Nee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:35 schreef AnneX het volgende:
Hoe is het mogelijk dat bekend is / gegokt ?dat bijv. 60% aanhang van
pvv níet heeft gestemd...
...En zoveel procent van vvd aanhang op een andere partij heeft gestemd.
# natte vingerwerk
Vinden ze lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:52 schreef borisz het volgende:
PVDA krijgt niet een beetje klop, maar wordt gewoon vernederd
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef Vork het volgende:
Ik heb toch maar weer op SP gestemd. Ik twijfelde nog tussen SP en het maken van een mooie tekening, maar het was nog best druk toen ik ging stemmen dus heb ik voor een snelle optie gekozen.
Feliquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:31 schreef Bluezz het volgende:
Zojuist mijn handtekening gezet onder mijn tweede jaarcontract
Je hebt knop veel te heet of knop veel te koud. Meer opties zijn er nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:10 schreef Bluezz het volgende:
Het is koud hier op 7 hoog van het VU
Airco
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:31 schreef Bluezz het volgende:
Zojuist mijn handtekening gezet onder mijn tweede jaarcontract
Kom op dan met die voor- en na pics!quote:
Ja. En steeds blijer. Verdoving begint ietsje uit te werken dus z'n lippen beginnen iets meer mee te doen. Het begint te lijken alsof het bij hem hoort.quote:
Ik heb geen voorpics, maar ik kan wel even googlen. En heerlijk!quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Kom op dan met die voor- en na pics!![]()
Wel fijn dat het achter de rug is, zeg!
Zelfs google bevat geen foto's die er in de buurt komen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Kom op dan met die voor- en na pics!![]()
Wel fijn dat het achter de rug is, zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Die heli's zijn hier ook geweest. Ik denk dat je Obama's Black Hawk's gezien hebtquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:35 schreef Bluezz het volgende:
Sodemieters! Er komt hier vanalles langs qua Nucl. Top
8 heli's (apaches? chinoeks?) en 5 geblindeerde auto's waarvoor hier het hele kruispunt wordt afgezet.
Spanning & Sensatie
Dat ga ik zo eens testenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
En het is echter super, superlekker weer voor een goeie wandeling!
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:23 schreef AnneX het volgende:
donderdag 20 maart 2014 @ 12:56 • 187
PdeHoog
Op donderdag 20 maart 2014 10:35 schreef Bluezz het volgende:
8 heli's (apaches? chinoeks?) en 5 geblindeerde auto's waarvoor hier het hele kruispunt wordt afgezet.
Spanning & Sensatie
P.:
Die heli's zijn hier ook geweest. Ik denk dat je Obama's Black Hawk's gezien hebt Ik was rustig een beetje door de platteland tussen Delft en Schiedam aan het wandelen toen die dingen opeens overkwamen. De achterste twee zagen eruit als die presidentiele heli's die je altijd voorbij ziet komen op het nieuws en in de films.
donderdag 20 maart 2014 @ 12:10 • 186
golfer :
Als het niet zulk crimineel tuig zou zijn is het verder wel indrukwekkend.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:23 schreef AnneX het volgende:
donderdag 20 maart 2014 @ 12:56 • 187
PdeHoog
Op donderdag 20 maart 2014 10:35 schreef Bluezz het volgende:
Spanning & Sensatie
P.:
Die heli's zijn hier ook geweest. Ik denk dat je Obama's Black Hawk's gezien hebt Ik was rustig een beetje door de platteland tussen Delft en Schiedam aan het wandelen toen die dingen opeens overkwamen. De achterste twee zagen eruit als die presidentiele heli's die je altijd voorbij ziet komen op het nieuws en in de films.
donderdag 20 maart 2014 @ 12:10 • 186
golfer :
Als het niet zulk crimineel tuig zou zijn is het verder wel indrukwekkend.
Leuk vooruitzicht weer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Boot geboektvan de zomer weer 3 weken overwinteren in Schotland
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja ja.. nu nog bedenken waar we precies heen willen. Vrienden van ons zitten rond de zelfde tijd ook in Schotland, dus daar gaan we proberen mee af te spreken een dagje of zoquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht weer.
Whiskies: here we come.
Oe....bokkenpootjesijsquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ja.. nu nog bedenken waar we precies heen willen. Vrienden van ons zitten rond de zelfde tijd ook in Schotland, dus daar gaan we proberen mee af te spreken een dagje of zoKomisch.. Zijn door ons Schotlandfan geworden
![]()
Maar nu eerst naar de ijssalon om het bokkenpootjesijs te proberen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |