Whahahahaha.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihihihihi.Lekker tussen je thunder thighs.
Jou natuurlijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, wie moeten we nu nog koppelen?
Van jou kant of haar kant?quote:
Beidequote:Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahahahaha.![]()
[..]
Jou natuurlijk.
[..]
Van jou kant of haar kant?
Wat nee? Iedereen moet maar aan de man/vrouw behalve jijzelf?quote:
En ik, sla mij maar overquote:
Jullie waren toch bezig met GvE koppelen, daar hebben jullie wel werk genoeg aanquote:Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er nog meer singles die gekoppeld moeten worden?
Ben jij niet iets voor GvE?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie waren toch bezig met GvE koppelen, daar hebben jullie wel werk genoeg aan
Bedankt hequote:Op maandag 17 maart 2014 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie waren toch bezig met GvE koppelen, daar hebben jullie wel werk genoeg aan
Jaquote:Op maandag 17 maart 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat nee? Iedereen moet maar aan de man/vrouw behalve jijzelf?
Ok.quote:
Ik ben toch een open boek?quote:Is dat erg? Je hebt nog niet zoveel over jezelf verteld.
Ik ben onkoppelbaarquote:
Dus je speelt matchmaker zodat je niet aan je eigen liefdesleven hoeft te denken?quote:
GvE gaat gewoon met El_matador.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welk liefdesleven?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus je speelt matchmaker zodat je niet aan je eigen liefdesleven hoeft te denken?
Dat kan heul niet. Dat is mijn kloonquote:Op maandag 17 maart 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GvE gaat gewoon met El_matador.
Nee. Ik weet alleen dat je een baardje hebt, een bril draagt, een kat hebt en momenteel regelmatig date.quote:
Dat dus.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, complicate flirt met iedereen.
Aangezien je jezelf zo geweldig vindt, is dat een goede match.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat kan heul niet. Dat is mijn kloon
Ach, ik had ook kunnen zeggen: ik weet wie ik graag zou daten maar dat is momenteel onmogelijk, dus iemand anders voor me vinden is niet nodig.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik weet alleen dat je een baardje hebt, een bril draagt, een kat hebt en momenteel regelmatig date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |