Geen aantrekkelijke vrouwen hierquote:
* Merlijn kijkt om zich heen.quote:
zijn in mijn vakgebied ook maar weinig vrouwen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:18 schreef over_hedge het volgende:
Als ik mijn werk door vrouwen laat opknappen kan het bedrijf wel stoppen.Naja zijn wel vrouwen die het kunnen, maar niet de vrouwen die hier werken.
Bij mij ook nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:21 schreef t-i-m het volgende:
[..]
zijn in mijn vakgebied ook maar weinig vrouwen.
lol
We zitten in spanning en al duimend op je "JAaaaaah gelukt" post te wachten...quote:
Ik betwijfel of t me gaat lukkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
We zitten in spanning en al duimend op je "JAaaaaah gelukt" post te wachten...
Dit is zo ongeveer de laatste driver die ik nog niet had gehad van de site.. En daarvoor is hij nu opnieuw aan het opstartenquote:
maar is in 1e instantie wel slordig van hp dat ze een pc afsturen met niet alle drivers erop..quote:
spinaziequote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
Hmm.. Fok doet beetje raar bij mij, ik kan een bepaald topic niet meer laden.
Anyway, weet iemand hier misschien nog een lekker en gezond recept met spinazie?Ik houd niet van geprakte aardappels of aardappelpuree iig.
Custom instal zodat we er een image van kunnen trekken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef t-i-m het volgende:
[..]
maar is in 1e instantie wel slordig van hp dat ze een pc afsturen met niet alle drivers erop..
Heb 't tot nu toe alleen door mn ei gemixed, smaakte beter dan het eruit zag I guessquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
Hmm.. Fok doet beetje raar bij mij, ik kan een bepaald topic niet meer laden.
Anyway, weet iemand hier misschien nog een lekker en gezond recept met spinazie?Ik houd niet van geprakte aardappels of aardappelpuree iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |