Oh dat is volgens mij wel echt zijn moeder jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zeg trouwens niet dat het in dit geval niet zo is. Maar het lijkt me bijvoorbeeld wel zo dat de moeder van Rob ook daadwerkelijk zijn moeder isZo'n leugen houd je toch anders nooit vol? Dat hij mee wilde doen (of moest van haar
) en zei dan ook maar dat contract getekend heeft...
Dat zei ik net ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als iemand een contract tekent, betekent niet direct dat hij of zij actrice is.
Zou goed kunnen. Maar ze zullen ook echt bestaan, zulke mensen. Die Macy en haar moeder zijn helemaal fucking cringe-worthy. En hoort ook niet thuis in dit programma. Er is vast wel een of andere sukkel die daar zn lul in wil steken... Zelfde voor dat gelovige meisje en die lesbo, die hebben er zelf voor gekozen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dat is volgens mij wel echt zijn moeder ja
Maar het idee van samen gezellig in die seksboeken kijken etc... Dat heeft ze volgens mij echt niet zelf bedacht en is gewoon puur goede regie
Religiefiguren doen het vooral om religie te verspreiden ben ik bang...quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zei ik net ookVandaar de uitleg. Dan zijn we het dus eens
[..]
Zou goed kunnen. Maar ze zullen ook echt bestaan, zulke mensen. Die Macy en haar moeder zijn helemaal fucking cringe-worthy. En hoort ook niet thuis in dit programma. Er is vast wel een of andere sukkel die daar zn lul in wil steken... Zelfde voor dat gelovige meisje en die lesbo, die hebben er zelf voor gekozen.
Ja, vanuit dat oogpunt snap ik het wel. En voor de regie zal het wel extra vulling zijn. Ik wil nog steeds een keer een episode downloaden en alle dubbele stukken eruit knippen. Kijken of ik meer dan een kwartier overhoudquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Religiefiguren doen het vooral om religie te verspreiden ben ik bang...
Het is een goed platform natuurlijk en elke sukkel die je geïnteresseerd kan krijgen in jouw religie is er 1....
En ja, zelfs op de manier waarop dit soort mensen door dit programma in beeld worden gebracht zorgt ervoor dat er altijd wel 1 iemand is die denkt: hey wat interessant zo'n geloof!
Berserk is idd dope. Jammer van de manga.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Limburg
Ik mag je steeds meer Berserk fan.
De schrijver is misschien ook nog maagd, dat hij zolang een spelletje heeft lopen te spelen waar in je een idool bent of zo. Maar rumor has it dat hij aan iets nieuws werkt en daarna Berserk verder wordt opgepiktquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:37 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
Berserk is idd dope. Jammer van de manga.
hahahahaquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:09 schreef glannie het volgende:
Alex is gewoon baas dat ie alleen zijn liefdessappen in huis had voor Jalena en geen koud colaatje
Ja gast ik ga elke week 2x minimaal met der uit..quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die vorige blonde idd waarmee je op Scheveningen was... Hoe zeiden ze ook alweer dat je haar had leren kennen?
Die Jalena heeft ook foto's met jou etc. op haar Facebook, lijkt mij dat een gecast iemand dat niet snel doet (tenzij je echt vrienden bent geworden).
Moet eerlijk zeggen dat ik afgehaakt ben. Ik heb vorig jaar de anime voor het eerst gezien en die liet een enorme indruk op me achter. Door die enorme cliffhanger op 't einde ben ik uiteraard de manga gaan lezen, en die was ijzersterk tot een gegeven moment... Ik weet niet eens meer waar ik ben afgehaakt eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De schrijver is misschien ook nog maagd, dat hij zolang een spelletje heeft lopen te spelen waar in je een idool bent of zo. Maar rumor has it dat hij aan iets nieuws werkt en daarna Berserk verder wordt opgepikt
Dan was zij het waarschijnlijk toch waarmee ik je een tijdje geleden door de binnenstad zag paraderenquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:43 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
hahahaha
[..]
Ja gast ik ga elke week 2x minimaal met der uit..
Anyways enough info ^^
Lol dat zou kunnen..quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan was zij het waarschijnlijk toch waarmee ik je een tijdje geleden door de binnenstad zag paraderen(weet niet meer welke dag, maar was op een avond op de grote markt, ik was vermoedelijk zoals altijd in de Zwarte Ruiter
)
Haha, ander keertje wellichtquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:46 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Lol dat zou kunnen..
Kom je vanavond ook ff @ Botenwaag Salsa ? (grote markt)
Kunnen we ff lachen
hihahoquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:51 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Als Jalena komt, kom je zeker wel :
waarschijnlijk kom ik eerder dan zijquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:51 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Als Jalena komt, kom je zeker wel :
Kom anders aankomende vrijdag ff langs "Oude molstraat La Bodeguita" bij de paap weetje wel?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
waarschijnlijk kom ik eerder dan zij
Maar even zonder gekheidnee hoor
doordeweeks komt mij over het algemeen slecht uit
Ben vaak op vrijdagavond en zaterdagavond in de stad te vinden
.
Ik heb een borrel in de Cloos vrijdagquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:58 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Kom anders aankomende vrijdag ff langs "Oude molstraat La Bodeguita" bij de paap weetje wel?
Doen we buiten ff peukie, je bent neem ik aan niet van de salsa dus dan is het zonde om die 5 euro entree te betalen vandaar dat we elkaar dan ff buiten zien ja toch?
Kom ik wel ff langsquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een borrel in de Cloos vrijdag
Maar idd, ik ben niet echt van de salsa, tenzij het salsasaus is
Komt wel goed een keer
quote:
Ho ho, je hoeft me niet aan te vallen hequote:Op woensdag 19 maart 2014 01:00 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Elke week .. ;-)
Dit is van 2 weken geleden..
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Zo is het, geloof lekker wat je wilt joh
Lijkt me sterk dat hij wel aan het ontbijt denkt maar niet aan wat te drinken. Wellicht waren die broodjes voor bij dat gerecht dat ze maakte. Dat lijkt me sterker. Of het was toevallig in huis.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:44 schreef Guanabana het volgende:
En waarom aten jullie croissantjes enzo, bij wijze van nagerecht?
Of had je ze gehaald voor ontbijt, maar wist je dat een ontbijt er niet in zat?
En daarmee bedoel je: een potje midgetgolf hebben gewonnen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:50 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
De eerste keer moet ik gewoon gedaan hebben met iemand waarvoor ik moeite heb moeten doen.
Daar had ik niet over nagedacht. Mooi plaatje trouwens, cheapeau.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:53 schreef Funkel het volgende:
[..]
En daarmee bedoel je: een potje midgetgolf hebben gewonnen?
[ afbeelding ]
Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar maar maar maar het doel is dat die lui aan de vrouw komen uiteindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |