quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:37 schreef Dirk het volgende:
Oh my gay, hij kwam ook nog net uit z'n hokje..
[ afbeelding ]
Niet m'n beste werk ooit, but hey..
In de hand wel, inmiddels, met al die mocro's?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:42 schreef Dirk het volgende:
Oh nee, ik had 'm toch.
NIETS AAN DE HAND, MENSEN!!!!!
Een Marokkaan zonder bontkraagje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik verwachte een lekkere, niet een bontkraagjesconducteur
Nee. Sorry. Gewoon niet "mijn ding"quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:50 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, Ang3l?
B'ohhhhhh. 6,4 cm nu. Man man man..
.
Roltrap Ria, wie kent 'r niet straks!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:44 schreef Dirk het volgende:
Whaaaa, nu sta ik weer op Station Lelylaan. Zie ik ineens mijn oud-collega Ria op de roltrap..
Die wil ik niet tegenkomen. Echt, wat een avontuur zeg!!!!!.
. En jullie zijn er *live live live* bij.
.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:52 schreef Dirk het volgende:
Ohhhhh, ik ben in de metro de verkeerde kant op gestapt!!!!!.
Joh, wat voor mocro's bedoel jij dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Nee. Sorry. Gewoon niet "mijn ding"
Het enige aantrekkelijke zou de uitdaging zijn.
Ik zit te googlen op hunk en moroccan, of op cute, en op sexy.... nothing. NOTHING!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:53 schreef Dirk het volgende:
[..]
Joh, wat voor mocro's bedoel jij dan?
Ik bedoel gewoon dat prototype schoffie, zeg maar. Om nom.
Best leuk.. eigenlijk. Maar goed, out leage enzquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:50 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, Ang3l?
B'ohhhhhh. 6,4 cm nu. Man man man..
.
Plottwist!quote:
Geen hits of niets van jouw gading?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit te googlen op hunk en moroccan, of op cute, en op sexy.... nothing. NOTHING!
Boeiend, ik ben compleet-langdurig getrouwd. Trek je toch samen zo'n joch uit elkaar? Eerlijk zullen we halalles deeeeeeelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:55 schreef Renesite het volgende:
Ohnee, ik ben semi-bijna-getrouwd en zo!
Slechts een paar hits, maar niets van mijn gading.quote:
Ik ga niet eens trouwenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:58 schreef Dirk het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben compleet-langdurig getrouwd. Trek je toch samen zo'n joch uit elkaar? Eerlijk zullen we halalles deeeeeeelen.
Ria en ik werkten bij een assessment (en coachings/loopbaantrajectbegeleidingwateenlangwoordzeg) bureau. Maar toen kreeg ze een hersenbloeding en werd ze heel dik. Toen ging ik daar weg en ging ik bij 3MH werken.quote:
Ik kreeg deze:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slechts een paar hits, maar niets van mijn gading.
RTL Woensdagavond materiaal...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:00 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ria en ik werkten bij een assessment (en coachings/loopbaantrajectbegeleidingwateenlangwoordzeg) bureau. Maar toen kreeg ze een hersenbloeding en werd ze heel dik. Toen ging ik daar weg en ging ik bij 3MH werken.. Honderdmiljoentriljoen jaar geleden.
Die kreeg ik nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kreeg deze:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar die is dus blijkbaar niet Marokkaans, hij komt uit Jordanië.
(Nee Dirkje, NIET de Jordaan!)
Zwaai effequote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:03 schreef Dirk het volgende:
Hmmm, nu kom ik in de buurt van Bijlmer. Met de locals daar heb ík dan weer niks. Dag mocro's, het was gezellig.
Jordanië is het Midden-Oosten, dus net als Marokko en Algerije en Egypte enzo Arabische types, al zal je in Algerije (en misschien ook Marokko) meer Berberse (en dus donkerdere) invloeden hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:05 schreef Dirk het volgende:
Fucking hell, die zou ik ook zéker doen!
Jordanië is nét Azië, toch? Ik bedoel eigenlijk gewoon al dat soort Noord-Afrikaanse types. Algerijnen, etc.
Bontkraagberbers, een waar begrip in R&P SCquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jordanië is het Midden-Oosten, dus net als Marokko en Algerije en Egypte enzo Arabische types, al zal je in Algerije (en misschien ook Marokko) meer Berberse (en dus donkerdere) invloeden hebben.
Staat de R voor Racisten?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bontkraagberbers, een waar begrip in R&P SC
Nee, voor Realistenquote:
Wil ik pas zodra ik het kan/mag in India zonder neergeknuppeld te worden op een olifant.quote:
Nee, pas als je alleen met DAT ras wil neukenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:14 schreef Dirk het volgende:
Is toch niet rascistisch als je met ze wil neuken?
Ja! Mijn kantoor is op de bovenste verdieping in het middenquote:
O, omdat daar veel Amsterdammers zitten en die worden gek van de BKB's en hun irritante schreeuwerige agressieve yo yo yo gedragquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:15 schreef Dirk het volgende:
Ik hou 'm d'r in. Een BKB'tje.
Waarom gaat het daar over in R&P?
Waarom India? En niet bv Oeganda?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil ik pas zodra ik het kan/mag in India zonder neergeknuppeld te worden op een olifant.
Net als doneren zodra ik doot ben. Ik mag geen bloed doneren omdat ik beticht word van veel sexpartners hebben. A) Hetero's doen het ook met iedereen en B) kom op, het is fucking 2014 man!
Nou, geen bloed = geen organen #joe.
Dit is echt zo onwerkelijkquote:
Het staat op internet. Het is echt. Duh.quote:
Ik zie ze dus nooooooit, waarschijnlijk omdat ze niet in het centrum wonen. Briljant voor mijn libido, zo'n tripje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:16 schreef Ang3l het volgende:
O, omdat daar veel Amsterdammers zitten en die worden gek van de BKB's en hun irritante schreeuwerige agressieve yo yo yo gedragZoiets.
Misschien is dat ook maar beter ook, anders zou je wellicht op ze afknappen qua gedragquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:19 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik zie ze dus nooooooit, waarschijnlijk omdat ze niet in het centrum wonen. Briljant voor mijn libido, zo'n tripje.
Zit jij aan deze of de andere kant van het spoor?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:20 schreef Dirk het volgende:
Ik zit echt VLAKbij, w. Kan mijn eigen kantoor ook zien vanaf hier.
Te weirdquote:
O okequote:
Broodje Mocro?quote:
Graag! Maar alleen vandaag is beter van niet. Het is inmiddels half twaalf en ik moet nu echt wel wat gaan doen voor de rest van de dag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:23 schreef wonderer het volgende:
Te weirdZullen we samen een broodje halen voor de lunch?
Morgen is ook primaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:27 schreef Dirk het volgende:
[..]
Graag! Maar alleen vandaag is beter van niet. Het is inmiddels half twaalf en ik moet nu echt wel wat gaan doen voor de rest van de dag..
Morgen ofzo?
Nee, Delfzijl was me exotisch genoeg. We wonen nu ruim een maand onder een dakquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O okeNee ik dacht misschien heb je een vriend uit India of zo. Had gekund
Ik begrijp het niet, denk ik. Je wil hier niet trouwen omdat je je dan niet meer veilig bent in homo-onvriendelijke landen?quote:
Welke sport?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:31 schreef Steve het volgende:
's Morgens sporten is duidelijk niks voor mij. Niet vooruit te branden..
Nee t is zoals Brad Pitt: Ik ga zelf pas trouwen als iedereen het kan op aarde!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:39 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, denk ik. Je wil hier niet trouwen omdat je je dan niet meer veilig bent in homo-onvriendelijke landen?
Ik zet m'n geld in op fierljeppen!quote:
Met een jasje van bont?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
[opmerking over gebakken voorhuidjes]
Nee, maar ik ben dan hier getrouwd maar in feite is het raar dat ik getrouwd ben. Het wordt niet overal erkend of wat dan ook. Wat is de reden dat ik getrouwd ben? Ik wil dat kunnen op een olifant met een mooie ondergaande zonquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:39 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, denk ik. Je wil hier niet trouwen omdat je je dan niet meer veilig bent in homo-onvriendelijke landen?
Vreselijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:41 schreef Dirk het volgende:
EINDBAZEN SHIRT!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |