quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:37 schreef Dirk het volgende:
Oh my gay, hij kwam ook nog net uit z'n hokje..
[ afbeelding ]
Niet m'n beste werk ooit, but hey..
In de hand wel, inmiddels, met al die mocro's?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:42 schreef Dirk het volgende:
Oh nee, ik had 'm toch.
NIETS AAN DE HAND, MENSEN!!!!!
Een Marokkaan zonder bontkraagje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik verwachte een lekkere, niet een bontkraagjesconducteur
Nee. Sorry. Gewoon niet "mijn ding"quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:50 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, Ang3l?
B'ohhhhhh. 6,4 cm nu. Man man man..
.
Roltrap Ria, wie kent 'r niet straks!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:44 schreef Dirk het volgende:
Whaaaa, nu sta ik weer op Station Lelylaan. Zie ik ineens mijn oud-collega Ria op de roltrap..
Die wil ik niet tegenkomen. Echt, wat een avontuur zeg!!!!!.
. En jullie zijn er *live live live* bij.
.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:52 schreef Dirk het volgende:
Ohhhhh, ik ben in de metro de verkeerde kant op gestapt!!!!!.
Joh, wat voor mocro's bedoel jij dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Nee. Sorry. Gewoon niet "mijn ding"
Het enige aantrekkelijke zou de uitdaging zijn.
Ik zit te googlen op hunk en moroccan, of op cute, en op sexy.... nothing. NOTHING!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:53 schreef Dirk het volgende:
[..]
Joh, wat voor mocro's bedoel jij dan?
Ik bedoel gewoon dat prototype schoffie, zeg maar. Om nom.
Best leuk.. eigenlijk. Maar goed, out leage enzquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:50 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, Ang3l?
B'ohhhhhh. 6,4 cm nu. Man man man..
.
Plottwist!quote:
Geen hits of niets van jouw gading?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit te googlen op hunk en moroccan, of op cute, en op sexy.... nothing. NOTHING!
Boeiend, ik ben compleet-langdurig getrouwd. Trek je toch samen zo'n joch uit elkaar? Eerlijk zullen we halalles deeeeeeelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:55 schreef Renesite het volgende:
Ohnee, ik ben semi-bijna-getrouwd en zo!
Slechts een paar hits, maar niets van mijn gading.quote:
Ik ga niet eens trouwenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:58 schreef Dirk het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben compleet-langdurig getrouwd. Trek je toch samen zo'n joch uit elkaar? Eerlijk zullen we halalles deeeeeeelen.
Ria en ik werkten bij een assessment (en coachings/loopbaantrajectbegeleidingwateenlangwoordzeg) bureau. Maar toen kreeg ze een hersenbloeding en werd ze heel dik. Toen ging ik daar weg en ging ik bij 3MH werken.quote:
Ik kreeg deze:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slechts een paar hits, maar niets van mijn gading.
RTL Woensdagavond materiaal...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:00 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ria en ik werkten bij een assessment (en coachings/loopbaantrajectbegeleidingwateenlangwoordzeg) bureau. Maar toen kreeg ze een hersenbloeding en werd ze heel dik. Toen ging ik daar weg en ging ik bij 3MH werken.. Honderdmiljoentriljoen jaar geleden.
Die kreeg ik nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kreeg deze:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar die is dus blijkbaar niet Marokkaans, hij komt uit Jordanië.
(Nee Dirkje, NIET de Jordaan!)
Zwaai effequote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:03 schreef Dirk het volgende:
Hmmm, nu kom ik in de buurt van Bijlmer. Met de locals daar heb ík dan weer niks. Dag mocro's, het was gezellig.
Jordanië is het Midden-Oosten, dus net als Marokko en Algerije en Egypte enzo Arabische types, al zal je in Algerije (en misschien ook Marokko) meer Berberse (en dus donkerdere) invloeden hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:05 schreef Dirk het volgende:
Fucking hell, die zou ik ook zéker doen!
Jordanië is nét Azië, toch? Ik bedoel eigenlijk gewoon al dat soort Noord-Afrikaanse types. Algerijnen, etc.
Bontkraagberbers, een waar begrip in R&P SCquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jordanië is het Midden-Oosten, dus net als Marokko en Algerije en Egypte enzo Arabische types, al zal je in Algerije (en misschien ook Marokko) meer Berberse (en dus donkerdere) invloeden hebben.
Staat de R voor Racisten?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bontkraagberbers, een waar begrip in R&P SC
Nee, voor Realistenquote:
Wil ik pas zodra ik het kan/mag in India zonder neergeknuppeld te worden op een olifant.quote:
Nee, pas als je alleen met DAT ras wil neukenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:14 schreef Dirk het volgende:
Is toch niet rascistisch als je met ze wil neuken?
Ja! Mijn kantoor is op de bovenste verdieping in het middenquote:
O, omdat daar veel Amsterdammers zitten en die worden gek van de BKB's en hun irritante schreeuwerige agressieve yo yo yo gedragquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:15 schreef Dirk het volgende:
Ik hou 'm d'r in. Een BKB'tje.
Waarom gaat het daar over in R&P?
Waarom India? En niet bv Oeganda?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil ik pas zodra ik het kan/mag in India zonder neergeknuppeld te worden op een olifant.
Net als doneren zodra ik doot ben. Ik mag geen bloed doneren omdat ik beticht word van veel sexpartners hebben. A) Hetero's doen het ook met iedereen en B) kom op, het is fucking 2014 man!
Nou, geen bloed = geen organen #joe.
Dit is echt zo onwerkelijkquote:
Het staat op internet. Het is echt. Duh.quote:
Ik zie ze dus nooooooit, waarschijnlijk omdat ze niet in het centrum wonen. Briljant voor mijn libido, zo'n tripje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:16 schreef Ang3l het volgende:
O, omdat daar veel Amsterdammers zitten en die worden gek van de BKB's en hun irritante schreeuwerige agressieve yo yo yo gedragZoiets.
Misschien is dat ook maar beter ook, anders zou je wellicht op ze afknappen qua gedragquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:19 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik zie ze dus nooooooit, waarschijnlijk omdat ze niet in het centrum wonen. Briljant voor mijn libido, zo'n tripje.
Zit jij aan deze of de andere kant van het spoor?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:20 schreef Dirk het volgende:
Ik zit echt VLAKbij, w. Kan mijn eigen kantoor ook zien vanaf hier.
Te weirdquote:
O okequote:
Broodje Mocro?quote:
Graag! Maar alleen vandaag is beter van niet. Het is inmiddels half twaalf en ik moet nu echt wel wat gaan doen voor de rest van de dag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:23 schreef wonderer het volgende:
Te weirdZullen we samen een broodje halen voor de lunch?
Morgen is ook primaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:27 schreef Dirk het volgende:
[..]
Graag! Maar alleen vandaag is beter van niet. Het is inmiddels half twaalf en ik moet nu echt wel wat gaan doen voor de rest van de dag..
Morgen ofzo?
Nee, Delfzijl was me exotisch genoeg. We wonen nu ruim een maand onder een dakquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O okeNee ik dacht misschien heb je een vriend uit India of zo. Had gekund
Ik begrijp het niet, denk ik. Je wil hier niet trouwen omdat je je dan niet meer veilig bent in homo-onvriendelijke landen?quote:
Welke sport?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:31 schreef Steve het volgende:
's Morgens sporten is duidelijk niks voor mij. Niet vooruit te branden..
Nee t is zoals Brad Pitt: Ik ga zelf pas trouwen als iedereen het kan op aarde!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:39 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, denk ik. Je wil hier niet trouwen omdat je je dan niet meer veilig bent in homo-onvriendelijke landen?
Ik zet m'n geld in op fierljeppen!quote:
Met een jasje van bont?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
[opmerking over gebakken voorhuidjes]
Nee, maar ik ben dan hier getrouwd maar in feite is het raar dat ik getrouwd ben. Het wordt niet overal erkend of wat dan ook. Wat is de reden dat ik getrouwd ben? Ik wil dat kunnen op een olifant met een mooie ondergaande zonquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:39 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, denk ik. Je wil hier niet trouwen omdat je je dan niet meer veilig bent in homo-onvriendelijke landen?
Vreselijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:41 schreef Dirk het volgende:
EINDBAZEN SHIRT!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:41 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Angelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:41 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ah zo. Maar wat nou als je man een spierziekte krijgt en doodgaat en zijn familie pakt je alles af? Ofzo. Wij zijn niet getrouwd om romantische redenen (er was niet eens echt een aanzoek), maar om onze zaken goed geregeld te hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Nee t is zoals Brad Pitt: Ik ga zelf pas trouwen als iedereen het kan op aarde!
Ik breng sowieso mijn geld niet naar landen die me niet erkennen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:43 schreef Renesite het volgende:
Nee, maar ik ben dan hier getrouwd maar in feite is het raar dat ik getrouwd ben. Het wordt niet overal erkend of wat dan ook. Wat is de reden dat ik getrouwd ben? Ik wil dat kunnen op een olifant met een mooie ondergaande zon! Een mooie reis combineren. Laat het een gevoelsdingetje te zijn, ik wil erkend zijn
Daarom, zodra het kan in India is het leukquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:48 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik breng sowieso mijn geld niet naar landen die me niet erkennen.. Ook een gevoelsdingetje.
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:48 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ah zo. Maar wat nou als je man een spierziekte krijgt en doodgaat en zijn familie pakt je alles af? Ofzo. Wij zijn niet getrouwd om romantische redenen (er was niet eens echt een aanzoek), maar om onze zaken goed geregeld te hebben.
Niet? Oh, bij ons wel. Wij wilden aanvankelijk op huwelijkse voorwaarden trouwen, maar toen moesten er alsnog notarissen en weet-ik-veel-wat voor gedoe aan te pas komen en toen hebben we het maar gelaten (quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:56 schreef Renesite het volgende:
Geregistreerd partnerschap. Als we dan toch leuk doen gaan we Hollands spelen. Goedkoop. Tegenwoordig is het met trouwen ook niet automatisch in gemeenschap van goederen.
Fitness net.quote:
Sinds 1 januari veranderd. Het is nu standaard voorwaardenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:01 schreef Dirk het volgende:
[..]
Niet? Oh, bij ons wel. Wij wilden aanvankelijk op huwelijkse voorwaarden trouwen, maar toen moesten er alsnog notarissen en weet-ik-veel-wat voor gedoe aan te pas komen en toen hebben we het maar gelaten (.). Overigens heb je in elke gemeente een dag waarop je gratis kunt trouwen. Wij hebben maandagochtend vroeg een krabbel gezet in de Stopera en dat was dat.
quote:
Op kantoor moeten zitten heb ik geen moeite mee, maar 's morgens al hardlopen... nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:11 schreef Dirk het volgende:
.
.
Om die tijd zit ik al geknipt en geschoren op kantoor na een rondje hardlopen van 7 of 8 kilometer.
Die 9 uur ging overigens over zondagochtenden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:11 schreef Dirk het volgende:
.
.
Om die tijd zit ik al geknipt en geschoren op kantoor na een rondje hardlopen van 7 of 8 kilometer.
Zoveel verschilt dat niet met trouwen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:56 schreef Renesite het volgende:
Geregistreerd partnerschap. Als we dan toch leuk doen gaan we Hollands spelen. Goedkoop. Tegenwoordig is het met trouwen ook niet automatisch in gemeenschap van goederen.
Dan ben ik meestal bezig met een soort, ehhhh, marathonsessie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:37 schreef Steve het volgende:
Die 9 uur ging overigens over zondagochtenden..
Neh, maar tochquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Zoveel verschilt dat niet met rrouwen...
Maak er eens een moodboard van!quote:
4 stuksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:02 schreef Steve het volgende:
Voor de rest, Ang3l en ik (en een hoop anderen) hebben gisteravond moodboards zitten knutselen.
Geeft niks!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef Dirk het volgende:
[..]
Kan alleen maar door een hetero bedacht zijn. (Sorry Luig!.)
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:10 schreef Luigi het volgende:
Hardlopen. Dat zou ik eigenlijk ook weer eens moeten doen.
Maarja. Ik zou ook eigenlijk op een onbewoond eiland met 3 negentien jarige Zweedse blondines jongens met wasbordjes moeten zitten.
Spreek!quote:
Om hier nog even op terug te komen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:36 schreef LeBeau het volgende:
Dit klinkt als iets dat ik nodig heb voor die "Jezus wat een lekker ding, die zou *naam van vriend/vriendin hier* moeten zien". >.>
Zat het je zo dwars dat je het twee keer moest posten?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:22 schreef Dirk het volgende:
Ik wou bij wijze van moodboard een "bosje piemels" posten. Je weet wel, zo'n funny netpic van een bos bloemen, maar dan samengesteld uit piemels. Maar toen ik dat googlede kwam ik uit bij een hele nare foto van (wat ik denk dat is) een besnijdenis in Afrika. Ofzo..
.
Ja, zoiets zei je al?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:22 schreef Dirk het volgende:
Ik wou bij wijze van moodboard een "bosje piemels" posten. Je weet wel, zo'n funny netpic van een bos bloemen, maar dan samengesteld uit piemels. Maar toen ik dat googlede kwam ik uit bij een hele nare foto van (wat ik denk dat is) een besnijdenis in Afrika. Ofzo..
.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:22 schreef Dirk het volgende:
.
Wat zei je?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:05 schreef Dirk het volgende:
Ik wou er een foto bij posten van zo'n bosje piemels. Zo'n funny internet pica geval, hebben jullie misschien wel eens gezien. Maar toen ik 't googlede kwam ik terecht op een afgrijselijke foto van (wat ik denk dat is) een Afrikaanse besnijdenis. Ofzo..
.
Korsakovje?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef Dirk het volgende:
Oh echt?!.
Hahaha, soms typ ik weleens iets en dan post ik het niet. Ik dacht dat dat nu weer het geval was.
Drugs are bad, mmmkay?!quote:
Waar moet je dan in godsnaam van herstellen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:25 schreef Dirk het volgende:
[..]
Drugs are bad, mmmkay?!
Ik zit pas in dag 2 van m'n herstelproces en het gaat 100 keer beter dan verwacht. HOOR!.
Hmm. Nee. Wat is dat, een bosje piemels? Maak er eens een moodboard van!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:29 schreef Dirk het volgende:
Kennen jullie dat plaatje van dat "bosje piemels"? Dat wou ik net posten, toen het over moodboards ging. Maar op google vond ik toen een hele ranzige pic van (wat lijkt op) een besnijdenis in Afrika. Ofzo..
.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Waar moet je dan in godsnaam van herstellen?
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kan ook dat ie er chirurgisch een rijgkoordje in heeft laten zetten, dat weet ik natuurlijk nietquote:
Met als verschil dat t gebied veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groter isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
Eerst de Olympische Spelen, nu de annexatie van de Krim.
Poetin-Rusland begint steeds meer te lijken op Hitler-Duitsland in rond 1936.
Het irriteert mij lichtelijk dat de hele wereld nu pas de barricade op gaat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
Het kalf is nog niet verdronken gelukkig, maakt t snakt al een tijd naar adem.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:47 schreef Dirk het volgende:
[..]
Het irriteert mij lichtelijk dat de hele wereld nu pas de barricade op gaat.
Met de homo's als joden...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik een luier een minder grote moodkiller zou vinden dan een ANWB jas?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:48 schreef Ang3l het volgende:
Zo'n touwtje met zo'n sluiting, die je vaak op ANWB jassen ziet
Als we dan de oorlog overleven, richten ze dan ook een stukje land voor ons in? Gaytopia of zo?quote:
Een stuk land annexeren is verder helemaal geen daad van agressie natuurlijk.quote:Poetin noemde de maatregelen van het Westen een daad van agressie. Hij zei dat hij de confrontatie niet opzoekt, maar de Russische belangen wel zal verdedigen.
Nee, da's Risk op een groter speelveldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een stuk land annexeren is verder helemaal geen daad van agressie natuurlijk.
Man, ik zit op een hele planeet voor ons alleen hier. Kom erbij!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Als we dan de oorlog overleven, richten ze dan ook een stukje land voor ons in? Gaytopia of zo?
Ja, inderdaad. Maar in die zin gaat de vergelijking ook op. Want in de jaren dertig van de vorige eeuw vonden een hoop mensen Hitler eigenlijk helemaal niet zo slecht. En het zou allemaal niet zo'n vaart lopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:47 schreef Dirk het volgende:
[..]
Het irriteert mij lichtelijk dat de hele wereld nu pas de barricade op gaat.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:04 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Willy zal hem wel eens even gaan vertellen dat het afgelopen moet zijn met dit soort praktijken!!!!
Heb je een functie voor me dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:06 schreef Dirk het volgende:
[..]
Man, ik zit op een hele planeet voor ons alleen hier. Kom erbij!
Met schild en zo?quote:
Ja, en een fluffy regenboog pé-nis en dan moet je Carlo, Stacey en Tijn buiten houden.quote:
Hmmmja, hij is zeker mooi gezet. Ik zou 'm niet nemen, maar dat denken legio mensen ongetwijfeld ook van mijn tattoos.quote:
Ik heb ook een super slecht gezette tattoo, die totaal niet lijkt op het getekende ontwerp. Ach, het is slechts een hele sleeve, dus wat geeft 't?quote:De rest van de site was aaaaaaaaardslelijk getekend. Echrt de meest scheef getekende bekken op die engelendan voel je je toch ook genaaid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |