Ik geloof je op je woord, maar zout water snuiven lijkt me nog veel naarderquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Maak wat lauwwarm zout water, zo zout als soep, en snuif dat lepelwijze op, spoelt de boel
Goedemorgen mevrouwquote:
quote:
50%quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:28 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
De organisator van de borrel besloot het budget met 50% te korten. Ik moet even een nieuwe planning maken.
Ja. Ik had 100 euro. Had t voor 75 euro voor elkaar gekregen. 250 hapjes, 5 verschillende en beetje interessant.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
50%![]()
Shiit voor 42 man! Met zn hoevelen koken jullie?
Ik dit weekend voor 17 man en 3 kids en dat vind ik al kut.
Dank voor het bijdragen aan het BBPquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
Dit wordt een duuuuuure week vrij. Nieuwe brillenglazen, nu weer vier gloeibougies voor de auto.....hoppa weer 200 eur down the drain
Oei, wat jammer Myrquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:39 schreef Myraela het volgende:
Mijn taartjes zijn echt veel minder goed gelukt dan vorige keer.
Hier ook een duur maandje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
Dit wordt een duuuuuure week vrij. Nieuwe brillenglazen, nu weer vier gloeibougies voor de auto.....hoppa weer 200 eur down the drain
Ja, diezelfde. Maar ik maak zo nog een tweede lading, dus misschien gaat dat wel beter.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei, wat jammer Myr![]()
Dezelfde als laatst? die er zo mooi uitzagen.
Toevallig vanmorgen ook voorbereidingen gedaan voor portugese taartjes bakken.
http://delishdinners.word(...)guese-custard-tarts/
De custardvla staat af te koelen.
Straks een vervolg met vullen en bakken.
Haha, de vulling werd maar niet dikker tijdens verwarmen en roeren.
Blijkt de afgewogen maïzena verstopt te staan achter iets anders.en die moest er nog bij.
Daarna ging het snel en zónder klonten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |