Feelgood tv kan je het noemen ja maar dan denk ik meer aan een ander genre. Dit is eigenlijk meer uitlach tv en een manier voor velen om zich inderdaad wat verheven boven anderen te kunnen voelen (wat jij dus ook bedoelde). Uiteindelijk dienen programma's als Voetbalfans, Echte meisjes in de jungle, Oh oh Cherso, From Russia With Love en deze show allemaal hetzelfde doel. Daar zit zeker geen nobel streven achter inderdaadquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Het is in zekere zin meer een soort 'feelgood TV'. Vergeleken met hén heeft (vrijwel) iederéén een perfect seksleven en wie nog maagd is voelt zich misschien gesterkt dat er ook voor hém nog hoop is.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:41 schreef N00dles het volgende:
Alex, waarom had je niet even wat te drinken in huis gehaald voor Jalena?
Hier op mag ik niets zeggen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:44 schreef Guanabana het volgende:
En waarom aten jullie croissantjes enzo, bij wijze van nagerecht?
Of had je ze gehaald voor ontbijt, maar wist je dat een ontbijt er niet in zat?
Zou je denken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:20 schreef N00dles het volgende:
Maar als je je er een tweede seizoen voor leent om als droeftoeter weggezet te worden door de programmamakers, wetende dat ze het eerste seizoen ook al van alles in scène zetten, dan ben je er misschien ook wel eentje.
in christelijke kringen stijg je met stip naar nr 1quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zou je denken?Dit is meer een gevalletje van jezelf verkopen of uithoeren voor de tv. Daarom blijf ik erbij een hoer neuken is beter.
Want zij staat achter de ramen en niet jij. Nu sta je met je kop op tv waar ze je afschilderen als een idioot.
Omdat je de aandacht gebruikt het woord van God naar buiten te brengen, en dat je andere ervan overtuigd dat seks niet nodig is als je God hebt. Je zou bijna zeggen dat ze het mooiste dorpsmeisje hebben gestuurd, om dit te verkondigen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in christelijke kringen stijg je met stip naar nr 1
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Laten overkomen alsof er geen drinken bij Alex in huis was, vervolgens staat in de keuken meerdere pakken drinken, zelfs in de koelkast.!
Die waren natuurlijk leeg.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Laten overkomen alsof er geen drinken bij Alex in huis was, vervolgens staat in de keuken meerdere pakken drinken, zelfs in de koelkast.!
Hah ik ben een meditatie-meester ik kan door alles heen-zien kleine Paddawan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Want jij kon dat natuurlijk beoordelen vanuit je luie zolderkamerstoel.
Je komt sneu over hier.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hah ik ben een meditatie-meester ik kan door alles heen-zien kleine Paddawan.
Gebruikt ie om zijn urine in te lozenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat is een vloek die op mijn ziel rust. Maak je niet dik, ik was maar wat aan het trollen. Het doet er verder ook niet toe, de insteek van die hele serie is natuurlijk niet om serieus genomen te worden. Waarom zou je iets dat zichzelf niet serieus neemt, wel serieus nemen?quote:
Zuurpruimquote:
Waar trolde ik dan vanmiddag? Ben je het niet eens met mijn kijk op prostituee's en je maagdelijkheid op die manier verliezen? Ben je het niet eens daarmee?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, ben niet zo in voor een trol en hij was vanmiddag al bezig.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:33 schreef Captainp00face het volgende:
Ewout heeft dus serieus Alex even ingefluisterd zogenaamd niks in huis te hebben zodat Jelena even verontwaardigd voor de camera kon zeggen dat ze het wel leuk had gevonden als hij iets te drinken in huis had. Als zoiets al gescript is mag je toch wel zeggen dat Ewout complete stront uit zijn handen tovert.
Ik denk eerder dat Jelena normaal gesproken vaak water pakt en dat Alex dat daarom vroeg. Mooi momentje voor Ewout om Alex weer als de eeuwige maagd af te schilderen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:33 schreef Captainp00face het volgende:
Ewout heeft dus serieus Alex even ingefluisterd zogenaamd niks in huis te hebben zodat Jelena even verontwaardigd voor de camera kon zeggen dat ze het wel leuk had gevonden als hij iets te drinken in huis had. Als zoiets al gescript is mag je toch wel zeggen dat Ewout complete stront uit zijn handen tovert.
Als je realisme wil zet je maar een documentaire op of ga je naar buiten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:31 schreef Spongeboss het volgende:
Daarom is tv wel klote, zulke series. Het is altijd nep.
Of naar een hoer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je realisme wil zet je maar een documentaire op of ga je naar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |