Daarom moet je niet denken wat je wilt kijken, maar door de app scrollen en iets uitkiezen. Nooit teleurgesteld!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Misschien, maar vaak wil ik iets zien maar is het niet beschikbaar.
Preciesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daarom moet je niet denken wat je wilt kijken, maar door de app scrollen en iets uitkiezen. Nooit teleurgesteld!
Ik zou het echt niet durven/kunnen zeggen. Heb -via Netflix dus- tot nu toe eigenlijk "alleen" Battlestar Galactica, Orphan Black en de eerste 2 afleveringen van House of Cards en Caprica gekeken en ben onlangs met Downton Abbey begonnen. Nog een hele hoop van dingen gezien, die ik (ooit) nog wel wil kijken/proberen (hopelijk blijven die staan)...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef DrNick het volgende:
Ik vind het aanbod wel steeds minder worden.
http://can.whatsnewonnetflix.com/quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:05 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Precies
Ik houd zelf ook flixfilms.nl en Nieuw op Netflix in de gaten. Als er dan iets langskomt wat ik wel een keertje zou willen kijken gooi ik het in mijn lijst.
Zo heb ik nu een dikke twintig films/series die ik sowieso nog een keer wil kijken. Als ik dan zin heb in een filmpje hoef ik maar door m'n lijst te scrollen en kijken waar ik nu zin in heb. Werkt ideaal.
Alles voor 8 euro per maand (twee personen tegelijk kijken). Eerste maand gratis. Wil je met 4 personen tegelijk kijken? 12 euro per maand.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Even een vraagje, ik zit er over te denken om netflix te gaan proberen. Is er ook nog content waar je extra voor moet betalen? Of is alles beschikbaar?
Okéquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Alles voor 8 euro per maand (twee personen tegelijk kijken). Eerste maand gratis. Wil je met 4 personen tegelijk kijken? 12 euro per maand.
Apple TV ofzo, al zijn er vast zat andere oplossingen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:24 schreef chansadres het volgende:
Een vraagje:
Zonet heb ik te horen gekregen dat de Netflix ondersteuning van mijn LG Bluray surround systeem (net 2 jaar oud...) word stopgezet![]()
Nu moet ik dus op zoek gaan naar een apparaatje om aan te sluiten op mijn surround set om Netflix te gaan kijken. Ik heb de volgende eisen: 1080(p/i) en 5.1 surround ondersteuning. Weet iemand welk apparaat ik het beste kan nemen?
Ik gebruikte ze ook, maar nu ze betaald worden zijn ze minder voordelig dan unblock-us. Je betaalt namelijk bij unlocator nog eens 25% btw bovenop de prijzen omdat ze in Denemarken = EU zitten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:32 schreef Aventura het volgende:
Kreeg gister mail van Unlocator. De bčtafase is voorbij, vanaf nu is het betaald. Jammer, maar ik ga het wel doen.
Liever geen Apple wegens een intense haat aan Apple. Toch bedankt. Ik zie nu dat Chromecast naar Nederland komt. Hopen dat ik daar op kan wachten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Apple TV ofzo, al zijn er vast zat andere oplossingen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Liever geen Apple wegens een intense haat aan Apple. Toch bedankt. Ik zie nu dat Chromecast naar Nederland komt. Hopen dat ik daar op kan wachten.
Playstation 3. Gelijk Blueray speler erbij en niet duur meer:)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Liever geen Apple wegens een intense haat aan Apple. Toch bedankt. Ik zie nu dat Chromecast naar Nederland komt. Hopen dat ik daar op kan wachten.
Zoals in eerste post gemeld: ik heb een bluray surround systeem. Ik heb dus enkel het apparaatje nodig voor Netflix. Dan is een Playstation een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:56 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Playstation 3. Gelijk Blueray speler erbij en niet duur meer:)
:pquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:58 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zoals in eerste post gemeld: ik heb een bluray surround systeem. Ik heb dus enkel het apparaatje nodig voor Netflix. Dan is een Playstation een beetje overdreven
WD TV Live of WD TV Playquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Er zijn weet ik hoeveel oplossingen.... Kies er één en klaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:58 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zoals in eerste post gemeld: ik heb een bluray surround systeem. Ik heb dus enkel het apparaatje nodig voor Netflix. Dan is een Playstation een beetje overdreven
Is dat? Ik ken er niet zo veel. Enige die ik krijg gevonden zijn televisies, home cinema systemen, gameconsoles, tablets en telefoons. Allen geen mogelijkheid. Daarnaast heb ik wel de Chromecast gevonden maar voor de rest geen oplossingen dus ik zou ze graag van je willen weten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Er zijn weet ik hoeveel oplossingen.... Kies er één en klaar.
Kun je meteen niet meer kijken of komen er in de toekomst geen updates meer uit?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:24 schreef chansadres het volgende:
Een vraagje:
Zonet heb ik te horen gekregen dat de Netflix ondersteuning van mijn LG Bluray surround systeem (net 2 jaar oud...) word stopgezet![]()
Nu moet ik dus op zoek gaan naar een apparaatje om aan te sluiten op mijn surround set om Netflix te gaan kijken. Ik heb de volgende eisen: 1080(p/i) en 5.1 surround ondersteuning. Weet iemand welk apparaat ik het beste kan nemen?
Dat is een openstaande vraag bij Netflix. Maar op dit moment kan ik nog gewoon kijken. De oude app word nu nog wel ondersteund door Netflix zelf. Maar garantie tot aan de deur. Dit ook omdat de laatste update voornamelijk het UI uiterlijk was. Maar als er een update komt met grotere veranderingen kan het allemaal stoppen. Ik gok dat het niet in enkele dagen zal gebeuren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:02 schreef Aether het volgende:
[..]
Kun je meteen niet meer kijken of komen er in de toekomst geen updates meer uit?
Dat kan (blijkbaar) zo maar?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:24 schreef chansadres het volgende:
Een vraagje:
Er zijn toch talloze alternatieven voor een apparaat als Apple TV? Zoals de WD TV optie die iemand al noemde. En dan heb je nog de Boxee, Roku, apparaten van Netgear, etc. De Chromecast zal wel de goedkoopste blijven in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:58 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is dat? Ik ken er niet zo veel. Enige die ik krijg gevonden zijn televisies, home cinema systemen, gameconsoles, tablets en telefoons. Allen geen mogelijkheid. Daarnaast heb ik wel de Chromecast gevonden maar voor de rest geen oplossingen dus ik zou ze graag van je willen weten.
Wat ik daar tot nu toe van begrepen heb, is dat je er een Amerikaanse stekker bij krijgt (die je natuurlijk kan vervangen, maar vind ik toch een beetje zonde) en ook alleen Netflix US kan bekijken, omdat Chromecast nog niet in/voor Nederland te krijgen is? Mocht het wel in/voor Nederland te krijgen zijn, kun je daarmee alleen Netflix NL bekijken? Ik vraag dit alles hoor, dus hoor het graag als het helemaal niet klopt...quote:
Je bent in álle gevallen beperkt tot Netflix NL?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:42 schreef Ireyon het volgende:
De USB adapter is inderdaad alleen voor USA geschikt, maar je kan de kabel ook zonder adapter rechtstreeks in een USB poort in je tv steken. Netflix NL werkt prima, maar je bent wel beperkt tot enkel de Nederlandse Netflix.
Hoe dan ook lijkt het erop dat Chromecast zeer binnenkort naar Nederland komt, in Duitsland ligt-ie blijkbaar ook al voor ¤39,90 in de winkels. Als je 'm in NL in een fysieke winkel wilt halen kun je voorlopig nog alleen bij O-Droid in Arnhem terecht.
gewoon een usb stroomadapter gebruiken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je bent in álle gevallen beperkt tot Netflix NL?
En als je geen USB-poort in je tv hebt?
O.k., dank voor je reactie!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gewoon een usb stroomadapter gebruiken.
Je kan alleen nederlandse netflix kijken inderdaad
Google heeft aangekondigd dat ze 'm in Nederland gaan verkopen voor 35 euroquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:42 schreef Ireyon het volgende:
De USB adapter is inderdaad alleen voor USA geschikt, maar je kan de kabel ook zonder adapter rechtstreeks in een USB poort in je tv steken. Netflix NL werkt prima, maar je bent wel beperkt tot enkel de Nederlandse Netflix.
Hoe dan ook lijkt het erop dat Chromecast zeer binnenkort naar Nederland komt, in Duitsland ligt-ie blijkbaar ook al voor ¤39,90 in de winkels. Als je 'm in NL in een fysieke winkel wilt halen kun je voorlopig nog alleen bij O-Droid in Arnhem terecht.
Een betaalde service geen optie?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:11 schreef Young_David het volgende:
Krijg mijn iPad niet meer op een goeie Amerikaanse DNS ... Zo is de lol er wel vannaf
Waar heb je dat te horen gekregen? Ik heb een LG smart tv uit 2012, dus ook twee jaar oud.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:24 schreef chansadres het volgende:
Een vraagje:
Contact opgenomen met LG Klantenservice. Maar Netflix klantenservice hebben het ook bevestigd voor mij. Op de website http://www.lg.com/nl/onde(...)182005-1379514583050 valt te bekijken als je tv er tussen staat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:48 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Waar heb je dat te horen gekregen? Ik heb een LG smart tv uit 2012, dus ook twee jaar oud.
Dan wordt Netflix me in verhouding te duur. Zoveel maak ik er nou ook weer geen gebruik van.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een betaalde service geen optie?
Mooi dat er meer duidelijkheid is. Het leek me al vreemd dat ze dat zomaar konden doorvoeren. Het is dus net als met Super HD dat oudere apparaten dit niet ondersteunen maar nog wel gewoon te gebruiken zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:01 schreef chansadres het volgende:
Net een lang gesprek gehad met de klantenservice van Netflix. Ten eerste wil ik zeggen dat die mensen van de helpdesk de beste zijn die me ooit te woord hebben gestaan. Binnen enkele seconde heb je iemand aan de lijn en ze zijn altijd hulpvaardig.
✂ KNIP ✂
Correct maar nieuwe data zal steeds meer Super HD zijn en dus niet kijkbaar in apps zonder die mogelijkheid. Maar 4K ondersteuning verwachten ze pas eind dit jaar. En dan moet er nog content worden gefabriceerd dus dan zijn we weer een dik jaar verder.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:22 schreef Aether het volgende:
[..]
Mooi dat er meer duidelijkheid is. Het leek me al vreemd dat ze dat zomaar konden doorvoeren. Het is dus net als met Super HD dat oudere apparaten dit niet ondersteunen maar nog wel gewoon te gebruiken zijn.
Ik kijk alle content via de Chromecast. Is even tweaken maar het kan zeker wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
O.k., dank voor je reactie!![]()
Maar Chromecast is het helaas dan ook niet echt voor mij...
Dat is een beter bericht. Wil/kun je daar iets meer over zeggen, eventueel in PM?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik kijk alle content via de Chromecast. Is even tweaken maar het kan zeker wel.
Volgens mij vanaf maandag a.s. te verkrijgen:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:42 schreef Ireyon het volgende:
Ik heb hem een paar maanden terug voor 50 euro gehaald en het is toch wel de beste 50 euro die ik ooit besteed heb. Voor 35 euro mág je dit ding eigenlijk niet laten liggenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:56 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Volgens mij vanaf maandag a.s. te verkrijgen:
https://play.google.com/store/devices/details?id=chromecast
Hmm, ik had eigenlijk gedacht dat het inderdaad een software vs hardware iets zou zijn. Dat zolang je maar internet op de BR-speler hebt, de app en alle updates gewoon via Netflix zelf zouden lopen en dat het enige probleem zou kunnen zijn, dat de hardware verouderd is/raakt t.o.v. de software, t.o.v. die app (en updates daarvan) dus. Als voorbeeld die 4K i.p.v. SuperHD. Maar het komt er dus op neer dat ook (de updates van) de app via LG (of een ander merk met Netflix-app) zelf loopt (lopen) en dat ZIJ blijkbaar bepalen of Netflix die updates nog naar bepaalde apparaten doorvoert? Dat is bij bijvoorbeeld apps op smartphones toch ook niet zo of vergis ik mij nou?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:22 schreef Aether het volgende:
[..]
Mooi dat er meer duidelijkheid is. Het leek me al vreemd dat ze dat zomaar konden doorvoeren. Het is dus net als met Super HD dat oudere apparaten dit niet ondersteunen maar nog wel gewoon te gebruiken zijn.
Prijzig is die Chromecast inderdaad niet (zit ook meer op dan alleen Netflix).quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar maanden terug voor 50 euro gehaald en het is toch wel de beste 50 euro die ik ooit besteed heb. Voor 35 euro mág je dit ding eigenlijk niet laten liggen
Mijn all-time favo(u)rite, heel veel plezier!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:11 schreef Schunckelstar het volgende:
toch maar begonnen aan twin peaks, nog nooit gezien. bevalt goed tot nu![]()
volgens mij is alan wake ook ernstig geďnspireerd door twin peaks, zoveel dingen zijn hetzelfde
komt goed volgens mij!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
Mijn all-time favo(u)rite, heel veel plezier!
Edit: Alan Wake, de game bedoel je? Heb ik ooit eens heel kort geprobeerd, maar kon me toen niet zo bekoren...
Grappig, wist ik nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
komt goed volgens mij!
en jaheb toch maar even gegoogled en het is idd geen toeval
http://www.dividebyzero.c(...)in-peaks-references/
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:35 schreef Forbry het volgende:
[..]
Grappig, wist ik niet![]()
Gaat geheid goedkomen... Laat je je definitieve mening nog even weten?
Dat maakt niet uit, ben gewoon wel benieuwd. Nogmaals, veel plezier!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]![]()
maar kan nog wel effe duren, ben pas bij 6
Jerry Maguire past ook wel?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:35 schreef Sandous het volgende:
Ik wil goodfilm movies/series... Heb net downton, Pride & Predujice, White queen en the dutchess gezien.. Nog aanrades? beetje zelfde categorie als deze
goodfilms?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:35 schreef Sandous het volgende:
Ik wil goodfilm movies/series... Heb net downton, Pride & Predujice, White queen en the dutchess gezien.. Nog aanrades? beetje zelfde categorie als deze
Het is een nieuw verhaal in dezelfde toon als Fargo, niet filmverhaal van Fargo opgesplitst in 10 afleveringen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:23 schreef speknek het volgende:
Ik zie het nut van deze serie niet zo. Wacht de reviews wel af denk ik.
Alleen Martin Freeman en Billy Bob Thornton zijn al reden om te kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:36 schreef Apostrof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0472401727628&type=1
Eerste keer dat ik een Amerikaanse serie een dag na de uitzending legaal kan gaan kijken.
Netflix is lekker bezig!
Voor wie denkt: Fargo, die film is toch allang uit? Het is een serie gebaseerd op Fargo en ook van de gebroeders Coen.
FX heeft al een tiental teasers online gezet, en deze maken mij persoonlijk ontzettend nieuwsgierig.
https://www.youtube.com/p(...)iHFEWJCFqfR3KCMfBYXk
Kan nu ook al met From Dusk till Dawnquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:36 schreef Apostrof het volgende:
Eerste keer dat ik een Amerikaanse serie een dag na de uitzending legaal kan gaan kijken.
Netflix is lekker bezig!
Voor wie denkt: Fargo, die film is toch allang uit? Het is een serie gebaseerd op Fargo en ook van de gebroeders Coen.
FX heeft al een tiental teasers online gezet, en deze maken mij persoonlijk ontzettend nieuwsgierig.
Inmiddels 2quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:38 schreef perro. het volgende:
heb from dusk till dawn gekeken, de pilot. viel me niet tegen, jammer dat er pas 1 aflevering opstaat.
Mij ook... kan echt nog wel eens een hele goede/leuke serie gaan worden als ik dit zo zie!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:36 schreef Apostrof het volgende:
Netflix is lekker bezig!
Deel 2 is er gisteren opgezet en heb ik gisteren gekeken waarschijnlijk is dus dat elke week een nieuwe is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:38 schreef perro. het volgende:
heb from dusk till dawn gekeken, de pilot. viel me niet tegen, jammer dat er pas 1 aflevering opstaat.
Dat is niet waarschijnlijk, maar dat is zeker zoquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Deel 2 is er gisteren opgezet en heb ik gisteren gekeken waarschijnlijk is dus dat elke week een nieuwe is.
Hoop dat deel 2 binnenkort wordt toegevoegd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:01 schreef yvonne het volgende:
Net Kick-Ass gekeken, onverwacht grappig.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:48 schreef Nickske1912 het volgende:
Vol verwachtingen aan Orphan Black begonnen, maar denk dat ik er nu na 1 ep al mee stop. Vond het niet bovengemiddeld en dat 1 van de hoofdrolspelers een nicht van de hoogste categorie is, helpt ook niet bepaald mee.
Omdat ik de pilot niet bovengemiddeld vind, zoals ik al zei. En ja, ik vind DEZE nicht zwaar irritant. Helemaal als hij zoveel in beeld blijft komen als in de eerste ep.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]dus omdat een hoofdrolspeler een nicht is kijk je niet verder?
Goeie serie hoor.
Moet je dan ook een beetje kokhalsen? Dat je het zo weer inslikt?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:53 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Omdat ik de pilot niet bovengemiddeld vind, zoals ik al zei. En ja, ik vind DEZE nicht zwaar irritant. Helemaal als hij zoveel in beeld blijft komen als in de eerste ep.
De pilot van Breaking Bad was ook niet bijzonder. Je kan niet afgaan op 1 aflevering.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:53 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Omdat ik de pilot niet bovengemiddeld vind, zoals ik al zei. En ja, ik vind DEZE nicht zwaar irritant. Helemaal als hij zoveel in beeld blijft komen als in de eerste ep.
Ja Leonos, precies zoals jij het omschrijft.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:55 schreef Leonos het volgende:
[..]
Moet je dan ook een beetje kokhalsen? Dat je het zo weer inslikt?
De pilot was al direct briljant juist.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De pilot van Breaking Bad was ook niet bijzonder. Je kan niet afgaan op 1 aflevering.
Ik ken veel mensen die het eerste seizoen nauwelijks doorkwamen en hem daarna pas goed begonnen te vinden dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De pilot was al direct briljant juist.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:03 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ja Leonos, precies zoals jij het omschrijft.
Dat kan uiteraard!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen die het eerste seizoen nauwelijks doorkwamen en hem daarna pas goed begonnen te vinden dus.
Geldt ook voor mij dit. Ik begon het halverwege seizoen 2 pas echt top te vinden. Maar goed, itt Orphan Black was er bij Breaking Bad geen hoofdrolspeler die me echt zwaar tegenstond.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen die het eerste seizoen nauwelijks doorkwamen en hem daarna pas goed begonnen te vinden dus.
Heb ik veel gelezen idd, maar ik was meteen verkocht en vond (heel) seizoen 1 juist één van de betere seizoenen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Planning is 30 maart.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik zit nog steeds op Mad men seizoen 6 te wachten. Duurt wel erg lang voordat die een keer verschijnt.
Aangezien daar nog een paar afleveringen van moeten worden uitgezonden kan dat misschien nog wel even duren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Eta voor greys anatomy s10 voor mijn ega iemand?
Waarschijnlijk pas vanaf augustus/september.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Eta voor greys anatomy s10 voor mijn ega iemand?
Waar haal jij die informatie vandaan? Ik vind het namelijk het grootste minpunt dat Netflix weinig inzicht geeft wanneer nieuwe afleveringen van series er op komen. Bijv. Hell on Wheels seizoen 3 heb ik nu maar gedownload, omdat het nog niet op Netflix staat en ik ook niet kan achterhalen wanneer het er wel op komt.quote:
Die serie vond ik juist geweldig... Kon niet thuiskomen of Netflix moest weer aan. (eten was niet meer belangrijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:48 schreef Nickske1912 het volgende:
Vol verwachtingen aan Orphan Black begonnen, maar denk dat ik er nu na 1 ep al mee stop. Vond het niet bovengemiddeld en dat 1 van de hoofdrolspelers een nicht van de hoogste categorie is, helpt ook niet bepaald mee.
Dat gaat Ziggo een hoop klanten kosten als niet alle providers dat gaan invoeren.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:38 schreef Re het volgende:
iemand al enig idee wat het opheffen vande nederlandse netneutraliteit gaat betekenen voor netflix, las dat ziggo iig het plan heeft extra te laten gaan betalen voor netflix?
Hoe moet dat dan in zijn werk gaan als ik in principe overal kan kijken, ook als ik elders op het netwerk van een andere provider zit?quote:Op zondag 23 maart 2014 11:38 schreef Re het volgende:
iemand al enig idee wat het opheffen vande nederlandse netneutraliteit gaat betekenen voor netflix, las dat ziggo iig het plan heeft extra te laten gaan betalen voor netflix?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-om-extra-betaling/quote:Kabelmaatschappij Ziggo overweegt internetdiensten als Netflix geld te vragen voor gegarandeerde toegang tot kabelabonnees.
True. Denk dat zoiets alleen kan 'werken' als alle providers hierin meegaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Hetgeen er ook toe kan leiden dat Netflix weigert en hun diensten niet meer aanbiedt aan Ziggo-abonnees, wat Ziggo ook weer een hoop klanten gaat kosten
nee, dat denk ik niet. want upc gaat ziggo overnemen, dus heeft upc straks verreweg het grootste aandeel.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat gaat Ziggo een hoop klanten kosten als niet alle providers dat gaan invoeren.
unblock-us > alle alternatievenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:05 schreef HuubTuub het volgende:
Nu unlocator een betaalversie is geworden ben ik aan het bekijken of Unblock-US of Unlocater de beste optie is.
Unlocator doet een onplezierige toevoeging van 25% VAT, die zie ik niet bij Unblock. Bij Unblock zie ik ook alleen $4,99 per maand, is dat het enige abo dat zij hebben of doen ze ook aan 12 maanden abo's?
Wil iemand zijn ervaringen met Unblock delen? Ik heb unlocator in de beta gebruikt en dat werkt prima, maar de VAT vind ik nu wel hoog.
unblock-us werkt helemaal top.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:05 schreef HuubTuub het volgende:
Nu unlocator een betaalversie is geworden ben ik aan het bekijken of Unblock-US of Unlocater de beste optie is.
Unlocator doet een onplezierige toevoeging van 25% VAT, die zie ik niet bij Unblock. Bij Unblock zie ik ook alleen $4,99 per maand, is dat het enige abo dat zij hebben of doen ze ook aan 12 maanden abo's?
Wil iemand zijn ervaringen met Unblock delen? Ik heb unlocator in de beta gebruikt en dat werkt prima, maar de VAT vind ik nu wel hoog.
Je bluray speler kan het zelf niet aan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:58 schreef chansadres het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op maandag 24 maart 2014 11:09 schreef Copycat het volgende:
Ik maak al een poos gebruik van Unblock en ben enorm over deze dienst te spreken. Zonder haperen heb ik de hele Netflix-wereld binnen bereik en dat voor nog geen vier euro per maand.
Wel tof, maar Max heeft mij nog nooit aan iets geholpen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:16 schreef Maraca het volgende:
Kwam op de PS4 Netflix de optie 'Max' tegen. Op basis van van een aantal vragen (die ze presenteren als een gameshow) krijg je dan een advies voor een bepaalde film (volledig afgestemd op je humeur en smaak). Toffe toevoeging
Zoals in een postje eerder gezegd:quote:Op maandag 24 maart 2014 11:16 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Je bluray speler kan het zelf niet aan?
Ik heb een panasonic waar het wel op draait.
Het is wel erg traag, heb ook een Minix Neo X5 waar XBMC en NetFlix op draait.
Dus neequote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:24 schreef chansadres het volgende:
Voor nu nog wel maar bij een major update bij Netflix is er wel een probleem. Dus het probleem is niet weg. Netflix kon alleen zeggen dat ik er in ieder geval een half jaar geen last van zou hebben.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef Copycat het volgende:
Dat bleek toch een storm in een glas water?
Staat hier ook ergens.
WDTV live mediaplayer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:24 schreef chansadres het volgende:
Een vraagje:
Zoals in vorige topic gemeld:quote:Op maandag 24 maart 2014 12:17 schreef Blik het volgende:
Vraagje. Zit deze heel week in Finland en wel Netflix kijken op de hotelkamer. Alleen zit ik met het probleem dat Netflix dan alleen Scandinavische ondertiteling-opties geeft (en Engels). Is er een work-around hiervoor zodat ik gewoon NL-ondertiteling kan krijgen?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:26 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je account is voor alle landen geldig. Als je dus in het buitenland Netflix opstart dan krijg je dus de Netflix van dat land te zien. Enige manier om NL ondertiteling te krijgen is via Hola en dan ipv Amerikaanse settings, de Nederlandse gebruiken.
Unlocator is een Deens bedrijf en rekenen daarom (moeten) BTW doorrekenen voor EU-klanten.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:05 schreef HuubTuub het volgende:
Ah, dat had ik niet gelezen. Thanks!quote:Op maandag 24 maart 2014 12:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zoals in vorige topic gemeld:
[..]
white collar is wel leuk, orange is the new black, the following en SUITS!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aanraders wbt series een beetje in het straatje van BB/Mad Men/True Detective/House of Cards? Diepe verhalen, karakterontwikkelingen etc.
Boardwalk Empire.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Aanraders wbt series een beetje in het straatje van BB/Mad Men/True Detective/House of Cards? Diepe verhalen, karakterontwikkelingen etc.
Homeland. Geniale serie, en seizoen twee staat sinds een paar dagen op netflix! Verder wat hier boven al genoemd is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gebruik Mediahint, 10x beter dan Holaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aan dat Hola heb je helemaal niks. Als je dat aanzet speelt hij niks meer af op Netflix
Justified.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yeah, voor de meest recente shit is Netflix niet ideaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:27 schreef Shadeauw het volgende:
Volop bezig met seizoen 2 van Suits, kom ik er net achter dat seizoen 3 pas eind 2014 naar Netflix NL komt
Om nog maar te zwijgen over seizoen 4...
Ik snap dat dit met rechten en dergelijke te maken heeft, maar het is wel een beetje jammer moet ik eerlijk zeggen.
Als je de unlocator DNS nog op je Xbox hebt staan terwijl je niet betaalt werkt t idd niet meer, even de DNS resetten naar de standaard. Heb je iig nog NL Netflixquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:09 schreef Stefanovich het volgende:
Ik moet opeens gaan betalen voor unlocater..... ja daaag..... Netflix doet het trouwens bij mij ook niet op de xbox.
En dus staat dat ook niet op Netflix.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht dat Boardwalk Empire op Netflix stond? Kon het eigenlijk moeilijk geloven gezien het van HBO is.
Dat heb ik nu gebruikt en ik zie genoeg titels, maar ik ben alleen de functie "Mijn Lijst" kwijtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Gebruik Mediahint, 10x beter dan Hola
Mijn Lijst heb je alleen in de regio waar je betaaldquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik nu gebruikt en ik zie genoeg titels, maar ik ben alleen de functie "Mijn Lijst" kwijt. Dat vind ik best wel irritant.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Gebruik Mediahint, 10x beter dan Hola
Ik vond Sherlock gaaf.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat snap ik ook niet aan Netflix. Heb je een hele serie gekeken, staat hij weer in je lijstje met seizoen 1, aflevering 1quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb Mediahint gebruikt en ben geswitched naar Hola. En Hola bevalt mij dan weer 10x beter dan Mediahint.
Ik mis bij Netflix nog de mogelijkheid om (half)gekeken afleveringen enzo eruit te mikken als ik ze toch niet zo interessant vind
Ooh jammer, vond ik wel een handige tool.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Mijn Lijst heb je alleen in de regio waar je betaald
Hola gaf bij mij lag, mediahint niet. Als Hola geen lag bij jou geeft snap ik wel dat je Hola Schiller vindt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb Mediahint gebruikt en ben geswitched naar Hola. En Hola bevalt mij dan weer 10x beter dan Mediahint.
Ik mis bij Netflix nog de mogelijkheid om (half)gekeken afleveringen enzo eruit te mikken als ik ze toch niet zo interessant vind
HBOGo is toch enkel via kabel?quote:Op woensdag 26 maart 2014 07:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
En dus staat dat ook niet op Netflix.
Mocht je nog twijfelen, dus.
Je kunt 't vinden op HBO Go.
Die wou ik gaan kijken idd, maar hoorde dat sommige dingen onrealistisch zijn.quote:
oh,quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:01 schreef planethugo het volgende:
de eerste dingen worden binnenkort alweer verwijderd, althans ik zie bij The Help staan 'Beschikbaar tot 05-04-14'
Hmm, wel prettig dat ze dat erbij zetten, staat al maanden in mijn lijst om te zien, maar steeds voor iets anders gekozen, nu komt er dus iets meer druk achterquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:01 schreef planethugo het volgende:
de eerste dingen worden binnenkort alweer verwijderd, althans ik zie bij The Help staan 'Beschikbaar tot 05-04-14'
Jammergenoeg niet. Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik door m'n queue bladerde en dacht "Ik had toch film / serie zus en zo toegevoegd?" Blijkt dat het is verdwenen. Laatst dacht ik eens een flink lange, oude film te kijken. Cleopatra. Zomaar weg, toch nog 3 keer m'n lijst door gelopen om te kijken of ik 'em niet toevallig over het hoofd zag.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:02 schreef Soohr het volgende:
[..]
oh,
Ik dacht eerlijk gezegd dat alles wat erop stond gewoon voor altijd online zou blijven.
Netflix is dan ook geen Hulu.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:05 schreef Stefanovich het volgende:
Wel jammer dat Netflix niet de meest recente dingen heeft. Ik ben best bereid meer dan die 8 euro te betalen als ze ook vaker recente films/series erop zetten. Maar goed, dan maar downloaden. Heb net een HDMI kabeltje gekocht dus laptopje aan de tv en hoppakee.
Sherlock is geniaal.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
HBOGo is toch enkel via kabel?
[..]
Die wou ik gaan kijken idd, maar hoorde dat sommige dingen onrealistisch zijn.
ik heb precies hetzelfde. Maarja ik blijf maar dingen toevoegen in mijn lijst die ik 'ooit wel eens wil kijken' maar als ik dan het scrollen ben kom ik steeds bij dezelfde en denk ik: nee een andere keerquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hmm, wel prettig dat ze dat erbij zetten, staat al maanden in mijn lijst om te zien, maar steeds voor iets anders gekozen, nu komt er dus iets meer druk achter
Ik heb alleen de eerste twee afleveringen gezien die op zich wel goed waren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:02 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ik kreeg na een tijdje wel genoeg van deze serie,
het grote verhaal gaat me ietsjes te traag.
ik gebruikte tunlr maar ik switch ook helemaal niet meer naar de amerikaanse dus mis het totaal niet. Heb nog redelijk wat in mijn lijst staan op de nederlandse netflix, waaronder al lang The Tudors waar ik nog niet aan begonnen ben. Bovendien nog de pc via het netwerk aan de tv gekoppeld waar ik nog een shitload aan (voor mij) nieuwe series op heb staan en dagelijks weer wat nieuws binnenhaal, en dan zijn er nog de lopende series waar ik elke week wel van alles van kan bijkijken. En dan is er nog teveel voetbal op tv. En oh ja ik kom ook nog wel eens buiten de deurquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:40 schreef Luigi het volgende:
Heb mijn unblock-us subscription opgezegd. Merkte dat ik alleen nog maar in de NL Netflix zat, daar is al zoveel te zien en in te halen. Ben er wel tevreden mee as-is, heb steeds minder tijd om te kijken ook.
Geen Engelse ondertiteling op de Zweedse netflixquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wil ook Canada en Zweden erbij hebben, beiden hebben vaak nieuwere films dan NL of USA.
Dus ik blijf vrolijk unblocken.
Dat boeit mij niet zoveel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
Geen Engelse ondertiteling op de Zweedse netflix
Zo "eindigt" de serie ook helaasquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:49 schreef Aether het volgende:
Had wel het idee dat het een serie was die eindeloos verlengd kon worden zonder dat het verhaal veel duidelijker werd.
Ik kreeg een beetje ‘X-Files’-gevoel erbij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:35 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Zo "eindigt" de serie ook helaas
ik kijk eigenlijk nauwelijks een film op netflix omdat ik de meeste wel gezien heb. Alleen films die ik tegenkom en die ik ooit eens wilde kijken maar uit het oog verloren was heb ik gekeken of aan mijn lijst toegevoegdquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wil ook Canada en Zweden erbij hebben, beiden hebben vaak nieuwere films dan NL of USA.
Dus ik blijf vrolijk unblocken.
Kijk vooral veel oude klassiekers die ik al tig jaar niet meer had gezien, maar soms dus ook weleens een nieuwe.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik kijk eigenlijk nauwelijks een film op netflix omdat ik de meeste wel gezien heb. Alleen films die ik tegenkom en die ik ooit eens wilde kijken maar uit het oog verloren was heb ik gekeken of aan mijn lijst toegevoegd
dat wil ik ook altijd maar zoals gezegd ben ik dan net in de stemming om iets anders te kiezen dat ik nog niet gezien hebquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kijk vooral veel oude klassiekers die ik al tig jaar niet meer had gezien, maar soms dus ook weleens een nieuwe.
Ik zag daar inderdaad nogal veel zombie\infected films.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:54 schreef Soohr het volgende:
In principe heeft de nl versie zat om te kijken,
Zag wel dat de USA versie een overdosis aan horror films heeft die op imdb tussen de 2 en 4 scoren.
Die zijn vaak wel vermakelijk
Metropolis?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:22 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Ik zag daar inderdaad nogal veel zombie\infected films.
Die scoren wel vaker tussen de 2 en 4 op de IMDB en kunnen zeker vermakelijk zijn.
Daarnaast staan er ook veel echt oude films uit de jaren 20 zoals Pantserkruiser Potemkin van Eisenstein en volgens mij ook Metropolis van Fritz Lang.
Moet je wel van houden natuurlijk
Zowel de originele, restored versie als de Moroder-versie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:41 schreef FritsFlits het volgende:
Metropolis?Dat moet ik snel checken dan. Welke muziekversie?
Breakfast Clubquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
Ohhhh please Netflix zet meer 80 's tienerfilms erop. Ferris Buellers day off nu aan het kijken . Hopelijk gooien ze Pretty in the Pink en Breakfast club er ook op
Die heb ik ooit nog bij de bibliotheek geleend (en gekopieerd)quote:
Ik heb de dvd hier in de kast staan. Naast Freaks en Metropolis.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:22 schreef DiRadical het volgende:
Die heb ik ooit nog bij de bibliotheek geleend (en gekopieerd)
Sommige films uit die tjd zijn al rechtenvrij en kun je daarom ook downloaden bij The Internet Archive.
Zoals Frankenstein van Thomas Edison uit 1910.
Of nog mee Fritz Lang films.
Maar dat is voor de echte film geeks![]()
Ben op Netflix weer begonnen met Extra's in afwachting van het tweede seizoen van Derek.
Beide van en met Ricky Gervais.
4400 vond ik wel goed, alleen verslapte mijn aandacht met elk seizoen wel beetje bij beetje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef kawa4 het volgende:
bijna klaar met Sons of anarchy ( nou ja die op netflix staan dan)
zeer goede serie,
daarna maar weer eens verzinnen welke serie we dan gaan kijken
is the 4400 wat???
ja die vond ik net iets minderquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:58 schreef Jovatov het volgende:
Als je Breaking Bad nog niet gezien hebt is dat sowieso een aanrader
Hopelijk vind je het wat, dan heb je 7 seizoenen kijkplezier.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:21 schreef kawa4 het volgende:
[..]
yep ,we gaan nou voor deze serie
thx voor de tip
Sherlock?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:05 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja die vond ik net iets minder
ik heb
Spartacus![]()
lost![]()
Breaking bad
house of card
orange is the new black![]()
Orphan Black![]()
allemaal al gezien
Nee is een El Rey original, wat een nieuwe zender in Amerika is mede opgericht door Robert Rodriguez. Netflix heeft alleen de rechten aangekocht voor de buitenlandse gebieden, dus zeggen ze dat het een original is aangezien het hier nog niet te zien is geweest. De serie wordt in Amerika gewoon per week uitgezonden, dus krijgen we hier een Nederland steeds een dag na de uitzending de nieuwe aflevering.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:35 schreef perro. het volgende:
wat ik eigenlijk niet begrijp, en niet meegekregen heb want het zal hier vast wel gemeld zijn; waarom komt from dusk till dawn niet meteen compleet online, waarom een aflevering per week? is toch een netflix original?
ah zo. thanks.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:03 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee is een El Rey original, wat een nieuwe zender in Amerika is mede opgericht door Robert Rodriguez. Netflix heeft alleen de rechten aangekocht voor de buitenlandse gebieden, dus zeggen ze dat het een original is aangezien het hier nog niet te zien is geweest. De serie wordt in Amerika gewoon per week uitgezonden, dus krijgen we hier een Nederland steeds een dag na de uitzending de nieuwe aflevering.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
American Horror Story season 2 vanaf vandaag!
white collar.. Krijg je echt geen spijt van. Suits ook leuk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef kawa4 het volgende:
bijna klaar met Sons of anarchy ( nou ja die op netflix staan dan)
zeer goede serie,
daarna maar weer eens verzinnen welke serie we dan gaan kijken
is the 4400 wat???
Klopte de planning tochquote:Op zondag 30 maart 2014 22:34 schreef Aventura het volgende:
Kr jg net een mailtje dat Mad Men seizoen 6 nu beschikbaar is!
Haha. Nooit.quote:
quote:USA
Adventure Time: Season 2 (TV, Cartoons, Kids)
Batman: The Brave and the Bold: Season 3 (TV, Cartoons, Kids)
Codename: Kids Next Door: Season 4-6 (TV, Cartoons, Kids)
Courage the Cowardly Dog: Season 3-4 (TV, Cartoons, Kids)
Generator Rex: Season 3 (TV, Cartoons, Kids)
Green Lantern: The Animated Series (TV, Cartoons, Kids)
Jim Norton: Please Be Offended (Standup)
MAD: Season 2 (TV, Comedy)
Mad Men: Season 6 (TV, Drama)
Madoka Magica (Anime)
Mega Shark vs. Mecha Shark (Action)
Regular Show: Season 2 (TV, Animated, Comedy)
Scooby-Doo!: Mystery Incorporated: Season 2 (TV, Cartoons, Kids, Where are you?)
She Is Wow (TV, Drama, Foreign)
The Berlin File (Action, Thriller, Foreign)
The Grim Adventures of Billy & Mandy: Season 3 (TV, Cartoons, Kids)
Vampire Prosecutor: Season 2 (TV, Crime, Drama, Fantasy, Foreign)
White Reindeer (Indie, Drama, Comedy)
Young Justice (TV, Cartoons, Kids)
All Stars (Family, Comedy)
Breakfast with Curtis (Comedy)
Camille Claudel 1915 (Drama, Foreign)
Dark Legacy II (Documentary, Political)
Dear Mandela (Documentary, Political, Foreign)
Girl on a Bicycle (Indie, Romantic, Comedy)
High School Record (Indie, Comedy, Satire)
Jobs (Drama)
K-11 (Thriller)
L.I.E. (Indie, Crime, Drama)
My Brother the Devil (Indie, Drama)
My Engine's Fragile Sound (Horror, Slasher)
Otelo Burning (Drama, Sports, Foreign)
Pup (Family, Adventure)
Surrendered (Drama, Faith)
Tall as the Baobab Tree (Drama)
The Happy Sad (Indie, Drama, Romantic, Gay & Lesbian)
The Light in Her Eyes (Documentary, Social)
The Perfect Wedding (Romantic, Comedy, Gay & Lesbian)
The Pool (Drama, Bollywood)
The Punk Singer (Documentary, Biographical/Kathleen Hanna, Music)
The Silent Army (Documentary, Social, Foreign)
Towheads (Indie, Comedy)
Canada:
2012 (Action, Thriller)
21 (Drama)
Armored (Crime, Thriller)
Did You Hear About the Morgans? (Romantic, Comedy)
Fired Up! (Romantic, Comedy)
Ghost Rider (Action)
Hancock (Action, Comedy)
Sherlock Holmes: A Game of Shadows (Action, Crime, Thriller)
The House Bunny (Comedy)
The International (Thriller)
Pineapple Express (Comedy)
The Stepfather (Horror, Thriller)
Year One (Comedy)
You Don't Mess with the Zohan (Action, Comedy)
Zombieland (Comedy)
op de nederlandse is seizoen 6 anders niet te vinden...quote:Op zondag 30 maart 2014 22:34 schreef Aventura het volgende:
Kr jg net een mailtje dat Mad Men seizoen 6 nu beschikbaar is!
Interessant, wel. Die was twee maanden geleden nog bij HBO te vinden en is dus nu al bij Netflix. Lekker snel.quote:
ja sinds vandaag,quote:Op maandag 31 maart 2014 17:05 schreef Vinture het volgende:
Ja best lang geleden kwam dat op cc. Staat dat ook op de nl netflix?
domme aso's die aso dingen doen in een slapstick setting. Leuk voor tussendoorquote:Op maandag 31 maart 2014 17:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Er zijn ook films van.
Mij lijkt het helemaal niks eigenlijk.
zou leuker zijn als ze Blue Mountain State tot leven wekkenquote:Popular Canadian comedy series Trailer Park Boys is being revived for two more seasons, and you'll only be able to watch them on Netflix. The show originally ended after seven seasons in 2007, but fans will be able to stream new episodes beginning this year. Ten new episodes will come to Netflix before the end of 2014, along with all previous seasons of the show (where they aren't already available), three standalone specials, and two full-length films. The deal includes all of Netflix's current markets, meaning subscribers in the UK, Ireland, Netherlands, the Nordics, and Latin America will be able to stream Trailer Park Boys for the first time starting March 31st. (New episodes will arrive at a later date.)
J-rocquote:Op maandag 31 maart 2014 16:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kwam eerst op Comedy Central volgens mij. Best droge serie
Ik zal eens kijken, maar wat een rare episode titels?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:45 schreef SadPanda het volgende:
De Tweede Wereldoorlog in Kleur
Erg mooie docu over de Tweede Wereldoorlog
Ja zal wel met Google Translate gedaan zijn maar de ondertiteling klopt wel gewoon.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, maar wat een rare episode titels?
-De Gamenzijn Storm
-Rood Zon Ongebreidelde
-Draaiing De Getij
dat viel mij ook al op ja ,quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, maar wat een rare episode titels?
-De Gamenzijn Storm
-Rood Zon Ongebreidelde
-Draaiing De Getij
Dat is het tweede deel van seizoen vijf.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:41 schreef Tallie1982 het volgende:
http://www.amazon.com/gp/(...)198213&robot_redir=1
??
Nope.quote:
quote:In 2011 kondigde AMC aan dat Breaking Bad zijn laatste seizoen zou krijgen. Het seizoen bevat zestien afleveringen die onderverdeeld zijn in twee groepen: deel een, dat uit acht afleveringen bestaat, werd in 2012 uitgezonden. Deel twee werd in de zomer van 2013 uitgezonden.
Het werd tijd. Heb seizoen 1 en 2 nu wel een keer of 8 gekeken.quote:
Ik vind Bob's Burgers wel grappig, maar ik dacht steeds dat hij Woodhouse zou roepen hahaquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:54 schreef OMG het volgende:
[..]
Het werd tijd. Heb seizoen 1 en 2 nu wel een keer of 8 gekeken..
Ook is sinds vandaag '24' verdwenen wegens een exclusieve deal met Amazon.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:37 schreef Aether het volgende:
Update 1 april
• Amazing Spider-Man The
• American Horror Story
• Bears and I The
• Can't Hardly Wait
• Dirty Dancing: Havana Nights
• Gangsterboys
• Garden The
• Give Up Tomorrow
• Gun
• Hanni and Nanni 2
• Hell and Back Again
• Jake Blauvelt: Naturally
• Mortified Nation
• Moto 5
• NotBad
• Promises
3D.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:04 schreef CookieSlikker het volgende:
Geen 3D films aanbieden
Daarnaast is het aanbod echt brak.
Zoals geen terminator.
3D filmsquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:04 schreef CookieSlikker het volgende:
Geen 3D films aanbieden
Daarnaast is het aanbod echt brak.
Zoals geen terminator.
Wel een 3D tv aanbieden met netflix?quote:
Ik zou ook gaan janken bij je kabelprovider.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Wel een 3D tv aanbieden met netflix?
Grimm is geweldig, wordt echt veel en veel beter. Zit zelf al in seizoen 3quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:14 schreef ThePast het volgende:
Ben begonnen met de ''Grimm'', het is zo slecht dat het leuk is
Dat staat vanzelfsprekend los van elkaar. Dat bieden ze gewoon aan om onzekere consumenten over te halen een veel te duren en bovendien 3Dquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Wel een 3D tv aanbieden met netflix?
quote:TV RELEASES
March 30:
Mad Men: Season 6
April 1:
Royal Pains: Seasons 1-4
Bob’s Burgers: Season 3
House, M.D.: The Complete Series
April 3:
Short Poppies: Season 1
MOVIE RELEASES
April 1:
Ali
Alice
Amistad
Barton Fink
Braveheart
Chinatown
Click
Close Encounters of the Third Kind
Commune
Coneheads
Crouching Tiger, Hidden Dragon
Death Wish
Death Wish 2
The Diving Bell and the Butterfly
Dragonslayer
The English Patient
The Fifth Element
Gattaca
Gentlemen Prefer Blondes
Guess Who’s Coming to Dinner
The Heart of the Game
Inventing the Abbotts
Jumanji
Lars and the Real Girl
A League of Their Own
Look Who’s Talking Now
A Man Called Peter
A Marine Story
The Man With One Red Shoe
Mean Girls
The Muppets Take Manhattan
My Bloody Valentine
My Bodyguard
The Naked Gun 2 1/2
Night of the Comet
The Odd Couple
Point Blank
Rabbit Proof Fence
The Robe
Rocky
Rocky II
Rocky III
Rocky IV
Rocky V
The Running Man
Scary Movie 3
See No Evil, Hear No Evil
Sense and Sensibility
Steel Magnolias
Survival of the Dead
The Terminator
The Thomas Crown Affair
Titanic
Wild Things 2
The Yards
April 3:
The Last Days on Mars
Goed om te horen! ben benieuwd, vind die helpende blutbad echt ge-wel-dig!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Grimm is geweldig, wordt echt veel en veel beter. Zit zelf al in seizoen 3
Was een van de eerste populaire webseries, dus: https://www.youtube.com/channel/UCt9S9nd8hATsfRjRlrcyklw Staat allemaal op youtube.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:00 schreef Maraca het volgende:
Ffuuu.. leuke serie 'ontdekt' genaamd The Guild (gaat over spelers van een MMORPG die in dezelfde guild zitten en hun persoonlijke levens raken een beetje verward met hun online leven). Soms een beetje confronterend maar wel erg leuk als MMORPG spelerAlleen is de serie morgen alweer offline
Ik had dat maar dan met bacon in een panquote:Op woensdag 2 april 2014 01:42 schreef OMG het volgende:
Ahh, de 1 April grap. Ik kom net thuis en zet m'n Xbox aan. Netflix start en heeft op het hoofdscherm "Rotisserie Chicken", met de rating die lijkt alsof ik 't 5 sterren heb gegeven.
Is het een meer dan een uur lang een kip draaiend in een oven in de sfeer van The Curious Case of Benjamin Button..
Niet hetzelfde probleem, maar probeer eens in te loggen in je eigen pagina (netflix.nl) en daar je voorkeuren te bekijken m.b.t. ondertitels. Misschien dat je daar iets aan kunt passen?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:51 schreef Urquhart het volgende:
Iemand met hetzelfde probleem? En hoe dit eventueel opgelost kan worden?
White Collar is een typische, luchtige case of the week show. Van begin af aan echt hetzelfde. Als het je niet pakt dan is het gewoon niet je ding. Is een beetje als Burn Notice wat dat betreft, maar dan met oplichters/vervalsers etc ipv spionnen en actie.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:42 schreef Shadeauw het volgende:
Begonnen met White Collar, maar kan er niet echt in komen... Terwijl ik wel hoge verwachtingen had.
Kan iemand mij vertellen of het niveau een beetje hetzelfde blijft als het eerste deel van seizoen 1, of gaat het nog veranderen?
Suits daarentegen was/is briljant! Het heeft precies de goeie combinatie van drama/humor. Af en toe een beetje zoetsappig en klef, maar de serie heeft wel een lekker tempo. Kijkt gewoon lekker weg. Vind de hoofdpersonen ook veel interessanter dan bij White Collar.
Burn Notice ken ik verder niet, maar dan weet ik denk ik wel genoeg. Zal het sowieso een seizoen de kans geven, anders vind ik het niet "eerlijk"quote:Op woensdag 2 april 2014 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
White Collar is een typische, luchtige case of the week show. Van begin af aan echt hetzelfde. Als het je niet pakt dan is het gewoon niet je ding. Is een beetje als Burn Notice wat dat betreft, maar dan met oplichters/vervalsers etc ipv spionnen en actie.
Een beetje, maar het stelt heel weinig voor. Ik vind het wel een lekkere zomerserie om af en toe wat eps van te kijken, maar meer is het ook echt niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Burn Notice ken ik verder niet, maar dan weet ik denk ik wel genoeg. Zal het sowieso een seizoen de kans geven, anders vind ik het niet "eerlijk"
Maar wordt er uberhaupt nog wat gedaan aan character building in die serie?
Suits wordt in seizoen drie helaas een romantische dramaserie, een verschil als dag en nacht vergeleken met seizoen 1. White Collar moest ik ook de eerste 2 a 3 eps inkomen, daarna vond ik het leuk. Maar als je al verder bent en je vindt het niks kun je beter afhaken. Het is niet elke episode een nieuwe case en klaar, er komen wel degelijk dingen/verhaallijnen en personen terug maar het is geen serie die heel erg de diepte in gaat.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:42 schreef Shadeauw het volgende:
Begonnen met White Collar, maar kan er niet echt in komen... Terwijl ik wel hoge verwachtingen had.
Kan iemand mij vertellen of het niveau een beetje hetzelfde blijft als het eerste deel van seizoen 1, of gaat het nog veranderen?
Suits daarentegen was/is briljant! Het heeft precies de goeie combinatie van drama/humor. Af en toe een beetje zoetsappig en klef, maar de serie heeft wel een lekker tempo. Kijkt gewoon lekker weg. Vind de hoofdpersonen ook veel interessanter dan bij White Collar.
suits zat ff in een dipje maar laatste paar afleveringen gaat het weer prima hoor...quote:Op donderdag 3 april 2014 13:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Suits wordt in seizoen drie helaas een romantische dramaserie, een verschil als dag en nacht vergeleken met seizoen 1. White Collar moest ik ook de eerste 2 a 3 eps inkomen, daarna vond ik het leuk. Maar als je al verder bent en je vindt het niks kun je beter afhaken. Het is niet elke episode een nieuwe case en klaar, er komen wel degelijk dingen/verhaallijnen en personen terug maar het is geen serie die heel erg de diepte in gaat.
www.flixfilms.nl, zoals je in de OP had kunnen lezen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:33 schreef Dale. het volgende:
Vraagje waar kan je iedere week zien welke nieuwe films / series erbij zijn gekomen?
Het gaat wat beter, maar nog steeds teveel Mike/Rachel liefdesdrama, Louis liefdesdrama, Jessica liefdesdrama en ook nog Harvey liefdesdrama. Dat van Harvey vond ik de enige die terecht was, ook met het oog op wat ze met Scotty van plan waren en het was eens leuk om Harvey op een andere manier te zien. Voor de rest vind ik het echt een overkill aan lovestories, het mag meer over rechtszaken gaan. De laatste aflevering ging de goede kant op.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:13 schreef Re het volgende:
[..]
suits zat ff in een dipje maar laatste paar afleveringen gaat het weer prima hoor...
Eens!quote:Op donderdag 3 april 2014 16:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het gaat wat beter, maar nog steeds teveel Mike/Rachel liefdesdrama, Louis liefdesdrama, Jessica liefdesdrama en ook nog Harvey liefdesdrama. Dat van Harvey vond ik de enige die terecht was, ook met het oog op wat ze met Scotty van plan waren en het was eens leuk om Harvey op een andere manier te zien. Voor de rest vind ik het echt een overkill aan lovestories, het mag meer over rechtszaken gaan. De laatste aflevering ging de goede kant op.
Wut?? Van de US Netflix?? Ik mag toch hopen van niet?quote:Op donderdag 3 april 2014 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What the fuck. Hebben ze "It's Always Sunny in Philadelphia" van Netflix verwijderd?
Ja. Ik keek elke dag een paar eps en had hem gewoon in mijn tabblad open staan. Ik refreshte en niks. Ook gezocht in de zoekbalk, ook niks.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wut?? Van de US Netflix?? Ik mag toch hopen van niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |