Of geen oude lullen iets, maar Muse ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Het is helemaal niet zeker of Jagger ook alle Europese optredens zal cancelen, alleen de Australische optredens zijn afgelast.
Leuk detail is wel dat die overleden vriendin L'Wren Scott' precies net zo lang is als mij en het exact zelfde figuur als mij, en ze is maar een paar jaar jonger als mij. Zij had beter mijn vriendin kunnen zijn, had ze geen zelfmoord hoeven te plegen.![]()
Maar mochten de Stones die Smeets rond de 5-6 miljoen heeft gekost niet doorgaan dan zou als als alternatief Roger Waters (Pink Floyd) een zeer welkome vervanger zijn.
Vandaar ook de vraag in de TTquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Het is helemaal niet zeker of Jagger ook alle Europese optredens zal cancelen, alleen de Australische optredens zijn afgelast.
Deze logica ontgaat me even geloof ik.quote:Leuk detail is wel dat die overleden vriendin L'Wren Scott' precies net zo lang is als mij en het exact zelfde figuur als mij, en ze is maar een paar jaar jonger als mij. Zij had beter mijn vriendin kunnen zijn, had ze geen zelfmoord hoeven te plegen.![]()
Zo duur waren de Stones ook weer niet hoorquote:Maar mochten de Stones die Smeets rond de 5-6 miljoen heeft gekost niet doorgaan dan zou als als alternatief Roger Waters (Pink Floyd) een zeer welkome vervanger zijn.
Er komt op de zondag nog maar 1 act bij, dus ik ben bang dat je wens niet uit gaat komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Als er op de zondag nog 2 goede acts (bijv. Lorde en James Blake) komen, koop ik daar wel een dagkaart voor.
Alleen die in Perth is (as of now) afgelast volgende The Rolling Stones websitequote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Wtf.quote:Leuk detail is wel dat die overleden vriendin L'Wren Scott' precies net zo lang is als mij en het exact zelfde figuur als mij, en ze is maar een paar jaar jonger als mij. Zij had beter mijn vriendin kunnen zijn, had ze geen zelfmoord hoeven te plegen.![]()
Hoe weet je dat ze zoveel gekost hebben? Dat geloof ik echt niet.quote:Maar mochten de Stones die Smeets rond de 5-6 miljoen heeft gekost niet doorgaan dan zou als als alternatief Roger Waters (Pink Floyd) een zeer welkome vervanger zijn.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:57 schreef DW457 het volgende:
Vandaag officieel bekend geworden: De Stones komen niet op Pinkpop.
Bron
Wat de neuk heb ik zojuist gelezenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Leuk detail is wel dat die overleden vriendin L'Wren Scott' precies net zo lang is als mij en het exact zelfde figuur als mij, en ze is maar een paar jaar jonger als mij. Zij had beter mijn vriendin kunnen zijn, had ze geen zelfmoord hoeven te plegen.![]()
Maar mochten de Stones die Smeets rond de 5-6 miljoen heeft gekost niet doorgaan dan zou als als alternatief Roger Waters (Pink Floyd) een zeer welkome vervanger zijn.
Dat zou ik goed nieuws hebben gevonden. 5 miljoen terug in het laatje om een schiplading aan relevante acts te halen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:57 schreef DW457 het volgende:
Bron
hihiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:57 schreef DW457 het volgende:
Bron
Daarbij zou de gemiddelde leeftijd van de bezoekers gelijk met 30 jaar zakken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zou ik goed nieuws hebben gevonden. 5 miljoen terug in het laatje om een schiplading aan relevante acts te halen.
Ik denk weer camping B, beviel vorig jaar wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
hihiahoahhoo.
Waar ga je staan dit jaar? Welke camping
want die staan er niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zou ik goed nieuws hebben gevonden. 5 miljoen terug in het laatje om een schiplading aan relevante acts te halen.
Ik dit jaar ook weer gok ik. Geef je tentnummer is doorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk weer camping B, beviel vorig jaar wel.
Groen/grijs 2 seconde illuminati tent. Het staat er echt: 2'' illumin. Of misschien gaan we met een grote tent.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik dit jaar ook weer gok ik. Geef je tentnummer is door
The Kooks en Paolo Nutini? Vertel het mij maar. De laatste keer dat ik checkte hadden die 8 jaar geleden hun laatste hit. Jan Smeets kon het net laten om The Wombats niet te boeken, die staan er normaal gesproken ook altijd.quote:
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef Joszwa het volgende:
Redelijk ziekte quotes van Smeets net op Radio 10. ''Deze mevrouw woonde in New York en is niet meegegaan op tournee, dus heeft ook verder geen connectie met de band.'' Over afzeggen Australische show: ''Wel een hele zware beslissing is, ze is geen onderdeel van de band.''
Fragment: http://www.radio10.nl/hea(...)r-stones-op-pinkpop/
Met muse zou ik erg tevreden zijn, misschien wil dat wel zelf lieverquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Of geen oude lullen iets, maar Muse ofzo
Haha ik ga ook B wss!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk weer camping B, beviel vorig jaar wel.
Die laatste twee, dat is zo jammer hè. Ik vind Live - Throwing Copper echt een lekker album en Led Zeppelin is briljant maar waarom moeten ex zangers dan zo nodig solo met die nummersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
The Kooks en Paolo Nutini? Vertel het mij maar. De laatste keer dat ik checkte hadden die 8 jaar geleden hun laatste hit. Jan Smeets kon het net laten om The Wombats niet te boeken, die staan er normaal gesproken ook altijd.
En verder zit er niemand te wachten op Ed Kowalczyk of Robert Plant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |