quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:37 schreef Dirk het volgende:
Oh my gay, hij kwam ook nog net uit z'n hokje..
[ afbeelding ]
Niet m'n beste werk ooit, but hey..
In de hand wel, inmiddels, met al die mocro's?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:42 schreef Dirk het volgende:
Oh nee, ik had 'm toch.
NIETS AAN DE HAND, MENSEN!!!!!
Een Marokkaan zonder bontkraagje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik verwachte een lekkere, niet een bontkraagjesconducteur
Nee. Sorry. Gewoon niet "mijn ding"quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:50 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, Ang3l?
B'ohhhhhh. 6,4 cm nu. Man man man..
.
Roltrap Ria, wie kent 'r niet straks!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:44 schreef Dirk het volgende:
Whaaaa, nu sta ik weer op Station Lelylaan. Zie ik ineens mijn oud-collega Ria op de roltrap..
Die wil ik niet tegenkomen. Echt, wat een avontuur zeg!!!!!.
. En jullie zijn er *live live live* bij.
.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:52 schreef Dirk het volgende:
Ohhhhh, ik ben in de metro de verkeerde kant op gestapt!!!!!.
Joh, wat voor mocro's bedoel jij dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Nee. Sorry. Gewoon niet "mijn ding"
Het enige aantrekkelijke zou de uitdaging zijn.
Ik zit te googlen op hunk en moroccan, of op cute, en op sexy.... nothing. NOTHING!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:53 schreef Dirk het volgende:
[..]
Joh, wat voor mocro's bedoel jij dan?
Ik bedoel gewoon dat prototype schoffie, zeg maar. Om nom.
Best leuk.. eigenlijk. Maar goed, out leage enzquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:50 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, Ang3l?
B'ohhhhhh. 6,4 cm nu. Man man man..
.
Plottwist!quote:
Geen hits of niets van jouw gading?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit te googlen op hunk en moroccan, of op cute, en op sexy.... nothing. NOTHING!
Boeiend, ik ben compleet-langdurig getrouwd. Trek je toch samen zo'n joch uit elkaar? Eerlijk zullen we halalles deeeeeeelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:55 schreef Renesite het volgende:
Ohnee, ik ben semi-bijna-getrouwd en zo!
Slechts een paar hits, maar niets van mijn gading.quote:
Ik ga niet eens trouwenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:58 schreef Dirk het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben compleet-langdurig getrouwd. Trek je toch samen zo'n joch uit elkaar? Eerlijk zullen we halalles deeeeeeelen.
Ria en ik werkten bij een assessment (en coachings/loopbaantrajectbegeleidingwateenlangwoordzeg) bureau. Maar toen kreeg ze een hersenbloeding en werd ze heel dik. Toen ging ik daar weg en ging ik bij 3MH werken.quote:
Ik kreeg deze:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slechts een paar hits, maar niets van mijn gading.
RTL Woensdagavond materiaal...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:00 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ria en ik werkten bij een assessment (en coachings/loopbaantrajectbegeleidingwateenlangwoordzeg) bureau. Maar toen kreeg ze een hersenbloeding en werd ze heel dik. Toen ging ik daar weg en ging ik bij 3MH werken.. Honderdmiljoentriljoen jaar geleden.
Die kreeg ik nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kreeg deze:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar die is dus blijkbaar niet Marokkaans, hij komt uit Jordanië.
(Nee Dirkje, NIET de Jordaan!)
Zwaai effequote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:03 schreef Dirk het volgende:
Hmmm, nu kom ik in de buurt van Bijlmer. Met de locals daar heb ík dan weer niks. Dag mocro's, het was gezellig.
Jordanië is het Midden-Oosten, dus net als Marokko en Algerije en Egypte enzo Arabische types, al zal je in Algerije (en misschien ook Marokko) meer Berberse (en dus donkerdere) invloeden hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:05 schreef Dirk het volgende:
Fucking hell, die zou ik ook zéker doen!
Jordanië is nét Azië, toch? Ik bedoel eigenlijk gewoon al dat soort Noord-Afrikaanse types. Algerijnen, etc.
Bontkraagberbers, een waar begrip in R&P SCquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jordanië is het Midden-Oosten, dus net als Marokko en Algerije en Egypte enzo Arabische types, al zal je in Algerije (en misschien ook Marokko) meer Berberse (en dus donkerdere) invloeden hebben.
Staat de R voor Racisten?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bontkraagberbers, een waar begrip in R&P SC
Nee, voor Realistenquote:
Wil ik pas zodra ik het kan/mag in India zonder neergeknuppeld te worden op een olifant.quote:
Nee, pas als je alleen met DAT ras wil neukenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:14 schreef Dirk het volgende:
Is toch niet rascistisch als je met ze wil neuken?
Ja! Mijn kantoor is op de bovenste verdieping in het middenquote:
O, omdat daar veel Amsterdammers zitten en die worden gek van de BKB's en hun irritante schreeuwerige agressieve yo yo yo gedragquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:15 schreef Dirk het volgende:
Ik hou 'm d'r in. Een BKB'tje.
Waarom gaat het daar over in R&P?
Waarom India? En niet bv Oeganda?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil ik pas zodra ik het kan/mag in India zonder neergeknuppeld te worden op een olifant.
Net als doneren zodra ik doot ben. Ik mag geen bloed doneren omdat ik beticht word van veel sexpartners hebben. A) Hetero's doen het ook met iedereen en B) kom op, het is fucking 2014 man!
Nou, geen bloed = geen organen #joe.
Dit is echt zo onwerkelijkquote:
Het staat op internet. Het is echt. Duh.quote:
Ik zie ze dus nooooooit, waarschijnlijk omdat ze niet in het centrum wonen. Briljant voor mijn libido, zo'n tripje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:16 schreef Ang3l het volgende:
O, omdat daar veel Amsterdammers zitten en die worden gek van de BKB's en hun irritante schreeuwerige agressieve yo yo yo gedragZoiets.
Misschien is dat ook maar beter ook, anders zou je wellicht op ze afknappen qua gedragquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:19 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik zie ze dus nooooooit, waarschijnlijk omdat ze niet in het centrum wonen. Briljant voor mijn libido, zo'n tripje.
Zit jij aan deze of de andere kant van het spoor?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:20 schreef Dirk het volgende:
Ik zit echt VLAKbij, w. Kan mijn eigen kantoor ook zien vanaf hier.
Te weirdquote:
O okequote:
Broodje Mocro?quote:
Graag! Maar alleen vandaag is beter van niet. Het is inmiddels half twaalf en ik moet nu echt wel wat gaan doen voor de rest van de dag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:23 schreef wonderer het volgende:
Te weirdZullen we samen een broodje halen voor de lunch?
Morgen is ook primaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:27 schreef Dirk het volgende:
[..]
Graag! Maar alleen vandaag is beter van niet. Het is inmiddels half twaalf en ik moet nu echt wel wat gaan doen voor de rest van de dag..
Morgen ofzo?
Nee, Delfzijl was me exotisch genoeg. We wonen nu ruim een maand onder een dakquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O okeNee ik dacht misschien heb je een vriend uit India of zo. Had gekund
Ik begrijp het niet, denk ik. Je wil hier niet trouwen omdat je je dan niet meer veilig bent in homo-onvriendelijke landen?quote:
Welke sport?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:31 schreef Steve het volgende:
's Morgens sporten is duidelijk niks voor mij. Niet vooruit te branden..
Nee t is zoals Brad Pitt: Ik ga zelf pas trouwen als iedereen het kan op aarde!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:39 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, denk ik. Je wil hier niet trouwen omdat je je dan niet meer veilig bent in homo-onvriendelijke landen?
Ik zet m'n geld in op fierljeppen!quote:
Met een jasje van bont?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
[opmerking over gebakken voorhuidjes]
Nee, maar ik ben dan hier getrouwd maar in feite is het raar dat ik getrouwd ben. Het wordt niet overal erkend of wat dan ook. Wat is de reden dat ik getrouwd ben? Ik wil dat kunnen op een olifant met een mooie ondergaande zonquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:39 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, denk ik. Je wil hier niet trouwen omdat je je dan niet meer veilig bent in homo-onvriendelijke landen?
Vreselijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:41 schreef Dirk het volgende:
EINDBAZEN SHIRT!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:41 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Angelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:41 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ah zo. Maar wat nou als je man een spierziekte krijgt en doodgaat en zijn familie pakt je alles af? Ofzo. Wij zijn niet getrouwd om romantische redenen (er was niet eens echt een aanzoek), maar om onze zaken goed geregeld te hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Nee t is zoals Brad Pitt: Ik ga zelf pas trouwen als iedereen het kan op aarde!
Ik breng sowieso mijn geld niet naar landen die me niet erkennen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:43 schreef Renesite het volgende:
Nee, maar ik ben dan hier getrouwd maar in feite is het raar dat ik getrouwd ben. Het wordt niet overal erkend of wat dan ook. Wat is de reden dat ik getrouwd ben? Ik wil dat kunnen op een olifant met een mooie ondergaande zon! Een mooie reis combineren. Laat het een gevoelsdingetje te zijn, ik wil erkend zijn
Daarom, zodra het kan in India is het leukquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:48 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik breng sowieso mijn geld niet naar landen die me niet erkennen.. Ook een gevoelsdingetje.
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:48 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ah zo. Maar wat nou als je man een spierziekte krijgt en doodgaat en zijn familie pakt je alles af? Ofzo. Wij zijn niet getrouwd om romantische redenen (er was niet eens echt een aanzoek), maar om onze zaken goed geregeld te hebben.
Niet? Oh, bij ons wel. Wij wilden aanvankelijk op huwelijkse voorwaarden trouwen, maar toen moesten er alsnog notarissen en weet-ik-veel-wat voor gedoe aan te pas komen en toen hebben we het maar gelaten (quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:56 schreef Renesite het volgende:
Geregistreerd partnerschap. Als we dan toch leuk doen gaan we Hollands spelen. Goedkoop. Tegenwoordig is het met trouwen ook niet automatisch in gemeenschap van goederen.
Fitness net.quote:
Sinds 1 januari veranderd. Het is nu standaard voorwaardenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:01 schreef Dirk het volgende:
[..]
Niet? Oh, bij ons wel. Wij wilden aanvankelijk op huwelijkse voorwaarden trouwen, maar toen moesten er alsnog notarissen en weet-ik-veel-wat voor gedoe aan te pas komen en toen hebben we het maar gelaten (.). Overigens heb je in elke gemeente een dag waarop je gratis kunt trouwen. Wij hebben maandagochtend vroeg een krabbel gezet in de Stopera en dat was dat.
quote:
Op kantoor moeten zitten heb ik geen moeite mee, maar 's morgens al hardlopen... nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:11 schreef Dirk het volgende:
.
.
Om die tijd zit ik al geknipt en geschoren op kantoor na een rondje hardlopen van 7 of 8 kilometer.
Die 9 uur ging overigens over zondagochtenden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:11 schreef Dirk het volgende:
.
.
Om die tijd zit ik al geknipt en geschoren op kantoor na een rondje hardlopen van 7 of 8 kilometer.
Zoveel verschilt dat niet met trouwen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:56 schreef Renesite het volgende:
Geregistreerd partnerschap. Als we dan toch leuk doen gaan we Hollands spelen. Goedkoop. Tegenwoordig is het met trouwen ook niet automatisch in gemeenschap van goederen.
Dan ben ik meestal bezig met een soort, ehhhh, marathonsessie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:37 schreef Steve het volgende:
Die 9 uur ging overigens over zondagochtenden..
Neh, maar tochquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Zoveel verschilt dat niet met rrouwen...
Maak er eens een moodboard van!quote:
4 stuksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:02 schreef Steve het volgende:
Voor de rest, Ang3l en ik (en een hoop anderen) hebben gisteravond moodboards zitten knutselen.
Geeft niks!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef Dirk het volgende:
[..]
Kan alleen maar door een hetero bedacht zijn. (Sorry Luig!.)
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:10 schreef Luigi het volgende:
Hardlopen. Dat zou ik eigenlijk ook weer eens moeten doen.
Maarja. Ik zou ook eigenlijk op een onbewoond eiland met 3 negentien jarige Zweedse blondines jongens met wasbordjes moeten zitten.
Spreek!quote:
Om hier nog even op terug te komen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:36 schreef LeBeau het volgende:
Dit klinkt als iets dat ik nodig heb voor die "Jezus wat een lekker ding, die zou *naam van vriend/vriendin hier* moeten zien". >.>
Zat het je zo dwars dat je het twee keer moest posten?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:22 schreef Dirk het volgende:
Ik wou bij wijze van moodboard een "bosje piemels" posten. Je weet wel, zo'n funny netpic van een bos bloemen, maar dan samengesteld uit piemels. Maar toen ik dat googlede kwam ik uit bij een hele nare foto van (wat ik denk dat is) een besnijdenis in Afrika. Ofzo..
.
Ja, zoiets zei je al?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:22 schreef Dirk het volgende:
Ik wou bij wijze van moodboard een "bosje piemels" posten. Je weet wel, zo'n funny netpic van een bos bloemen, maar dan samengesteld uit piemels. Maar toen ik dat googlede kwam ik uit bij een hele nare foto van (wat ik denk dat is) een besnijdenis in Afrika. Ofzo..
.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:22 schreef Dirk het volgende:
.
Wat zei je?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:05 schreef Dirk het volgende:
Ik wou er een foto bij posten van zo'n bosje piemels. Zo'n funny internet pica geval, hebben jullie misschien wel eens gezien. Maar toen ik 't googlede kwam ik terecht op een afgrijselijke foto van (wat ik denk dat is) een Afrikaanse besnijdenis. Ofzo..
.
Korsakovje?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef Dirk het volgende:
Oh echt?!.
Hahaha, soms typ ik weleens iets en dan post ik het niet. Ik dacht dat dat nu weer het geval was.
Drugs are bad, mmmkay?!quote:
Waar moet je dan in godsnaam van herstellen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:25 schreef Dirk het volgende:
[..]
Drugs are bad, mmmkay?!
Ik zit pas in dag 2 van m'n herstelproces en het gaat 100 keer beter dan verwacht. HOOR!.
Hmm. Nee. Wat is dat, een bosje piemels? Maak er eens een moodboard van!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:29 schreef Dirk het volgende:
Kennen jullie dat plaatje van dat "bosje piemels"? Dat wou ik net posten, toen het over moodboards ging. Maar op google vond ik toen een hele ranzige pic van (wat lijkt op) een besnijdenis in Afrika. Ofzo..
.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Waar moet je dan in godsnaam van herstellen?
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kan ook dat ie er chirurgisch een rijgkoordje in heeft laten zetten, dat weet ik natuurlijk nietquote:
Met als verschil dat t gebied veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groter isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
Eerst de Olympische Spelen, nu de annexatie van de Krim.
Poetin-Rusland begint steeds meer te lijken op Hitler-Duitsland in rond 1936.
Het irriteert mij lichtelijk dat de hele wereld nu pas de barricade op gaat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
Het kalf is nog niet verdronken gelukkig, maakt t snakt al een tijd naar adem.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:47 schreef Dirk het volgende:
[..]
Het irriteert mij lichtelijk dat de hele wereld nu pas de barricade op gaat.
Met de homo's als joden...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik een luier een minder grote moodkiller zou vinden dan een ANWB jas?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:48 schreef Ang3l het volgende:
Zo'n touwtje met zo'n sluiting, die je vaak op ANWB jassen ziet
Als we dan de oorlog overleven, richten ze dan ook een stukje land voor ons in? Gaytopia of zo?quote:
Een stuk land annexeren is verder helemaal geen daad van agressie natuurlijk.quote:Poetin noemde de maatregelen van het Westen een daad van agressie. Hij zei dat hij de confrontatie niet opzoekt, maar de Russische belangen wel zal verdedigen.
Nee, da's Risk op een groter speelveldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een stuk land annexeren is verder helemaal geen daad van agressie natuurlijk.
Man, ik zit op een hele planeet voor ons alleen hier. Kom erbij!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Als we dan de oorlog overleven, richten ze dan ook een stukje land voor ons in? Gaytopia of zo?
Ja, inderdaad. Maar in die zin gaat de vergelijking ook op. Want in de jaren dertig van de vorige eeuw vonden een hoop mensen Hitler eigenlijk helemaal niet zo slecht. En het zou allemaal niet zo'n vaart lopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:47 schreef Dirk het volgende:
[..]
Het irriteert mij lichtelijk dat de hele wereld nu pas de barricade op gaat.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:04 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Willy zal hem wel eens even gaan vertellen dat het afgelopen moet zijn met dit soort praktijken!!!!
Heb je een functie voor me dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:06 schreef Dirk het volgende:
[..]
Man, ik zit op een hele planeet voor ons alleen hier. Kom erbij!
Met schild en zo?quote:
Ja, en een fluffy regenboog pé-nis en dan moet je Carlo, Stacey en Tijn buiten houden.quote:
Hmmmja, hij is zeker mooi gezet. Ik zou 'm niet nemen, maar dat denken legio mensen ongetwijfeld ook van mijn tattoos.quote:
Ik heb ook een super slecht gezette tattoo, die totaal niet lijkt op het getekende ontwerp. Ach, het is slechts een hele sleeve, dus wat geeft 't?quote:De rest van de site was aaaaaaaaardslelijk getekend. Echrt de meest scheef getekende bekken op die engelendan voel je je toch ook genaaid?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:38 schreef Dirk het volgende:
Ik heb ook een super slecht gezette tattoo, die totaal niet lijkt op het getekende ontwerp. Ach, het is slechts een hele sleeve, dus wat geeft 't?.
Kleffe tosti draden gesmek?quote:
Het komt in de buurt.quote:
Nee, die is wel mooi. Op mijn andere arm heb ik een lyric van een Utrechts bandje (Solo; hadden we 't laatst over) met wat bloemen en andere versiersels er omheen en, ehhh, tja... 't Is niet wat het hadden moeten zijn, zeg maar.quote:
Met Sjors Makel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef Luigi het volgende:
Ja hoi m'n glitterende gleuf alarm ging af, met wie?.
Je doet er zo weinig aan achterafquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:09 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nee, die is wel mooi. Op mijn andere arm heb ik een lyric van een Utrechts bandje (Solo; hadden we 't laatst over) met wat bloemen en andere versiersels er omheen en, ehhh, tja... 't Is niet wat het hadden moeten zijn, zeg maar..
O o o die drugsquote:
En 't is vrij permanent, ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:10 schreef Ang3l het volgende:
Je doet er zo weinig aan achterafDa's wat me ook wel tegenhoudt.
En aangezien ik mega kritisch ben zou ik dan elke keer als ik 'm zie mijn huid er af willen krabbenquote:
Het prijsverschil tussen de mooie en de lelijke is 1600 euro. Daar zit de crux, denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:17 schreef Ang3l het volgende:
En aangezien ik mega kritisch ben zou ik dan elke keer als ik 'm zie mijn huid er af willen krabbenHij zou echt PERFECT moeten zijn voor mij. Niet voor een ander, maar in mijn ogen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:22 schreef Dirk het volgende:
[..]
Het prijsverschil tussen de mooie en de lelijke is 1600 euro. Daar zit de crux, denk ik..
Ja, ik ga ook noooooooit meer bezuinigen op body art.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:23 schreef Ang3l het volgende:
Da's best een hoop ja. Then again, het staat er voor eeuwig. It had better be good.
Ja da's natuurlijk een goede oplossing, laten omtoveren tot iets betersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:25 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook noooooooit meer bezuinigen op body art.
En ik heb inmiddels een supergoeie artiest opgedaan op een beurs (hij zit in Aalsmeer geloof ik) die er ook wel iets mee kon. Dus als ik even klaar ben met weekendjes België en custom made t-shirts dan ga ik maar eens bij hem langs, voor een pimping sessie.
Get a life , als je seks denkt te krijgen door Hi, Fuck date? en dan 3 foto's te sturen. is dat best triest. Hoe wanhopig moet je dan zijn. Ten eerste moeten dat soort gasten eerst eens naar mijn leeftijd kijken. Dat is niet gezond. Ten tweede zit daar niemand op te wachten van mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:37 schreef Dirk het volgende:
[..]
Wat Ang3l zegt, ja.
Ik bedoel, die app heet nota bene Grindr! Niet 'Hetisbelangrijkdatwedichtbijelkaarzittenwantdatisaltijdhandigomtechatr'.
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Ik vermouth. dat we weer een adolescent met een sex-allergie in ons midden hebben.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef Luigi het volgende:
Ja hoi m'n glitterende gleuf alarm ging af, met wie?.
Heb jij glitters in je gleuf?! OMG you are superwomanquote:
Voor jou strooi ik overal glitters!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb jij glitters in je gleuf?! OMG you are superwoman
Tally Tetter and her sparkling Twat
Glitters =/= GHBquote:
Nou, in mijn gehele leven als homo ken ik er niet 1.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:07 schreef Ang3l het volgende:Er zijn zat 23jarigen die er WEL van gediend zijn en er pap van lusten. Dat jij er dan niet 1 van bent is een ander verhaal.
Ik vraag mij af van wie je een kloon bent. Ik gok Moof.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:02 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Get a life , als je seks denkt te krijgen door Hi, Fuck date? en dan 3 foto's te sturen. is dat best triest. Hoe wanhopig moet je dan zijn. Ten eerste moeten dat soort gasten eerst eens naar mijn leeftijd kijken. Dat is niet gezond. Ten tweede zit daar niemand op te wachten van mijn leeftijd.
Grindr is gewoon een app waar je de homoseksuele mede mens kunt ontmoeten.
Ik ben 23. Vraag me af wat dat ertoe doet.
Ik ben geen kloon. Ben jij de baas hier?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik vraag mij af van wie je een kloon bent.
Nee, dat is Dirk. Met Ang3l als zijn lieftallige directiesecretaresse.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:18 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Ben jij de baas hier?
Jij maakt vriendenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:18 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Ben jij de baas hier?
Ik doe normaal. Jij komt alleen, nu al voor de 2de keer over van ''ga weg, dit is mijn territiorum.'' Alsof het alleen maar voor een select groepje homo's op fok is. Dan krijg je dat soort reacties.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nee, dat is Dirk. Met Ang3l als zijn lieftallige directiesecretaresse.
Maar ik vraag mij wel wat je hier komt doen. En als je niet normaal kunt doen, dan kun je beter dit topic links laten liggen.
En jij komt over als MOPPER MOPPER WIE DENKT DIE HOMO WEL NIET DAT IE IS MOPPER MOPPER SMERIG MOPPER IK WEET ALLES MOPPER EN ALS IK DAT VIND DAN IS DAT VOOR IEDEREEN ZO EN IK KEN OOK NIEMAND DIE ANDERS IS.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:23 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Jij komt alleen, nu al voor de 2de keer over van ''ga weg, dit is mijn territiorum.'' Alsof het alleen maar voor een select groepje homo's op fok is. Dan krijg je dat soort reacties.
Ik eis een kek pakje en een riant salarisquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nee, dat is Dirk. Met Ang3l als zijn lieftallige directiesecretaresse.
Je hebt een vers aangemaakt account met een nick die een kloon suggereert. En je eerste post is een half beledigende opmerking over homo's op Grindr. Als je je welkom wilt voelen, dan is een andere tactiek handiger, want zo wek je op z'n minst de suggestie de zoveelste baggeruser te zijn, die hier komt trollen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:23 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Jij komt alleen, nu al voor de 2de keer over van ''ga weg, dit is mijn territiorum.'' Alsof het alleen maar voor een select groepje homo's op fok is. Dan krijg je dat soort reacties.
Zo voel ik me nu ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo ongeveer als die kat in je avatar eigenlijk
Soms he, soms hou ik best wel eens van jequote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:33 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je hebt een vers aangemaakt account met een nick die een kloon suggereert. En je eerste post is een half beledigende opmerking over homo's op Grindr. Als je je welkom wilt voelen, dan is een andere tactiek handiger, want zo wek je op z'n minst de suggestie de zoveelste baggeruser te zijn, die hier komt trollen.
Wat geeft jou die wijsheid? Je directe omgeving?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:35 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Zo voel ik me nu ook
En nee, ik weet ook dat er homo's zijn van mijn leeftijd die wel ervan gediend zijn,alleen gewoon niet veel.
Tja. Weet niet of dat iets over Grindr, de jongens, jou of onno zegt.quote:En ikzelf ken er al geen dus dat veranderd mijn beeld misschien. De enige die ik ken is de toyboy van onno hoes.
Homo's die ik de laatste jaren heb ontmoet,homo vrienden,homos waar ik mee praat ,chat en omga.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat geeft jou die wijsheid? Je directe omgeving?
Je snapt dat je dan in je eigen omgeving/vriendengroep kijkt he, en daarmee dus je referentiekader onbewust beperkt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:41 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Homo's die ik de laatste jaren heb ontmoet,homo vrienden,homos waar ik mee praat ,chat en omga.
Leeftijd en ervaringquote:Andersom, wat geeft jou de wijsheid om te denken dat het niet ''een enkeling'' tussen de grote menigte van homo jongeren is, die dat wel willen.
Dat kan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je snapt dat je dan in je eigen omgeving/vriendengroep kijkt he, en daarmee dus je referentiekader onbewust beperkt?
Dat ligt in jouw geval misschien anders dan bij het overgrote deel , gezien je uiterlijk.quote:Leeftijd en ervaring
• Get a lifequote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:10 schreef wonderer het volgende:
Sowieso, hoeveel mensen ken je nou goed genoeg om te weten of ze wel of niet gediend zijn van zo'n soort benadering? Als ik een vriend van je was zou ik het niet eens durven toegeven aangezien ik dan een lading oordelen over me heen ga krijgen.
Het ligt er maar aan hoe je de eerste indruk interpreteertquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Hoe dan ook: Ik ben het met Ambi eens v.w.b. eerste indrukken en binnenkomers in topics. And you never get a second ch.... nou ja, je kent t. Je bent wijs voor je leeftijd
Achja, ik sta er niet alleen in.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
• Get a life
• Triest
• Wanhopig
• Niet gezond
Ik zou idd ook niks meer zeggen.
Nee, het ligt er aan hoe je je handelingen interpreteert en dus je indruk vormt. De indruk zelf IS al de interpretatie natuurlijk hequote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:17 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan hoe je de eerste indruk interpreteert
There are even more judgmental condescending grumpy little pricks in gay-country?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:17 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Achja, ik sta er niet alleen in.
Ik heb geen grindr en ik stuur niet dat soort berichten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms he, soms hou ik best wel eens van je
O ja, en dat is dan gebaseerd op de veronderstelling dat je zelf geen 30+ nicht bent die 23jarigen aanspreekt met pikfoto's en zulke berichten, maar het wel openminded voor ze "opneemt" omdat... ja... nou ja... dat ook gewoon zou moeten kunnen. En zeker op grindr![]()
DN heeft vast ook wel een IM-systeemquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik heb geen grindr en ik stuur niet dat soort berichten.
Ik zeg alleen maar iets dat ik uit eigen ervaring weet. Vandaar dat ik er niet alleen in sta. Maakt me dat dan een prick die bevooroordeeld.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
There are even more judgmental condescending grumpy little pricks in gay-country?
Ja sorry, las net een artikel over Britten, dus t moet ook even met een accent gelezen worden nu graag
Klopt, maar ik stuur niet dat soort berichten. Ik krijg ze zelf wel. Van 23 jarigen zelfs.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
DN heeft vast ook wel een IM-systeem
Nee. Wel t feit dat je ze triest noemt, zonder leven, wanhopig en gewoonweg niet gezondquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:24 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar iets dat ik uit eigen ervaring weet. Vandaar dat ik er niet alleen in sta. Maakt me dat dan een prick die bevooroordeeld.
Hey psssst. Neuken in t stemhokje morgen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:25 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Klopt, maar ik stuur niet dat soort berichten. Ik krijg ze zelf wel. Van 23 jarigen zelfs.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey psssst. Neuken in t stemhokje morgen?
Geil, pics ter beoordeling?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:39 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Een nieuwe aanwinst voor dit topic.
Maar maar maarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:41 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Hoe DURF je! Jij trieste, wanhopige 40+-er zonder leven!
Of een stel homo's die graag bitchenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:46 schreef Ang3l het volgende:
Ghehehe. Wij zijn wel een soort van wolven roedel die de nieuwe welpen pas accepteert als ze eerst een paar keer gebeten zijn he?
Of een expeditie robinson eilandraad die de nieuwkomers zorgvuldig screent.
Ik had al zo'n idee. Wat moet ik doen om nog geaccepteerd te worden ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:46 schreef Ang3l het volgende:
Ghehehe. Wij zijn wel een soort van wolven roedel die de nieuwe welpen pas accepteert als ze eerst een paar keer gebeten zijn he?
Of een expeditie robinson eilandraad die de nieuwkomers zorgvuldig screent.
Als je me maar met rust laat !quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:01 schreef Stroekie het volgende:
Is het weer veilig en leuk hier voor mij als bejaarde ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de schuld van de Rabobank
Eenschquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:48 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik breng sowieso mijn geld niet naar landen die me niet erkennen.. Ook een gevoelsdingetje.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:20 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Als je me maar met rust laat !hi i am from hungaria, wanna fuck ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het dat ooit geweest dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:01 schreef Stroekie het volgende:
Je hebt op zich gelijk. En iedereen mag zijn eigen criteria hanteren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:47 schreef Cosmo. het volgende:
Zostraks zo'n man op Grindr, heeft netjes dingen als leeftijd en foto verborgen, al heel verdacht. Dus ik antwoord gewoon en vraag dan maar eens hoe oud hij is. Nou ja, 31 en dat is voor mij nog veel te oud. Dus ik zeg netjes dat ik alleen zoek naar leeftijdgenoten. Komt hij met het stomme antwoord 'oh ben ik te oud voor vriendschap'.. Gast, Grindr en vriendschap? Welke droomwereld leef jij.
Ghehehe, jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:47 schreef Cosmo. het volgende:
Zostraks zo'n man op Grindr, heeft netjes dingen als leeftijd en foto verborgen, al heel verdacht. Dus ik antwoord gewoon en vraag dan maar eens hoe oud hij is. Nou ja, 31 en dat is voor mij nog veel te oud. Dus ik zeg netjes dat ik alleen zoek naar leeftijdgenoten. Komt hij met het stomme antwoord 'oh ben ik te oud voor vriendschap'.. Gast, Grindr en vriendschap? Welke droomwereld leef jij.
Als je maar niet de nieuweling aanspreekt om te neuken, dan komt aaaaaalles goedquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:01 schreef Stroekie het volgende:
"When you turn 40, Grindr mails you a death certificatequote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je hebt op zich gelijk. En iedereen mag zijn eigen criteria hanteren.
*maar*
aan de andere kant vind ik dat er soms wel erg krampachtig wordt gedaan over leeftijd.
Beetje zoals mensen het idee van het eten van insecten erg vies vinden, maar tegelijkertijd uit een blinde smaakproef bleek dat 80% van de mensen een gehaktbal die deels van meelwormen is gemaakt, lekkerder vond dan een normale gehaktbal.
Mannen van boven de 30 zijn als een gehaktbal met meelwormen. Je moet er in eerste instantie niet aan denken, tot je het hebt geproeft.
Hahaha, leuk. Ik lig dubbel......meelzak...kwam meteen in me opquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
Mannen van boven de 30 zijn als een gehaktbal met meelwormen. Je moet er in eerste instantie niet aan denken, tot je het hebt geproeft.
Ik merk het trouwens best vaak andersm. Dat jongeren me aanspreken en dat IK dan degene ben die zegt "Uuuh, ben wel 35 hoor en dus 11 jaar ouder". Laatst met de ober ook al: "Ja, dus? Volgens mij maak jij daar meer een probleem van dan ik." ... O... oke.. uh, ja misschien wel dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
*maar*
aan de andere kant vind ik dat er soms wel erg krampachtig wordt gedaan over leeftijd.
Beetje zoals mensen het idee van het eten van insecten erg vies vinden, maar tegelijkertijd uit een blinde smaakproef bleek dat 80% van de mensen een gehaktbal die deels van meelwormen is gemaakt, lekkerder vond dan een normale gehaktbal.
oh oh, te laatquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar niet de nieuweling aanspreekt om te neuken, dan komt aaaaaalles goed
AJUU! Dat was het! Ik kwam er laatst toch niet meer opquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
na het vrrtrek van ajuu, overhemd ang3l geen blouse, ben ik al eeuwen topic opa
*pets op de vingers* Jij zielige trieste niet normale man zonder leven!!!!quote:
Herkenbaar. So what zei iemand laatst tegen mij....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk het trouwens best vaak andersm. Dat jongeren me aanspreken en dat IK dan degene ben die zegt "Uuuh, ben wel 35 hoor en dus 11 jaar ouder". Laatst met de ober ook al: "Ja, dus? Volgens mij maak jij daar meer een probleem van dan ik." ... O... oke.. uh, ja misschien wel dan.
Ha, I'm safe!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar niet de nieuweling aanspreekt om te neuken, dan komt aaaaaalles goed
rode knopje dit keer wel met rust gelaten ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AJUU! Dat was het! Ik kwam er laatst toch niet meer op
Had ik trouwens al verteld dat parleur stiekem naar RENT was komen kijken? Ik vond t schattig
Jij mag me wel aanspreken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je nu een beetje met Ang3l lopen flirten? Ben je dan wel hetero? Of op z'n minst kasthomo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:34 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Jij mag me wel aanspreken.
Zó, is die eerste indruk nou teniet gedaan
Wie zegt dat ik hetero benquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Ga je nu een beetje met Ang3l lopen flirten? Ben je dan wel hetero? Of op z'n minst kasthomo?.
Wellicht. Maar als ik zie op wat voor types ik val dan zijn het twinkies, en dat zijn mensen ouder dan ik bijna nooit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
*maar*
Nee dat is mijn taak.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
zwaaitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Wellicht. Maar als ik zie op wat voor types ik val dan zijn het twinkies, en dat zijn mensen ouder dan ik bijna nooit..
Twinks zijn per definitie toch jong?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Wellicht. Maar als ik zie op wat voor types ik val dan zijn het twinkies, en dat zijn mensen ouder dan ik bijna nooit..
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:34 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Oh ja, ok. In elk geval jong-uitziend dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
Volgens übertwink Tyler Oakley gaat het meer om de look dan om de leeftijd.
Maargoed, van wie ben je een kloon? Kennen wij je hier? Probeer je je te verstoppen voor je FOK-vriendjes?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:53 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Wat is de achterliggende gedachte hiervan
Nu weet ik nog niet wat je ermee bedoeldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:59 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Maargoed, van wie ben je een kloon? Kennen wij je hier? Probeer je je te verstoppen voor je FOK-vriendjes?
iets met hans christiaan Anderson of toch gebroeders grimm ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:53 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Wat is de achterliggende gedachte hiervan
Gaan we sprookjes vertellen.....aaah....nice........er was eens.......quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iets met hans christiaan Anderson of toch gebroeders grimm ?
repelsteeltjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:06 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Gaan we sprookjes vertellen.....aaah....nice........er was eens.......
En toch bevat je eerste post een term dat toch redelijk des FOK!s is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:02 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet wat je ermee bedoeld![]()
1 , niemand. 2,nu wel. 3. ik heb geen vrienden.
He bah gelijk een orgie.quote:
HAHAHAHAHA!!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
Heb jij glitters in je gleuf?! OMG you are superwoman
Ze wrijven allemaal over die lamp.......quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die op het strand een oude olielamp vinden
nee joh gewoon over elkaars piemelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:13 schreef Karelzegt het volgende:
[..]
Ze wrijven allemaal over die lamp.......
volgens mij zit je niet in m'n Grindr bereikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:34 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Zó, is die eerste indruk nou teniet gedaan
ja ja ja! Joehoequote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toen kwam er een olifant met een lange snuit
best ver dat Boedapestquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
volgens mij zit je niet in m'n Grindr bereikte veel kilometers!
Om de broken record "Bear Necessity" nog maar eens op te zetten... Ga eens op dat feest kijken. Je struíkelt over de twinks die een grote beer willen vangen. En dat is slechts één voorbeeld. Ik ben 33 en heb niet bepaald een 'fruitig uiterlijk'. Reageren ook plénty jonge jongens op. Er zijn legio mensen die niet op kunnen schieten met jongens van hun eigen leeftijd, maar die behoefte hebben aan iemand die volwassener/wijzer is. Ook op seksgebied.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:41 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Homo's die ik de laatste jaren heb ontmoet,homo vrienden,homos waar ik mee praat ,chat en omga.
Andersom, wat geeft jou de wijsheid om te denken dat het niet ''een enkeling'' tussen de grote menigte van homo jongeren is, die dat wel willen.
Ja, vind m ook heel mooi. Alleen ik zit altijd met opgestroopte mouwenquote:
Ow?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar is die slurf niet voor gemaakt !
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:40 schreef Luigi het volgende:
En alleen met Dirk he. Ik ben de eerste heteronormatieve monogame platonische homo!
Nou, wat een goed compliment.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:15 schreef Cosmo. het volgende:
Dirk jij bent mijn favoriete persoon vandaag
Hahaha, echt>?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:33 schreef Dirk het volgende:
B'ohhhh, ik ben eindelijk bijgelezen!.
Ik heb de hele middag op pleasegrandpabarebackmydirtyhole.com gezeten en daar zaten alleen maar ouwe lijken die me zonder condoom wilden neuken!!!!!!!!!!!1!!!!!
GATVERDAMME!!!!!!!!! GET A FUCKING LIFE!!!!!!.
.
Zuid-limburgquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:23 schreef Dirk het volgende:
[..]
Om de broken record "Bear Necessity" nog maar eens op te zetten... Ga eens op dat feest kijken. Je struíkelt over de twinks die een grote beer willen vangen. En dat is slechts één voorbeeld. Ik ben 33 en heb niet bepaald een 'fruitig uiterlijk'. Reageren ook plénty jonge jongens op. Er zijn legio mensen die niet op kunnen schieten met jongens van hun eigen leeftijd, maar die behoefte hebben aan iemand die volwassener/wijzer is. Ook op seksgebied.
Waar woon je, trouwens?
Was te verwachtten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:43 schreef Dirk het volgende:
Zuid-Limburg verklaart wel je wat 'dorpse kijk' op 't geheel.
(KL34z5 omdat ik ook iets cools wil zeggen..)
Zoooo american horror story season 3!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:38 schreef Dirk het volgende:
Echt tof trouwens dat er zomaar een soort interne BARRICADEEEEEE was.
Enne, KloonMetDeNaamDieJeAlKende (ofzo.), uiteraard ben je meer dan welkom om mee te posten... But if you wanna party with the witches, don't burn them at the stake!
IK HEB EEN SPREEKWOORD VERZONNEN!!!!.
Je sprankelende persoonlijkheidquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:30 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nou, wat een goed compliment.. Dank!
Kwam het door mijn fotoverslag van toen ik buiten de ring was? (ik vond het zelf ook gaaf/leip..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |