vince vaughn speelt de slechterik daarin.quote:
Tussenstand Maart 2014:quote:
En ook nog:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:22 schreef Asap het volgende:
Viggo, Anne Heche
en Vince Vaughn
. Geen idee welke film..
quote:
Eind jaren 90quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:54 schreef Roces18 het volgende:
en philip halldenk eind jaren 80/negentig ofzo aan de plaatjes te zien ;p
De enige grote naam van deze film is de regisseur, de rest is zo wel genoemd....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:58 schreef Roces18 het volgende:
william macey![]()
en een foto van anne heche :p denk ik en dat omaatje ken ik niet
Jawelquote:
2/8quote:
3/8quote:
4/8quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:18 schreef Roces18 het volgende:
the imaginarium of doctor parnasuss?
hugo
repo men
en even denken hoor
5/8quote:
Tussenstand Maart 2014:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:36 schreef Morpheus32 het volgende:
Johnny Depp
Orlando Bloom
Geoffrey Rush
Keira Knightley
Bill Nighy
Penelope Cruz
Keith Richards
Guy Piercequote:
7/7quote:
quote:Now the guy's- got x as a partner. Any problems, he goes to x-. Trouble with the bill? He can go to x-. Trouble with the cops, deliveries, Tommy, he can- call x. But now the guy's gotta come up with x's money every week, no matter what. Business bad? Fuck you, pay me. Oh, you had a fire? Fuck you, pay me. Place got hit by lightning, huh? Fuck you, pay me.
quote:x: For us to live any other way was, nuts. Uh, to us, those goody-good people who -worked shitty jobs for bum paychecks and took the subway to work every day, and worried about their bills, were dead. I mean they were -suckers. They had no balls. If we wanted something we just took it. If anyone complained twice they got hit so bad, believe me, they never complained again .
quote:x: [narrating] And then there was Jimmy Two Times, who got that nickname because he said everything twice, like:
Jimmy Two Times: I'm gonna go get the papers, get the papers.
Damn you !quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:14 schreef picodealion het volgende:
Komt me wel bekend voor. Ray Liotta in Goodfellas?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:14 schreef picodealion het volgende:
Komt me wel bekend voor. Ray Liotta in Goodfellas?
quote:
Ze heeft toch in een paar bekende films gezeten volgens IMDb...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:54 schreef sasquatsch het volgende:
Ik ken haar eigenlijk alleen maar van Bones.
* een film met AM, TMquote:Based on the 1836 standoff between a group of Texan and Tejano men
* een film met LL, BWquote:is beset with troubles in his failing personal life as he battles a brilliant scientist named
.
quote:A young man tries to deal with the childhood terror that has affected his life.
Je kunt bij Dennis Quaid en Based on the 1836 standoff between a group of Texan and Tejano men geen film bedenken?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:21 schreef picodealion het volgende:
Op Dennis Quaid voor die eerste film na heb ik geen flauw idee.
2/4quote:
here comes the sunshine? Zou kunnen... maar dat heeft dan weer niks met monsters te makenquote:
Ook die klopt niet. Zie daar ook de link niet mee met monstersquote:
quote:(TM) is beset with troubles in his failing personal life as he battles a brilliant scientist named
(AM).
quote:Train Passenger: [looking at] He's... just a kid. No older than my son.
Was dat nou zo moeilijk...quote:
quote:
Zeg er dan ook gelijk even bij dat er niet ge-edit mag wordenquote:
5 second rulequote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Zeg er dan ook gelijk even bij dat er niet ge-edit mag worden
Das alleen bij eten... en dan nog onzinquote:
Neequote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das alleen bij eten... en dan nog onzin
Klopt 8/10quote:
SamuelofSEK +1quote:
Huh... Dat is niet Winslet hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:01 schreef wyccie het volgende:
Uhm, ik zie Kate Winslet op de laatste foto? Kan haar echter niet plaatsen in zo'n vreemde film.
"Vergeten" zodat je niet te snel zou focussen op die andere twee die half leesbaar zijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:48 schreef dyonvbaal het volgende:
je bent 1 fles vergeten en daar staat whi ro op?
drakin+1quote:
Dacht ik ook al aan, vanwege o.a. jew. Had ik toch moeten doenquote:
Mooizo, kan ik nu een vergadering inquote:
Je had twee antwoorden kunnen geven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:11 schreef Asap het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan, vanwege o.a. jew. Had ik toch moeten doen
Was ik al te laat meequote:Op woensdag 19 maart 2014 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je had twee antwoorden kunnen geven.
4/20quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:44 schreef dyonvbaal het volgende:
die hard
mercury rising
expandables
fifth element
black hawk down?
6/20quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:53 schreef hornage het volgende:
Plannet Terror
Death Becomes Her
The Sixth Sense
Unbreakable
Armageddon
Bandits
Red
Looper
Sin City
Hart's War
The Jackal
Pulp Fiction
The Last Boy Scout
Jawel. Ik bedoel niet meerdere films van een reeks waar hij in speelt. Eentje uit de reeks tel ik wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:57 schreef hornage het volgende:
Damnz, het is er nog eentje te weinig.....
Erm, Ocean's Twelve telt dan ook niet mee?
Nog 1 naam voor het puntquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:10 schreef dyonvbaal het volgende:
the whole 9 yards?
matthew perry?verder week niet
Jawelquote:
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat is toch gone in ?
Nicolas cage
mos deff
angelina jolie
Tussenstand Maart 2014:quote:
8/10quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:30 schreef victorinox het volgende:
Jude Law
Tilda Swinton
Adrien Brody
Willem Dafoe
Harvey Keitel
Edward Norton
Jeff Goldblum
Bill Murray
quote:
9/10quote:
Precies die jaquote:
quote:Is a huge Star Wars fan and his work often includes references to the Star Wars saga.
quote:Was the drummer in a band called "God's Third Leg" when he was 16.
Pff, deze vraag gemist omdat ik die film zat te kijkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
zal ik dan maar weer...
Doe maar 10 namen uit The grand Budapest hotel
Antwoorden zou toch valsspelen zijn geweestquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Pff, deze vraag gemist omdat ik die film zat te kijken.
quote:Trademarks
References Sci-fi and pop culture in his films and shows
His characters are often arrogant but likeable
Often plays losers and underachievers
quote:Was offered a role in Dog Soldiers (2002), but turned it down at EW's request, as W wanted [ ... ] to be's first role in a horror movie.
quote:Is Darick Robertson's "model" for Wee Hughie in "The Boys", by Garth Ennis and Darick Robertson.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind em ook wel wat weg hebben van Edward Norton
Wil je het zo graag horen?quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Christina applegateik kom niet op de andere namen... of de titel. Weet wel dat ze the penis song aan het zingen zijn..
quote:
Helemaal goed, die film blijft mijn guilty pleasurequote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:16 schreef picodealion het volgende:
Harold & Kumar go to Guantanamo Bay?
Vreemg genoeg zit er niks van hen in Sweet Home Alabama, terwijl het gelijknamige nummer nog wel in een flinke boel andere films zit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:41 schreef Roces18 het volgende:
sweet home alabama??
forrest gump
sahara
is dat texas chainsaw massacre?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bekendste is misschien wel een horrorfilm waarin een groep jongeren onderweg zijn naar een Lynyrd Skynyrd concert (maar er nooit komen)
Dat valt reuze mee. Erg eenvoudig is het eigenlijk. Waar denk je waar die afkortingen voor staan... namen inderdaad. Zoals dit al duizend keer eerder gedaan is.quote:
quote:
Knap gegoogled.quote:
6/10quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:20 schreef picodealion het volgende:
Hulk
Captain America
Nick Fury
Iron Man
Hawkeye
die chick
Agent Coulson?
22 Morpheus32quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Thor
Loki
Captain America
Hulk
Iron Man
Hawkeye
Black Widow
Nick Fury
Agent Coulson
Maria Hill
Pepper Potts
Jarvis
5 en 6 ook juist;quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:03 schreef Njosnavelin het volgende:
5 Pulp Fiction dan?
6 True Romance?
7 Scarface?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
7. American history X
8 Get rich or try dying
9 Scarface
10 Bad santa
Oh wat raar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:16 schreef picodealion het volgende:
Ik zie geen plaatje, alleen de bestandsnaam. En daarin lijkt de titel te staan.
Ja dat heb ik, maar ben 10 dingen tegelijk aan het doen en had niet nagedacht. Moest ook eigenlijk nu bij de fietsenmaker zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef picodealion het volgende:
Protip, installeer de imgur extension op je browser zodat je altijd rechterklik -> rehost image to imgur kan doen. Weet je zeker dat de naam er niet in staat, en dat het plaatje werkt (anders kan imgur 'm niet rehosten).
Neequote:Op donderdag 20 maart 2014 20:33 schreef picodealion het volgende:
Is dat Christina Applegate rechts?
quote:
Ja, verbaast me dat je hem niet wist.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, verbaast me dat je hem niet wist.
Wie?quote:Trade mark
Unflinching gaze
Deep authoritative voice
Died the same day as Orson Welles.
He was an accomplished photographer. He took many photos on the sets of the various projects he worked on over the years.
quote:Date of Birth 11 July 1920 , Vladivostok, Russia
quote:One of only eight actors to have won both a Tony and an Oscar for having portrayed the same roles on stage and screen. The others are Joel Grey (Cabaret (1972)), Shirley Booth (Come Back, Little Sheba (1952)), Rex Harrison (My Fair Lady (1964)), Anne Bancroft (The Miracle Worker (1962)), Paul Scofield (A Man for All Seasons (1966)), José Ferrer (Cyrano de Bergerac (1950)) and Jack Albertson (The Subject Was Roses (1968)).
quote:Appeared in three different films with Eli Wallach:(1960),
(1966) and
(1971).
zo danquote:Trade Mark
Completely shaved head
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:49 schreef dyonvbaal het volgende:
terry savallis, die was kaal maar of die ook al zo oud was
1959quote:
1990quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef Lemans24 het volgende:
The Hottie and the Nottie
Troll 2
Battlefield Earth