Hahahaquote:
Hij bood mij koppijn aan. Mission Accomplished.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:16 schreef ZarB het volgende:
WhahahahaDit zijn nog eens goede topics. Het zou mijn vriend kunnen zijn gezien het traject maar volgens mij was ie op dat moment aan het werk. Sorry ts. Kan je niet helpen.
Bood ie je niks aan??
haan33 is niet als een auto die alleen diesel of euro 95 kan hebben, als het bier is giet hij het naar binnen.quote:
Haan33.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:12 schreef Toto69 het volgende:
Niet weten welke asociale FOK!ker dit was.
quote:
Ik twijfel. Socios of Braddie zijn ook een optie. Maar dan is Braddie toch wel afgevallen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
haan33 is niet als een auto die alleen diesel of euro 95 kan hebben, als het bier is giet hij het naar binnen.
Hilarischquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij bood mij koppijn aan. Mission Accomplished.
Nee joh, het is volgens mij die gast van baantjerquote:
Je bent zelf een depressie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:41 schreef Untermenschlich het volgende:
Jeeezus wat moet jij depressie zijn TS.
Nee jij met je verongelijkte gehuil. Als ik het zo bekijk heb je best een interessant mens ontmoet.quote:
Ah, we hebben hem gevonden zo te merken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:44 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee jij met je verongelijkte gehuil. Als ik het zo bekijk heb je best een interessant mens ontmoet.
Grapjas.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, we hebben hem gevonden zo te merken.
Echt wel.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:29 schreef Rodawa het volgende:
Wil je de censuur even weghalen? Misschien herkent iemand hem aan de neusgaten.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:00 schreef Seconde het volgende:
Hallo TS,
Wil je misschien deze foto van mij weg halen? Anders ben ik geneigd om de mods er bij te halen
gr gr
Ik at niet. Hoax.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:03 schreef Seconde het volgende:
[..]
en stinkvoeten? flikker op joh.. je broodje rook ook niet echt fris...
True.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lekker onderuit gezakt een biertje drinken. De man weet wel het beste te maken van iets ellendigs als een treinreis.
Had ik kunnen doen, maar deze gast begreep niets anders dan de woorden "buitenland" en "bier"quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:13 schreef GZ1000 het volgende:
Erdinger is wel bazenbier, maar ik herken betreffende FOK!ker niet meteen.
Je had natuurlijklijk kunnen vragen 'weet jij nog een matige grap, of iets dat écht fantastisch is?'
Gegarandeerd succes in de ontmaskering van FOK!kers.
Lastig, dan zal het er wel zo een uit ONZ of R&P zijn of zo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had ik kunnen doen, maar deze gast begreep niets anders dan de woorden "buitenland" en "bier"
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:43 schreef MichaelScott het volgende:
Deze gaat in mijn bookmarks.
Nooit gedacht dat je me nog eens aan het lachen zou krijgen Toto.
Blik Erdinger dacht ikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:31 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Lastig, dan zal het er wel zo een uit ONZ of R&P zijn of zo.
Overigens lijkt het enkel een Erdinger glas te zijn, en een blik Bitburger of zo.
Misschien dat dit ons meer daderinformatie kan verschaffen?
Erdinger heeft geen blikken meen ik.quote:
Kijk, daar kunnen we wat mee.quote:
Dat dat kan in Nederland!!!11!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:42 schreef Remqo het volgende:
Flauw van hem, de hele tijd tegen TS ratelen, maar niet eens z'n bier delen.
Dit vraagt om een paint sequel Remqo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:42 schreef Remqo het volgende:
Flauw van hem, de hele tijd tegen TS ratelen, maar niet eens z'n bier delen.
Het gestoorde neefje van haanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:42 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Kijk, daar kunnen we wat mee.
Ik zet in op het gestoorde neefje van haan33.
[..]
Dat dat kan in Nederland!!!11!!!
Die autist snapt in ieder geval wel hoe je goed bier moet nuttigen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef Pharkus het volgende:
Erdinger is het lekkerst uit een Erdinger glas.
Of Edwin van Egdom; ONZ / Zaken gedaan met een randdebielquote:
Aan hem dacht ik gisteravond jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:46 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Of Edwin van Egdom; ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
Oehhh..quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:46 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Of Edwin van Egdom; ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
Zo zou het verlopen als wij in de trein zaten:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit vraagt om een paint sequel Remqo.
Remqo!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo zou het verlopen als wij in de trein zaten:
[ afbeelding ]
Asociaal met stijl iigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:12 schreef Toto69 het volgende:
Ik zat gisteravond in de intercity tussen Amersfoort en Enschede. Het was laat, ik was moe na een lange dag, en dus besloot ik in de stilte coupé te gaan zitten, zodat ik geen gezeur aan m'n kop zou hebben. Dus ik ga zitten op zo'n hendige sjieke stoel, komt er ineens een stereotype FOK!ker (lees: autist) aangelopen. Prima, hij gaat tegenover me zitten, maar begint te kakelen:
Autist: Ja hallo, misschien een wat rare vraag maar zou ik mijn voeten op de bank mogen leggen? Ik ben door mijn enkel gegaan.
Boze coupébewoner: HEY, DIT IS GODVERDOMME EEN STILTE COUPÉ
Autist (incl. bevend stemmetje): Ja sorry, ik zal de rest v.d. reis stil zijn (was het maar waar)
TS: Nou, je doet maar. (in de veronderstelling dat hij zijn schoenen aan zou houden)
Dus die autist trekt doodleuk zijn schoenen uit en legt zijn meurende zweetvoeten naast mij neer. Verder was de trein behoorlijk vol dus in opstaan had ik, moe als ik was, al helemaal geen zin meer.
Vervolgens komt de conducteur.
"Dag meneer. Zou u uw voeten eens van de bank af willen halen?"
"Maar meneer, ik ben door mijn enkel gegaan!!"
"Boeit me niets, die stoelen moeten schoon blijven."
De autist mompelt wat scheldwoorden en gehoorzaamt dan toch maar. Ik dacht eindelijk rust te krijgen, maar meneer de autist begint doodleuk hele verhalen af te steken over dat hij net terug is uit het buitenland. Dus ik knik een beetje toe, zo van: Gast, ik ben moe, laat me met rust. Vertelt hij vervolgens dat hij net terug is uit Maastricht. Uh, oké, buitenland? Sure, wat jij wil jong.
Zo rond Deventer besluit de autist het even helemaal mooi te maken. Hij pakt een glas van een liter (of zo) uit zijn tas, en schenkt doodleuk een biertje in. Merk: Erdinger.
Pics:
[ afbeelding ] zijn sjieke tas
[ afbeelding ] autist + bier
Dus, voor de draad ermee. Welke FOK!ker was dit?
Was het Spongeboss, Braddie, of misschien wel... Mortaxx?!
Klacht: Niet weten welke asociale FOK!ker dit was.
Is Morti knap?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Mortaxx is een knappe gast dus dat zal hem niet zijn
Zeker, 10/10 zou liken op Tinderquote:
Jeetje. En ik maar denken dat hij op Boskamp lijkt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zeker, 10/10 zou liken op Tinder
Ok, doe ik hem maar ff deze inkopper:quote:
Ik heb het al uitgesproken met Toto. Hij was er niet van gediend, maar eind goed al goed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ok, doe ik hem maar ff deze inkopper:
Jij was die Erdinger-held (of wil em uithangen) ?
Ons rest our casequote:Op woensdag 19 maart 2014 01:13 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Ik heb het al uitgesproken met Toto. Hij was er niet van gediend, maar eind goed al goed.
Bier rechtstreeks uit blik.quote:
Je blijft een baas Remquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo zou het verlopen als wij in de trein zaten:
[ afbeelding ]
Hehe ik jou ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zeker, 10/10 zou liken op Tinder
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kwam net een tienermoeder met de naam van haar zoontje op haar borst getatoeëerd langs
Dat valt vies tegenquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morti, godvergeten hosselbaas dat je bent.
Leer mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |