Of dat men ineens op konijnen ging jagen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:48 schreef Yalesa het volgende:
Geert zit op zijn knieën met zijn handen op zijn rug vastgebonden, terwijl twee mannen hun pistolen op hem richten. Een paar seconden later valt het licht weg en hoor je een schot.
Achja, het kan ook zijn dat hij zichzelf doodschoot.
Het is te genant voor woorden. Maar dit kun je ook niet echt uitleggen in het buitenland. Een deel (aangetrouwd) van mijn familie in het buitenland is islamitisch. Ik kan alleen hopen dat men dit (pvv) niet meekrijgt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Inderdaad, in Sint Willebrord hebben ze nog nooit een moslim van dichtbij gezien. Het is dan ook zo'n ons kent ons kampersdorp.
Nee, het was Boosma die zich in de schaduw had verstopt. Soort van machtsgreep dusquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:48 schreef Yalesa het volgende:
Geert zit op zijn knieën met zijn handen op zijn rug vastgebonden, terwijl twee mannen hun pistolen op hem richten. Een paar seconden later valt het licht weg en hoor je een schot.
Ze kwamen nog in de buurt iig, dat valt me nog mee van dit soort genetisch afvalquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
'Twenty One Productions' en dan XIX = 19 in romeinse cijfers als soort van logo
Sint Willebrord:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:51 schreef Globali het volgende:
[..]
Het is te genant voor woorden. Maar dit kun je ook niet echt uitleggen in het buitenland. Een deel (aangetrouwd) van mijn familie in het buitenland is islamitisch. Ik kan alleen hopen dat men dit (pvv) niet meekrijgt.
Zo zijn er wel meer rare dorpen. Met even gekke ideeen. Dat deel van de familie waar ik het eerder over had is ook nog zwart. Dat brengt sommige kroegen in dorpen geheel in de war. Al is dat tegenwoordig wat beter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sint Willebrord:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint_Willebrord
Niet als het een Nederlander is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:00 schreef Zelva het volgende:
Kunnen we deze kansenjongere niet deporteren?
Kan hij de zieligsheidskaart weer trekken inderdaad.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:16 schreef karton2 het volgende:
Denk dat ons aller Geertje dit soort nieuws niet erg vindt zo vlak voor de verkiezingen.
Ik denk dat dit hem behoorlijk goed uitkomt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:16 schreef karton2 het volgende:
Denk dat ons aller Geertje dit soort nieuws niet erg vindt zo vlak voor de verkiezingen.
of ze hebben zich laten pijpen door hemquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:48 schreef Yalesa het volgende:
Dit soort dingen kun je denken. Het dat soort dingen werkelijk gaan posten is iets anders.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
of ze hebben zich laten pijpen door hem
Volgens mij worden ze meteen aangemeld in Marokko en krijgen ze een dubbel paspoort.quote:
Dat kan niet. En dat moet ook niet kunnen. Iemand is een volwaardig burger of niet. Ik ben tegen een dubbele nationaliteit. Ik ben tegen dit soort mensen. Het is, neem ik aan, wel een Nederlands burger.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:22 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze meteen aangemeld in Marokko en krijgen ze een dubbel paspoort.
Lief dat ze dat doen kan je ze dus altijd dumpen.
moet je tegen die stoere rifaapjes zeggen, die hebben hun hele leven geen vrouw gezien, gun ze ook een pleziertjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:21 schreef Globali het volgende:
[..]
Dit soort dingen kun je denken. Het dat soort dingen werkelijk gaan posten is iets anders.
Je zet jezelf op een bepaald niveau als je dat soort dingen schrijft.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
moet je tegen die stoere rifaapjes zeggen, die hebben hun hele leven geen vrouw gezien, gun ze ook een pleziertje
men zet mij op dit voetstuk, niet ik zelfquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:25 schreef Globali het volgende:
[..]
Je zet jezelf op een bepaald niveau als je dat soort dingen schrijft.
Het moet ook kunnen. Zolang men niet oproept tot geweld. Wilders heeft dat begrepen. En deze man ook. Waarschijnlijk moest de laatste wel eerst advies vragen aan anderen. Die hem ook advies hadden kunnen geven over een andere carrière.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:25 schreef Kenju het volgende:
Creatieve vrijheid, hoe smakeloos ook, moet gewoon kunnen. Wilders is een publiek figuur, dus dit valt wat mij betreft in een soortgelijk kader als deze:
[ afbeelding ]
Met het verschil dat De Telegraaf de grootste krant van het land is en een andere positie heeft in de maatschappij en dus wat correctheid in acht zou moeten nemen.
Die afbeelding moet zeker kunnen. De suggestie als krant niet, omdat deze alle normen van objectiviteit overboord gooit en zelfs een extra suggestie doet. Hoewel het wellicht naief is van mijn kant om te verwachten van een krant dat je goed geïnformeerd wordt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:27 schreef Globali het volgende:
[..]
Het moet ook kunnen. Zolang men niet oproept tot geweld. Wilders heeft dat begrepen. En deze man ook. Waarschijnlijk moest de laatste wel eerst advies vragen aan anderen. Die hem ook advies hadden kunnen geven over een andere carrière.
Dit ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:25 schreef Globali het volgende:
Dit soort figuren zijn zo dom...... dat ze niet eens doorhebben dat ze enorme reclame maken voor de PVV.
Welke suggestie?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:29 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die afbeelding moet zeker kunnen. De suggestie als krant niet, omdat deze alle normen van objectiviteit overboord gooit en zelfs een extra suggestie doet. Hoewel het wellicht naief is van mijn kant om te verwachten van een krant dat je goed geïnformeerd wordt.
Tja Adolf is weer op zn pik getrapt en gaat huillie huillie doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:50 schreef Globali het volgende:
Wilders doet aangifte tegen rapper
DEN HAAG -
PVV-leider Geert Wilders gaat aangifte doen tegen rapper Hozny vanwege diens videoclip waarin een op Wilders lijkende persoon twee pistolen tegen zijn hoofd krijgt. Dat heeft Wilders dinsdag aangekondigd.
Geert Wilders
Foto: ANP
Hij noemde de video „ziekelijk en walgelijk”. Volgens Wilders gaat het „door merg en been en is het iets wat je je grootste tegenstander niet gunt”.
Hij zei verder dat hij een paar weken geleden informatie heeft gehad van de Nederlandse terreurbestrijdingsdienst dat er sprake is van een hogere dreiging tegen hem.
Minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) heeft het filmpje nog niet gezien en heeft er daarom geen oordeel over. Als Wilders aangifte heeft gedaan, is het volgens de bewindsman aan het Openbaar Ministerie om te bekijken of de norm is overschreden en of dat tot vervolging moet leiden.
Anders verwachtte ik ook niet echt. Maar wel kansloos. Al heb ik de gehele clip niet gezien.
Zijn reactie is normaler dan de clip. Ik zou als ik Wilders was ook aangifte doen. Alleen heeft het geen zin.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja Adolf is weer op zn pik getrapt en gaat huillie huillie doen.
Geweld en criminaliteit is juist heel normaal bij rapvideo's.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:22 schreef Starm het volgende:
Kan deze 'rapper' per direct het land uitgezet worden, dit soort gedachten lijken mij niet helemaal normaal.
Precies! Wie kent er de clip bij het liedje 'White slavery' van Nekro nog?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geweld en criminaliteit is juist heel normaal bij rapvideo's.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja Adolf is weer op zn pik getrapt en gaat huillie huillie doen.
Mensen die het hebben over "zandnegers"....wat zal ik er over zeggen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:11 schreef ems. het volgende:
Veel aandacht geven aan een filmpje van een dertien-in-een-dozijn neprapper die het moet hebben van het choqueren van de simpele man om z'n youtube-views te krijgen.
Wijzere politici zouden hun schouders ophalen en de zandneger in kwestie negeren om zich te bezigen met relevante zaken.
Wilders neukt je de moeder, G.quote:Hozny denkt dat de clip Wilders op andere gedachten zal zetten. "Ik denk dat hij misschien hierna gaat beseffen: waar ben ik eigenlijk mee bezig. Ik denk dat hij zich hierna meer zal verdiepen in de islam in plaats van dom te schreeuwen. "
In dit geval niet zo heel veel, daar de zandneger in kwestie juist heel erg hard op zoek is naar dit soort termen. Kan 'ie een opvolger maken voor z'n huidige hit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:18 schreef Globali het volgende:
[..]
Mensen die het hebben over "zandnegers"....wat zal ik er over zeggen?
Wilders gaat hier gebruik van maken natuurlijk. Daarom is die clip zo dom.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:23 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme, aangifte? Dan laat je je wel heel erg kennen.Storm in een glas water om een matige videoclip met een nog matigere rap.
Klopt, maar dan nog. Gewoon negeren is beter denk ik. Maar goed, als ie het een beetje een draai kan geven is dat natuurlijk ook meegenomen voor Geertje. Neemt niet weg dat die gast beter klinkt dan dan limbabwaans waar Geert zijn tirades in afsteekt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:24 schreef Globali het volgende:
[..]
Wilders gaat hier gebruik van maken natuurlijk. Daarom is die clip zo dom.
Over dat "Adolf" kan ik ook heel duidelijk zijn. Valt in dezelfde categorie bijna als mensen "zandneger" noemen. Beide opmerkingen komen niet van mensen met werkelijk verstand.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:23 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
In dit geval niet zo heel veel, daar de zandneger in kwestie juist heel erg hard op zoek is naar dit soort termen. Kan 'ie een opvolger maken voor z'n huidige hit.
Grappig ook dat je wel valt over 'zandneger', maar 'Adolf' laat passeren.
Waarom meld je dat dan niet meteen? Je quote de malloot die de term bezigt nota bene. Niet helemaal zuiver van je. Dan kun je nu wel mooi zeggen dat je 'Adolf' ook niet tof vindt. Maar zojuist had je daar geen enkele moeite mee. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:26 schreef Globali het volgende:
[..]
Over dat "Adolf" kan ik ook heel duidelijk zijn. Valt in dezelfde categorie bijna als mensen "zandneger" noemen. Beide opmerkingen komen niet van mensen met werkelijk verstand.
Ik heb daar zeker moeite mee. Dat iemand niet op alles reageert betekend geen instemming. Ik reageer op meerdere topics hier. Dan mis je wel eens iets. Merk je terecht op.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:28 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Waarom meld je dat dan niet meteen? Je quote de malloot die de term bezigt nota bene. Niet helemaal zuiver van je. Dan kun je nu wel mooi zeggen dat je 'Adolf' ook niet tof vindt. Maar zojuist had je daar geen enkele moeite mee. Beetje jammer.
Je zou me een rijstneger kunnen noemen gezien mijn aziatische achtergrond.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:18 schreef Globali het volgende:
[..]
Mensen die het hebben over "zandnegers"....wat zal ik er over zeggen?
Maar dan wel buiten de landsgrenzen graag, er ligt al genoeg stront op straat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:42 schreef Tocadisco het volgende:
Misschien zijn die tuigdorpen van de PVV toch niet zo'n bijzonder slecht idee. Dan kunnen alle PVV'ers en rappers (en hun aanhang) daar lekker tegenover elkaar gebruik maken van hun vrijheid van meningsuiting zonder dat de rest van Nederland daar last van heeft.
Meh, als je me zo makkelijk gelijk geeft is het ook niet leuk!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:35 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik heb daar zeker moeite mee. Dat iemand niet op alles reageert betekend geen instemming. Ik reageer op meerdere topics hier. Dan mis je wel eens iets. Merk je terecht op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |