abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137879952

Wat is Netflix?
Netflix is een betaalde on-demand streamingdienst voor films en TV-series.
Dit zijn over het algemeen films en series van minimaal twee jaar oud.

Hoeveel kost het?
Netflix kost € 7,99 per maand.
Voor dit bedrag kun je op twee apparaten gelijktijdig onbeperkt films kijken.
Voor € 11,99 is dit uit te breiden tot vier gelijktijdige apparaten.
De eerste maand is gratis.

Overzicht en nieuwe films/series
De websites Flixfilms, Netflix Netherlands en Netflix-gids houden bij welke films en series recent zijn toegevoegd.
Voor o.a. de Amerikaanse, Britse en Canadese Netflix: USA iStream Guide, Can I Stream.it, InstantWatcher.com.

Hoe kan ik betalen?
Via credit card of iDEAL.
Via iDEAL betaal je 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven.

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Hoe is de kwaliteit?
Netflix biedt 1080p video en Dolby Digital 5.1 audio. De kwaliteit en resolutie hangen af van de gebruikte apparatuur (zie verderop) en de verbinding. Netflix gebruikt de Microsoft VC-1-codec en een bitrate tot 5 Mbit/s. Een lagere bitrate wordt automatisch gekozen, afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding.
Een voorkeur kan worden ingesteld op: https://account.netflix.com/VideoQuality

Wat is Super HD?
Super HD is gelijk aan 1080p maar gebruikt tot 7 Mbit/s bandbreedte voor een scherper beeld.
Niet alle apparatuur/besturingssystemen ondersteunen Super HD.
Daarnaast dient de provider Super HD te ondersteunen.

Problemen
Frequent bufferen of laden tijdens streaming
Fout: Kan geen verbinding maken met Netflix

Welke apparaten zijn te gebruiken?
• TV - afhankelijk van merk/type
• Blu-ray-speler - afhankelijk van merk/type

• Amazon Kindle Fire
• Amazon Kindle Fire HD (720p)
Android 2.2+
Apple TV (720p/1080p, min. tweede generatie)
iPad (480p)
iPhone (480p)
iPod Touch (480p)
• Linux d.m.v. Pipelight (Silverlight alternatief, niet ondersteund door Netflix)
• Mac OS X (Intel processor, OS X 10.4.8+, 1080p)
• PlayStation 3 (1080p Super HD)
• PlayStation 4 (1080p Super HD)
• Western Digital TV Live Plus [2010] (720p)
• Western Digital TV Live [2011 derde generatie] (1080p)
• Western Digital TV Play (1080p)
• Wii (480p)
• Wii U (1080p Super HD / ook via Gamepad)
• Windows (1080p Super HD via Windows 8 Netflix app, SilverLight noodzakelijk)
• Windows Phone (720p)
• XBOX 360 (720p, Gold LIVE noodzakelijk)
• XBOX One (720p, Gold LIVE noodzakelijk)

Buitenlandse Netflix-catalogus (plus o.a. Hola)
Er zijn verschillende mogelijkheden om o.a. de Amerikaanse of Britse Netflix catalogus te kunnen kijken.
www.unblock-us.com ♦ kost US$ 4,99 per maand. Via de website kunnen diverse landen gekozen worden voor de VPN-verbinding. Ook ondersteuning voor andere diensten. De eerste week is gratis. Betaling is mogelijk via credit card of PayPal.
• Met de Media Hint-plugin kan de Amerikaanse Netflix bekeken worden. De plugin is beschikbaar voor Google Chrome en Mozilla FireFox.
www.unlocator.com ♦ gelijk aan unblock-us, momenteel in bčtafase en gratis te gebruiken. Waarschijnlijk later betaalde dienst.
Tails tell tales
pi_137880121
Ik vind het aanbod wel steeds minder worden.
pi_137880174
er komt alleen maar bij
pi_137880216
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef Soohr het volgende:
er komt alleen maar bij
Misschien, maar vaak wil ik iets zien maar is het niet beschikbaar.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:02:53 #5
134538 chansadres
Black & White
pi_137880279
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:01 schreef DrNick het volgende:

[..]

Misschien, maar vaak wil ik iets zien maar is het niet beschikbaar.
Daarom moet je niet denken wat je wilt kijken, maar door de app scrollen en iets uitkiezen. Nooit teleurgesteld! ^O^
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_137880313
Ik vind het prima zo , er komt meer bij en verschillende smaken ook wat nieuwere dingen , docu's vind ik ook altijd wel leuk , want geeft je juist weer wat zicht in dingen waar je niet over nadacht en soms kom ik ook films tegen die ik normaal niet zo kijken maar met Netflix toch weer ontdekt heb.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:05:22 #7
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_137880371
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:02 schreef chansadres het volgende:

[..]

Daarom moet je niet denken wat je wilt kijken, maar door de app scrollen en iets uitkiezen. Nooit teleurgesteld! ^O^
Precies ^O^

Ik houd zelf ook flixfilms.nl en Nieuw op Netflix in de gaten. Als er dan iets langskomt wat ik wel een keertje zou willen kijken gooi ik het in mijn lijst.

Zo heb ik nu een dikke twintig films/series die ik sowieso nog een keer wil kijken. Als ik dan zin heb in een filmpje hoef ik maar door m'n lijst te scrollen en kijken waar ik nu zin in heb. Werkt ideaal.
pi_137880407
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef DrNick het volgende:
Ik vind het aanbod wel steeds minder worden.
Ik zou het echt niet durven/kunnen zeggen. Heb -via Netflix dus- tot nu toe eigenlijk "alleen" Battlestar Galactica, Orphan Black en de eerste 2 afleveringen van House of Cards en Caprica gekeken en ben onlangs met Downton Abbey begonnen. Nog een hele hoop van dingen gezien, die ik (ooit) nog wel wil kijken/proberen (hopelijk blijven die staan)... :)
Tails tell tales
pi_137880438
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:05 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Precies ^O^

Ik houd zelf ook flixfilms.nl en Nieuw op Netflix in de gaten. Als er dan iets langskomt wat ik wel een keertje zou willen kijken gooi ik het in mijn lijst.

Zo heb ik nu een dikke twintig films/series die ik sowieso nog een keer wil kijken. Als ik dan zin heb in een filmpje hoef ik maar door m'n lijst te scrollen en kijken waar ik nu zin in heb. Werkt ideaal.
http://can.whatsnewonnetflix.com/
http://us.whatsnewonnetflix.com/

En deze, als je beschikking hebt over die catalogi
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137881476
Even een vraagje, ik zit er over te denken om netflix te gaan proberen. Is er ook nog content waar je extra voor moet betalen? Of is alles beschikbaar?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:31:59 #11
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137881531
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Even een vraagje, ik zit er over te denken om netflix te gaan proberen. Is er ook nog content waar je extra voor moet betalen? Of is alles beschikbaar?
Alles voor 8 euro per maand (twee personen tegelijk kijken). Eerste maand gratis. Wil je met 4 personen tegelijk kijken? 12 euro per maand.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:32:02 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_137881535
Kreeg gister mail van Unlocator. De bčtafase is voorbij, vanaf nu is het betaald. Jammer, maar ik ga het wel doen.
pi_137881656
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:31 schreef donroyco het volgende:

[..]

Alles voor 8 euro per maand (twee personen tegelijk kijken). Eerste maand gratis. Wil je met 4 personen tegelijk kijken? 12 euro per maand.
Oké ^O^ Dank je wel!
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 14:24:36 #14
134538 chansadres
Black & White
pi_137883862
Een vraagje:
Zonet heb ik te horen gekregen dat de Netflix ondersteuning van mijn LG Bluray surround systeem (net 2 jaar oud...) word stopgezet :o :'( Nu moet ik dus op zoek gaan naar een apparaatje om aan te sluiten op mijn surround set om Netflix te gaan kijken. Ik heb de volgende eisen: 1080(p/i) en 5.1 surround ondersteuning. Weet iemand welk apparaat ik het beste kan nemen?
Steppin out tonight
pi_137884324
Adrift in Tokyo. O+. Goeie film.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_137884888
Vind het ideaal; netflix.
Alleen beetje jammer dat sommige trilogieën er niet geheel opstaan zoals LOTR en Back to the Future
pi_137885508
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 14:24 schreef chansadres het volgende:
Een vraagje:
Zonet heb ik te horen gekregen dat de Netflix ondersteuning van mijn LG Bluray surround systeem (net 2 jaar oud...) word stopgezet :o :'( Nu moet ik dus op zoek gaan naar een apparaatje om aan te sluiten op mijn surround set om Netflix te gaan kijken. Ik heb de volgende eisen: 1080(p/i) en 5.1 surround ondersteuning. Weet iemand welk apparaat ik het beste kan nemen?
Apple TV ofzo, al zijn er vast zat andere oplossingen.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:16:28 #18
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_137885688
Begonnen met House of cards.... En al bij hoofdstuk 19. Binnen een week tijd of zo... :D
pi_137885695
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:32 schreef Aventura het volgende:
Kreeg gister mail van Unlocator. De bčtafase is voorbij, vanaf nu is het betaald. Jammer, maar ik ga het wel doen.
Ik gebruikte ze ook, maar nu ze betaald worden zijn ze minder voordelig dan unblock-us. Je betaalt namelijk bij unlocator nog eens 25% btw bovenop de prijzen omdat ze in Denemarken = EU zitten.

Voor zover ik heb kunnen zien is de service, betrouwbaarheid zo goed als hetzelfde. Dus voor een Nederlander is Unlocator gebruiken dief van eigen portemonnee. Tenzij je per se bij een Europees bedrijf de service wil afnemen. Of zie ik bepaalde voordelen van unlocator tov unblock-us over het hoofd?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:48:04 #20
134538 chansadres
Black & White
pi_137886871
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:10 schreef DrNick het volgende:

[..]

Apple TV ofzo, al zijn er vast zat andere oplossingen.
Liever geen Apple wegens een intense haat aan Apple. Toch bedankt. Ik zie nu dat Chromecast naar Nederland komt. Hopen dat ik daar op kan wachten.
Steppin out tonight
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:49:24 #21
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137886921
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:48 schreef chansadres het volgende:

[..]

Liever geen Apple wegens een intense haat aan Apple. Toch bedankt. Ik zie nu dat Chromecast naar Nederland komt. Hopen dat ik daar op kan wachten.
_O-
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_137887226
quote:

[..]

Playstation 3. Gelijk Blueray speler erbij en niet duur meer:)
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:58:18 #23
134538 chansadres
Black & White
pi_137887276
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:56 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Playstation 3. Gelijk Blueray speler erbij en niet duur meer:)
Zoals in eerste post gemeld: ik heb een bluray surround systeem. Ik heb dus enkel het apparaatje nodig voor Netflix. Dan is een Playstation een beetje overdreven ;)
Steppin out tonight
pi_137887315
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:58 schreef chansadres het volgende:

[..]

Zoals in eerste post gemeld: ik heb een bluray surround systeem. Ik heb dus enkel het apparaatje nodig voor Netflix. Dan is een Playstation een beetje overdreven ;)
:p
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 18 maart 2014 @ 16:01:51 #25
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_137887427
quote:

[..]

WD TV Live of WD TV Play
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:50:23 #26
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_137889457
quote:

[..]

Er zijn weet ik hoeveel oplossingen.... Kies er één en klaar.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:58:29 #27
134538 chansadres
Black & White
pi_137889811
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:50 schreef jackson het volgende:

[..]

Er zijn weet ik hoeveel oplossingen.... Kies er één en klaar.
Is dat? Ik ken er niet zo veel. Enige die ik krijg gevonden zijn televisies, home cinema systemen, gameconsoles, tablets en telefoons. Allen geen mogelijkheid. Daarnaast heb ik wel de Chromecast gevonden maar voor de rest geen oplossingen dus ik zou ze graag van je willen weten.
Steppin out tonight
pi_137889989
quote:
Een vraagje:
Kun je meteen niet meer kijken of komen er in de toekomst geen updates meer uit?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 17:14:31 #29
134538 chansadres
Black & White
pi_137890435
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:02 schreef Aether het volgende:

[..]

Kun je meteen niet meer kijken of komen er in de toekomst geen updates meer uit?
Dat is een openstaande vraag bij Netflix. Maar op dit moment kan ik nog gewoon kijken. De oude app word nu nog wel ondersteund door Netflix zelf. Maar garantie tot aan de deur. Dit ook omdat de laatste update voornamelijk het UI uiterlijk was. Maar als er een update komt met grotere veranderingen kan het allemaal stoppen. Ik gok dat het niet in enkele dagen zal gebeuren.
Steppin out tonight
pi_137890668
quote:
Een vraagje:
Dat kan (blijkbaar) zo maar? :{ Lekker dan, wij wilden ook een BR-speler aanschaffen mét Netflix en eigenlijk meer voor het Netflix- dan het BR-gedeelte...
Kijken Netflix nu meestal op de TV via de PC (d.m.v. HDMI-kabel), maar willen de TV/Netflix ook graag zonder de PC kunnen gebruiken...
Tails tell tales
pi_137890742
Chromecast geen optie?
pi_137891073
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 16:58 schreef chansadres het volgende:

[..]

Is dat? Ik ken er niet zo veel. Enige die ik krijg gevonden zijn televisies, home cinema systemen, gameconsoles, tablets en telefoons. Allen geen mogelijkheid. Daarnaast heb ik wel de Chromecast gevonden maar voor de rest geen oplossingen dus ik zou ze graag van je willen weten.
Er zijn toch talloze alternatieven voor een apparaat als Apple TV? Zoals de WD TV optie die iemand al noemde. En dan heb je nog de Boxee, Roku, apparaten van Netgear, etc. De Chromecast zal wel de goedkoopste blijven in ieder geval.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_137891098
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:23 schreef Ireyon het volgende:
Chromecast geen optie?
Wat ik daar tot nu toe van begrepen heb, is dat je er een Amerikaanse stekker bij krijgt (die je natuurlijk kan vervangen, maar vind ik toch een beetje zonde) en ook alleen Netflix US kan bekijken, omdat Chromecast nog niet in/voor Nederland te krijgen is? Mocht het wel in/voor Nederland te krijgen zijn, kun je daarmee alleen Netflix NL bekijken? Ik vraag dit alles hoor, dus hoor het graag als het helemaal niet klopt...

Ik vond een BR-speler op zich wel handig, omdat wij dan meteen onze DVD-speler kunnen vervangen door een "upgrade"... is alleen -zonder Netflix- eigenlijk ook weer geen must voor ons....
Tails tell tales
pi_137891132
Bovendien, heb je dan alles in één... geen apart iets/kastje meer nodig (want een DVD of BR-speler willen we sowieso wel hebben).
Tails tell tales
pi_137891259
Oh, wacht... volgens mij haal ik nu misschien wat dingen door elkaar? Nee, toch niet ;)
Nou ja, ga het allemaal nog wel eens goed bekijken... vind het in ieder geval wel erg jammer van dat "BR-speler met (maar nu dus zonder) Netflix-ondersteuning"-verhaal :Y
Tails tell tales
pi_137891405
De USB adapter is inderdaad alleen voor USA geschikt, maar je kan de kabel ook zonder adapter rechtstreeks in een USB poort in je tv steken. Netflix NL werkt prima, maar je bent wel beperkt tot enkel de Nederlandse Netflix.

Hoe dan ook lijkt het erop dat Chromecast zeer binnenkort naar Nederland komt, in Duitsland ligt-ie blijkbaar ook al voor ¤39,90 in de winkels. Als je 'm in NL in een fysieke winkel wilt halen kun je voorlopig nog alleen bij O-Droid in Arnhem terecht.
pi_137891582
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:42 schreef Ireyon het volgende:
De USB adapter is inderdaad alleen voor USA geschikt, maar je kan de kabel ook zonder adapter rechtstreeks in een USB poort in je tv steken. Netflix NL werkt prima, maar je bent wel beperkt tot enkel de Nederlandse Netflix.

Hoe dan ook lijkt het erop dat Chromecast zeer binnenkort naar Nederland komt, in Duitsland ligt-ie blijkbaar ook al voor ¤39,90 in de winkels. Als je 'm in NL in een fysieke winkel wilt halen kun je voorlopig nog alleen bij O-Droid in Arnhem terecht.
Je bent in álle gevallen beperkt tot Netflix NL?
En als je geen USB-poort in je tv hebt?
Tails tell tales
pi_137907572
Krijg mijn iPad niet meer op een goeie Amerikaanse DNS ... Zo is de lol er wel vannaf
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:13:20 #39
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_137907688
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:47 schreef Forbry het volgende:

[..]

Je bent in álle gevallen beperkt tot Netflix NL?
En als je geen USB-poort in je tv hebt?
gewoon een usb stroomadapter gebruiken.

Je kan alleen nederlandse netflix kijken inderdaad
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_137907763
Meh, niks leuks meer over terwijl er nog tig seizoenen zijn die niet op nf staan..

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2014 23:15:19 ]
pi_137907777
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:13 schreef Catch22- het volgende:

[..]

gewoon een usb stroomadapter gebruiken.

Je kan alleen nederlandse netflix kijken inderdaad
O.k., dank voor je reactie! :)
Maar Chromecast is het helaas dan ook niet echt voor mij...
Tails tell tales
  Redactie Frontpage woensdag 19 maart 2014 @ 08:13:29 #42
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_137913131
quote:

Google heeft aangekondigd dat ze 'm in Nederland gaan verkopen voor 35 euro :) het is nog even de vraag wanneer de Playstore open gaat.

Edit: vandaag *O* https://play.google.com/store/devices

Je moet wel een cc hebben om te kunnen betalen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Etcetera op 19-03-2014 08:19:15 ]
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_137913217
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:11 schreef Young_David het volgende:
Krijg mijn iPad niet meer op een goeie Amerikaanse DNS ... Zo is de lol er wel vannaf
Een betaalde service geen optie?
  woensdag 19 maart 2014 @ 08:48:53 #44
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_137913592
quote:
Een vraagje:
Waar heb je dat te horen gekregen? Ik heb een LG smart tv uit 2012, dus ook twee jaar oud.
  woensdag 19 maart 2014 @ 08:57:43 #45
134538 chansadres
Black & White
pi_137913745
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 08:48 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Waar heb je dat te horen gekregen? Ik heb een LG smart tv uit 2012, dus ook twee jaar oud.
Contact opgenomen met LG Klantenservice. Maar Netflix klantenservice hebben het ook bevestigd voor mij. Op de website http://www.lg.com/nl/onde(...)182005-1379514583050 valt te bekijken als je tv er tussen staat.
Steppin out tonight
pi_137914710
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 08:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Een betaalde service geen optie?
Dan wordt Netflix me in verhouding te duur. Zoveel maak ik er nou ook weer geen gebruik van.
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:01:42 #47
134538 chansadres
Black & White
pi_137915312
Net een lang gesprek gehad met de klantenservice van Netflix. Ten eerste wil ik zeggen dat die mensen van de helpdesk de beste zijn die me ooit te woord hebben gestaan. Binnen enkele seconde heb je iemand aan de lijn en ze zijn altijd hulpvaardig.

Ze hebben nog nooit meegemaakt bij Netflix dat een apparaat geen ondersteuning meer krijgt van een apparaat gekocht met Netflix. En het was zeker niet de bedoeling dat dat gebeurd. Zoals het er nu uitziet, als je app werkt nu zal het blijven werken. Hoe updates uitrollen is een grote puzzel. LG moet aangeven bij Netflix dat ze de update op een apparaat willen hebben. Blijkbaar hebben ze geen update aangevraagd bij Netflix voor mijn speler. Het is voor Netflix onmogelijk natuurlijk om voor alle apparaten zelf bij te houden omdat elk apparaat een eigen app krijgt en dus werk kost om hem op te zetten naar het betreffende apparaat. En werk zal geld kosten dus als ze niet meer willen betalen voor de app dan houd het stiekem op. In mijn geval heeft de helpdesk gekeken welke versie er draaide door de layout UI van de app door te geven. Daaruit kunnen ze bekijken welke versie van de app draait. En mijn versie zal binnenkort geen problemen hebben. Zeker omdat mijn app al SuperHD en 5.1 Surround ondersteunde. In de toekomst is het wel mogelijk dat als 4K de nieuwe standaard is dat content exclusief 4K zal zijn. Maar zoals het nu uitziet zal er komende jaren nog niks gebeuren. Ze gingen nu LG op de hoogte stellen dat er een update is aangevraagd voor mijn speler en als ze die mogen updaten. Maar ze gaf me weinig hoop. Probleem is ook dat veel bedrijven vinden dat na 5 jaar, je een nieuw apparaat mag kopen. Omdat Netflix nog niet zolang op de TV markt zit, zijn dit de eerste klachten die binnenkomen over dit euvel. Maar je kan inderdaad verwachten dat een TV bedrijf gewoon stopt met Netflix ondersteunen zodat je eigenlijk verplicht bent om een nieuw systeem te kopen. Maar ze beloofde me dat ze in de nabije toekomst geen versies gaan blokkeren. Maar omdat mijn app nog geen 4K ondersteuning heeft, kan het zijn dat ik dat niet meer kan bekijken.
Steppin out tonight
pi_137915943
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:01 schreef chansadres het volgende:
Net een lang gesprek gehad met de klantenservice van Netflix. Ten eerste wil ik zeggen dat die mensen van de helpdesk de beste zijn die me ooit te woord hebben gestaan. Binnen enkele seconde heb je iemand aan de lijn en ze zijn altijd hulpvaardig.

✂ KNIP ✂
Mooi dat er meer duidelijkheid is. Het leek me al vreemd dat ze dat zomaar konden doorvoeren. Het is dus net als met Super HD dat oudere apparaten dit niet ondersteunen maar nog wel gewoon te gebruiken zijn.
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:34:10 #49
134538 chansadres
Black & White
pi_137916258
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:22 schreef Aether het volgende:

[..]

Mooi dat er meer duidelijkheid is. Het leek me al vreemd dat ze dat zomaar konden doorvoeren. Het is dus net als met Super HD dat oudere apparaten dit niet ondersteunen maar nog wel gewoon te gebruiken zijn.
Correct maar nieuwe data zal steeds meer Super HD zijn en dus niet kijkbaar in apps zonder die mogelijkheid. Maar 4K ondersteuning verwachten ze pas eind dit jaar. En dan moet er nog content worden gefabriceerd dus dan zijn we weer een dik jaar verder.
Steppin out tonight
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:43:24 #50
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_137916491
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Forbry het volgende:

[..]

O.k., dank voor je reactie! :)
Maar Chromecast is het helaas dan ook niet echt voor mij...
Ik kijk alle content via de Chromecast. Is even tweaken maar het kan zeker wel.
pi_137932072
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:43 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik kijk alle content via de Chromecast. Is even tweaken maar het kan zeker wel.
Dat is een beter bericht. Wil/kun je daar iets meer over zeggen, eventueel in PM?
Tails tell tales
pi_137933165
quote:

Volgens mij vanaf maandag a.s. te verkrijgen:

https://play.google.com/store/devices/details?id=chromecast

^O^
pi_137934760
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:56 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Volgens mij vanaf maandag a.s. te verkrijgen:

https://play.google.com/store/devices/details?id=chromecast

^O^
Ik heb hem een paar maanden terug voor 50 euro gehaald en het is toch wel de beste 50 euro die ik ooit besteed heb. Voor 35 euro mág je dit ding eigenlijk niet laten liggen :s)
pi_137936710
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:22 schreef Aether het volgende:

[..]

Hmm, ik had eigenlijk gedacht dat het inderdaad een software vs hardware iets zou zijn. Dat zolang je maar internet op de BR-speler hebt, de app en alle updates gewoon via Netflix zelf zouden lopen en dat het enige probleem zou kunnen zijn, dat de hardware verouderd is/raakt t.o.v. de software, t.o.v. die app (en updates daarvan) dus. Als voorbeeld die 4K i.p.v. SuperHD. Maar het komt er dus op neer dat ook (de updates van) de app via LG (of een ander merk met Netflix-app) zelf loopt (lopen) en dat ZIJ blijkbaar bepalen of Netflix die updates nog naar bepaalde apparaten doorvoert? Dat is bij bijvoorbeeld apps op smartphones toch ook niet zo of vergis ik mij nou?
Tails tell tales
pi_137936815
toch maar begonnen aan twin peaks, nog nooit gezien. bevalt goed tot nu :Y

volgens mij is alan wake ook ernstig geďnspireerd door twin peaks, zoveel dingen zijn hetzelfde :D
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_137936834
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:28 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ik heb hem een paar maanden terug voor 50 euro gehaald en het is toch wel de beste 50 euro die ik ooit besteed heb. Voor 35 euro mág je dit ding eigenlijk niet laten liggen :s)
Prijzig is die Chromecast inderdaad niet (zit ook meer op dan alleen Netflix). :)
Tails tell tales
pi_137936870
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 20:11 schreef Schunckelstar het volgende:
toch maar begonnen aan twin peaks, nog nooit gezien. bevalt goed tot nu :Y

volgens mij is alan wake ook ernstig geďnspireerd door twin peaks, zoveel dingen zijn hetzelfde :D
Mijn all-time favo(u)rite, heel veel plezier! *O*

Edit: Alan Wake, de game bedoel je? Heb ik ooit eens heel kort geprobeerd, maar kon me toen niet zo bekoren...
Tails tell tales
pi_137937480
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 20:12 schreef Forbry het volgende:

[..]

Mijn all-time favo(u)rite, heel veel plezier! *O*

Edit: Alan Wake, de game bedoel je? Heb ik ooit eens heel kort geprobeerd, maar kon me toen niet zo bekoren...
komt goed volgens mij!

en ja :Y heb toch maar even gegoogled en het is idd geen toeval
http://www.dividebyzero.c(...)in-peaks-references/
pi_137938004
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 20:26 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

komt goed volgens mij!

en ja :Y heb toch maar even gegoogled en het is idd geen toeval
http://www.dividebyzero.c(...)in-peaks-references/
Grappig, wist ik niet ^O^
Gaat geheid goedkomen... Laat je je definitieve mening nog even weten? :)
Tails tell tales
pi_137938351
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 20:35 schreef Forbry het volgende:

[..]

Grappig, wist ik niet ^O^
Gaat geheid goedkomen... Laat je je definitieve mening nog even weten? :)
:Y
maar kan nog wel effe duren, ben pas bij 6 :P
pi_137938660
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 20:40 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

:Y
maar kan nog wel effe duren, ben pas bij 6 :P
Dat maakt niet uit, ben gewoon wel benieuwd. Nogmaals, veel plezier! :)
Tails tell tales
pi_137949675
Ik wil goodfilm movies/series... Heb net downton, Pride & Predujice, White queen en the dutchess gezien.. Nog aanrades? beetje zelfde categorie als deze
pi_137955043
Bernie. O+.
Verrassend goede film. Geniaal dat een waargebeurde moord tot film met redelijk wat, en bij vlagen best zwarte, humor is verfilmd.
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:31:46 #64
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_137959285
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 23:35 schreef Sandous het volgende:
Ik wil goodfilm movies/series... Heb net downton, Pride & Predujice, White queen en the dutchess gezien.. Nog aanrades? beetje zelfde categorie als deze
Jerry Maguire past ook wel?
pi_137959386
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 23:35 schreef Sandous het volgende:
goodfilms?

In dat rijtje zou The Tudors wel passen denk ik, als je voor de kostuumdrama's gaat
pi_137962862
https://www.facebook.com/(...)0472401727628&type=1
Eerste keer dat ik een Amerikaanse serie een dag na de uitzending legaal kan gaan kijken.
Netflix is lekker bezig!

Voor wie denkt: Fargo, die film is toch allang uit? Het is een serie gebaseerd op Fargo en ook van de gebroeders Coen.

FX heeft al een tiental teasers online gezet, en deze maken mij persoonlijk ontzettend nieuwsgierig.
https://www.youtube.com/p(...)iHFEWJCFqfR3KCMfBYXk
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:23:16 #67
8369 speknek
Another day another slay
pi_137964062
Ik zie het nut van deze serie niet zo. Wacht de reviews wel af denk ik.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_137964284
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:23 schreef speknek het volgende:
Ik zie het nut van deze serie niet zo. Wacht de reviews wel af denk ik.
Het is een nieuw verhaal in dezelfde toon als Fargo, niet filmverhaal van Fargo opgesplitst in 10 afleveringen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:33:32 #69
423049 Morpheus32
Take the red pill
pi_137964367
quote:
2s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:36 schreef Apostrof het volgende:
Eerste keer dat ik een Amerikaanse serie een dag na de uitzending legaal kan gaan kijken.
Netflix is lekker bezig!

Voor wie denkt: Fargo, die film is toch allang uit? Het is een serie gebaseerd op Fargo en ook van de gebroeders Coen.

FX heeft al een tiental teasers online gezet, en deze maken mij persoonlijk ontzettend nieuwsgierig.
Alleen Martin Freeman en Billy Bob Thornton zijn al reden om te kijken
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:34:47 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_137964404
Ik ben heel benieuwd!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_137964550
heb from dusk till dawn gekeken, de pilot. viel me niet tegen, jammer dat er pas 1 aflevering opstaat.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 20 maart 2014 @ 13:39:16 #72
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_137964567
quote:
Netflix is lekker bezig!

Kan nu ook al met From Dusk till Dawn
pi_137964574
Ze zijn daar goed bezig om allerlei nieuwe series aan te kopen, eerst Dusk Till Dawn en nu Fargo. Beide series was ik wel nieuwsgierig naar, wel fijn als ze dan gelijk met America incl subs te kijken zijn.

Fargo behoort tot mn favoriete films en deze cast is ook niks mis mee, dat de broertjes Coen er zijdelings ook aan mee werken zorgt er ook voor dat film niet verkracht wordt, en fx maakt over het algemeen steeds goede misdaadseries. Kortom, ben benieuwd
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:40:21 #74
423049 Morpheus32
Take the red pill
pi_137964603
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:38 schreef perro. het volgende:
heb from dusk till dawn gekeken, de pilot. viel me niet tegen, jammer dat er pas 1 aflevering opstaat.
Inmiddels 2 :)
pi_137964707
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:40 schreef Morpheus32 het volgende:

[..]

Inmiddels 2 :)
nice. :9
vanavond eens kijken dan.
pi_137964749
Gisteravond na Bernie eens aan Sword Art Online begonnen. Best een leuke anime tot nu toe. Meteen de eerste 8 afleveringen gekeken (van de 25 :P).
pi_137965035
quote:
Netflix is lekker bezig!

Mij ook... kan echt nog wel eens een hele goede/leuke serie gaan worden als ik dit zo zie!
Tails tell tales
pi_137983474
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:38 schreef perro. het volgende:
Deel 2 is er gisteren opgezet en heb ik gisteren gekeken waarschijnlijk is dus dat elke week een nieuwe is.
pi_137984732
Ik probeer net Unblock-US even en wat me opvalt is dat je daar niet per apparaat kunt instellen welke regio je wilt kijken. Ik vond het zo handig dat je met Unlocator op de PS3 de US en op de AppleTv de UK regio kon kijken. Maar ja, het is wel goedkoper, zoals iemand hier pas vertelde.
anonieme razernist
  donderdag 20 maart 2014 @ 22:28:57 #80
423049 Morpheus32
Take the red pill
pi_137985346
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:56 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Deel 2 is er gisteren opgezet en heb ik gisteren gekeken waarschijnlijk is dus dat elke week een nieuwe is.
Dat is niet waarschijnlijk, maar dat is zeker zo :)
pi_137986934
Sinds december is er een WDTV update (wordt niet automatisch gevonden).
Maakt Netflix stukken sneller met opstarten.
http://www.wdc.com/wdproducts/updates/?family=wdfwdtv_live_g3
  Admin vrijdag 21 maart 2014 @ 00:01:44 #82
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_137989911
Net Kick-Ass gekeken, onverwacht grappig.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_138000784
Paar dagen geleden begonnen met Suits. Weer eens wat anders, maar erg leuke serie tot nu toe ^O^
pi_138001331
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 00:01 schreef yvonne het volgende:
Net Kick-Ass gekeken, onverwacht grappig.
Hoop dat deel 2 binnenkort wordt toegevoegd.
pi_138001461
Vol verwachtingen aan Orphan Black begonnen, maar denk dat ik er nu na 1 ep al mee stop. Vond het niet bovengemiddeld en dat 1 van de hoofdrolspelers een nicht van de hoogste categorie is, helpt ook niet bepaald mee.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 12:49:29 #86
319979 Fok-it
All is well
pi_138001522
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:48 schreef Nickske1912 het volgende:
Vol verwachtingen aan Orphan Black begonnen, maar denk dat ik er nu na 1 ep al mee stop. Vond het niet bovengemiddeld en dat 1 van de hoofdrolspelers een nicht van de hoogste categorie is, helpt ook niet bepaald mee.
:') dus omdat een hoofdrolspeler een nicht is kijk je niet verder?

Goeie serie hoor.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_138001667
Arthur en de minimoys toegevoegd ^O^
pi_138001711
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

:') dus omdat een hoofdrolspeler een nicht is kijk je niet verder?

Goeie serie hoor.
Omdat ik de pilot niet bovengemiddeld vind, zoals ik al zei. En ja, ik vind DEZE nicht zwaar irritant. Helemaal als hij zoveel in beeld blijft komen als in de eerste ep.
pi_138001784
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:53 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Omdat ik de pilot niet bovengemiddeld vind, zoals ik al zei. En ja, ik vind DEZE nicht zwaar irritant. Helemaal als hij zoveel in beeld blijft komen als in de eerste ep.
Moet je dan ook een beetje kokhalsen? Dat je het zo weer inslikt?
  vrijdag 21 maart 2014 @ 13:02:45 #90
319979 Fok-it
All is well
pi_138002044
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:53 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

De pilot van Breaking Bad was ook niet bijzonder. Je kan niet afgaan op 1 aflevering.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_138002080
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:55 schreef Leonos het volgende:

[..]

Moet je dan ook een beetje kokhalsen? Dat je het zo weer inslikt?
Ja Leonos, precies zoals jij het omschrijft.
pi_138002114
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 13:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

De pilot van Breaking Bad was ook niet bijzonder. Je kan niet afgaan op 1 aflevering.
De pilot was al direct briljant juist.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 13:05:13 #93
319979 Fok-it
All is well
pi_138002132
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De pilot was al direct briljant juist.
Ik ken veel mensen die het eerste seizoen nauwelijks doorkwamen en hem daarna pas goed begonnen te vinden dus.
pi_138002142
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 13:03 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Ja Leonos, precies zoals jij het omschrijft.
^O^
pi_138002151
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 13:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik ken veel mensen die het eerste seizoen nauwelijks doorkwamen en hem daarna pas goed begonnen te vinden dus.
Dat kan uiteraard!
Ben het er verder ook wel mee eens natuurlijk dat je een serie niet na 1 aflevering al moet afschrijven, alhoewel ik mij daarzelf ook weleens schuldig aan heb gemaakt. (Sons of Anarchy)
pi_138002430
quote:

[..]

Geldt ook voor mij dit. Ik begon het halverwege seizoen 2 pas echt top te vinden. Maar goed, itt Orphan Black was er bij Breaking Bad geen hoofdrolspeler die me echt zwaar tegenstond.
pi_138002509
quote:

[..]

Heb ik veel gelezen idd, maar ik was meteen verkocht en vond (heel) seizoen 1 juist één van de betere seizoenen.

Ik "gun" een serie altijd minstens 2 afleveringen, bij aanhoudende twijfel één heel seizoen.

Overigens vind ik zelf dat de pilot van Orphan Black een prima afspiegeling is van de rest van de serie. Er komt natuurlijk meer schot in het verhaal, maar de kwaliteit wordt niet beter ofzo :N
Tails tell tales
pi_138003916
Voor het geval er hier tóch meer mensen met hetzelfde probleem zijn:

Bij mij loopt Netflix (nog steeds) geregeld vast en uiteindelijk krijg ik dan de melding dat ik Silverlight moet verwijderen en herinstalleren. Een heel gedoe, maar ja... ik deed het iedere keer maar weer en dat werkte op zich ook wel.
Bij toeval ben ik er echter achtergekomen dat het probleem mogelijk helemaal niet in Silverlight zit of in ieder geval dat het ook op te lossen is door van land te verwisselen met behulp van Mediahint of Hola en daarna weer terug te gaan naar het gewenste land. Ik heb de indruk dat ik éérst Netlfix US een keer geladen moet hebben en dan pas naar een ander land kan gaan (laad ik "gewoon" Netflix NL als eerste, dan loopt de boel vast), maar dat weet ik (nog) niet 100% zeker. Hoe dan ook, nog steeds geen vlekkeloze bedoening, maar op deze manier is het wel een heel stuk minder omslachtig op te lossen. :)
Tails tell tales
pi_138022230
Ik zit nog steeds op Mad men seizoen 6 te wachten. Duurt wel erg lang voordat die een keer verschijnt.
pi_138034958
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik zit nog steeds op Mad men seizoen 6 te wachten. Duurt wel erg lang voordat die een keer verschijnt.
Planning is 30 maart.
pi_138035000
  zaterdag 22 maart 2014 @ 14:59:33 #102
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_138041587
Zijn er meer mensen die problemen met Mediahint. Ik krijg alleen nog maar de Nederlandse Netflix.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_138041736
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 11:59 schreef Aether het volgende:

[..]

Planning is 30 maart.
Top dank voor het delen!
  zaterdag 22 maart 2014 @ 19:47:39 #104
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_138051839
Eta voor greys anatomy s10 voor mijn ega iemand?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Redactie Frontpage zaterdag 22 maart 2014 @ 19:53:27 #105
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_138052020
Ik hield al van Netflix, maar met de Chromecast erbij ben ik helemaal verliefd O+
With four other people
And aliens
pi_138054096
Ugghhh Crash begin gekeken maar halverwege gestopt, wat een ontzettende nare en deprimerende film, ik was niet van een plan film te gaan kijken die me gewoon aan het schelden naar het scherm bracht ..... bah
pi_138054153
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Aangezien daar nog een paar afleveringen van moeten worden uitgezonden kan dat misschien nog wel even duren.
pi_138055191
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Waarschijnlijk pas vanaf augustus/september.
  zondag 23 maart 2014 @ 08:17:18 #110
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_138065554
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 11:59 schreef Aether het volgende:

[..]

Planning is 30 maart.
Waar haal jij die informatie vandaan? Ik vind het namelijk het grootste minpunt dat Netflix weinig inzicht geeft wanneer nieuwe afleveringen van series er op komen. Bijv. Hell on Wheels seizoen 3 heb ik nu maar gedownload, omdat het nog niet op Netflix staat en ik ook niet kan achterhalen wanneer het er wel op komt.
pi_138067793
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:48 schreef Nickske1912 het volgende:
Die serie vond ik juist geweldig... Kon niet thuiskomen of Netflix moest weer aan. (eten was niet meer belangrijk :P)
Maar goed ik heb ook geen homo complex.
  zondag 23 maart 2014 @ 11:38:58 #112
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138068011
iemand al enig idee wat het opheffen vande nederlandse netneutraliteit gaat betekenen voor netflix, las dat ziggo iig het plan heeft extra te laten gaan betalen voor netflix?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_138068070
quote:
3s.gif Op zondag 23 maart 2014 11:38 schreef Re het volgende:
iemand al enig idee wat het opheffen vande nederlandse netneutraliteit gaat betekenen voor netflix, las dat ziggo iig het plan heeft extra te laten gaan betalen voor netflix?
Dat gaat Ziggo een hoop klanten kosten als niet alle providers dat gaan invoeren.
  zondag 23 maart 2014 @ 11:43:09 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138068111
quote:
3s.gif Op zondag 23 maart 2014 11:38 schreef Re het volgende:
Hoe moet dat dan in zijn werk gaan als ik in principe overal kan kijken, ook als ik elders op het netwerk van een andere provider zit?
  zondag 23 maart 2014 @ 11:48:55 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138068235
Niet de gebruiker, maar de aanbieder zou dan moeten betalen:

quote:
Kabelmaatschappij Ziggo overweegt internetdiensten als Netflix geld te vragen voor gegarandeerde toegang tot kabelabonnees.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-om-extra-betaling/
  † In Memoriam † zondag 23 maart 2014 @ 11:56:16 #116
43556 miss_dynastie
pi_138068426
Hetgeen er ook toe kan leiden dat Netflix weigert en hun diensten niet meer aanbiedt aan Ziggo-abonnees, wat Ziggo ook weer een hoop klanten gaat kosten :)

Ik kijk the 4400... wat een bazenserie!
  zondag 23 maart 2014 @ 11:58:24 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138068461
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Hetgeen er ook toe kan leiden dat Netflix weigert en hun diensten niet meer aanbiedt aan Ziggo-abonnees, wat Ziggo ook weer een hoop klanten gaat kosten :)
True. Denk dat zoiets alleen kan 'werken' als alle providers hierin meegaan.
pi_138082659
pi_138083378
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 11:41 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dat gaat Ziggo een hoop klanten kosten als niet alle providers dat gaan invoeren.
nee, dat denk ik niet. want upc gaat ziggo overnemen, dus heeft upc straks verreweg het grootste aandeel.

als netneutraliteit weer teniet gedaan wordt zul je wel speciale netflixabbo's krijgen. en dan gaan de concurrenten van upc heus wel mee.
pi_138107175
Bar Rescue op Netflix Canada ontdekt, een soort van Gordon Ramsay's Kitchen Nightmares maar dan over bars/clubs.

Wel tof !
pi_138107206
24 staat nog tot 1 april op Netflix USA :o

Zal wel verlengd worden toch? Anders wijk ik wel uit naar de Canadese Netflix.
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 24 maart 2014 @ 11:05:35 #122
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_138107763
Nu unlocator een betaalversie is geworden ben ik aan het bekijken of Unblock-US of Unlocater de beste optie is.
Unlocator doet een onplezierige toevoeging van 25% VAT, die zie ik niet bij Unblock. Bij Unblock zie ik ook alleen $4,99 per maand, is dat het enige abo dat zij hebben of doen ze ook aan 12 maanden abo's?

Wil iemand zijn ervaringen met Unblock delen? Ik heb unlocator in de beta gebruikt en dat werkt prima, maar de VAT vind ik nu wel hoog.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_138107779
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:05 schreef HuubTuub het volgende:
Nu unlocator een betaalversie is geworden ben ik aan het bekijken of Unblock-US of Unlocater de beste optie is.
Unlocator doet een onplezierige toevoeging van 25% VAT, die zie ik niet bij Unblock. Bij Unblock zie ik ook alleen $4,99 per maand, is dat het enige abo dat zij hebben of doen ze ook aan 12 maanden abo's?

Wil iemand zijn ervaringen met Unblock delen? Ik heb unlocator in de beta gebruikt en dat werkt prima, maar de VAT vind ik nu wel hoog.
unblock-us > alle alternatieven

In mijn ervaring.
En je betaalt inderdaad 5 dollar per maand, wordt via paypal van mijn rekening afgeschreven.
pi_138107840
quote:

unblock-us werkt helemaal top.

Die $5 is het enige abonnement dat ze hebben. Is maandelijks opzegbaar. En is omgerekend ¤3,75 ongeveer.
  maandag 24 maart 2014 @ 11:09:36 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138107856
Ik maak al een poos gebruik van Unblock en ben enorm over deze dienst te spreken. Zonder haperen heb ik de hele Netflix-wereld binnen bereik en dat voor nog geen vier euro per maand.
  maandag 24 maart 2014 @ 11:10:46 #126
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_138107893
top! dank voor jullie snelle reacties. Ik ga hier eens beginnen met de trial en alles instellen.
  maandag 24 maart 2014 @ 11:16:15 #127
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_138108053
quote:

[..]

Je bluray speler kan het zelf niet aan?
Ik heb een panasonic waar het wel op draait.
Het is wel erg traag, heb ook een Minix Neo X5 waar XBMC en NetFlix op draait.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
  maandag 24 maart 2014 @ 11:16:42 #128
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_138108064
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:09 schreef Copycat het volgende:
Ik maak al een poos gebruik van Unblock en ben enorm over deze dienst te spreken. Zonder haperen heb ik de hele Netflix-wereld binnen bereik en dat voor nog geen vier euro per maand.
Helemaal mee eens *O*

Kwam op de PS4 Netflix de optie 'Max' tegen. Op basis van van een aantal vragen (die ze presenteren als een gameshow _O-) krijg je dan een advies voor een bepaalde film (volledig afgestemd op je humeur en smaak). Toffe toevoeging ^O^
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_138108121
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:16 schreef Maraca het volgende:
Kwam op de PS4 Netflix de optie 'Max' tegen. Op basis van van een aantal vragen (die ze presenteren als een gameshow _O-) krijg je dan een advies voor een bepaalde film (volledig afgestemd op je humeur en smaak). Toffe toevoeging ^O^
Wel tof, maar Max heeft mij nog nooit aan iets geholpen. :P
  maandag 24 maart 2014 @ 11:22:35 #130
134538 chansadres
Black & White
pi_138108229
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:16 schreef DiRadical het volgende:

[..]

Je bluray speler kan het zelf niet aan?
Ik heb een panasonic waar het wel op draait.
Het is wel erg traag, heb ook een Minix Neo X5 waar XBMC en NetFlix op draait.
Zoals in een postje eerder gezegd:
quote:
Dus nee :'(
Steppin out tonight
  maandag 24 maart 2014 @ 11:30:29 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138108422
Dat bleek toch een storm in een glas water?
Staat hier ook ergens.
  maandag 24 maart 2014 @ 11:53:15 #132
134538 chansadres
Black & White
pi_138109073
quote:
5s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef Copycat het volgende:
Dat bleek toch een storm in een glas water?
Staat hier ook ergens.
Voor nu nog wel maar bij een major update bij Netflix is er wel een probleem. Dus het probleem is niet weg. Netflix kon alleen zeggen dat ik er in ieder geval een half jaar geen last van zou hebben.
Steppin out tonight
  maandag 24 maart 2014 @ 11:55:17 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138109130
Ah okay.

Ik ben erg te spreken over Apple tv.
pi_138109210
quote:
Een vraagje:
WDTV live mediaplayer.
  maandag 24 maart 2014 @ 12:17:20 #135
62913 Blik
The one and Only!
pi_138109757
Vraagje. Zit deze heel week in Finland en wel Netflix kijken op de hotelkamer. Alleen zit ik met het probleem dat Netflix dan alleen Scandinavische ondertiteling-opties geeft (en Engels). Is er een work-around hiervoor zodat ik gewoon NL-ondertiteling kan krijgen?
  maandag 24 maart 2014 @ 12:22:23 #136
134538 chansadres
Black & White
pi_138109925
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:17 schreef Blik het volgende:
Vraagje. Zit deze heel week in Finland en wel Netflix kijken op de hotelkamer. Alleen zit ik met het probleem dat Netflix dan alleen Scandinavische ondertiteling-opties geeft (en Engels). Is er een work-around hiervoor zodat ik gewoon NL-ondertiteling kan krijgen?
Zoals in vorige topic gemeld:
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 08:26 schreef chansadres het volgende:

[..]

Je account is voor alle landen geldig. Als je dus in het buitenland Netflix opstart dan krijg je dus de Netflix van dat land te zien. Enige manier om NL ondertiteling te krijgen is via Hola en dan ipv Amerikaanse settings, de Nederlandse gebruiken.
Steppin out tonight
pi_138110326
quote:
Unlocator is een Deens bedrijf en rekenen daarom (moeten) BTW doorrekenen voor EU-klanten.
  maandag 24 maart 2014 @ 12:50:45 #138
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_138110694
dat maakt het nog steeds niet plezierig...
  maandag 24 maart 2014 @ 13:04:49 #139
62913 Blik
The one and Only!
pi_138111106
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:22 schreef chansadres het volgende:

[..]

Zoals in vorige topic gemeld:

[..]

Ah, dat had ik niet gelezen. Thanks!
pi_138112886
Homeland s2 *O*
pi_138113249
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:01 schreef I.C.O.N. het volgende:
Homeland s2 *O*
Ik krijg ook net de pushmelding idd :)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 16:27:04 #142
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_138159283
Iemand een cheapskate dns? Geen trek om te betalen.

Ps3 en appletv

[ Bericht 20% gewijzigd door SosuaCafe op 25-03-2014 16:50:44 ]
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_138161534
pi_138162562
Aanraders wbt series een beetje in het straatje van BB/Mad Men/True Detective/House of Cards? Diepe verhalen, karakterontwikkelingen etc.
If not now, then when.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 19:16:14 #145
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_138165387
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 18:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aanraders wbt series een beetje in het straatje van BB/Mad Men/True Detective/House of Cards? Diepe verhalen, karakterontwikkelingen etc.
white collar is wel leuk, orange is the new black, the following en SUITS!
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 25 maart 2014 @ 20:00:49 #146
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_138167658
quote:
Boardwalk Empire.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 20:01:40 #147
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_138167706
quote:
Homeland. Geniale serie, en seizoen twee staat sinds een paar dagen op netflix! Verder wat hier boven al genoemd is.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 20:25:41 #148
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_138168791
Aan dat Hola heb je helemaal niks. Als je dat aanzet speelt hij niks meer af op Netflix :')
Oh.
pi_138169221
Accused, wat een goede serie! Losse afleveringen met goede acteurs en verhalen. Net de aflevering met Sean Bean en Stephen Graham gezien.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_138169779
Ferry Buellers Day Off staat er..... ik ga nostalgisch mijn spijbeluurtjes herleven
  dinsdag 25 maart 2014 @ 20:50:57 #151
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_138170004
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aan dat Hola heb je helemaal niks. Als je dat aanzet speelt hij niks meer af op Netflix :')
Gebruik Mediahint, 10x beter dan Hola
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 21:10:59 #152
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_138171022
quote:
Justified.
pi_138171552
De hola extensie voor Chrome werkt anders prima :) Sinds gisteren ben ik daarmee via de Amerikaanse Netflix naar Torchwood aan het kijken. Tot nu toe had ik alleen gewoon de NL versie gebruikt, maar er is nog zo veel meer te zien :D
pi_138172048
Thanks guys!
If not now, then when.
pi_138175113
Volop bezig met seizoen 2 van Suits, kom ik er net achter dat seizoen 3 pas eind 2014 naar Netflix NL komt :{
Om nog maar te zwijgen over seizoen 4...
Ik snap dat dit met rechten en dergelijke te maken heeft, maar het is wel een beetje jammer moet ik eerlijk zeggen.
pi_138175528
Ik dacht dat Boardwalk Empire op Netflix stond? Kon het eigenlijk moeilijk geloven gezien het van HBO is.

quote:
13s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:27 schreef Shadeauw het volgende:
Volop bezig met seizoen 2 van Suits, kom ik er net achter dat seizoen 3 pas eind 2014 naar Netflix NL komt :{
Om nog maar te zwijgen over seizoen 4...
Ik snap dat dit met rechten en dergelijke te maken heeft, maar het is wel een beetje jammer moet ik eerlijk zeggen.
Yeah, voor de meest recente shit is Netflix niet ideaal.
If not now, then when.
pi_138175925
Vreemd: De website van Netflix laadt opeens niet meer bij mij in Chrome, maar wel in Firefox. Dit is op meerdere apparaten in huis het geval.
pi_138177602
Ik moet opeens gaan betalen voor unlocater..... ja daaag..... Netflix doet het trouwens bij mij ook niet op de xbox.
pi_138182104
Bij mij doet ie het niet op de xbox en pc
pi_138182325
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:09 schreef Stefanovich het volgende:
Ik moet opeens gaan betalen voor unlocater..... ja daaag..... Netflix doet het trouwens bij mij ook niet op de xbox.
Als je de unlocator DNS nog op je Xbox hebt staan terwijl je niet betaalt werkt t idd niet meer, even de DNS resetten naar de standaard. Heb je iig nog NL Netflix
  Admin woensdag 26 maart 2014 @ 07:13:08 #161
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_138182376
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht dat Boardwalk Empire op Netflix stond? Kon het eigenlijk moeilijk geloven gezien het van HBO is.
En dus staat dat ook niet op Netflix. ;)

Mocht je nog twijfelen, dus.

Je kunt 't vinden op HBO Go.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_138182385
Gister begonnen aan house of cards. Veelbelovend begin ^O^
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 26 maart 2014 @ 09:32:38 #163
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_138183742
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Dat heb ik nu gebruikt en ik zie genoeg titels, maar ik ben alleen de functie "Mijn Lijst" kwijt :P. Dat vind ik best wel irritant.
Oh.
pi_138183835
Ep2 van From Dusk Till Dawn gezien, serietje hoor _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2014 09:37:23 ]
  woensdag 26 maart 2014 @ 09:44:24 #165
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_138184003
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat heb ik nu gebruikt en ik zie genoeg titels, maar ik ben alleen de functie "Mijn Lijst" kwijt :P. Dat vind ik best wel irritant.
Mijn Lijst heb je alleen in de regio waar je betaald
  Redactie Frontpage woensdag 26 maart 2014 @ 09:46:23 #166
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_138184061
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

:?

Ik heb Mediahint gebruikt en ben geswitched naar Hola. En Hola bevalt mij dan weer 10x beter dan Mediahint.

Ik mis bij Netflix nog de mogelijkheid om (half)gekeken afleveringen enzo eruit te mikken als ik ze toch niet zo interessant vind :P
With four other people
And aliens
pi_138184105
quote:
Ik vond Sherlock gaaf.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:03:18 #168
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_138184447
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:46 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik heb Mediahint gebruikt en ben geswitched naar Hola. En Hola bevalt mij dan weer 10x beter dan Mediahint.

Ik mis bij Netflix nog de mogelijkheid om (half)gekeken afleveringen enzo eruit te mikken als ik ze toch niet zo interessant vind :P
Dat snap ik ook niet aan Netflix. Heb je een hele serie gekeken, staat hij weer in je lijstje met seizoen 1, aflevering 1 :? Geef iig een optie om het te verwijderen.

Zit nu Raising Hope te kijken. Heerlijke verstand op 0 serie van de maker van "My name is Earl". De cast van "My name is Earl" komt soms ook als gastrol (muv Kenny, die is vast) voor in de serie. Tot nu toe ben ik Kenny, Joy, "Crabman" en Randy tegengekomen _O-
  Moderator woensdag 26 maart 2014 @ 10:04:49 #169
382129 crew  Donna
pi_138184487
Na een tijdje gaan die half afgekeken afleveringen of seizoen 1, afl 1 er wel uit, maar het is inderdaad behoorlijk irritant.
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:37:10 #170
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_138185276
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Mijn Lijst heb je alleen in de regio waar je betaald
Ooh jammer, vond ik wel een handige tool.
Oh.
  woensdag 26 maart 2014 @ 11:18:00 #171
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_138186250
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:46 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Hola gaf bij mij lag, mediahint niet. Als Hola geen lag bij jou geeft snap ik wel dat je Hola Schiller vindt.
pi_138187521
Wel jammer dat Netflix niet de meest recente dingen heeft. Ik ben best bereid meer dan die 8 euro te betalen als ze ook vaker recente films/series erop zetten. Maar goed, dan maar downloaden. Heb net een HDMI kabeltje gekocht dus laptopje aan de tv en hoppakee.
pi_138187628
Somige dingen lopen best gelijk dr who bv kon ik meteen kijken nadat get op de BBC uitgezonden werd. Maar veel dingen is wachten
pi_138187785
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 07:13 schreef Breuls het volgende:

[..]

En dus staat dat ook niet op Netflix. ;)

Mocht je nog twijfelen, dus.

Je kunt 't vinden op HBO Go.
HBOGo is toch enkel via kabel?

quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Ik vond Sherlock gaaf.
Die wou ik gaan kijken idd, maar hoorde dat sommige dingen onrealistisch zijn.
If not now, then when.
pi_138189037
de eerste dingen worden binnenkort alweer verwijderd, althans ik zie bij The Help staan 'Beschikbaar tot 05-04-14'
pi_138189068
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:01 schreef planethugo het volgende:
de eerste dingen worden binnenkort alweer verwijderd, althans ik zie bij The Help staan 'Beschikbaar tot 05-04-14'
oh,
Ik dacht eerlijk gezegd dat alles wat erop stond gewoon voor altijd online zou blijven.
  woensdag 26 maart 2014 @ 13:39:07 #177
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_138190234
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:01 schreef planethugo het volgende:
Hmm, wel prettig dat ze dat erbij zetten, staat al maanden in mijn lijst om te zien, maar steeds voor iets anders gekozen, nu komt er dus iets meer druk achter :P
pi_138191452
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:02 schreef Soohr het volgende:

[..]

oh,
Ik dacht eerlijk gezegd dat alles wat erop stond gewoon voor altijd online zou blijven.
Jammergenoeg niet. Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik door m'n queue bladerde en dacht "Ik had toch film / serie zus en zo toegevoegd?" Blijkt dat het is verdwenen. Laatst dacht ik eens een flink lange, oude film te kijken. Cleopatra. Zomaar weg, toch nog 3 keer m'n lijst door gelopen om te kijken of ik 'em niet toevallig over het hoofd zag.

Wat dat betreft had het wel handig geweest als ze bijvoorbeeld iets wat verlopen / niet meer beschikbaar is in je lijst hadden laten staan maar dan met een rood kruis erdoor of zo. Zo van "Deze titel is niet meer beschikbaar". Nu heb ik af en toe het idee dat ik gek aan het worden ben.
pi_138191619
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:05 schreef Stefanovich het volgende:
Wel jammer dat Netflix niet de meest recente dingen heeft. Ik ben best bereid meer dan die 8 euro te betalen als ze ook vaker recente films/series erop zetten. Maar goed, dan maar downloaden. Heb net een HDMI kabeltje gekocht dus laptopje aan de tv en hoppakee.
Netflix is dan ook geen Hulu. :P. En wat recente films betreft zal dat eerst via on-demand gaan, en pas daarna op film (verhuur) diensten als Redbox. En dan ooit ergens eens Netflix.
pi_138191706
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

HBOGo is toch enkel via kabel?

[..]

Die wou ik gaan kijken idd, maar hoorde dat sommige dingen onrealistisch zijn.
Sherlock is geniaal.

Cumberbatch en Freeman _O_
pi_138191845
4400 :D
pi_138194006
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:39 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Hmm, wel prettig dat ze dat erbij zetten, staat al maanden in mijn lijst om te zien, maar steeds voor iets anders gekozen, nu komt er dus iets meer druk achter :P
ik heb precies hetzelfde. Maarja ik blijf maar dingen toevoegen in mijn lijst die ik 'ooit wel eens wil kijken' maar als ik dan het scrollen ben kom ik steeds bij dezelfde en denk ik: nee een andere keer :P
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:46:08 #183
423049 Morpheus32
Take the red pill
pi_138194049
Deel 3 van Dusk Till Dawn staat er op ;)
pi_138195769
Ja ik vind deze echt een vette aflevering!
pi_138196598
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 14:31 schreef saab99 het volgende:
4400 :D
Ik kreeg na een tijdje wel genoeg van deze serie,
het grote verhaal gaat me ietsjes te traag.
pi_138198075
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:02 schreef Soohr het volgende:

[..]

Ik kreeg na een tijdje wel genoeg van deze serie,
het grote verhaal gaat me ietsjes te traag.
Ik heb alleen de eerste twee afleveringen gezien die op zich wel goed waren.
Had wel het idee dat het een serie was die eindeloos verlengd kon worden zonder dat het verhaal veel duidelijker werd.
pi_138198845
Hallon, even een vraagje, ik krijg bij sommige films de ondertiteling bovenaan het scherm, maar ik wil het onderin hebben.
Is dit te veranderen? Of is dat per film anders.
oi mate
pi_138199059
Zit middenin Sons of Anarchy, heb nog een poosje te aan gelukkig 8-)
pi_138211012
Verdorie - de licentie van 24 gaat verlopen. Wilde eigenlijk nog eens een flinke herhaling van alle oude seizoenen doen als voorbereiding op de herstart met het nieuwe seizoen.
  donderdag 27 maart 2014 @ 09:40:19 #190
37295 Luigi
mario pls
pi_138218552
Heb mijn unblock-us subscription opgezegd. Merkte dat ik alleen nog maar in de NL Netflix zat, daar is al zoveel te zien en in te halen. Ben er wel tevreden mee as-is, heb steeds minder tijd om te kijken ook.
pi_138220010
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:40 schreef Luigi het volgende:
Heb mijn unblock-us subscription opgezegd. Merkte dat ik alleen nog maar in de NL Netflix zat, daar is al zoveel te zien en in te halen. Ben er wel tevreden mee as-is, heb steeds minder tijd om te kijken ook.
ik gebruikte tunlr maar ik switch ook helemaal niet meer naar de amerikaanse dus mis het totaal niet. Heb nog redelijk wat in mijn lijst staan op de nederlandse netflix, waaronder al lang The Tudors waar ik nog niet aan begonnen ben. Bovendien nog de pc via het netwerk aan de tv gekoppeld waar ik nog een shitload aan (voor mij) nieuwe series op heb staan en dagelijks weer wat nieuws binnenhaal, en dan zijn er nog de lopende series waar ik elke week wel van alles van kan bijkijken. En dan is er nog teveel voetbal op tv. En oh ja ik kom ook nog wel eens buiten de deur :')

Kortom, de komende 10 jaar kan ik wel vooruit. Ook zonder amerikaanse versie :P
pi_138220080
Ik wil ook Canada en Zweden erbij hebben, beiden hebben vaak nieuwere films dan NL of USA.

Dus ik blijf vrolijk unblocken. :P
pi_138220267
In principe heeft de nl versie zat om te kijken,
Zag wel dat de USA versie een overdosis aan horror films heeft die op imdb tussen de 2 en 4 scoren.
Die zijn vaak wel vermakelijk
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:03:30 #194
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_138220512
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wil ook Canada en Zweden erbij hebben, beiden hebben vaak nieuwere films dan NL of USA.

Geen Engelse ondertiteling op de Zweedse netflix -O-
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_138220516
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:03 schreef gniffie het volgende:

[..]

Geen Engelse ondertiteling op de Zweedse netflix -O-
Dat boeit mij niet zoveel. :)
  FOK!fotograaf donderdag 27 maart 2014 @ 13:31:32 #196
364681 over_hedge
pi_138224375
ww2 in kleur _O_ _O_ Wat een goede serie/docu! Zoveel nieuwe dingen geleerd over ww2
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_138224518
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:49 schreef Aether het volgende:
Had wel het idee dat het een serie was die eindeloos verlengd kon worden zonder dat het verhaal veel duidelijker werd.
Zo "eindigt" de serie ook helaas :'(
  donderdag 27 maart 2014 @ 13:36:13 #198
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_138224531
Ik heb nu HIMYM seizoen 8 maar gedownload, kon niet langer wachter :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_138224584
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:35 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Zo "eindigt" de serie ook helaas :'(
Ik kreeg een beetje ‘X-Files’-gevoel erbij.
Toch goed ingeschat ;)
pi_138225195
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:

ik kijk eigenlijk nauwelijks een film op netflix omdat ik de meeste wel gezien heb. Alleen films die ik tegenkom en die ik ooit eens wilde kijken maar uit het oog verloren was heb ik gekeken of aan mijn lijst toegevoegd :)
pi_138225279
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik kijk eigenlijk nauwelijks een film op netflix omdat ik de meeste wel gezien heb. Alleen films die ik tegenkom en die ik ooit eens wilde kijken maar uit het oog verloren was heb ik gekeken of aan mijn lijst toegevoegd :)
Kijk vooral veel oude klassiekers die ik al tig jaar niet meer had gezien, maar soms dus ook weleens een nieuwe. :)
pi_138225715
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Kijk vooral veel oude klassiekers die ik al tig jaar niet meer had gezien, maar soms dus ook weleens een nieuwe. :)
dat wil ik ook altijd maar zoals gezegd ben ik dan net in de stemming om iets anders te kiezen dat ik nog niet gezien heb :)
pi_138225726
from dusk till dawn. ^O^
wat een fucking bazenserie. 8-)
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:22:43 #204
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_138231615
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 10:54 schreef Soohr het volgende:
In principe heeft de nl versie zat om te kijken,
Zag wel dat de USA versie een overdosis aan horror films heeft die op imdb tussen de 2 en 4 scoren.
Die zijn vaak wel vermakelijk
Ik zag daar inderdaad nogal veel zombie\infected films.
Die scoren wel vaker tussen de 2 en 4 op de IMDB en kunnen zeker vermakelijk zijn.

Daarnaast staan er ook veel echt oude films uit de jaren 20 zoals Pantserkruiser Potemkin van Eisenstein en volgens mij ook Metropolis van Fritz Lang.
Moet je wel van houden natuurlijk :)
pi_138242346
Ohhhh please Netflix zet meer 80 's tienerfilms erop. Ferris Buellers day off nu aan het kijken . Hopelijk gooien ze Pretty in the Pink en Breakfast club er ook op
  donderdag 27 maart 2014 @ 21:41:41 #206
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_138242508
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:22 schreef DiRadical het volgende:

[..]

Ik zag daar inderdaad nogal veel zombie\infected films.
Die scoren wel vaker tussen de 2 en 4 op de IMDB en kunnen zeker vermakelijk zijn.

Daarnaast staan er ook veel echt oude films uit de jaren 20 zoals Pantserkruiser Potemkin van Eisenstein en volgens mij ook Metropolis van Fritz Lang.
Moet je wel van houden natuurlijk :)
Metropolis? :D Dat moet ik snel checken dan. Welke muziekversie?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_138244921
Geen american horrorstory seizoen 2 grrrrr :(
Netflix nept ons!
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:23:54 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138245100
quote:
99s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:41 schreef FritsFlits het volgende:

Metropolis? :D Dat moet ik snel checken dan. Welke muziekversie?
Zowel de originele, restored versie als de Moroder-versie.
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:25:20 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138245193
Nosferatu staat er ook op.
pi_138245280
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
Ohhhh please Netflix zet meer 80 's tienerfilms erop. Ferris Buellers day off nu aan het kijken . Hopelijk gooien ze Pretty in the Pink en Breakfast club er ook op
Breakfast Club O+
Tails tell tales
  donderdag 27 maart 2014 @ 23:44:29 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138249223
Breakfast Club, Pretty in Pink ... Te zien op Netflix USA.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 09:22:00 #212
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_138254241
quote:
17s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:25 schreef Copycat het volgende:
Nosferatu staat er ook op.
Die heb ik ooit nog bij de bibliotheek geleend (en gekopieerd)
Sommige films uit die tjd zijn al rechtenvrij en kun je daarom ook downloaden bij The Internet Archive.
Zoals Frankenstein van Thomas Edison uit 1910.
Of nog meer Fritz Lang films.
Maar dat is voor de echte film geeks ;)

Ben op Netflix weer begonnen met Extra's in afwachting van het tweede seizoen van Derek.
Beide van en met Ricky Gervais.

[ Bericht 0% gewijzigd door DiRadical op 28-03-2014 10:16:20 ]
  vrijdag 28 maart 2014 @ 09:26:11 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138254311
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:22 schreef DiRadical het volgende:

Die heb ik ooit nog bij de bibliotheek geleend (en gekopieerd)
Sommige films uit die tjd zijn al rechtenvrij en kun je daarom ook downloaden bij The Internet Archive.
Zoals Frankenstein van Thomas Edison uit 1910.
Of nog mee Fritz Lang films.
Maar dat is voor de echte film geeks ;)

Ben op Netflix weer begonnen met Extra's in afwachting van het tweede seizoen van Derek.
Beide van en met Ricky Gervais.
Ik heb de dvd hier in de kast staan. Naast Freaks en Metropolis.
En iets verderop staat Extras en The Office UK.

Bij Derek moest ik een traantje laten om Ricky Gervais. Niet van het lachen, dit keer. Best een vreemde gewaarwording vond ik dat. Ben ook erg benieuwd naar het tweede seizoen.

An idiot abroad staat er trouwens ook op.
pi_138260325
American Horror Story season 2 vanaf vandaag! :)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 14:55:16 #215
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_138263294
bijna klaar met Sons of anarchy ( nou ja die op netflix staan dan)
zeer goede serie,

daarna maar weer eens verzinnen welke serie we dan gaan kijken
is the 4400 wat???
mee bekant vangde gin haas.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 14:58:06 #216
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_138263420
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef kawa4 het volgende:
zeer goede serie,

is the 4400 wat???
4400 vond ik wel goed, alleen verslapte mijn aandacht met elk seizoen wel beetje bij beetje.

Als je Breaking Bad nog niet gezien hebt is dat sowieso een aanrader, ben daar van het weekend mee begonnen en heb geen seconde spijt gehad _O_
  vrijdag 28 maart 2014 @ 15:05:40 #217
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_138263712
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:58 schreef Jovatov het volgende:

Als je Breaking Bad nog niet gezien hebt is dat sowieso een aanrader

ja die vond ik net iets minder

ik heb
Spartacus _O_
lost _O_
Breaking bad
house of card
orange is the new black _O_
Orphan Black _O_
allemaal al gezien
pi_138263782
The Shield
  vrijdag 28 maart 2014 @ 15:21:56 #219
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_138264285
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
The Shield
yep ,we gaan nou voor deze serie

thx voor de tip
pi_138264355
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:21 schreef kawa4 het volgende:

[..]

yep ,we gaan nou voor deze serie

thx voor de tip
Hopelijk vind je het wat, dan heb je 7 seizoenen kijkplezier. :)
pi_138264363
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:05 schreef kawa4 het volgende:

[..]

ja die vond ik net iets minder

ik heb
Spartacus _O_
lost _O_
Breaking bad
house of card
orange is the new black _O_
Orphan Black _O_
allemaal al gezien
Sherlock?
Tails tell tales
pi_138268639
wat ik eigenlijk niet begrijp, en niet meegekregen heb want het zal hier vast wel gemeld zijn; waarom komt from dusk till dawn niet meteen compleet online, waarom een aflevering per week? is toch een netflix original?
  vrijdag 28 maart 2014 @ 18:03:21 #223
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_138269435
quote:
19s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:35 schreef perro. het volgende:
wat ik eigenlijk niet begrijp, en niet meegekregen heb want het zal hier vast wel gemeld zijn; waarom komt from dusk till dawn niet meteen compleet online, waarom een aflevering per week? is toch een netflix original?
Nee is een El Rey original, wat een nieuwe zender in Amerika is mede opgericht door Robert Rodriguez. Netflix heeft alleen de rechten aangekocht voor de buitenlandse gebieden, dus zeggen ze dat het een original is aangezien het hier nog niet te zien is geweest. De serie wordt in Amerika gewoon per week uitgezonden, dus krijgen we hier een Nederland steeds een dag na de uitzending de nieuwe aflevering.
pi_138269481
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 18:03 schreef Tweek het volgende:

[..]

Nee is een El Rey original, wat een nieuwe zender in Amerika is mede opgericht door Robert Rodriguez. Netflix heeft alleen de rechten aangekocht voor de buitenlandse gebieden, dus zeggen ze dat het een original is aangezien het hier nog niet te zien is geweest. De serie wordt in Amerika gewoon per week uitgezonden, dus krijgen we hier een Nederland steeds een dag na de uitzending de nieuwe aflevering.
ah zo. thanks. :)
pi_138270932
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
American Horror Story season 2 vanaf vandaag! :)
*O*
  zondag 30 maart 2014 @ 22:34:56 #226
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_138344749
Kr jg net een mailtje dat Mad Men seizoen 6 nu beschikbaar is!
  zondag 30 maart 2014 @ 22:41:54 #227
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_138345130
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef kawa4 het volgende:
zeer goede serie,

is the 4400 wat???
white collar.. Krijg je echt geen spijt van. Suits ook leuk.
4400 is aan get begin leuk, daarna raken ze de draad kwijt.
pi_138345286
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:34 schreef Aventura het volgende:
Klopte de planning toch :)
TV / Netflix #18 We blijven kijken
  zondag 30 maart 2014 @ 22:45:09 #229
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138345322
De Tweede Wereldoorlog in Kleur
Erg mooie docu over de Tweede Wereldoorlog
Anti-Turkije
pi_138345451
Wanneer breaking bad seizoen 6?
pi_138345478
Ik ben errrrrrrg.. Ik heb seizoen 2 van american horrorstory al weer helemaal gezien.
Binge kijken noemen ze dat toch? |:(
  zondag 30 maart 2014 @ 22:49:58 #232
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_138345602
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Haha. Nooit.
  zondag 30 maart 2014 @ 23:27:12 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138347516
Pff, net via Canada The Snowtown Murders gekeken over een gruwelijke moordbende in een armzalig deel van Australië. Naargeestige, bedrukte film.
Heb meteen het boek Killing for Pleasure: The Definitive Story of the Snowtown Murders op Amazon besteld. Ik hou wel van morbide naargeestigheid.
pi_138354675
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat is "Better Call Saul"
pi_138355957
Nieuw sinds donderdag in USA en CAN

quote:
USA

Adventure Time: Season 2 (TV, Cartoons, Kids)
Batman: The Brave and the Bold: Season 3 (TV, Cartoons, Kids)
Codename: Kids Next Door: Season 4-6 (TV, Cartoons, Kids)
Courage the Cowardly Dog: Season 3-4 (TV, Cartoons, Kids)
Generator Rex: Season 3 (TV, Cartoons, Kids)
Green Lantern: The Animated Series (TV, Cartoons, Kids)
Jim Norton: Please Be Offended (Standup)
MAD: Season 2 (TV, Comedy)
Mad Men: Season 6 (TV, Drama)
Madoka Magica (Anime)
Mega Shark vs. Mecha Shark (Action)
Regular Show: Season 2 (TV, Animated, Comedy)
Scooby-Doo!: Mystery Incorporated: Season 2 (TV, Cartoons, Kids, Where are you?)
She Is Wow (TV, Drama, Foreign)
The Berlin File (Action, Thriller, Foreign)
The Grim Adventures of Billy & Mandy: Season 3 (TV, Cartoons, Kids)
Vampire Prosecutor: Season 2 (TV, Crime, Drama, Fantasy, Foreign)
White Reindeer (Indie, Drama, Comedy)
Young Justice (TV, Cartoons, Kids)

All Stars (Family, Comedy)
Breakfast with Curtis (Comedy)
Camille Claudel 1915 (Drama, Foreign)
Dark Legacy II (Documentary, Political)
Dear Mandela (Documentary, Political, Foreign)
Girl on a Bicycle (Indie, Romantic, Comedy)
High School Record (Indie, Comedy, Satire)
Jobs (Drama)
K-11 (Thriller)
L.I.E. (Indie, Crime, Drama)
My Brother the Devil (Indie, Drama)
My Engine's Fragile Sound (Horror, Slasher)
Otelo Burning (Drama, Sports, Foreign)
Pup (Family, Adventure)
Surrendered (Drama, Faith)
Tall as the Baobab Tree (Drama)
The Happy Sad (Indie, Drama, Romantic, Gay & Lesbian)
The Light in Her Eyes (Documentary, Social)
The Perfect Wedding (Romantic, Comedy, Gay & Lesbian)
The Pool (Drama, Bollywood)
The Punk Singer (Documentary, Biographical/Kathleen Hanna, Music)
The Silent Army (Documentary, Social, Foreign)
Towheads (Indie, Comedy)

Canada:

2012 (Action, Thriller)
21 (Drama)
Armored (Crime, Thriller)
Did You Hear About the Morgans? (Romantic, Comedy)
Fired Up! (Romantic, Comedy)
Ghost Rider (Action)
Hancock (Action, Comedy)
Sherlock Holmes: A Game of Shadows (Action, Crime, Thriller)
The House Bunny (Comedy)
The International (Thriller)
Pineapple Express (Comedy)
The Stepfather (Horror, Thriller)
Year One (Comedy)
You Don't Mess with the Zohan (Action, Comedy)
Zombieland (Comedy)
pi_138357977
Staat niet veel bij. Zombieland is leuk maar staat ook al bij nl
  maandag 31 maart 2014 @ 12:15:14 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138358103
Mad Men seizoen 6!
Daar keek ik al naar uit.
pi_138358628
Jim Norton: please be offended ga ik zsm kijken

jimmy norton is een sweet boy O+
  maandag 31 maart 2014 @ 12:37:11 #239
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_138358643
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:34 schreef Aventura het volgende:
op de nederlandse is seizoen 6 anders niet te vinden...
kreeg vanmorgen wel een mail dat Trailer Park Boys beschikbaar is
pi_138358707
The Amazing Spider-Man erbij.
  Admin maandag 31 maart 2014 @ 14:16:21 #241
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_138362015
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:39 schreef Beaudelaire het volgende:
Interessant, wel. Die was twee maanden geleden nog bij HBO te vinden en is dus nu al bij Netflix. Lekker snel. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 31 maart 2014 @ 14:52:19 #242
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_138363189
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:39 schreef Beaudelaire het volgende:
Net te laat :P, heb hem vorige week gedownload en bekeken.
  maandag 31 maart 2014 @ 16:35:14 #243
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_138366980

Dit kwam eerst op Comedy Central volgens mij. Best droge serie :')
#FreeHat
pi_138368122
Ja best lang geleden kwam dat op cc. Staat dat ook op de nl netflix?
  maandag 31 maart 2014 @ 17:08:29 #245
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_138368235
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:05 schreef Vinture het volgende:
Ja best lang geleden kwam dat op cc. Staat dat ook op de nl netflix?
ja sinds vandaag,

ook af en toe gezien en inderdaad best geinig. dacht dat dat zo een serie was waar 20 afleveringen per seizoen van gemaakt zijn maar dat valt wel mee, tussen de 6 en 10 per seizoen.

Las ook een tijdje geleden dat Netflix hier nog een vervolg voor gaat maken
pi_138368250
Er zijn ook films van.

Mij lijkt het helemaal niks eigenlijk. :P
  maandag 31 maart 2014 @ 17:44:56 #247
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_138369425
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Er zijn ook films van.

Mij lijkt het helemaal niks eigenlijk. :P
domme aso's die aso dingen doen in een slapstick setting. Leuk voor tussendoor ;)

quote:
Popular Canadian comedy series Trailer Park Boys is being revived for two more seasons, and you'll only be able to watch them on Netflix. The show originally ended after seven seasons in 2007, but fans will be able to stream new episodes beginning this year. Ten new episodes will come to Netflix before the end of 2014, along with all previous seasons of the show (where they aren't already available), three standalone specials, and two full-length films. The deal includes all of Netflix's current markets, meaning subscribers in the UK, Ireland, Netherlands, the Nordics, and Latin America will be able to stream Trailer Park Boys for the first time starting March 31st. (New episodes will arrive at a later date.)
zou leuker zijn als ze Blue Mountain State tot leven wekken
pi_138374600
Seizoen 4 van Downton Abbey niet op Netflix -O-
Tails tell tales
pi_138378068
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]

Dit kwam eerst op Comedy Central volgens mij. Best droge serie :')
J-roc _O_
pi_138393639
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:11:19 #251
104871 remlof
Europees federalist
pi_138394498
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:45 schreef SadPanda het volgende:
De Tweede Wereldoorlog in Kleur
Erg mooie docu over de Tweede Wereldoorlog
Ik zal eens kijken, maar wat een rare episode titels?

-De Gamenzijn Storm
-Rood Zon Ongebreidelde
-Draaiing De Getij

dinsdag 1 april 2014 @ 12:14:51 #252
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138394592
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:11 schreef remlof het volgende:

[..]

-De Gamenzijn Storm
-Rood Zon Ongebreidelde
-Draaiing De Getij

Ja zal wel met Google Translate gedaan zijn maar de ondertiteling klopt wel gewoon.
Anti-Turkije
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:48:20 #254
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_138395480
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:11 schreef remlof het volgende:

[..]

-De Gamenzijn Storm
-Rood Zon Ongebreidelde
-Draaiing De Getij

dat viel mij ook al op ja ,
een iets TE letterlijke vertaling van de engelse titels
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:49:22 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138395505
quote:
Dat is het tweede deel van seizoen vijf.
pi_138395597
Dus er komt geen seizoen 6?
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:54:01 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138395620
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 12:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Dus er komt geen seizoen 6?
Nope.
quote:
In 2011 kondigde AMC aan dat Breaking Bad zijn laatste seizoen zou krijgen. Het seizoen bevat zestien afleveringen die onderverdeeld zijn in twee groepen: deel een, dat uit acht afleveringen bestaat, werd in 2012 uitgezonden. Deel twee werd in de zomer van 2013 uitgezonden.
  dinsdag 1 april 2014 @ 16:52:52 #258
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_138402305
Een shitload aan nieuw spul op Netflix USA sinds vandaag, waaronder Bob's Burgers seizoen 3, 8 seizoenen House MD, en een boel films.
pi_138404157
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Bob's Burgers seizoen 3
Het werd tijd. Heb seizoen 1 en 2 nu wel een keer of 8 gekeken. :').
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:23:24 #260
423049 Morpheus32
Take the red pill
pi_138404915
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:54 schreef OMG het volgende:

[..]

Het werd tijd. Heb seizoen 1 en 2 nu wel een keer of 8 gekeken. :').
Ik vind Bob's Burgers wel grappig, maar ik dacht steeds dat hij Woodhouse zou roepen haha
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:00:13 #261
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_138411491
Ffuuu.. leuke serie 'ontdekt' genaamd The Guild (gaat over spelers van een MMORPG die in dezelfde guild zitten en hun persoonlijke levens raken een beetje verward met hun online leven). Soms een beetje confronterend maar wel erg leuk als MMORPG speler :D Alleen is de serie morgen alweer offline :(
pi_138415130
Geen 3D films aanbieden :')

Daarnaast is het aanbod echt brak.
Zoals geen terminator.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_138415496
quote:
Ook is sinds vandaag '24' verdwenen wegens een exclusieve deal met Amazon.
pi_138415644
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:04 schreef CookieSlikker het volgende:

Zoals geen terminator.
3D. :').
  Forum Admin dinsdag 1 april 2014 @ 22:14:31 #265
35723 crew  GGMM
pi_138415660
quote:

Zoals geen terminator.
3D films :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_138415677
Ben begonnen met de ''Grimm'', het is zo slecht dat het leuk is :')
pi_138415735
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

3D films :')
Wel een 3D tv aanbieden met netflix? :')
pi_138415762
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:14 schreef OMG het volgende:

[..]

3D. :').
Ja? Veel beter dan 2D
pi_138415779
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Ik zou ook gaan janken bij je kabelprovider.
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:17:20 #270
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_138415840
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:14 schreef ThePast het volgende:
Ben begonnen met de ''Grimm'', het is zo slecht dat het leuk is :')
Grimm is geweldig, wordt echt veel en veel beter. Zit zelf al in seizoen 3 :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Forum Admin dinsdag 1 april 2014 @ 22:17:46 #271
35723 crew  GGMM
pi_138415854
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Dat staat vanzelfsprekend los van elkaar. Dat bieden ze gewoon aan om onzekere consumenten over te halen een veel te duren en bovendien 3D :') televisie te laten kopen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:19:32 #272
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_138415938
Dit is als t goed is de hele lijst toevoegingen op Netflix USA

quote:
TV RELEASES

March 30:

Mad Men: Season 6

April 1:

Royal Pains: Seasons 1-4
Bob’s Burgers: Season 3
House, M.D.: The Complete Series

April 3:

Short Poppies: Season 1

MOVIE RELEASES

April 1:

Ali
Alice
Amistad
Barton Fink
Braveheart
Chinatown
Click
Close Encounters of the Third Kind
Commune
Coneheads
Crouching Tiger, Hidden Dragon
Death Wish
Death Wish 2
The Diving Bell and the Butterfly
Dragonslayer
The English Patient
The Fifth Element
Gattaca
Gentlemen Prefer Blondes
Guess Who’s Coming to Dinner
The Heart of the Game
Inventing the Abbotts
Jumanji
Lars and the Real Girl
A League of Their Own
Look Who’s Talking Now
A Man Called Peter
A Marine Story
The Man With One Red Shoe
Mean Girls
The Muppets Take Manhattan
My Bloody Valentine
My Bodyguard
The Naked Gun 2 1/2
Night of the Comet
The Odd Couple
Point Blank
Rabbit Proof Fence
The Robe
Rocky
Rocky II
Rocky III
Rocky IV
Rocky V
The Running Man
Scary Movie 3
See No Evil, Hear No Evil
Sense and Sensibility
Steel Magnolias
Survival of the Dead
The Terminator
The Thomas Crown Affair
Titanic
Wild Things 2
The Yards

April 3:

The Last Days on Mars
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:26:49 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138416376
Guess who's coming to diner.
pi_138416460
quote:

Zoals geen terminator.
Leugens.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_138417190
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Grimm is geweldig, wordt echt veel en veel beter. Zit zelf al in seizoen 3 :)
Goed om te horen! ben benieuwd, vind die helpende blutbad echt ge-wel-dig!
  woensdag 2 april 2014 @ 00:20:07 #276
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_138422583
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:00 schreef Maraca het volgende:
Ffuuu.. leuke serie 'ontdekt' genaamd The Guild (gaat over spelers van een MMORPG die in dezelfde guild zitten en hun persoonlijke levens raken een beetje verward met hun online leven). Soms een beetje confronterend maar wel erg leuk als MMORPG speler :D Alleen is de serie morgen alweer offline :(
Was een van de eerste populaire webseries, dus: https://www.youtube.com/channel/UCt9S9nd8hATsfRjRlrcyklw Staat allemaal op youtube.

Video Game High School is wat dat betreft ook wel een aanrader, staat als het goed is nog wel op netflix.
pi_138424271
Ahh, de 1 April grap. Ik kom net thuis en zet m'n Xbox aan. Netflix start en heeft op het hoofdscherm "Rotisserie Chicken", met de rating die lijkt alsof ik 't 5 sterren heb gegeven.

Is het een meer dan een uur lang een kip draaiend in een oven in de sfeer van The Curious Case of Benjamin Button. :').
pi_138425250
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 01:42 schreef OMG het volgende:
Ahh, de 1 April grap. Ik kom net thuis en zet m'n Xbox aan. Netflix start en heeft op het hoofdscherm "Rotisserie Chicken", met de rating die lijkt alsof ik 't 5 sterren heb gegeven.

Is het een meer dan een uur lang een kip draaiend in een oven in de sfeer van The Curious Case of Benjamin Button. :').
Ik had dat maar dan met bacon in een pan :')
pi_138428467
Sinds kort heb ik ook Netflix, vermaak me er prima mee :)

Ik loop de laatste tijd echter tegen steeds hetzelfde probleem aan m.b.t. de ondertiteling. Als ik Netflix opstart en ik ga verder met bijvoorbeeld de aflevering van Breaking Bad waar ik ben gebleven, dan is er niks aan de hand en kan ik gewoon Nederlandse ondertiteling selecteren.

Wanneer de aflevering echter is afgelopen, en automatisch overgaat in een nieuwe aflevering ontbreekt direct de ondertiteling, en als ik dan naar het menu ga om de ondertiteling in te stellen ontbreken daar alle ondertitelingsopties.

Pas wanneer ik Netflix in zijn geheel afsluit en weer opstart kan ik bij die nieuwe aflevering weer de Nederlandse ondertiteling aanvinken.

Iemand met hetzelfde probleem? En hoe dit eventueel opgelost kan worden? :)
pi_138428543
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:51 schreef Urquhart het volgende:

Iemand met hetzelfde probleem? En hoe dit eventueel opgelost kan worden? :)
Niet hetzelfde probleem, maar probeer eens in te loggen in je eigen pagina (netflix.nl) en daar je voorkeuren te bekijken m.b.t. ondertitels. Misschien dat je daar iets aan kunt passen?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_138439407
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy
De seksistische nieuwslezer Ron Burgundy moet de roem delen met een ambitieuze en mooie verslaggeefster en dat betekent oorlog binnen en buiten de studio!

Brokeback Mountain
De film vertelt het verhaal van twee mannen die elkaar ontmoeten in 1963 en een band aangaan. Jaren later brengt een hernieuwde kennismaking hun leven aan het wankelen.

Defiance
Nadat een oorlog de aarde heeft verwoest, moeten buitenaardse wezens en mensen zij-aan-zij leven in hun poging om te overleven en een nieuwe samenleving op te bouwen.

Gossip Girl
Kristen Bell is de actrice achter de stem van een anonieme blogger uit deze populaire serie die zich afspeelt op een exclusief internaat in New York.

Gun
In Detroit stijgen de misdaadcijfers. De verantwoordelijke is wapenhandelaar Rich. Tijdens een bloederige straatoorlog doet Rich een schokkende ontdekking!

Hunters The
Wat als alle mythische voorwerpen, van het Gulden Vlies van Jason tot de glazen muiltjes van Assepoester, echt zijn en worden beschermd door een geheim genootschap?

Ripper Street
Het is zes maanden geleden sinds Jack the Ripper heeft toegeslagen en Oost-Londen hoopt dat de terreur nu eindelijk voorbij is.
pi_138441127
Ripper Street en Defiance _O_
pi_138442430
Ripper Street gedeeltelijk voorbij zien komen op Fox TV, wel aardig opzich. Wellicht Defiance maar eens uitproberen binnenkort.
pi_138447719
Ik heb Media Hint voor Chrome geďnstalleerd, ik kan alleen niks afspelen. Hij blijft laden, om vervolgens een foutmelding te geven. Iemand?
Live for now, forget forever
pi_138449150
Begonnen met White Collar, maar kan er niet echt in komen... Terwijl ik wel hoge verwachtingen had.
Kan iemand mij vertellen of het niveau een beetje hetzelfde blijft als het eerste deel van seizoen 1, of gaat het nog veranderen?

Suits daarentegen was/is briljant! Het heeft precies de goeie combinatie van drama/humor. Af en toe een beetje zoetsappig en klef, maar de serie heeft wel een lekker tempo. Kijkt gewoon lekker weg. Vind de hoofdpersonen ook veel interessanter dan bij White Collar.
pi_138451658
quote:
99s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:42 schreef Shadeauw het volgende:
Begonnen met White Collar, maar kan er niet echt in komen... Terwijl ik wel hoge verwachtingen had.
Kan iemand mij vertellen of het niveau een beetje hetzelfde blijft als het eerste deel van seizoen 1, of gaat het nog veranderen?

Suits daarentegen was/is briljant! Het heeft precies de goeie combinatie van drama/humor. Af en toe een beetje zoetsappig en klef, maar de serie heeft wel een lekker tempo. Kijkt gewoon lekker weg. Vind de hoofdpersonen ook veel interessanter dan bij White Collar.
White Collar is een typische, luchtige case of the week show. Van begin af aan echt hetzelfde. Als het je niet pakt dan is het gewoon niet je ding. Is een beetje als Burn Notice wat dat betreft, maar dan met oplichters/vervalsers etc ipv spionnen en actie.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_138452602
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

White Collar is een typische, luchtige case of the week show. Van begin af aan echt hetzelfde. Als het je niet pakt dan is het gewoon niet je ding. Is een beetje als Burn Notice wat dat betreft, maar dan met oplichters/vervalsers etc ipv spionnen en actie.
Burn Notice ken ik verder niet, maar dan weet ik denk ik wel genoeg. Zal het sowieso een seizoen de kans geven, anders vind ik het niet "eerlijk" :')
Maar wordt er uberhaupt nog wat gedaan aan character building in die serie?
pi_138452675
quote:
99s.gif Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Burn Notice ken ik verder niet, maar dan weet ik denk ik wel genoeg. Zal het sowieso een seizoen de kans geven, anders vind ik het niet "eerlijk" :')
Maar wordt er uberhaupt nog wat gedaan aan character building in die serie?
Een beetje, maar het stelt heel weinig voor. Ik vind het wel een lekkere zomerserie om af en toe wat eps van te kijken, maar meer is het ook echt niet.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 2 april 2014 @ 21:58:37 #289
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_138452849
Nog steeds geen Boston Legal op netflix
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  donderdag 3 april 2014 @ 11:04:31 #290
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_138464947
Ook maar Unblock-us aangemeld. Schrok nogal van de veiligheidsrisico's die random gratis dns services met zich meenemen.
  donderdag 3 april 2014 @ 13:43:07 #291
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_138469256
quote:
99s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:42 schreef Shadeauw het volgende:

Suits wordt in seizoen drie helaas een romantische dramaserie, een verschil als dag en nacht vergeleken met seizoen 1. White Collar moest ik ook de eerste 2 a 3 eps inkomen, daarna vond ik het leuk. Maar als je al verder bent en je vindt het niks kun je beter afhaken. Het is niet elke episode een nieuwe case en klaar, er komen wel degelijk dingen/verhaallijnen en personen terug maar het is geen serie die heel erg de diepte in gaat.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
  donderdag 3 april 2014 @ 13:44:02 #292
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_138469280
Mozzie *O*
  donderdag 3 april 2014 @ 14:13:58 #293
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138470049
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Suits wordt in seizoen drie helaas een romantische dramaserie, een verschil als dag en nacht vergeleken met seizoen 1. White Collar moest ik ook de eerste 2 a 3 eps inkomen, daarna vond ik het leuk. Maar als je al verder bent en je vindt het niks kun je beter afhaken. Het is niet elke episode een nieuwe case en klaar, er komen wel degelijk dingen/verhaallijnen en personen terug maar het is geen serie die heel erg de diepte in gaat.
suits zat ff in een dipje maar laatste paar afleveringen gaat het weer prima hoor...
pi_138474149
Vraagje waar kan je iedere week zien welke nieuwe films / series erbij zijn gekomen?
  donderdag 3 april 2014 @ 16:36:14 #295
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_138474247
quote:
7s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:33 schreef Dale. het volgende:
Vraagje waar kan je iedere week zien welke nieuwe films / series erbij zijn gekomen?
www.flixfilms.nl, zoals je in de OP had kunnen lezen.
  donderdag 3 april 2014 @ 16:54:31 #296
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_138474942
quote:
3s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:13 schreef Re het volgende:

[..]

suits zat ff in een dipje maar laatste paar afleveringen gaat het weer prima hoor...
Het gaat wat beter, maar nog steeds teveel Mike/Rachel liefdesdrama, Louis liefdesdrama, Jessica liefdesdrama en ook nog Harvey liefdesdrama. Dat van Harvey vond ik de enige die terecht was, ook met het oog op wat ze met Scotty van plan waren en het was eens leuk om Harvey op een andere manier te zien. Voor de rest vind ik het echt een overkill aan lovestories, het mag meer over rechtszaken gaan. De laatste aflevering ging de goede kant op. :)
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
  donderdag 3 april 2014 @ 17:22:17 #297
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138475917
niet te veel spoileren hier hoot dat kan in het suits topic zelf }:|
  donderdag 3 april 2014 @ 18:05:39 #298
423049 Morpheus32
Take the red pill
pi_138477168
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Het gaat wat beter, maar nog steeds teveel Mike/Rachel liefdesdrama, Louis liefdesdrama, Jessica liefdesdrama en ook nog Harvey liefdesdrama. Dat van Harvey vond ik de enige die terecht was, ook met het oog op wat ze met Scotty van plan waren en het was eens leuk om Harvey op een andere manier te zien. Voor de rest vind ik het echt een overkill aan lovestories, het mag meer over rechtszaken gaan. De laatste aflevering ging de goede kant op. :)
Eens!
pi_138477345
What the fuck. Hebben ze "It's Always Sunny in Philadelphia" van Netflix verwijderd?
If not now, then when.
pi_138477427
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What the fuck. Hebben ze "It's Always Sunny in Philadelphia" van Netflix verwijderd?
Wut?? Van de US Netflix?? Ik mag toch hopen van niet?
pi_138477476
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Wut?? Van de US Netflix?? Ik mag toch hopen van niet?
Ja. Ik keek elke dag een paar eps en had hem gewoon in mijn tabblad open staan. Ik refreshte en niks. Ook gezocht in de zoekbalk, ook niks.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')