringstrekkers die hier hoogtij vieren!
Daar doe ik het mee (ook al is het niet zozeer in dit specifieke geval).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
In dit specifieke geval heb je wel gelijk ja
komt deze balhaar opeens pratenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Zoals Iran minder autoritair is dan Singapore omdat de eerste democratischer is?Vanwege het feit dat het merendeel van de mensheid zo dom is als jij, is democratie dus zo kut.
Als je niet uit gaat van volksvertegenwoordigers is het een heel ander verhaal naar mijn meningquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar doe ik het mee (ook al is het niet zozeer in dit specifieke geval).
Zo'n poll is democratie in zijn puurste vorm.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:56 schreef Halalal het volgende:
[..]
Blijf jij maar weg als je niets zinnigs te melden hebt, de dorpsgek van het FOK! forum! Onnozele polls die niets aantonen dragen niets bij aan de speerpunten van dit topic. Het zijn de werkloze uitkeringstrekkers die hier hoogtij vieren!
wat is deze kutkloonquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:02 schreef PVV4LIFE het volgende:
We moeten gewoon de buitenlanders aanpakken! Met name die Oostblokkers!
Wat een kuttroll is deze man, ligt er veel te dik bovenopquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:02 schreef PVV4LIFE het volgende:
Godkk doe dan een beetje je best ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:02 schreef PVV4LIFE het volgende:
ok nu weer opkankeren gr grquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:03 schreef PVV4LIFE het volgende:
Stelletje quasi-intellectuelen, gaan jullie maar werk zoeken in plaats van de elitist uithangen.
Werken is voor het volk, wij op FOK! doen alleen aan rentenieren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:03 schreef PVV4LIFE het volgende:
Stelletje quasi-intellectuelen, gaan jullie maar werk zoeken in plaats van de elitist uithangen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:02 schreef Halalal het volgende:
Wenfer2, je moeder zegt dat het eten klaar is. Als ik jou was zou ik maar even naar beneden gaan.
quote:
je username is wel aan hoor mattiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:03 schreef PVV4LIFE het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |