Ja, dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:47 schreef minilot het volgende:
Ik ben vóór innovatie op allerlei gebied maar ik zie mezelf voorlopig nog geen e-reader kopen. Na lezen zien goede boeken er bij mij altijd gehavend en platgeknuffeld uit. Kreukels van het lezen in bed, gerimpeld papier van het lezen in bad, koffievlekken van lezen bij het ontbijt en krassen op de kaft wegens meeslepen in volle tas. En ik zou het niet anders willen.![]()
Met hoe onvoorzichtig ik omga met het voer voor mijn leeshonger, dan zou ik minstens tien e-readers per jaar verslijten.
Wil je trouwen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:47 schreef minilot het volgende:
Ik ben vóór innovatie op allerlei gebied maar ik zie mezelf voorlopig nog geen e-reader kopen. Na lezen zien goede boeken er bij mij altijd gehavend en platgeknuffeld uit. Kreukels van het lezen in bed, gerimpeld papier van het lezen in bad, koffievlekken van lezen bij het ontbijt en krassen op de kaft wegens meeslepen in volle tas. En ik zou het niet anders willen.![]()
Met hoe onvoorzichtig ik omga met het voer voor mijn leeshonger, dan zou ik minstens tien e-readers per jaar verslijten.
Ja ik blijf favoriete boeken ook herlezen, heerlijk is datquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe beter een boek, hoe kapotter bij mij, goede boeken lees ik letterlijk stuk.
Als de Kiezer niet corrigeert doet god dat gewoon even zelfquote:
Ja ik ben ook wel benieuwd wie die kroonluchter op zijn hoofd kreegquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als de Kiezer niet corrigeert doet god dat gewoon even zelf
Bas Hageman, VVDquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:51 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel benieuwd wie die kroonluchter op zijn hoofd kreeg
Ik was erbij. Erg schrikken toen. De schade viel uiteindelijk gelukkig meequote:
Een aanslag, een aanslagquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik was erbij. Erg schrikken toen. De schade viel uiteindelijk gelukkig mee
Dat is precies wat Cees ook zegt, behalve dan dat de verhouding Bloem-maizena 80-20 is. Waarom maizena in een beslag btw? Dat verbaasde me wat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
voor moskovisch gebak scheidt ik de eieren en sla de eiwitten stijf, ik gebruik geen bloem maar half bloem half maizena. Bak het in een springvorm en gebruik dat als basis voor veel taarten.
Met cacao erdoor als basis voor een lichte maar zeer lekkere chocoladetaart
Meer zetmeel, minder gluten, mooier beslag. Hij gebruikt trouwens waarschijnlijk bloem van zachte tarwe, dat heeft al minder gluten, kom je ongeveer op hetzelfde percentage gluten uit als bij mijn half half met hoog gluten bloemquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is precies wat Cees ook zegt, behalve dan dat de verhouding Bloem-maizena 80-20 is. Waarom maizena in een beslag btw? Dat verbaasde me wat.
Toen ik OV reisde las ik ook boeken, er waren toen nog geen Kindleen, vond het in de auto zo jammer dat ik niet meer las, kocht een ipod en heb nu honderden luisterboeken geluisterd in de autoquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind mn kindle lekker makkelijk in het OV. Op de bank lees ik een boek.
weekend
Wat voor eentje?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kocht 3 jaar geleden een e-reader 'alleen voor vakantie want dat scheelt ruimte' en heb daarna nooit meer een gewoon boek aangeraakt![]()
Ah. Interessantquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meer zetmeel, minder gluten, mooier beslag. Hij gebruikt trouwens waarschijnlijk bloem van zachte tarwe, dat heeft al minder gluten, kom je ongeveer op hetzelfde percentage gluten uit als bij mijn half half met hoog gluten bloem
Gewoon Kindle 3.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, weet niet meer hoe ie heet, met toetsenbordje was het. G3?
Ik heb sinds kort een Ereader, en soms lees ik er een boek naast, maar vind het gewoon lekker makkelijk. Met overstappen, met wachten, met staanquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Toen ik OV reisde las ik ook boeken, er waren toen nog geen Kindleen, vond het in de auto zo jammer dat ik niet meer las, kocht een ipod en heb nu honderden luisterboeken geluisterd in de auto
Doordat er minder gluten in zitten wordt de structuur mooier, zachter, kruimiger, dus niet zo als bij brood.quote:
Dacht dat je het hier over hadquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:24 schreef Bluezz het volgende:
Ah ze waren een proefvlucht aan het maken
http://www.haarlemsdagbla(...)t&utm_medium=twitter
Foto's?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:26 schreef PdeHoog het volgende:
Operatie Tulband geslaagd. Ruikt zooooo goed
Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen, hier zit ik alleen nooit meer in die situatie. Ik heb weinig toegang tot het OV en heb het ook weinig nodigquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een Ereader, en soms lees ik er een boek naast, maar vind het gewoon lekker makkelijk. Met overstappen, met wachten, met staanin de trein/metro... tis net wat handzamer!
Geen idee wat het onderscheidtquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:01 schreef Selestha het volgende:
[..]
Foto's?Ik ben benieuwd wat een tulband van Holtkamp onderscheidt van de rest
Dat is wel een fijn momentje jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:21 schreef Bluezz het volgende:
Neuhhh ik wist ook wel dat ik verlenging kreeg, maar je weet maar nooit en je gelooft het pas als je je handtekening daadwerkelijk hebt gezet
Maak wat lauwwarm zout water, zo zout als soep, en snuif dat lepelwijze op, spoelt de boelquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik verslik me in een lepel couscous en nu zit het op dat nare plekje achter in mijn neus. Ik weet niet of ik moet snuiten of ophalen, maar het brandt
Ik geloof je op je woord, maar zout water snuiven lijkt me nog veel naarderquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Maak wat lauwwarm zout water, zo zout als soep, en snuif dat lepelwijze op, spoelt de boel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |