Heb ik ook net naar binnen gewerkt, tosti'squote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:47 schreef yats het volgende:
Ow, en ondanks dat ik al om 8 uur bij mijn eerste afspraak zat ga ik maar eens aan het ontbijt beginnen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:49 schreef Bolters het volgende:
Als vrouwen ergens lelijk van worden is het wel zware krachttraining
Het is dat je dat zware ervoor zet anders zou ik niet eens zijn....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:49 schreef Bolters het volgende:
Als vrouwen ergens lelijk van worden is het wel zware krachttraining
Wat verstaan jullie dan onder zwaar? Ik hoef geen bodybuilder te worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Het is dat je dat zware ervoor zet anders zou ik niet eens zijn....
Maar zware krachttraining gaat wel te ver inderdaad...
die gespierde buikjes die je tegenwoordig steeds vaker ziet vind ik wel erg
Ik ga voor het restje nasi van gisteren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik ook net naar binnen gewerkt, tosti's
Jullie hadden het zelf over zwaar. En dan bedoel ik dus ook écht zwaar. Verder heb ik natuurlijk geen probleem met vrouwen die krachttraining doen. Dat maakt het geheel alleen maar mooier. Maar zware krachttraining bij een vrouw past gewoon niet en maakt het lijf niet mooierquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat verstaan jullie dan onder zwaar? Ik hoef geen bodybuilder te worden.
Dit. Maar ze moet ook geen plumpudding zijn. Dus wel kracht bezitten en lichamelijk fit zijn. Maar zodra de spieren aan de buitenkant zichtbaar worden, hoeft het van mij niet meerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef Seikcid het volgende:
Een vrouw zou nooit een gespierde buik moeten hebben.Of überhaupt gespierd moeten zijn.
Dat dus....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat verstaan jullie dan onder zwaar? Ik hoef geen bodybuilder te worden.
Ben ik het niet meer mee eens....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef Seikcid het volgende:
Een vrouw zou nooit een gespierde buik moeten hebben.Of überhaupt gespierd moeten zijn.
Precies. Vrouwen moeten lekker zacht zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit. Maar ze moet ook geen plumpudding zijn. Dus wel kracht bezitten en lichamelijk fit zijn. Maar zodra de spieren aan de buitenkant zichtbaar worden, hoeft het van mij niet meer
Met fit is niets mis natuurlijk. Maar vrouwen zouden rondingen moeten hebben, geen hoeken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik het niet meer mee eens....
Nu ik veel van die fitness foto's voorbij zie komen op bijvoorbeeld facebook heb ik mijn beeld wat aangepast.... Ik vind die fitte strakke lichamen heel fijn om te zien
Ja tering.. mensen die fitness foto's op fitnesspagina's postenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:10 schreef Seikcid het volgende:
En types die zulke foto's op facebook posten..
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja tering.. mensen die fitness foto's op fitnesspagina's posten
what's next? dat mensen advertenties op marktplaats gaan zetten ofzo?
Niet mijn types in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja tering.. mensen die fitness foto's op fitnesspagina's posten
what's next? dat mensen advertenties op marktplaats gaan zetten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |