(-8 gekke boiquote:
ik denk dat Nikonlover vandaag wel genoeg aandacht heeft gekregenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:49 schreef Nikmans het volgende:
Geef die grafmongool nog wat meer aandacht ja
Oh fuck ja, helemaal vergetenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik denk dat Nikonlover vandaag wel genoeg aandacht heeft gekregen
Nu mapima nog.....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:34 schreef wenfer2 het volgende:
Onterechte subklacht ter nagedachtenis van de te neergang van Kees Zwaan.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:46 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Wat is er gebeurd met nikonlover? Is ie weg? (samenvatting graag, wil geen heel topic doorlezen)
Bekijk nou maar want ze zijn toch niet zo lang ivm met modjes alles verpesten... De ode is onteresant maar de echte ontmasker topic is wel het lezen waard... En als je wat tijd heb ook de laatstequote:Op maandag 17 maart 2014 22:00 schreef DieselTank het volgende:
Hier nog even de link waar het begonnen is voor de FOK!ertjes die afvragen wat er gebeurd is
Backfire topic 1e klas.![]()
KLB / Mensen die denken topfotograaf te zijn
vergeet de ode niet
ONZ / Ode aan fotograaf Kees Zwaan.
En dan dit
KLB / Spannende Topics op slot
Dankquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:04 schreef DieselTank het volgende:
[..]
[..]
Bekijk nou maar want ze zijn toch niet zo lang ivm met modjes alles verpesten... De ode is onteresant maar de echte ontmasker topic is wel het lezen waard... En als je wat tijd heb ook de laatste
Klaar!quote:
Top, misschien een partij beginnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben het het niet vaak eens met KLB topics, maar je hebt mijn volle steun. Klootzakkerij is het.
( ͡° ͜ʖ ͡°)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:25 schreef RingBewoner het volgende:
Echt waar, wie dat heeft bedacht moeten ze opknuppen. Wat een kutsmiley is dat zeg.
Ik doe niet aan autofellatio.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:26 schreef Bapple het volgende:
[..]
maak een naam-topic aan.
LOOOOOOOOOL
(y)quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik doe niet aan autofellatio.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:21 schreef Takaiki het volgende:
Net zo irritant als users die blijkbaar te pas en te onpas eenin hun posts menen te moeten zetten
Terechte klacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |