Ik haal toch genoeg aan of wil je het soms niet lezen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:22 schreef Globali het volgende:
[..]
Je kunt dus niets aanhalen. Wat om te huilen is is de simpele ziel uit Sneek die zo'n clip maakt en Wilders de kans geeft daar misbruik van te maken. Val die man maar aan.
Ik word ook moe van Wilders en zijn onzin. Maar dit soort figuren geven de man precies wat hij nodig heeft....op het juiste moment. Al doet hij maar mee in twee steden. Wilders huilt niet. Die kon waarschijnlijk zelf niet eens geloven hoe dom dit is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:25 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik haal toch genoeg aan of wil je het soms niet lezen?
Ik word een beetje moe van Wilders en zijn lange tenen en ik zie totaal geen reden om die rapper aan te vallen, die jongen doet slechts wat hij juist acht en hij is geen politicus. Wilders daarentegen heeft een bepaalde verantwoordelijkheid en daar mag hij best rekening mee houden als hij weer eens voor de camera komt. Dan moet je niet huilen als men een clip in elkaar flanst of iets dergelijks.
"de russen", "het hele westen", "parodie op", "oorlogzuchtige taal" het is allemaal fictie in het algemeen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Alle films die gemaakt zijn in de koude oorlog, waar Russen werden afgeschilderd als een stel moordlustige barbaren die het liefst het hele westen willen platbombarderen.
Iets recenter, Iron Sky waar de Amerikaanse president een parodie op Sarah Palin is met alle domme uitspraken en oorlogzuchtige taal bij inbegrepen.
Wilders is aan het huilen om "niets", er is totaal geen enkele reden om deze clip niet onder vrijheid van meningsuiting te laten vallen.
Ik hoorde op het nieuws toch echt dat hij van plan was om stappen te ondernemen tegen deze clip.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik word ook moe van Wilders en zijn onzin. Maar dit soort figuren geven de man precies wat hij nodig heeft....op het juiste moment. Al doet hij maar mee in twee steden. Wilders huilt niet. Die kon waarschijnlijk zelf niet eens geloven hoe dom dit is.
En terecht, dit is niet voor de lol. Dit is de wens van de gedachte, dit is een verkapte doodsbedreiging.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:31 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik hoorde op het nieuws toch echt dat hij van plan was om stappen te ondernemen tegen deze clip.
En waar praten we over, een rapper die zijn mening ventileert en ik geloof niet dat Wilders nu extra stemmen heeft gekregen door wat media aandacht. Zonder deze clip hadden de mensen die gevoelig zijn voor dit soort fratsen toch wel op Wilders gestemd.
Wat een gejank om niets, er zijn ergere zaken op de wereld. En als we strekt juridisch moeten kijken dan word slechts de suggestie gewekt dat het om Wilders gaat en is er van het vermoorden geen sprake. Het schot wat word gelost kan op verschillende manieren uitgelegd worden. Misschien het startschot voor een anti-wildersactie? Of is hij zo tevreden over zichzelf en dat nummer dat dat schot word uitgelegd als een schot in de roos. Kortom hij laat het volledig aan de luisteraar/kijker over.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:30 schreef Kanjer het volgende:
[..]
"de russen", "het hele westen", "parodie op", "oorlogzuchtige taal" het is allemaal fictie in het algemeen.
In dit filmpje zetten ze Wilders doelbewust als dader en zichzelf als aanklager, rechter en beul omdat het boekje waar ze zo'n geloof aan hechten zegt dat je geen "boe" mag zeggen tegen ome mo.
Een directe verwijzing en misschien wel wens om dit daadwerkelijk te willen uitvoeren op een democratisch gekozen Nederlandse parlementarier.
En je kunt het met Wilders eens of oneens zijn, dit zou een weldenkend mens niet moeten willen, al denk ik dat de, in mijn ogen, usual suspects hier op FOK! hun blijdschap niet zullen kunnen onderdrukken, mocht het een keer echt gebeuren.
Als je dat dan te rechtvaardigen vind met een boek in je hand, zit het echt niet goed in je hoofd.
Calimero is er niets bij.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:35 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En terecht, dit is niet voor de lol. Dit is de wens van de gedachte, dit is een verkapte doodsbedreiging.
Je kiest er zelf voor om te reageren in dit topic, dus zo'n gejank om niets vind je het niet. En als er dan reacties komen, kom je er niet meer uit. Dan kan en mag je het nu wel gaan wegwimpelen en over andere onderwerpen beginnen, je zou ook kunnen zeggen dat je er niet meer uitkomt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Wat een gejank om niets, er zijn ergere zaken op de wereld. En als we strekt juridisch moeten kijken dan word slechts de suggestie gewekt dat het om Wilders gaat en is er van het vermoorden geen sprake. Het schot wat word gelost kan op verschillende manieren uitgelegd worden. Misschien het startschot voor een anti-wildersactie? Of is hij zo tevreden over zichzelf en dat nummer dat dat schot word uitgelegd als een schot in de roos. Kortom hij laat het volledig aan de luisteraar/kijker over.
Liever gaan we ons eens druk maken waarom er landelijke politiek op lokaal niveau word bedreven of waarom kiezersbedrog in Nederland geen probleem is.
Dat je die films waar hele bevolkingsgroepen worden weggezet geen goede vergelijking vind kan ik ook weinig aan doen. Het is eerder het onvermogen van jou om de hypocrisie daar van niet in te zien dan het "er even niet uitkomen" van mij waarom ik er niet verder op in ga.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:44 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor om te reageren in dit topic, dus zo'n gejank om niets vind je het niet. En als er dan reacties komen, kom je er niet meer uit. Dan kan en mag je het nu wel gaan wegwimpelen en over andere onderwerpen beginnen, je zou ook kunnen zeggen dat je er niet meer uitkomt.
Oke.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:46 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat je die films waar hele bevolkingsgroepen worden weggezet geen goede vergelijking vind kan ik ook weinig aan doen. Het is eerder het onvermogen van jou om de hypocrisie daar van niet in te zien dan het "er even niet uitkomen" van mij waarom ik er niet verder op in ga.
Is dit ook een verkapte doodsbedreiging?quote:
Wat zou dit een hoop problemen oplossen zeg in Nederland.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:58 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Is dit ook een verkapte doodsbedreiging?
Analyse: Hij wenst Finnen die natuurlijk synoniem staan voor Marokkanen allemaal de kanker. (een dodelijke ziekte).
Daarnaast wilt hij ze allemaal naar de zandbak sturen wat natuurlijk synoniem staat voor de woestijn, waar dus geen water is en de dood dus zeer dichtbij is.
Is dit dan ook een verkapte doodsbedreiging die stand houd bij de rechtbank? Of geld dat alleen als Nicksanders dit op youtube zet?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Wat zou dit een hoop problemen oplossen zeg in Nederland.
Gewoon lekker Nederlands en geen campagne in 1 of ander arabisch berber taaltje bijvoorbeeld
Geen haatbaarden meer op straat en lange jurken die niet werken
Hoewel ik het niet eens ben met jou standpunten vind ik wel dat je het recht heb om dat te zeggen. Hetzelfde geld voor Wilders en Hozny.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Wat zou dit een hoop problemen oplossen zeg in Nederland.
Gewoon lekker Nederlands en geen campagne in 1 of ander arabisch berber taaltje
Ook daar heb je zeker een punt!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:12 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hoewel ik het niet eens ben met jou standpunten vind ik wel dat je het recht heb om dat te zeggen. Hetzelfde geld voor Wilders en Hozny.
Mijn punt is, je gaat voor vrijheid van meningsuiting of je staat iets heel anders voor. Ik ben voor het eerste en ik vind ook dat er geen beperkingen aan moeten zijn aan wat iemand zegt. Wel redelijke beperkingen zoals brand roepen in een menigte terwijl er geen brand is etc.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:19 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ook daar heb je zeker een punt!
Maar Hozny gaat wat mij betreft in dit wat te ver.
Hij kan ook als die het niet eens is met dhr Wilder gewoon op een normale manier in discussie gaan.
Maar helaas is dit vaak bij dit soort mensen een onmogelijke opgave en is alles geoorloofd in naam der Allah (dit geld ook in mindere mate voor de Christen fanaten).
Helaas waar, ik moet wel zeggen dat veel allochtonen buiten hun schuld werkloos zijn, voor laaggeschoold werk zit het nu zo: eerst komen de Polen, dan de Nederlanders, dan de Turken en dan pas Marokkanen/Surinamers/Antillianen etcquote:Verder is het zo dat deze groep mensen overwegend aanwezig is in alle soorten criminele lijsten.
In vergelijking met de autochtonen.
Ook zit grotendeels van deze groep in de bijstand wat betaalt word van o.a. mijn belastingcenten waar ik 40 uur per week voor werk.
Dit begint overigens ook steeds meer te gelden voor de oostblok toeristen. Maar dit is weer een heel ander punt van discussie. Daar er natuurlijk ook aardig wat Nederlandse tokkies rond lopen die hier al jaren (onterecht) gebruik van maken.
Tuurlijk is het zo dat er ook goede bij zitten maar zoals zo vaak lijden de goeden onder de kwaden.
Geloof je werkelijk dat er nu mensen zijn die de clip hebben gezien en denken, "ik ben het zat en ik ga nu op de PVV stemmen"?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooie clip en de man zegt wijze woorden. Maar intellectueel vind ik het niet erg hoogstaand. En helaas werken dit soort clips juist averechts.
Random peulvrucht: kapucijners²
Ik weet zeker dat het voor veel mensen net dat zetje kan zijn. Vooral angstige mensen hebben maar weinig nodig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:45 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Geloof je werkelijk dat er nu mensen zijn die de clip hebben gezien en denken, "ik ben het zat en ik ga nu op de PVV stemmen"?
En dan zeggen dat Wilders jankt!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:41 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Mijn punt is, je gaat voor vrijheid van meningsuiting of je staat iets heel anders voor. Ik ben voor het eerste en ik vind ook dat er geen beperkingen aan moeten zijn aan wat iemand zegt. Wel redelijke beperkingen zoals brand roepen in een menigte terwijl er geen brand is etc.
Ik ben ook van mening dat bij vrijheid van meningsuiting ook verantwoordelijkheidsgevoel komt kijken en daarom vind ik dat Wilders en iedereen die vind dat Hozny aangeklaagd moet worden behoorlijk hypocriet is.
[..]
Helaas waar, ik moet wel zeggen dat veel allochtonen buiten hun schuld werkloos zijn, voor laaggeschoold werk zit het nu zo: eerst komen de Polen, dan de Nederlanders, dan de Turken en dan pas Marokkanen/Surinamers/Antillianen etc
Bekijk ook even dit artikeltje.
http://www.rendement.nl/t(...)ine-cv-databank.html
En zo zijn er meerdere stukken verschenen waar allochtonen bij banen vaak het nakijken hebben, een cirkel dus.
Had ie het niet over minder marokkanen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooie clip en de man zegt wijze woorden. Maar intellectueel vind ik het niet erg hoogstaand. En helaas werken dit soort clips juist averechts.
"Alle Marokkanen moeten het land uit...." Ja, dan moet je niet janken als je verkeerde reacties oproept.
Random peulvrucht: kapucijners²
Ik geloof dat het trucje van Wilders ver is uitgemolken. De mensen die hij probeert te bereiken heeft hij allang bereikt. Er valt geen winst meer te halen in het moslim bashen. Waar er nog genoeg winst valt te behalen is in het anti-EU gebeuren wat natuurlijk een veel dringendere zaak is vergeleken met de hallucinaties over de islamisering van Nederland.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het voor veel mensen net dat zetje kan zijn. Vooral angstige mensen hebben maar weinig nodig.
En het is weer aandacht voor die lelijke Wilders.²
Alle, minder, wat jij wilt. Met zulke opmerkingen moet hij niet janken en zijn lange Hebreeuwse teentjes thuishouden. Hij roept de verkeerde reacties op.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Had ie het niet over minder marokkanen...
Gia vergist zich, ik zei het.quote:
Geen beperkingen van vrijheid van meningsuiting, maar wel redelijke beperkingen van vrijheid van meningsuiting, make your mind up...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:41 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Mijn punt is, je gaat voor vrijheid van meningsuiting of je staat iets heel anders voor. Ik ben voor het eerste en ik vind ook dat er geen beperkingen aan moeten zijn aan wat iemand zegt. Wel redelijke beperkingen zoals brand roepen in een menigte terwijl er geen brand is etc.
Ik ben ook van mening dat bij vrijheid van meningsuiting ook verantwoordelijkheidsgevoel komt kijken en daarom vind ik dat Wilders en iedereen die vind dat Hozny aangeklaagd moet worden behoorlijk hypocriet is.
[..]
Helaas waar, ik moet wel zeggen dat veel allochtonen buiten hun schuld werkloos zijn, voor laaggeschoold werk zit het nu zo: eerst komen de Polen, dan de Nederlanders, dan de Turken en dan pas Marokkanen/Surinamers/Antillianen etc
Bekijk ook even dit artikeltje.
http://www.rendement.nl/t(...)ine-cv-databank.html
En zo zijn er meerdere stukken verschenen waar allochtonen bij banen vaak het nakijken hebben, een cirkel dus.
Zo trekken "ze" alles uit het verband.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Had ie het niet over minder marokkanen...
Ja maar hij bedoelt natuurlijk alle Marokkanen....
Right.
Niet letterlijk, maar ja, op globale schaal spelen dit soort factoren zeker mee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:45 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Geloof je werkelijk dat er nu mensen zijn die de clip hebben gezien en denken, "ik ben het zat en ik ga nu op de PVV stemmen"?
Zo lang Marokkanen negatief in het nieuws blijven komen pakt hij daar gewoon zijn zetels.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:53 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik geloof dat het trucje van Wilders ver is uitgemolken. De mensen die hij probeert te bereiken heeft hij allang bereikt. Er valt geen winst meer te halen in het moslim bashen. Waar er nog genoeg winst valt te behalen is in het anti-EU gebeuren wat natuurlijk een veel dringendere zaak is vergeleken met de hallucinaties over de islamisering van Nederland.
Dus als ik iets roep wat jou niet zint moet mijn kop er maar af, dan is dat mijn eigen schuld.... islam is vrede....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alle, minder, wat jij wilt. Met zulke opmerkingen moet hij niet janken en zijn lange Hebreeuwse teentjes thuishouden. Hij roept de verkeerde reacties op.²
Nou, die publiciteitsformule werkt voorlopig nog wel op volle toeren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo lang Marokkanen negatief in het nieuws blijven komen pakt hij daar gewoon zijn zetels.
Ten eerste doen 'ze' helemaal niks. Het is belachelijk om dit weer op 'ze' af te schuiven, terwijl het een filmpje van 1 of andere puber is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:30 schreef Kanjer het volgende:
In dit filmpje zetten ze Wilders doelbewust als dader en zichzelf als aanklager, rechter en beul omdat het boekje waar ze zo'n geloof aan hechten zegt dat je geen "boe" mag zeggen tegen ome mo.
Daarom.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou, die publiciteitsformule werkt voorlopig nog wel op volle toeren.
Oh ja, die dooddoener.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ten eerste doen 'ze' helemaal niks. Het is belachelijk om dit weer op 'ze' af te schuiven, terwijl het een filmpje van 1 of andere puber is.
Ten tweede is het al helemaal belachelijk om te doen alsof hij de vrome moslim is, je snapt zelf heel goed waarom. En het 'boekje' zegt verder niks over wat je tegen ome mo mag zeggen.
Goed gelezen man, props!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:10 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Oh ja, die dooddoener.
Een moslim die iets flikt uit naam van de islam is natuurlijk geen echte moslim, dus dat telt niet.
Kleuters
Ik zie een videoclip, niet dat Wilders zijn Hebreeuwe kop er af is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:03 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dus als ik iets roep wat jou niet zint moet mijn kop er maar af, dan is dat mijn eigen schuld.... islam is vrede....
In een (slecht) product dat publiekelijk is geplaatst en gezien kan worden duidelijk zinspelen op , en het beeld scheppen / laten horen dat hij / Wilders wordt doodgeschoten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:14 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Alle films die gemaakt zijn in de koude oorlog, waar Russen werden afgeschilderd als een stel moordlustige barbaren die het liefst het hele westen willen platbombarderen.
Iets recenter, Iron Sky waar de Amerikaanse president een parodie op Sarah Palin is met alle domme uitspraken en oorlogzuchtige taal bij inbegrepen.
Wilders is aan het huilen om "niets", er is totaal geen enkele reden om deze clip niet onder vrijheid van meningsuiting te laten vallen.
Ach islamisten hebben zulke lange tenen dat ze altijd wel ergens aanstoot van nemen, verschil is dat zulke gekkies gelijk naar geweld grijpen en Wilders daarentegen gewoon binnen de kaders van de wet blijft.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alle, minder, wat jij wilt. Met zulke opmerkingen moet hij niet janken en zijn lange Hebreeuwse teentjes thuishouden. Hij roept de verkeerde reacties op.²
Als een uiting van kunst en vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:29 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
In een (slecht) product dat publiekelijk is geplaatst en gezien kan worden duidelijk zinspelen op , en het beeld scheppen / laten horen dat hij / Wilders wordt doodgeschoten.
Is naar mijn mening behoorlijk debiel en zeker gevaarlijk.
Waar het toe kan leiden weten we , hebben we al eens eerder meegemaakt.
Het op een vrouwenlichaam tonen van tekst en het buiten beeld verscheuren van een boek in Fitna (of de suggestie daarvan) was volgens miljoenen en ook mensen hier in dit land zo ontzettend schandalig , smerig en reden tot wereldwijd protest.
Hoe moet dit dan worden gekwalificeerd?
Was Fitna ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:34 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Als een uiting van kunst en vrijheid van meningsuiting.
Ik gaf al eerder aan dat er wel heel veel verboden kan worden als we op deze manier door moeten gaan. Ik vind Wilders en zijn uitlatingen veel gevaarlijker maar om hem nu aan te klagen is mij wel 2 bruggen te ver.
En ook daar was ik niet tegen, dom maar toch ook een uiting van kunst en vrijheid van meningsuiting.quote:
Totdat er een rapper komt die een nummer en filmpje maakt en op YouTube zet waarin gesuggereerd wordt dat jij de kogel krijgt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:40 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En ook daar was ik niet tegen, dom maar toch ook een uiting van kunst en vrijheid van meningsuiting.
Ik doe dan ook niet zulke domme uitspraken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:45 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Totdat er een rapper komt die een nummer en filmpje maakt en op YouTube zet waarin gesuggereerd wordt dat jij de kogel krijgt.
Ik denk dat je dan net wat anders tegen de zaak aankijkt over wat wel en geen kunst / vrijheid van meningsuiting is.
(Zeker als je al jaren met bodyguards je leven moet delen en voor je leven moet vrezen.)
Dus (domme) uitspraken verdienen zo'n filmpje met duidelijke boodschap.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:47 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik doe dan ook niet zulke domme uitspraken.
Ik vind het ook altijd wel wat, je weet donders goed en Wilders weet het ook dat je bepaalde uitspraken niet kan doen zonder consequenties. Als de consequentie is dat je met de dood word bedreigd dan heb je dat maar te nemen.
Ik klaag toch ook niet dat ik verslaafd ben aan nicotine terwijl ik toch echt zelf die sigaret in mijn mond steek.
Dat is aan een ieder vrij om een passende reactie erop te verzinnen, ik geef er verder geen waarde oordeel over. Mijn punt is dat Wilders wel vaker zo is bejegend en dat hij heel goed weet dat dit soort reacties een direct gevolg zijn van zijn uitspraken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:51 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dus (domme) uitspraken verdienen zo'n filmpje met duidelijke boodschap.
Zien we het net even anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |