Niet op mijn afdeling, maar dat krijg als die helemaal ergens in een hoek is wegestoptquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:07 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Nice, werken daar geen leuke meiden?
Ik wil daten met Jalena.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:28 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Lache man, Ik vind het wel droog xD
En over jalena gesproken, zij is al een goeie vriendin van mij voor een jaar (ik heb haar zelf aangesproken in een salsa tent havana den haag)
Ze is niet lesbi, gewoon hetro.
En wat er tussen mij en haar is gebeurd hou ik lekker voor mezelf ;-)
Een fok meet lijkt me nog steeds leuk alleen moeten er wel beetje mensen komen, ja toch?
Uhhh, ja.. niks dusquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:28 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
speel je vaak smash met wasim?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:44 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Ja man elke dag toch, Dan als ik seks heb dan hou ik het iets langer vol.. -.-
jk
Als geld het grootste probleem is: Crowdfunding?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:28 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Een van de grote redenen om kung fu te doen, de mensen. Ik ken mijzelf goed genoeg om dat als ik iets leuk vind dan blijf ik het ook doen, bij fitness miste ik dat gevoel heel erg.
Zal eens kijken naar de app.
En de maagband, als ik het niet op een eerlijke manier kan doen dan toch maar niet, oh en ook geld en verzekering die het waarschijnlijk toch niet vergoeden.
Dat is iedere week zo jaquote:
Ja daaaaagquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:28 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Mag toch helemaal niet joh, contracten dit dat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja daaaaagWel zeggen op tv dat je een stijfje van haar krijgt tijdens het midgetgolfen, en roepen dat je graag een blowjob van haar wil, maar nu niet willen zeggen wat er tussen jullie is gebeurd
Ja das wat anders, maar het kwam in zijn post niet zo over dat ie dat bedoeldequote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mag toch helemaal niet joh, contracten dit dat.
Grote kans dat ze niet mogen zeggen dat ze het niet mogen zeggenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja das wat anders, maar het kwam in zijn post niet zo over dat ie dat bedoelde
Elke week .. ;-)quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja daaaaagWel zeggen op tv dat je een stijfje van haar krijgt tijdens het midgetgolfen, en roepen dat je graag een blowjob van haar wil, maar nu niet willen zeggen wat er tussen jullie is gebeurd
Zo is het, geloof lekker wat je wilt johquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mag toch helemaal niet joh, contracten dit dat.
Als je echt tegen elke vrouw zo praat is t niks gek dat je nog maagd ben. Kun je beter naar de hoeren gaan. Daar kun je vragen om een blowjobquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:00 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Elke week .. ;-)
Dit is van 2 weken geleden..
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Zo is het, geloof lekker wat je wilt joh
Inderdaad, normale mensen doen niet aan midgetgolfenquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:50 schreef L3viathan het volgende:
En dan ook bij dat midgetgolf: ja als ik win moet je aan mn lul zuigen..
Alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Fuckkkkk, ik heb vroeger veel smash gespeeld. Ik had maar één iemand in de buurt die ook speelde, helaas.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:00 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Elke week .. ;-)
Dit is van 2 weken geleden..
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Zo is het, geloof lekker wat je wilt joh
maagband is voor pussies. probeer het eerst eens fatsoenlijk op de normale manier zou ik zeggenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:05 schreef artm het volgende:
[..]
Als geld het grootste probleem is: Crowdfunding?
Eh.. een maagband is niet een oplossing voor een ongezonde levensstijl. Het is een erg riskante operatie en je hebt er best veel last van en de risico's zijn ook niet fijn. Laat hem even lekker kung fu doen en gezond en goed eten, dat is voor iemand zijn geest ook beter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:05 schreef artm het volgende:
[..]
Als geld het grootste probleem is: Crowdfunding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |