Nou toen ik naar binnen stapte en zij mij schatje noemde. Voelde dat heel nep eigenlijk...quote:
Documentairesquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je realisme wil zet je maar een documentaire op of ga je naar buiten.
Als je de klemtonen in deze zin wat anders zet dan is dat juist wél de bedoeling van het programmaquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is een vloek die op mijn ziel rust. Maak je niet dik, ik was maar wat aan het trollen. Het doet er verder ook niet toe, de insteek van die hele serie is natuurlijk niet om serieus genomen te worden. Waarom zou je iets dat zichzelf niet serieus neemt, wel serieus nemen?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Jelena normaal gesproken vaak water pakt en dat Alex dat daarom vroeg. Mooi momentje voor Ewout om Alex weer als de eeuwige maagd af te schilderen.
Ja precies daarom zeg ik ook, kom maar op met een fok meet..quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je realisme wil zet je maar een documentaire op of ga je naar buiten.
Ik ben erbij hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:21 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
[..]
Ja precies daarom zeg ik ook, kom maar op met een fok meet..
Maar zodra dat topic begint zijn er misschien maar 2-3 die willen komen en de rest houdt zich stil en blijft internet hero xD
Ik wil best Amsterdam / Utrecht / Rotterdam / Den Haag afspreken maar verder ga ik niet rijden xDquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:09 schreef Spongeboss het volgende:
Ligt eraan waar je wilt meeten knakker ik ga niet helemaal naar de randstad.
Utrecht kan nog wel. Moet ik wel een treinkaartje regelen want dat is nog steeds ver luisteren voor mij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:32 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Ik wil best Amsterdam / Utrecht / Rotterdam / Den Haag afspreken maar verder ga ik niet rijden xD
Ja man, dat truitjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:09 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik wil daten met Jalena.Heeft u nog tips als advies?
en dat kontje dan!quote:
Door een wijziging in plan ben ik morgen niet in de stad btwquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:32 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Ik wil best Amsterdam / Utrecht / Rotterdam / Den Haag afspreken maar verder ga ik niet rijden xD
lol nja we zien welquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Utrecht kan nog wel. Moet ik wel een treinkaartje regelen want dat is nog steeds ver luisteren voor mij.
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
en dat kontje dan!
ik snap wel dat alex een stijfje kreeg als hij tegen haar billen aanstaat bij het midgetgolfen.
Helaas pindakaasquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Door een wijziging in plan ben ik morgen niet in de stad btw
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:32 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Alex en Marcel, vraag voor jullie beiden: waarom hebben jullie besloten toch weer mee te doen aan een 2e seizoen? Er was namelijk veel ophef over de manier waarop Ewout jullie in beeld heeft gebracht als ik me het nog goed herinner.quote:
Ze hebben me gevraagd, waarop mijn antwoord was 'ok, maar ik wil eerst met jullie in gesprek' we zijn er over uit gekomen en zodoende zat ik in seizoen 2.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:13 schreef artm het volgende:
[..]
[..]
Alex en Marcel, vraag voor jullie beiden: waarom hebben jullie besloten toch weer mee te doen aan een 2e seizoen? Er was namelijk veel ophef over de manier waarop Ewout jullie in beeld heeft gebracht als ik me het nog goed herinner.
Omdat ik om mezelf kan lachen op tv..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:13 schreef artm het volgende:
[..]
[..]
Alex en Marcel, vraag voor jullie beiden: waarom hebben jullie besloten toch weer mee te doen aan een 2e seizoen? Er was namelijk veel ophef over de manier waarop Ewout jullie in beeld heeft gebracht als ik me het nog goed herinner.
Ewout is van de mannen alleenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:23 schreef glannie het volgende:
Ik vraag me af of Ewout de dames zelf even aan een maagdenvliescheck heeft onderworpen. Onder het mom van transparantie en integriteit is het toch de taak van de maker van zo'n rechtschapen program om de kijkers niet op te lichten.![]()
En je wordt beroemd en meisjes willen dan seks met jequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:17 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Omdat ik om mezelf kan lachen op tv..
Het boeit me geen ene moer of ik voor schut sta of niet.
Mensen geloven maar lekker wat ze willen
suurequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En je wordt beroemd en meisjes willen dan seks met je
Maar wat nou als je een leuk meisje tegenkomt die jou herkent uit de serie? Uit jouw reacties maak ik op dat je de boel een beetje in de zeik hebt genomen, ben je niet bang om een imago te krijgen waar je niet meer van afkomt?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:17 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Omdat ik om mezelf kan lachen op tv..
Het boeit me geen ene moer of ik voor schut sta of niet.
Mensen geloven maar lekker wat ze willen
dan wordt het zijn 100ste ontmaagdingquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:13 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Maar wat nou als je een leuk meisje tegenkomt die jou herkent uit de serie? Uit jouw reacties maak ik op dat je de boel een beetje in de zeik hebt genomen, ben je niet bang om een imago te krijgen waar je niet meer van afkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |