Philip Cocu houdt het voor mogelijk dat hij Georginio Wijnaldum bij de selectie haalt voor de Eredivisiewedstrijd tegen Roda JC. De aanvallende middenvelder was lang uit de roulatie door een rugblessure.
Wijnaldum kwam dit seizoen pas zes wedstrijden in actie bij PSV. Zijn laatste wedstrijd was uit tegen FC Twente, die op 14 september werd gespeeld. Sindsdien zat hij aan de kant met de blessure. Het werd verwacht dat Wijnaldum rond de winterstop reeds terug zou keren in het elftal van PSV, maar het herstel duurde langer. Begin deze maand kwam de middenvelder een maal in actie voor Jong PSV, tegen Helmond Sport, maar hij kende daarna een terugval.
Wijnaldum was in zijn eerste wedstrijden dit seizoen wel belangrijk voor PSV. Hij trof vier maal doel in de wedstrijden die hij speelde. Met Wijnaldum op het veld ging ook geen enkele wedstrijd verloren voor de Eindhovenaren.
Dat is toch wat anders dan wat Maher in zijn auto had...
Charlie: How's it going in there? Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers. Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Charlie: How's it going in there? Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers. Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Met zijn lulletje van 9 cm , die moet het goed gevoeld hebben
G.v.d.
Hazard geeft PSV nieuwe hoop: 'Ik wil naar een andere competitie'
Marcel Brands was in januari druk bezig met het zoeken van versterkingen voor PSV en sprak met Chelsea over Thorgan Hazard. De jongere broer van Eden mocht van the Blues wel aan een andere club dan Zulte Waregem verhuurd worden, maar Hazard liet weten dat hij België niet halverwege het seizoen wilde verlaten. In de zomer is er wellicht een nieuwe kans voor PSV.
Aan het einde van dit voetbaljaar wil de twintigjarige Hazard wél vertrekken uit de Jupiler Pro League. "Ik wacht af wat Chelsea met mij van plan is, maar ik wil komend seizoen in een andere competitie spelen", zei de dribbelaar volgens Sporza op een persconferentie. "De transferperikelen in januari hebben tot een dip geleid in mijn prestaties, maar nu voelen mijn benen en hoofd weer goed."
Hazard wilde in januari graag naar Anderlecht, maar Zulte Waregem weigerde om mee te werken. "Ik was enorm teleurgesteld over wat er allemaal gebeurd is, ik heb me er niet zo maar kunnen overzetten. Maar ik heb de pagina omgedraaid, het gaat nu goed", zegt Hazard, die in januari de Gouden Schoen kreeg, de prijs voor de beste speler van de Belgische velden. Hij speelt nu voor het tweede jaar bij Zulte Waregem.
Prima speler, en leuke gozer. Jammer, maar goed, 35 en vaak geblesseerd, dus helaas
Beetje pech gehad ook, zoals die 'kampioenswedstrijd' van AZ die verloren werd, en waar Koevermans opeens op de bank moest beginnen, om een of andere idiote reden van Van Gaal. Al zullen de PSV-fans wel blij zijn met die beslissing destijds
Bij PSV was hij waarschjijnlijk beter tot zijn recht gekomen naast Lazovic in de spits, in een 2-spitsen systeem, maar dat kwam helaas maar zelden voor, vaak wanneer er iets geforceerd moest worden. Beide spelers leken in die speelstijl iets meer op hun gemak.
De periode dat Koevermans goed draaide had hij de pech dat hij zwaar geblesseerd raakte. Hij was net de onbetwiste spits die goed liep
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op donderdag 20 maart 2014 17:26 schreef Kotsdrol het volgende: Oeh!! Het nieuwe uitshirt! Aan de voetbal te zien, word het iig iets met blauw/wit/grijs
Op donderdag 20 maart 2014 17:26 schreef Kotsdrol het volgende: Oeh!! Het nieuwe uitshirt! Aan de voetbal te zien, word het iig iets met blauw/wit/grijs
Schaars heeft een donker stipje in zijn nek, wat betekent dat de rest rondom de kraag licht is. Al zou ik als ik PSV was, gewoon wat photoshoppen in deze foto.
PSV krijgt speciale supportersclub voor homo's: 'Een rood-wit hart met een roze randje'
Laatst gewijzigd: vrijdag 21 maart 2014 - 16:07 | Auteur: Eric Hesen PSV-supportersPSV-supportersVergroot foto EINDHOVEN - PSV krijgt een roze supportersclub. Zaterdag wordt Chapter Pink opgericht, een speciale afdeling van de PSV-supportersvereniging voor homoseksuelen, lesbiennes, biseksuelen en transgenders. Het doel van de nieuwe club is voornamelijk iets te doen aan de homo-acceptatie binnen het voetbal. "Want dat is nog steeds een heel groot taboe", weet Patricia Klokgieters, een van de initiatiefnemers. Zo ontstond er vorig jaar nog veel ophef over uitspraken van René van der Gijp en oud PSV-er Alex.
Zichtbaar Het is niet de bedoeling dat het Chapter Pink zichtbaar zal zijn tijdens wedstrijden van PSV. Wel daaromheen. Zo wil de club busreizen organiseren naar uitwedstrijden en meedoen aan roze zaterdag in Eindhoven. "Maar in het stadion hebben we gewoon allemaal ons eigen plekje", adus Klokgieters.
Chapter Pink staat open voor alle homoseksuele, lesbische, transseksuele en transgender PSV-fans. Minstens vijftig aanmeldingen heeft de club nodig zich een heel jaar chapter te mogen noemen van de supportersvereniging.
Rood wit hart, roze randje Maar dat is geen probleem volgens Klokgieters. "Er zijn er genoeg", weet ze. "En allemaal met een rood-wit hart met een roze randje."
Op vrijdag 21 maart 2014 16:41 schreef friekin_ het volgende: PSV krijgt speciale supportersclub voor homo's: 'Een rood-wit hart met een roze randje'
Laatst gewijzigd: vrijdag 21 maart 2014 - 16:07 | Auteur: Eric Hesen PSV-supportersPSV-supportersVergroot foto EINDHOVEN - PSV krijgt een roze supportersclub. Zaterdag wordt Chapter Pink opgericht, een speciale afdeling van de PSV-supportersvereniging voor homoseksuelen, lesbiennes, biseksuelen en transgenders. Het doel van de nieuwe club is voornamelijk iets te doen aan de homo-acceptatie binnen het voetbal. "Want dat is nog steeds een heel groot taboe", weet Patricia Klokgieters, een van de initiatiefnemers. Zo ontstond er vorig jaar nog veel ophef over uitspraken van René van der Gijp en oud PSV-er Alex.
Zichtbaar Het is niet de bedoeling dat het Chapter Pink zichtbaar zal zijn tijdens wedstrijden van PSV. Wel daaromheen. Zo wil de club busreizen organiseren naar uitwedstrijden en meedoen aan roze zaterdag in Eindhoven. "Maar in het stadion hebben we gewoon allemaal ons eigen plekje", adus Klokgieters.
Chapter Pink staat open voor alle homoseksuele, lesbische, transseksuele en transgender PSV-fans. Minstens vijftig aanmeldingen heeft de club nodig zich een heel jaar chapter te mogen noemen van de supportersvereniging.
Rood wit hart, roze randje Maar dat is geen probleem volgens Klokgieters. "Er zijn er genoeg", weet ze. "En allemaal met een rood-wit hart met een roze randje."
Op vrijdag 21 maart 2014 16:41 schreef friekin_ het volgende: PSV krijgt speciale supportersclub voor homo's: 'Een rood-wit hart met een roze randje'
Hij si toch een redelijk geslaagd zakenman met enorm netwerk in de regio?
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Hij heeft t aardig gedaan, maar ik denk eerder dat ze hem erbij willen hebben omdat ze het eeuwige gezeur vanaf de zijlijn beu zijn. Verkapte vorm van het zwijgen opleggen.
Ik zie net de bijnaam van Twan Scheepers...de balletdanseres...
Als Aad dat zegt.. Wie weet. Belangrijke speler wel op dit moment voor deze ploeg, maar wel één die te vervangen is. Biedt weer meer perspectief voor de terugkeer van Ritzmaier.
Als Aad dat zegt.. Wie weet. Belangrijke speler wel op dit moment voor deze ploeg, maar wel één die te vervangen is. Biedt weer meer perspectief voor de terugkeer van Ritzmaier.
Precies Ritzmaier zet stappen op dit moment, en kan misschien nog verder groeien.
Precies Ritzmaier zet stappen op dit moment, en kan misschien nog verder groeien.
Ik vond ritzmaier bij jong al een goede speler. Snapte niet waarom hij er nooit bij kwam in het eerste. Alleen een keer als linksback volgens mij
Heerlijk linkerpootje die jongen. En je hebt vaker laatbloeiers. Pirlo brak pas op z'n 23ste door. Niet dat ritzmaier bij dat niveau in de buurt gaat komen. Niveautje schaars/hiljemark is het. Goed genoeg voor het huidige Nederlandse voetbal maar niet wat we nastreven.
Op zaterdag 22 maart 2014 16:15 schreef Scarface88 het volgende: Ritzmaier is eerder een speler voor de positie van Schaars. Laat Wijnaldum of Maher volgend seizoen maar op de positie van Park spelen.
Park speelt overal, Ritzmaier en Wijnaldum kunnen ook wel dergelijke aantallen meters maken. Maher lijkt me niet zo'n speler.
Zelfs bij een kans voor de goal hebben ze 3 keer en 3 verschillende spelers nodig... Over het niet kunnen afmaken van kansen gesproken.
En Cocu staat gewoon al een half uur gewoon te kijken. Deze laatste toevalstreffer is leuk, maar in principe komen we er gewoon niet aan te pas. Dit is een wedstrijd die PSV zou moeten domineren. Alles wat daaronder zit qua spelbeeld is gewoon onvoldoende. Cocu weet weet nooit wat hij moet veranderen. Ruiz staat gewoon als een krant te spelen... Misschien Narsingh eens een kans geven voor een een groter aantal speelminuten op zijn eigen zijde komt kennelijk niet in Cocu op. Laat staan dat hij iets qua systeem zou veranderen....
Op zaterdag 22 maart 2014 22:10 schreef Kenju het volgende: Zelfs bij een kans voor de goal hebben ze 3 keer en 3 verschillende spelers nodig... Over het niet kunnen afmaken van kansen gesproken.
En Cocu staat gewoon al een half uur gewoon te kijken. Deze laatste toevalstreffer is leuk, maar in principe komen we er gewoon niet aan te pas. Dit is een wedstrijd die PSV zou moeten domineren. Alles wat daaronder zit qua spelbeeld is gewoon onvoldoende. Cocu weet weet nooit wat hij moet veranderen. Ruiz staat gewoon als een krant te spelen... Misschien Narsingh eens een kans geven voor een een groter aantal speelminuten op zijn eigen zijde komt kennelijk niet in Cocu op. Laat staan dat hij iets qua systeem zou veranderen....
Hoe schrijnend slecht het ook is, er worden wel punten gepakt. Eerste half uur was gewoon goed. PSV gaf niks weg, en creerde 4-5 kansen. Het schortte alleen aan de afronding. Na het eerste half uur, is het weer tenenkrommend slecht.
Op zaterdag 22 maart 2014 22:10 schreef Kenju het volgende: Zelfs bij een kans voor de goal hebben ze 3 keer en 3 verschillende spelers nodig... Over het niet kunnen afmaken van kansen gesproken.
Wat moet Cocu doen dan? Heel hard KOM OP JONGENS schreeuwen? FEL DR OP HE!!!
Er is 10 minuten slechter gespeeld. Maar 80 minuten is PSV gewoon de bovenliggende partij geweest. Met een handvol 1 op 1 kansen die je eigenlijk niet mag missen.
Wat moet Cocu doen dan? Heel hard KOM OP JONGENS schreeuwen? FEL DR OP HE!!!
Wat dacht je van een opzetting waarbij de controle teruggepakt wordt?
quote:
Er is 10 minuten slechter gespeeld. Maar 80 minuten is PSV gewoon de bovenliggende partij geweest. Met een handvol 1 op 1 kansen die je eigenlijk niet mag missen.
Dat er slechts 10 minuten slecht gespeeld is, is onzin. Verder moet Cocu ook zien dat alles over rechts mislukt en dat ze dat bij Roda ook door hebben en dus flink op Depay aan het hakken zijn. Die afhankelijkheid van één lijn is een zwakte. Ruiz is in het duel een zwakkeling. Dat is een constante. Op het moment dat hij geen beste wedstrijd speelt, heb je dus aanvallend niets aan hem, en op mentaliteit kan hij ook niets in controlerend of verdedigend opzicht brengen. Daar doet Cocu niets mee, en het is in een situatie als deze dus een zwakte. Dit PSV blijft in een dergelijke situatie echter gewoon hetzelfde doen, waardoor je dus geen andere uitkomst kan verwachten dan een goaltje geboren uit een toevalligheid zoals nu gebeurd is.
Maar u gaat het over Roda. Tegen een degelijke tegenstanders zijn momenten als dit de reden dat je een wedstrijd kan verliezen.